quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
vorige deeltjesquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
Je had geen zin om samen Alexxxx in FB te gaan zitten huilen ?quote:Op donderdag 2 september 2010 16:10 schreef Barcaconia het volgende:
Ik was net een topic aant maken met WAAR BLIJFT DIE NIEUWE SC. Ben blij dat ik nog even op vernieuwen klikte
Ik had een tvp in de FB staan maar om een of andere reden is die weg. Ik volg het dus niet meer.quote:Op donderdag 2 september 2010 16:13 schreef Sounddragon het volgende:
Fristi SC
[..]
Je had geen zin om samen Alexxxx in FB te gaan zitten huilen ?
Als je een keertje op cookie refresh ramt, krijg je misschien wel ineens die toffe 'volg topic' knopquote:Op donderdag 2 september 2010 16:17 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik had een tvp in de FB staan maar om een of andere reden is die weg. Ik volg het dus niet meer.
Verder heb ik nooit zin om met alex samen te huilen.
Tof aanhangertje om openhaardhout mee te halenquote:Op donderdag 2 september 2010 16:19 schreef Alexxxxx het volgende:
idd, Barca en ik genieten liever samen, huilen is voor jankzakken.
[ afbeelding ]
Merk en type: Volvo 340
Eigenaar: onbekend
Land van herkomst: Nederland
Datum: 7 juni 2010
Dus... wie heeft er gewonnenquote:Op donderdag 2 september 2010 16:19 schreef Alexxxxx het volgende:
idd, Barca en ik genieten liever samen, huilen is voor jankzakken.
Ze zijn er nog steedsquote:Op woensdag 1 september 2010 14:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
Merk en type: Mazda 121
Datum: 7 juni 2010
die had iemand uit Soest onder zijn 156quote:Op donderdag 2 september 2010 16:27 schreef KhaZ het volgende:
Mooie wagen... die velgen zoek ik ook voor de 156
ik ben nog in de oude locatie geweestquote:Op donderdag 2 september 2010 16:49 schreef Alfisti het volgende:
* Alfisti is gisteren naar het nieuwe Louwman museum geweest
Mooi museum, wel wat rommelige indeling en een ramp voor de fotografen onder ons vanwege het soms zeer beperkte licht. Gelukkig is er nog ruimte genoeg dus meneer Louwman kan verder verzamelen
Tipo 33
[ afbeelding ]
Toyota AA![]()
[ afbeelding ]
leuk blokje voor tracktorpullingquote:Op donderdag 2 september 2010 17:32 schreef Sounddragon het volgende:
Ghehe, ik ben benieuwd hoe lang ze gaan rijden
Ik heb uit betrouwbare bron begrepen dat jij je officieel blond mag gedragen, maar moet je het nou zo duidelijk doen!?quote:
ik heb begrepen dat er gewoon een 6x6 met Trakker hok voor komt, deze trekker is voor de landbouw bedoeldquote:Op donderdag 2 september 2010 17:32 schreef Sounddragon het volgende:
Ghehe, ik ben benieuwd hoe lang ze gaan rijden
quote:
16:55 mailtje gestuurd over de Alfa naar de garage (serieus mailtjequote:
Nee, qua olieverbruik en dat op lossen binnen de garantie.quote:
Dat vast ook wel, voor een euro of 10quote:Op donderdag 2 september 2010 18:41 schreef Alfisti het volgende:
Ik had even hoop dat je hem in kon ruilen
met een volle tankquote:Op donderdag 2 september 2010 18:42 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dat vast ook wel, voor een euro of 10
Die stáán er nu toch voor ?? alleen die Iveco rommel blijft uit elkaar pleurenquote:Op donderdag 2 september 2010 18:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb begrepen dat er gewoon een 6x6 met Trakker hok voor komt, deze trekker is voor de landbouw bedoeld
Dat weet jij beter dan ikquote:Op donderdag 2 september 2010 18:50 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Die stáán er nu toch voor ?? alleen die Iveco rommel blijft uit elkaar pleuren
Jammer van de velgen.quote:Op donderdag 2 september 2010 19:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
Merk en type: Alfa Romeo 155
Datum: 23 augustus 2009
Dat inderdaad, zo'n ding hoort niet op blingbling te staanquote:
Foto?quote:Op donderdag 2 september 2010 20:04 schreef Anne het volgende:
Nouja, alles beter dan de velgen van Peu.
Laraquote:Op donderdag 2 september 2010 20:04 schreef Anne het volgende:
Nouja, alles beter dan de velgen van Peu.
Sorry SD,maar hij vraagt er om!quote:
Sowieso vind ik de meeste nieuwe auto's erg lelijk.quote:Op donderdag 2 september 2010 20:31 schreef Alexxxxx het volgende:
en toch vind ik de 155 en CRX leuke auto'sik houd wel van dat jaren '80 design
quote:Op donderdag 2 september 2010 21:37 schreef Alicey het volgende:
[..]
Sowieso vind ik de meeste nieuwe auto's erg lelijk.
Mooi, dan is er voor ieder wat wils.quote:Op donderdag 2 september 2010 22:38 schreef Xtreem het volgende:Dat heb ik juist met die vierkante uniforme hokken uit de jaren 80
Af-grij-se-lijkquote:Op donderdag 2 september 2010 22:38 schreef Xtreem het volgende:
[..]Dat heb ik juist met die vierkante uniforme hokken uit de jaren 80
* Xtreem kijkt naar de lucht en fluit een vrolijk deuntje.....quote:Op donderdag 2 september 2010 23:07 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Af-grij-se-lijk
[ afbeelding ]
Me tooquote:Op donderdag 2 september 2010 20:42 schreef Alexxxxx het volgende:
Iautocross
[ afbeelding ]
Merk en type: Alfa Romeo 155
Eigenaar: Offenga
Datum: 23 augustus 2009
quote:
Sterktequote:Op vrijdag 3 september 2010 00:21 schreef PeuRac het volgende:
na 4u slaap al 39u wakkerGa maar eens slapen
Ik heb nog wel wat te klussen voor d'r, leer ik haar in de tussentijds even fatsoenlijk nederlandsch typenquote:Op vrijdag 3 september 2010 00:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]![]()
mn achternaam wat doe je
Mukie mag trots zijn op haar cv btw, wat ik nu tegen kom
* J*** H**** juli 2010 - heden
Service Tuinaanleg, onderhoudt
* J*** v*** juli 2010 - heden
Zierstraatwerk
Harm is een hijquote:Op vrijdag 3 september 2010 00:34 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat te klussen voor d'r, leer ik haar in de tussentijds even fatsoenlijk nederlandsch typen
Nope, gewoon domme klinkersquote:Op vrijdag 3 september 2010 00:37 schreef Alexxxxx het volgende:
en het is wel zierstraatwerk wat je hebt he? gewoon straatwerk komt ie zn bed niet voor uit
Rustig dagje, lekker buiten geklustquote:
ik kom juist weinig op fok als ik het druk hebquote:Op vrijdag 3 september 2010 00:40 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nope, gewoon domme klinkers
Rustig dagje, lekker buiten geklust
Ik vind het allebei lelijke hokken.quote:Op donderdag 2 september 2010 23:41 schreef Xtreem het volgende:
Om de discussie maar even samen te vatten
[ afbeelding ]![]()
[ afbeelding ]![]()
...........quote:Op vrijdag 3 september 2010 08:23 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik vind het allebei lelijke hokken.
En toch, het accent, de directheid, vond ik wel wat van jou weg hebben, buiten dan dat jij misschien wat meer hersens hebt (al is dat nog nooit bewezenquote:Op vrijdag 3 september 2010 12:26 schreef ook_gek het volgende:
Kut topic!
En schaam me voor die intilt kinders van oh oh cherso
Hoezo? Dat zijn toch typische Hagenezen?quote:Op vrijdag 3 september 2010 12:26 schreef ook_gek het volgende:
Kut topic!
En schaam me voor die intilt kinders van oh oh cherso
In je 24/7 dronken periode een keer aan liggen duwen?quote:Op vrijdag 3 september 2010 12:50 schreef ook_gek het volgende:
Je kan duidelijk zien dat het intilt is. Die gozer die bleef maar trekken met ze kop.
Zware tik.
Wat voor werk doe je?
Jumbotje weet je
Die prinses komt me bekend voor.
Mooi!, da's in ieder geval een stuk sneller als de vorige keerquote:Op vrijdag 3 september 2010 13:49 schreef Barcaconia het volgende:
Man man man, ik heb me een partij een kater. Ik moet nu upstaan maar mijn kop draait nog...
@sd
auto was kapot maar hadn hetzelfde als de vorige keer, i s inmiddels gefixt gelukkg,,
Fryske jinkrjoud opmjerkjing.quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:26 schreef Alexxxxx het volgende:
DIE uitspraak hebben we al een tijdje niet meer gehoord
Efkes wachten tot na de spits ?? het is straks vrijdagavond -> cruisend chickies checken in het centrumquote:Op vrijdag 3 september 2010 16:22 schreef PeuRac het volgende:
Wil een rondje gaan rijden, maar t is veel te druk op de weg
euh.. nee... vaste PTA SC opmerking.. Net als in dezelfde context overmatig vaak '40k' gebruiken, vooral als iemand een nieuwe auto heeft...quote:
Ohw, sorry.quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
euh.. nee... vaste PTA SC opmerking.. Net als in dezelfde context overmatig vaak '40k' gebruiken, vooral als iemand een nieuwe auto heeft...
ff bijlezen dan he, heb ik ook gedaan toen ik er nieuw bijkwamquote:Op vrijdag 3 september 2010 16:44 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ohw, sorry.
Ik heb een informatieachterstand.
Utrecht en auto'squote:Op vrijdag 3 september 2010 16:30 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Efkes wachten tot na de spits ?? het is straks vrijdagavond -> cruisend chickies checken in het centrum
Snel! REN, REN voor je leven!quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:47 schreef Duvel het volgende:
Oh ja, dat is op zich een aantrekkelijker dan wat er hier nu gebeurt: XM zet Oh oh Cherso op.
TERING, DE DOMHEID. DE STUITENDE DOMHEID.quote:
Nadat ik t programma had gezien, was ik wel heel blij met mn UIquote:Op vrijdag 3 september 2010 16:54 schreef Duvel het volgende:
[..]
TERING, DE DOMHEID. DE STUITENDE DOMHEID.
We hebben een AAAAAAAAAAAAARGHHHH-smiley nodig.
Ook gewoon een wijf (vrouw kan ik t niet noemen) neuken waarvan je een halve dag eerder gezegd hebt dat je dr niet meer zou doenquote:Op vrijdag 3 september 2010 17:00 schreef Duvel het volgende:
Nu je het zegt ja...
Ik wou dat ik zo dom was, alleen maar zuipen en neuken, niet denken.
Opportunisme is goed.quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ook gewoon een wijf (vrouw kan ik t niet noemen) neuken waarvan je een halve dag eerder gezegd hebt dat je dr niet meer zou doen
Ik heb em sinds dinsdag, de previews van de serie zwerven al een anderhalve week over t internet.quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:05 schreef Duvel het volgende:
Over die UI: was je zo vooruitziend, of loop ik achter?
(Het laatste waarschijnlijk.)
lelijk hok met belgische platenquote:
Ah! Ik ga wat anders doen, ik kan de treurnis van dat programma niet meer aanzien.quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb em sinds dinsdag, de previews van de serie zwerven al een anderhalve week over t internet.
alias "ik verveel mequote:
Je steelt Bo's zinquote:
waarom lukt het mij dan wel?quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Utrecht en auto'sje weet blijkbaar niet hoe links onze gemeenteraad is
T centrum kom je dus niet in, met veel moeite in de buurt.
Dus ga na de spits lekker buiten af cruisen
In die tijd dat ik er ben, kan ik er ook lopend heenquote:Op vrijdag 3 september 2010 17:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
waarom lukt het mij dan wel?Mariaplaats
Rose wilde een keer per se parkeren in het centrum van utrecht, ik wilde gewoon bij Vleuten gaan staan en dan voor 2 euro de man met de trein naar het centrum, wat ik altijd doe... uiteindleijk overstag gegaan nadat ze beloofde dat zij wel zou betalen.. heb haar zelden zo pissig gezien als toen ze zag hoe duur het parkeren wasquote:Op vrijdag 3 september 2010 17:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
In die tijd dat ik er ben, kan ik er ook lopend heen
quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Rose wilde een keer per se parkeren in het centrum van utrecht, ik wilde gewoon bij Vleuten gaan staan en dan voor 2 euro de man met de trein naar het centrum, wat ik altijd doe... uiteindleijk overstag gegaan nadat ze beloofde dat zij wel zou betalen.. heb haar zelden zo pissig gezien als toen ze zag hoe duur het parkeren was
die parkeergarage stonden we ook, mariaplaats was volquote:Op vrijdag 3 september 2010 17:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]ga je ook naar Mariaplaats
200meter verder rijden naar de parkeergarage is een stuk goedkoper.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
een azuurblauwe roestbakquote:Op vrijdag 3 september 2010 17:10 schreef PeuRac het volgende:
Rond je rijden![]()
Lipje, waar rij jij eigenlijk op dit moment in?
quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
die parkeergarage stonden we ook, mariaplaats was vol
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.....
K vind t meevallen ze moet alleen geen te strakke broek aan doen denk ik
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
nog steedsquote:
volgens mij heeft ze die al te vaak aan gehadquote:Op vrijdag 3 september 2010 17:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]....
K vind t meevallen ze moet alleen geen te strakke broek aan doen denk ik
Ziet er wel wat rauw uit jaquote:Op vrijdag 3 september 2010 17:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
volgens mij heeft ze die al te vaak aan gehad
http://forum.fok.nl/topic/1479546/8/25quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:41 schreef Duvel het volgende:
Goftedomme, enige visuele onderbouwing? Of staat die in topic #867?
quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/topic/1479546/8/25
Nog op je werk ??quote:
KPD, users in aktiequote:
Waarom kun je niet kijken dan ??quote:
Ze zit te eten?quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:04 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Waarom kun je niet kijken dan ??
Er zitten mensen achter me en die kunnen op zich op mijn beeldscherm kijkenquote:Op vrijdag 3 september 2010 18:04 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Waarom kun je niet kijken dan ??
Da's een legitiem excuusquote:
Hai paps, kijk ! KPD, ja.. da's ook FOK! jaquote:Op vrijdag 3 september 2010 18:05 schreef Anne het volgende:
[..]
Er zitten mensen achter me en die kunnen op zich op mijn beeldscherm kijken. Dusss..
Ik zit te eten.
Dan gaat ie zich meteen aanmelden joh.quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:06 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hai paps, kijk ! KPD, ja.. da's ook FOK! ja![]()
![]()
Mag ik de jus ??![]()
Nee, alleen als ik een linkje gaf. Hij leest in POL en PTA zelf soms.quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:09 schreef Sounddragon het volgende:
Hij las ook al mee in de SC toch ?![]()
"Ik zal even KPD-rechten voor je aanvragenquote:Op vrijdag 3 september 2010 18:10 schreef Alexxxxx het volgende:
morgen belt ie "Anne, wie is nou die pacman waar ze het in de sc over hadden? "
ja, en omdat ie niet stuk wil gaan kraak ik m maar afquote:
Doe je toch boemeleboem op de ring.quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:20 schreef lipje het volgende:
[..]
ja, en omdat ie niet stuk wil gaan kraak ik m maar af
Ik zit doorgaans in Leeuwarden op vrijdag, dus lekker op de fietsquote:Op vrijdag 3 september 2010 16:26 schreef Alexxxxx het volgende:
DIE uitspraak hebben we al een tijdje niet meer gehoord
waarin/waarheen/waarop? kortom wie ga je berijdenquote:
Werkelijk?quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:40 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ga dit weekend me vermaken in de Sorento
Nou, of ik me ga vermaken moet nog blijken, denk het wel, maar de Sorento komt zo voorgereden jaquote:
Enjoy. En foto's graag, natuurlijk. Dan ga ik ondertussen zoeken naar een foto van een oude Celica in La Paz.quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nou, of ik me ga vermaken moet nog blijken, denk het wel, maar de Sorento komt zo voorgereden jaEn die lever ik zondagavond weer in
Die vind je een paar dagen later in KPDquote:Op vrijdag 3 september 2010 18:46 schreef Duvel het volgende:
[..]
Enjoy. En foto's graag, natuurlijk. Dan ga ik ondertussen zoeken naar een foto van een oude Celica in La Paz.
Who, me?quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:57 schreef PeuRac het volgende:
Kom je morgen avond naar Utrecht of niet?
Ja klopt, vanaf 15:00u bij de Stairway toch?quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:04 schreef PeuRac het volgende:
Nee, Alexhij komt naar de randstad als ik t goed gelezen heb en morgen is die Fok! meet in Utrecht
quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:04 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ja klopt, vanaf 15:00u bij de Stairway toch?
Ik bekijk het morgen even, we hebben een redelijk heftige week achter de rug.quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]ik kom ergens rond 19-20u ff kijken hoorde ik
Ben jij er ook?
Ik heb nog in geen 1 Alfa gezeten die dat niet doetquote:Op vrijdag 3 september 2010 18:24 schreef lipje het volgende:
hij kraakt al van nature
En ik wil geen boemeleboem ik wil een andere auto eringereden hebben zodat ik iets meer vang in dan bij inruil op een andere
Wat was dat?quote:
Tja, langzame scherpe bochtjes zijn ook meteen het lastigste van heel motor rijdenquote:Op vrijdag 3 september 2010 19:37 schreef Anne het volgende:
Ik moest een iets te scherp bochtje nemen en ik voelde dat dat niet goed ging, dus heb ik hem maar neergelegd. En toen kreeg ik hem niet meer overeind en heb ik uiteindelijk maar een auto aangehouden voor hulp
.
Maar verder ging ie goed heur.
Mijn vader zei zelfs erg goed!
Ik heb wel even valbeugels besteld
2 km verderop ofzoquote:Op vrijdag 3 september 2010 19:43 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Tja, langzame scherpe bochtjes zijn ook meteen het lastigste van heel motor rijden![]()
Maar goed je leeft nog![]()
Maar waar was je pa dan om dat ding op te tillen?
quote:
Ik spreek je nog als je met lessen aan de speciale verrichtingen gaat beginnenquote:Op vrijdag 3 september 2010 19:59 schreef Anne het volgende:
w. Je moet wel de rest van mijn post ook lezen
.
En waarom kunnen jullie mij niet helpen danquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:05 schreef BaraCuda het volgende:
Hoe kun je nou met SD en mij de TransAmerica Trail gaan rijden als je die motor niet overeind krijgt![]()
Je zal meer moeten gaan trainen jonge dame
nee, er komt een randstadse hierquote:Op vrijdag 3 september 2010 19:04 schreef PeuRac het volgende:
Nee, Alexhij komt naar de randstad als ik t goed gelezen heb en morgen is die Fok! meet in Utrecht
Nieuwe carrieremove?quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, er komt een randstadse hier![]()
En de fotos komen inderdaad in KPD jaDie wel
edit: niet bij de actiefotos trouwens![]()
Ik had tot voor kort geen reden om in KPD te kijkenquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:25 schreef PeuRac het volgende:
kijk vaker in KPD zou ik zeggen, doet die al een poosje
Oeh, hoor ik daar een weddenschap aan barrels vallen ??quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, er komt een randstadse hier![]()
En de fotos komen inderdaad in KPD jaDie wel
edit: niet bij de actiefotos trouwens![]()
vroeger als iemand zei "wil je mij op de foto zetten" zei ik "zodra je in een rolstoel zit, ik zet alleen dingen met wielen op de foto"quote:
het meeste komt niet eens buiten KELquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:25 schreef PeuRac het volgende:
ik zit nu op een maand, Alfisti zou wel eens kunnen gaan winnen jaquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:29 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Oeh, hoor ik daar een weddenschap aan barrels vallen ??
Ah ok, dat verduidelijkt de zaakquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:14 schreef Anne het volgende:
We waren op 1 motor.. en in het begin bleef ik wel in de buurt, maar dan kan je niet zo hard, dus op een gegeven moment mocht/ging ik wat verder. Vandaar.
Dat lukt ook welquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:19 schreef BaraCuda het volgende:
http://www.bikez.com/moto(...)ld_wing_abs_2005.php zolang je zo'n ding niet op z'n kant legt zullen we je wel helpen360Kg
Aanmeldtopic KPD editie #4/2010quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:25 schreef PeuRac het volgende:
quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:32 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
Aanmeldtopic KPD editie #4/2010
heb gelijk maar rechten aangevraagd, want dit moet ik eve checken
'die vrouw'? tot nu toe 3 verschillende vrouwen voor KPD op de foto gezet, plus nog een aantal waarvande fotos niet buiten KEL komenquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:40 schreef Xtreem het volgende:
[..]
De vrouw staat er naakt op, niet Lexxx...... Dus jij hoeft niet te kijken
Ik ben vast raar, maar wat mij dan weer opvalt is dat zij grote handen heeftquote:Op vrijdag 3 september 2010 17:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/topic/1479546/8/25
Zei ik ook al zo straks tegen iemand, hij vrouwen handen, zij mannen handenquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:56 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik ben vast raar, maar wat mij dan weer opvalt is dat zij grote handen heeft.
quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:56 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik ben vast raar, maar wat mij dan weer opvalt is dat zij grote handen heeft.
Weet je wat nog erger is, in KPD naar foto's kijken en dan weten dat Alex in die kut heeft lopen roerenquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:13 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Nu kan ik niet eens meer naar d'r tieten kijken
Gelukkig weet ik niet welke dat zijn....quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Weet je wat nog erger is, in KPD naar foto's kijken en dan weten dat Alex in die kut heeft lopen roeren
Te laat, heb je alquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:19 schreef Anne het volgende:
Van degene waarin Alex heeft geroerd hoef ik geen foto's te zien.
Zelfs niet met kleren aan.
die stond in het Groningen topic, verder nergens op fokquote:
niet iedereen die ik op de foto zet, heb ik mee geneuktquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Weet je wat nog erger is, in KPD naar foto's kijken en dan weten dat Alex in die kut heeft lopen roeren
quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:19 schreef Anne het volgende:
Van degene waarin Alex heeft geroerd hoef ik geen foto's te zien.
Zelfs niet met kleren aan.
Niet? Ik gokte namelijk op DWquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
die stond in het Groningen topic, verder nergens op fok
[..]
niet iedereen die ik op de foto zet, heb ik mee geneukt![]()
[..]
Daar heeft ie niet in geroerd. Maar op zich hoef ik daar ook geen foto's meer van te zien nee.quote:
Elke maand een maatje meerquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:29 schreef PeuRac het volgende:
dat heb ik bij meer vrouwen uit het maatje meer topic, dat is ondertussen gewoon lomp het (hele) grote maten topic geworden
Hoezo? Heb je er eentje gemaakt dan?quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:36 schreef Paladijn het volgende:
KPD
Mag je daar ook goatses posten of is dat te schokkend voor de bezoekers?
daar heb ik wel met een paar dames van veel plezier gehadquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:29 schreef PeuRac het volgende:
dat heb ik bij meer vrouwen uit het maatje meer topic, dat is ondertussen gewoon lomp het (hele) grote maten topic geworden
dat mag, mits ontopicquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:36 schreef Paladijn het volgende:
KPD
Mag je daar ook goatses posten of is dat te schokkend voor de bezoekers?
tof!quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:32 schreef PeuRac het volgende:
Deze is speciaal voor Alex: http://www.dumpert.nl/mediabase/1097851/9507b09d/billenkoek.html
Is PR niet wat te oud voor je?quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
daar heb ik wel met een paar dames van veel plezier gehad![]()
Eentje? Wel 1001 soepsquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:37 schreef Anne het volgende:
[..]
Hoezo? Heb je er eentje gemaakt dan?
Alleen koffie is niet zo'n probleem toch?quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
we schelen maar 9 jaar!En ik heb ook wel eens vrouwen die 9 jaar jonger zijn op de koffie
Mwag, ik heb geen koffiezetapparaat.. Maar goed wel oploskoffie in huisquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:54 schreef Duvel het volgende:
[..]
Alleen koffie is niet zo'n probleem toch?
Vrouwen die daarmee akkoord gaan, vallen bij voorbaat af.quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mwag, ik heb geen koffiezetapparaat.. Maar goed wel oploskoffie in huis
quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:57 schreef Paladijn het volgende:
PR als in purplerose/ <Markje> Dingie, het is ineens wel heel erg vol hier!
quote:
* Alfisti noteert: koffiezet apparaat meenemen als ik ooit nog eens naar Lexxxx gaquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mwag, ik heb geen koffiezetapparaat.. Maar goed wel oploskoffie in huis
Dat dat kan in het koninkrijk der Nederlanden...quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:59 schreef Paladijn het volgende:
Maar waarom gaat het hier over KPD, ons wacht rampspoed nu Wilders niet in het kabinet plaatschneemt!
quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:00 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti noteert: koffiezet apparaat meenemen als ik ooit nog eens naar Lexxxx ga
Mag hetkoffiemeisje
hem bedienen
quote:Do you want cream with your coffee?
Dat is de enige keer dat ik het koffiezetapparaat dat ik had gebruikt isquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:00 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti noteert: koffiezet apparaat meenemen als ik ooit nog eens naar Lexxxx ga
Mag hetkoffiemeisje
hem bedienen
De vraag is eerder: wat krijgen we voor kabinet aangezien de mogelijkheden zo langzamerhand op zijnquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:59 schreef Paladijn het volgende:
Maar waarom gaat het hier over KPD, ons wacht rampspoed nu Wilders niet in het kabinet plaatschneemt!
Geen gekut met de koffie hequote:
Was een fijn bakkiequote:Op vrijdag 3 september 2010 22:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat is de enige keer dat ik het koffiezetapparaat dat ik had gebruikt is
Die smeerlap moet niet zeiken, Klink had gelijk.quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:01 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Verhagen was tijdens de persco stiekem wel aardig over de zeik volgens mij, voelt zich aardig genaaid door Klink
Dat met Klink zou wel eens vooropgezet spel geweest kunnen zijn.quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:01 schreef Alfisti het volgende:
[..]
De vraag is eerder: wat krijgen we voor kabinet aangezien de mogelijkheden zo langzamerhand op zijn
Verhagen was tijdens de persco stiekem wel aardig over de zeik volgens mij, voelt zich aardig genaaid door Klink
quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:59 schreef Paladijn het volgende:
Maar waarom gaat het hier over KPD POL, ons wacht rampspoed nu Wilders niet in het kabinet plaatschneemt! de verkeersboetes met 15% omhoog dreigen te gaan!
Dat zou het zeker kunnen zijn maar helaas komen we daar toch nooit achter.quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:13 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dat met Klink zou wel eens vooropgezet spel geweest kunnen zijn.
Het zou mij inderdaad ook niets verbazen, er blijven gewoon geen mogelijkheden over zo. Alleen een poging tot een paars kabinet zou nog kunnen maar ik meen dat Rutte daar weer niets in ziet.quote:Maar't wordt inderdaad aardig chaotisch zo, het zou me niks verbazen als we over een aantal maanden weer mogen stemmen.
Dat hoop ik voor heel Nederland ook jaquote:Hopen dat Wilders tegen die tijd wat wegzakt...
Met jou valt te pratenquote:
Gezien de economische situatie gaat dat onder alle partijen gebeuren... 't is wat dat je als pliesieagent tegenwoordig belasting-inner bentquote:
Fixed.quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:59 schreef Paladijn het volgende:
Maar waarom gaat het hier over KPD POL, ons wacht rampspoed nu Wilders niet in het kabinet plaatschneemt! de verkeersboetes met 15% omhoog dreigen te gaan!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:08 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Fixed.En dat met het verhaal aan durven te komen dat het voor de veiligheid isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Echt ongelooflijk dat gespuis in Den Haag.![]()
Volgens mij was letterlijk wat ik hoorde: "de minister hoopt natuurlijk dat het óók een gunstig effekt heeft op de verkeersveiligheid"quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:09 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
En dat met het verhaal aan durven te komen dat het voor de veiligheid is![]()
Echt ongelooflijk dat gespuis in Den Haag.
Yep. Kutreden.quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:11 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Volgens mij was letterlijk wat ik hoorde: "de minister hoopt natuurlijk dat het óók een gunstig effekt heeft op de verkeersveiligheid"
quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:23 schreef BaraCuda het volgende:
Oeh, Ana Ivanovic op Eurosport. Dat laat mij alle problemen op aarde vergeten
quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:26 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
I get your point
Geen idee, zou me niks verbazenquote:Op vrijdag 3 september 2010 23:27 schreef Alexxxxx het volgende:
kutboetes
zijn er ook al banketstaven?
quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:27 schreef Alexxxxx het volgende:
kutboetes
zijn er ook al banketstaven?
Alleen als ze aan de goede kant van het net staatquote:Op vrijdag 3 september 2010 23:28 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Die hoort absoluut bij de top 3 mooie vrouwen in het tennis.
Het is ook meteen een geweldige wedstrijd dus
nomnomnom [ afbeelding ]quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:31 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Alleen als ze aan de goede kant van het net staat
[ afbeelding ]
quote:
Ik ookquote:
Je moet de bril ook omhoog doen.quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:42 schreef PeuRac het volgende:
vandaag voor t eerst sinds tijden weer de hele dag mn bril op, zit niet fijn
Dan zie ik niks meerquote:
Hier ookquote:Op vrijdag 3 september 2010 23:47 schreef BaraCuda het volgende:
M'n PM is kapot door de malware dinges
Gewoon doorklikken, doe ik al de hele dag, en in IE doet ie het normaal bij mij trouwens, alleen in Chrome doet ie vervelendquote:Op vrijdag 3 september 2010 23:47 schreef BaraCuda het volgende:
M'n PM is kapot door de malware dinges
beter dan helemaal niet slapenquote:Op zaterdag 4 september 2010 08:10 schreef PeuRac het volgende:
Hoera, net zo vroeg op staan als normaal door de week(behalve deze week dan
)
Dat had een goede redenquote:
aan het werk?quote:
* Xtreem zit aan de groene theequote:
quote:
Echte mannen drinken Lapsang Souchong of Gunpowder.quote:
quote:Op zaterdag 4 september 2010 11:46 schreef Duvel het volgende:
[..]
Echte mannen drinken Lapsang Souchong of Gunpowder.
quote:Op zaterdag 4 september 2010 11:51 schreef Anne het volgende:
Mên, kan iemand me even uit bed komen trekken?
Daar zijn ongetwijfeld liefhebbers zát voorquote:Op zaterdag 4 september 2010 11:51 schreef Anne het volgende:
Mên, kan iemand me even uit bed komen trekken?
die duwen haar er weer inquote:Op zaterdag 4 september 2010 11:53 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Daar zijn ongetwijfeld liefhebbers zát voor
Moet je zorgen dat 'm voldoende bezig houdt.quote:Op zaterdag 4 september 2010 11:55 schreef Anne het volgende:
Ja, moet wel iemand zijn die verder een uur ff zn kop dicht kan houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |