Maar de vraag was : zou jij in principe gaan als er genoeg andere mensen komen ?quote:Op dinsdag 24 november 2009 11:17 schreef Lavenderr het volgende:
Als ik deze nee/misschien/nee/misschien lees, heb ik het gevoel dat deze meet niet doorgaat.
Maar goed, ik wacht af.
Ja, want ik heb nog een appeltje met jou te schillen, of een visje te bakkenquote:Op dinsdag 24 november 2009 11:24 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Maar de vraag was : zou jij in principe gaan als er genoeg andere mensen komen ?
Niet, he shit, nou dan kom ik niet hoorquote:Op woensdag 4 november 2009 10:28 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Heeft het te maken met kaarsvet, latex, zweepjes en dat soort ongein? Je gaat geen TRU users aan de bar kruk handboeien hoor! Denk erom!
Ja, dat wordt meteen een date, en dat vind ik ook een beetje snelquote:Op dinsdag 24 november 2009 12:15 schreef Metro2005 het volgende:
PM gehad, ik begrijp dat het as vrijdag is en dat we met zijn tweeen zijn?
Misschien is het handiger om een andere dag te prikken.
Bij een discussie zou de andere partij ook argumenten moeten hebbenquote:Op dinsdag 24 november 2009 13:21 schreef JoepiePoepie het volgende:
Jammer dat _LED_ en mediaconsument niet komen. Ik had wel een live discussie willen aanschouwen a la Belief vs. de tastbare wetenschap in het brein #2.
Ah, nu kom je ineens welquote:
Kom jij ook Joepie?quote:Op dinsdag 24 november 2009 13:29 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ah, nu kom je ineens wel. Nu mediaconsument nog
.
Als jij mediaconsument overhaaltquote:
Ja dahaaag, dan denkt hij dat ik verliefd op hem ben.quote:Op dinsdag 24 november 2009 13:31 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Als jij mediaconsument overhaalt.
Nou, die meet wordt niks.quote:Op dinsdag 24 november 2009 13:33 schreef JoepiePoepie het volgende:
Oh, het is aanstaande vrijdag al! Nee, dan kan ik niet.
Ja natuurlijk.quote:Op dinsdag 24 november 2009 13:42 schreef Metro2005 het volgende:
Tis toch leuker als we met wat meer zijn of niet?
Dan verander je 'm even zodat ie niet meer klopt en sluit je dit topic.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |