Nee, toen ter tijd een echt grote ster, die ze hadden binnen gehaald. De show draaide van 60 tot 62 en er is een plaat van uitgebracht, die ook op cd is verschenen.quote:
No problem!quote:
Ja, ik zal al die moeite doen om dat gezicht weg te poetsen en dan de naam laten staan.quote:
"Als eerste".quote:Op vrijdag 3 september 2010 12:45 schreef Grobbel het volgende:
Is dat echt maar één keer voorgekomen dan in de Nederlandse muziekgeschiedenis?
Ik moet wel toegeven dat ik even hebben zitten worstelen met het formuleren van de vraag en er nog niet helemaal tevreden over benquote:Op vrijdag 3 september 2010 12:48 schreef Grobbel het volgende:
Oh, ik las die zin anders. Ik dacht dat hij doelde op 'eerst met haar band en daarna solo'.
Vader Abraham?quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:00 schreef Burnett het volgende:
Welke zanger scoorde in Nederland als eerste met zijn groep en later solo een nummer 1 hit?
vanaf 2 januari 1965 dus...
![]()
![]()
![]()
Die niet dus...quote:
Pink_Floyd +1quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:33 schreef Pink_Floyd het volgende:
Ik dacht ook Lennon eerst eigenlijk maar eentje van de Gibb broers? Gokje op Robin aangezien die solo nog iets deed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |