Vader Abraham?quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:00 schreef Burnett het volgende:
Welke zanger scoorde in Nederland als eerste met zijn groep en later solo een nummer 1 hit?
vanaf 2 januari 1965 dus...
![]()
![]()
![]()
Die niet dus...quote:
Pink_Floyd +1quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:33 schreef Pink_Floyd het volgende:
Ik dacht ook Lennon eerst eigenlijk maar eentje van de Gibb broers? Gokje op Robin aangezien die solo nog iets deed
Dat vooral bekend is dat ze uit Australië komen...?quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:38 schreef Pink_Floyd het volgende:
Ha, mooi
Manchester was de hint die het hem deed, want verder weet ik nauwelijks iets van The Bee Gees
quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:46 schreef Pink_Floyd het volgende:
Een beetje geschiedenis weet ik nog ja, maar ik bedoel meer qua nummers/titels/lyrics etc...ik luister er niet graag naar nl
(en dat is een understatement)
Dovesquote:Op vrijdag 3 september 2010 13:46 schreef Pink_Floyd het volgende:
Een beetje geschiedenis weet ik nog ja, maar ik bedoel meer qua nummers/titels/lyrics etc...ik luister er niet graag naar nl
(en dat is een understatement)
wie hier?
[ afbeelding ]
Ik dacht juist dat ze van de Isle of Man kwamen.quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:41 schreef Burnett het volgende:
[..]
Dat vooral bekend is dat ze uit Australië komen...?
of een ander soort vraag, maakt niet uitquote:Op vrijdag 3 september 2010 14:37 schreef Mithras82 het volgende:
Is het nu de bedoeling dat ik een foto plaats?
Hoeft niet, mag een vraag over ieder aspect van muziek zijn (foto's, geluidsfragmenten, songteksten enz)quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:37 schreef Mithras82 het volgende:
Is het nu de bedoeling dat ik een foto plaats?
ranja +1quote:
ik geloof niet dat die ooit in het Nederlands gezongen hebben. Wel in het duits maar dat heeft de top 40 dan weer niet gehaaldquote:Op vrijdag 3 september 2010 16:05 schreef Pink_Floyd het volgende:
iets van The Beatles gok ik, maar wat moet je aan n00bie vragen
die was zo'n dikke anderhalf jaar later en al de 5e in het nederlandsquote:Op vrijdag 3 september 2010 16:03 schreef Grobbel het volgende:
Egbert Douwe - kom uit de bedstee mijn liefste?
quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:07 schreef ranja het volgende:
[..]
ik geloof niet dat die ooit in het Nederlands gezongen hebben. Wel in het duits maar dat heeft de top 40 dan weer niet gehaald
dank voor de hint...quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:15 schreef ranja het volgende:
Overigens is het geen man die het zingt,
die was wel de 2equote:Op vrijdag 3 september 2010 16:24 schreef Pink_Floyd het volgende:
Ik wou net Boudewijn de groot gokken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |