Oh nou, dan wil ik weten hoeveel doden je op je geweten hebt met je dodemansrit op de Damquote:Op woensdag 8 september 2010 14:37 schreef Bastard het volgende:
Nee? Nee niet bewust ofzo.. ik begrijp eigenlijk niet eens waarom je moet lachen... ik meen het, het is op 3 vingers te tellen hoe vaak ik in de binnenstad van amsterdam ben geweest.
Ik snap m nog steeds niet .. sorry?quote:Op woensdag 8 september 2010 14:42 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Oh nou, dan wil ik weten hoeveel doden je op je geweten hebt met je dodemansrit op de Dam!
Ja, kun je in vanaf het Damrak.quote:Op woensdag 8 september 2010 14:44 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik snap m nog steeds niet .. sorry?![]()
Ja dat is dezelfde dam die ik bedoel.. er rijden daar toch ook auto's op de foto.. waarom is het dan vreemd dat ik er reed?
Vlgs mij was vlakbij de parkeergarage waar ik heen wilde, bijenkorf.
Ik denk dat je om de Dam heenreed, maar niet op de Dam waar het monument staat. Ik dacht dat je dat bedoelde, daarom dacht ik echt dat je me in de zeik zat te nemenquote:Op woensdag 8 september 2010 14:44 schreef Bastard het volgende:
Ik snap m nog steeds niet .. sorry?![]()
Ja dat is dezelfde dam die ik bedoel.. er rijden daar toch ook auto's op de foto.. waarom is het dan vreemd dat ik er reed?
Vlgs mij was vlakbij de parkeergarage waar ik heen wilde, bijenkorf.
Dat vraag je mij?quote:Op woensdag 8 september 2010 14:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je kunt vanaf het Damrak via de Dam naar het Rokin toch?
Hier!! EINZE!!11! Daar is die bijenkorf waar ik het over had.. aan de dam dus.quote:Op woensdag 8 september 2010 14:48 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ik denk dat je om de Dam heenreed, maar niet op de Dam waar het monument staat. Ik dacht dat je dat bedoelde, daarom dacht ik echt dat je me in de zeik zat te nemen!
[ afbeelding ]
Dat plein is de Dam. Waar die gele bus staat is de Damstraat en die donkere auto rijdt vanaf het Rokin, langs de Dam, richting het Damrak.
Edit: Wat een rare foto
Ik begreep niet dat JP er zo om moest lachen. Je kunt gewoon langs de Dam rijden.quote:Op woensdag 8 september 2010 14:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat vraag je mij?
Ja ik kom er wel ja.
Ja maar goed, ik zag jou dus in mijn gedachten bewust rechtstreeks de Dam oprijden met je auto. Raampje openzetten en even van dichtbij een foto maken van het monument (of 'pilaar' zoals jij het noemtquote:Op woensdag 8 september 2010 14:52 schreef Bastard het volgende:
Hier!! EINZE!!11! Daar is die bijenkorf waar ik het over had.. aan de dam dus.
En.. het is niet zo moeilijk om op de dam te komen dus.. er is amper een stoep, even uitwijken voor een tram en je zit er dus al op
Ja erlangs, maar ik dacht dus dat Bastard op het plein zelf reedquote:Op woensdag 8 september 2010 14:53 schreef Lavenderr het volgende:
Ik begreep niet dat JP er zo om moest lachen. Je kunt gewoon langs de Dam rijden.
quote:Op woensdag 8 september 2010 14:56 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ja maar goed, ik zag jou dus in mijn gedachten bewust rechtstreeks de Dam oprijden met je auto. Raampje openzetten en even van dichtbij een foto maken van het monument (of 'pilaar' zoals jij het noemt). Zo ongeveer, dus gewoon lekker relaxt op dat plein rijden en rondkijken
!
Nee, is niet doorgegaan, iedereen haakte af of postte ineens niet meer. Heel raarquote:Op woensdag 8 september 2010 15:09 schreef Bastard het volgende:
Er zou trouwens toch ook laatst een TRU meet zijn in amsterdam?Is dat nog doorgegaan eigenlijk?
Geen ideequote:Op woensdag 8 september 2010 15:09 schreef Bastard het volgende:
Er zou trouwens toch ook laatst een TRU meet zijn in amsterdam?Is dat nog doorgegaan eigenlijk?
Oh ja Utrecht danquote:Op woensdag 8 september 2010 15:16 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Geen ideeIk weet van niks. Toen ik hier net kwam posten zou er een TRU-meet in Utrecht zijn, maar die ging toen niet door wegens gebrek aan belangstelling.
[TRU meet] Wie Wat Waar?
quote:Op dinsdag 24 november 2009 13:33 schreef JoepiePoepie het volgende:
Oh, het is aanstaande vrijdag al! Nee, dan kan ik niet.
quote:Op dinsdag 24 november 2009 13:36 schreef Lavenderr het volgende:
Nou, die meet wordt niks.
We kunnen beter een andere datum prikken.
Enn... die datum is er niet meer gekomen natuurlijkquote:Op woensdag 8 september 2010 15:25 schreef JoepiePoepie het volgende:
Oh, ik weet al waarom die meeting toen niet is doorgegaan, omdat ik niet kon, kijk maar:
[..]
[..]

3 bij ons in het stadhuis en dat over 2 uur verdeeldquote:Op woensdag 8 september 2010 08:14 schreef naatje_1 het volgende:
Hoeveel mensen zouden er vandaag gaan trouwen?
Het is al eerder opgemerktquote:Op woensdag 8 september 2010 22:31 schreef JoepiePoepie het volgende:
In deze afbeelding:
[ afbeelding ]
zie ik telkens een misvormde piemel, of ligt dat nou weer aan mijn dirty mind?
quote:Op donderdag 9 september 2010 09:14 schreef Darkwolf het volgende:
In een avond een kilo kwijt raken? Ja dat kan!
Maar het was wel -no pun intended- vet!
Dus je weet ook niet waar de kalverstraat is, anders dan op het monopoliebordquote:Op donderdag 9 september 2010 10:08 schreef Frutsel het volgende:
Goeiemorguh![]()
Het is denk ik op 2 vingers te tellen hoevaak ik in Amsterdam ben geweest
Nope...quote:Op donderdag 9 september 2010 10:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dus je weet ook niet waar de kalverstraat is, anders dan op het monopoliebord
Lavquote:
Jaquote:
Zeker wetenquote:Op donderdag 9 september 2010 15:42 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ja? Wauw! Dan ligt het deze keer dus niet aan mij!
Ik ben echt benieuwd hoe jij een boek leestquote:Op woensdag 8 september 2010 22:31 schreef JoepiePoepie het volgende:
In deze afbeelding:
[ afbeelding ]
zie ik telkens een misvormde piemel, of ligt dat nou weer aan mijn dirty mind?
met der piemelquote:Op donderdag 9 september 2010 16:05 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ik ben echt benieuwd hoe jij een boek leest
quote:Op donderdag 9 september 2010 16:05 schreef _Led_ het volgende:
Ik ben echt benieuwd hoe jij een boek leest
quote:
ik weet niet wat voor piemels jullie vaak zien maar ik herken hem er niet in terugquote:Op donderdag 9 september 2010 16:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, ik vind wel dat Joepie gelijk heeft, sinds ze dit gezegd heeft kijk ik ook anders tegen die vinger aan. Alleen aan de nagel is te zien dat het een vinger is. Anders was het een dun vreemd piemeltje
Prototype van een echte authentieke Aziatische piemel dusquote:Op donderdag 9 september 2010 16:26 schreef Lavenderr het volgende:
Nou, ik vind wel dat Joepie gelijk heeft, sinds ze dit gezegd heeft kijk ik ook anders tegen die vinger aan. Alleen aan de nagel is te zien dat het een vinger is. Anders was het een dun vreemd piemeltje
quote:Op donderdag 9 september 2010 16:30 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik weet niet wat voor piemels jullie vaak zien maar ik herken hem er niet in terug
Wees blij !quote:Op donderdag 9 september 2010 16:30 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik weet niet wat voor piemels jullie vaak zien maar ik herken hem er niet in terug
Echt waar?quote:Op donderdag 9 september 2010 16:33 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Prototype van een echte authentieke Aziatische piemel dus.
[..]
Je bent gewoon jaloers dat er geen vagina of tieten in te zien zijn.
True Truequote:Op donderdag 9 september 2010 16:33 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat er geen vagina of tieten in te zien zijn.
Ik denk dat je daar een ban hebt, want bij mij doet ie het gewoon hoorquote:Op donderdag 9 september 2010 17:48 schreef Bastard het volgende:
Is google plat ofzo.. krijg al een paar uur geen beeld daar?
quote:Op donderdag 9 september 2010 17:52 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ik denk dat je daar een ban hebt, want bij mij doet ie het gewoon hoor.
Misschien dat de systeembeheerder van je werk 'm bij verboden sites heeft gezet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |