abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86108028
Op die manier had ik het nog niet bekeken, denk inderdaad dat het wel erg leerzaam is al vraag ik me af of ik er op die manier tussenuit kan springen. Denk dan toch dat ik eerder eruit kan springen met prestaties dan met een babbeltje maken met de docenten/professors en uiteindelijk onderzoekshelper kan worden.. Maar dat komt vanzelf wel goed!

Heb jij nog iemand nodig? :P
pi_86109063
Nu nog hopen dat ik al die zalen kan vinden....
Alles boven 100 is zeker op de eerste verdieping en alles boven 200 op de tweede verdieping? :') (RUG)
pi_86110505
Eerstejaars sociologie aan de Universiteit Utrecht, mag ook wel in het lijstje. Het lijkt mij een zeer interessante studie en heb me er ook op het laatste moment voor ingeschreven, maar heb morgen dus mijn introductie. Ik heb echter geen idee wat ik er later mee wil doen en dit vormt voor mij ook de grootste belemmering om de studie af te maken. Misschien dat ik er na een half jaar mee stop. Heb overigens maar 9 uur college per week en donderdag (stapavond }) ) vrijdag vrij, dus een hele zware studie lijkt het me niet..
Moo
pi_86112270
quote:
Op zondag 5 september 2010 23:24 schreef Zuivelkoe het volgende:
Eerstejaars sociologie aan de Universiteit Utrecht, mag ook wel in het lijstje. Het lijkt mij een zeer interessante studie en heb me er ook op het laatste moment voor ingeschreven, maar heb morgen dus mijn introductie. Ik heb echter geen idee wat ik er later mee wil doen en dit vormt voor mij ook de grootste belemmering om de studie af te maken. Misschien dat ik er na een half jaar mee stop. Heb overigens maar 9 uur college per week en donderdag (stapavond }) ) vrijdag vrij, dus een hele zware studie lijkt het me niet..
Ik had naar utrecht moeten gaan dan :o

Ik zelf wil graag de richting van criminologie op. Je kan ook journalist worden natuurlijk...
pi_86113828
Automatic_ ben je met je HBO P ingestroomd op de uni of heb je eerst een hele HBO bachelor gedaan? :)
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
pi_86116472
quote:
Op zondag 5 september 2010 22:32 schreef Impressie het volgende:
Op die manier had ik het nog niet bekeken, denk inderdaad dat het wel erg leerzaam is al vraag ik me af of ik er op die manier tussenuit kan springen. Denk dan toch dat ik eerder eruit kan springen met prestaties dan met een babbeltje maken met de docenten/professors en uiteindelijk onderzoekshelper kan worden.. Maar dat komt vanzelf wel goed!

Heb jij nog iemand nodig? :P
hopelijk volgend jaar :P Ben nu nog student!
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  maandag 6 september 2010 @ 09:24:15 #82
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_86117214
quote:
Op maandag 6 september 2010 01:11 schreef Swietje het volgende:
Automatic_ ben je met je HBO P ingestroomd op de uni of heb je eerst een hele HBO bachelor gedaan? :)
ik heb een hele bachelor gedaan :)
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 6 september 2010 @ 09:25:37 #83
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_86117234
Wat geinig! Twee in de OP tweedejaars sociologie in Groningen.
Nou, hier dan een tweedejaars psychologie studente in Groningen, :+ .
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 6 september 2010 @ 09:31:12 #84
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_86117337
quote:
Op zondag 5 september 2010 22:52 schreef -Strawberry- het volgende:
Nu nog hopen dat ik al die zalen kan vinden....
Alles boven 100 is zeker op de eerste verdieping en alles boven 200 op de tweede verdieping? :') (RUG)
Ja, :+ .
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_86117651
quote:
Op maandag 6 september 2010 08:38 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

hopelijk volgend jaar :P Ben nu nog student!
Ik zal het onthouden :s)
pi_86127210
quote:
Op maandag 6 september 2010 09:31 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Ja, :+ .
Tis nog best makkelijk vinden eigenlijk, als je het even doorhebt.
  maandag 6 september 2010 @ 19:54:21 #87
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_86138235
Leuk om hier wat Uni studenten te zien ook. Ik wil graag door na mijn eerste jaar maar wat ik wil gaan doen weet ik nog niet. Talen en sociale studies trekken me erg, met name sociologie qua sociale wetenschappen. Ben alleen een ramp in wiskunde, heb het na mijn 2e middelbare schooljaar ook laten vallen en sindsdien niks meer mee gedaan. Dan wordt statistiek wel een bitch...

Periode 3 is hier gestart, weer een flink omvangrijk project wat centraal staat en eind van deze periode een gespreksassessment wat ik moet halen en een fucking outdoor :')
L'Enfer, c'est les autres.
pi_86138319
Wat een enorm kutrooster heb ik zeg....
  maandag 6 september 2010 @ 19:58:21 #89
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_86138408
quote:
Op maandag 6 september 2010 19:54 schreef Maria2.0 het volgende:
Leuk om hier wat Uni studenten te zien ook. Ik wil graag door na mijn eerste jaar maar wat ik wil gaan doen weet ik nog niet. Talen en sociale studies trekken me erg, met name sociologie qua sociale wetenschappen. Ben alleen een ramp in wiskunde, heb het na mijn 2e middelbare schooljaar ook laten vallen en sindsdien niks meer mee gedaan. Dan wordt statistiek wel een bitch...

Periode 3 is hier gestart, weer een flink omvangrijk project wat centraal staat en eind van deze periode een gespreksassessment wat ik moet halen en een fucking outdoor :')
Je zal er dan echt wel aan moeten trekken denk ik :)
Hier, Tilburg, vind ik het wel fijn dat er echt genoeg mogelijkheden zijn om het onder de knie te krijgen en de colleges zijn ook echt goed. Ik had misschien wel het geluk dat ik wat studiegenoten / vrienden heb die het snel onder de knie hebben en zodoende kon ik met vragen ook altijd bij hun terecht.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_86138596
ja waar je ook gaat studeren, regel een soort studieclubje waarmee je statistiek doet zodat je elkaar kunt helpen, scheelt een boel!
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  maandag 6 september 2010 @ 20:07:50 #91
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_86138792
Ja mijn sociologie docent waarschuwde me ook al. Ik vrees dan ook dat ik toch keihard ga falen aangezien mijn inzicht minder dan nul is.
Talen is dan een veiligere keus. Qua beroepsperspectief echter weer wat minder.
Ik krijg er een punthoofd van, kom er gewoonweg niet uit wat ik wil :{
L'Enfer, c'est les autres.
pi_86138937
quote:
Op maandag 6 september 2010 20:07 schreef Maria2.0 het volgende:
Ja mijn sociologie docent waarschuwde me ook al. Ik vrees dan ook dat ik toch keihard ga falen aangezien mijn inzicht minder dan nul is.
Talen is dan een veiligere keus. Qua beroepsperspectief echter weer wat minder.
Ik krijg er een punthoofd van, kom er gewoonweg niet uit wat ik wil :{
doe wat je het leukste vind, motivatie > het inzicht dat je nu hebt

Ales kun je leren, je zult er misschien hard voor moeten werken, maar de sociale studies zijn niet zo zwaar dat je het niet red als je alles goed bij houdt en er hard voor werkt. Plan gewoon lekker een halve dag, of wannee het nodig is een hele dag, met een klein groepje waarin je elke week statistiek doet en je zult het zonder problemen halen vermoed ik.
pi_86139235
Ik volg de opleiding HBO TP in Eindhoven..Vind theorie super maar praktijk vind ik echt niks!! Wel weer ff wennen als je 5 jaar gewerkt hebt
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 6 september 2010 @ 20:18:15 #94
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_86139245
quote:
Op maandag 6 september 2010 19:54 schreef Maria2.0 het volgende:

Hier nog een wiskunderamp (dyscalculie), maar inmiddels tweedejaars student psychologie. En dat aan de RuG, die toch wel bekend staat vanwege haar statistiek.
In de werkgroepjes moesten we ook van te voren huiswerk maken, :') ik snapte d'r niks van en ik ben ook naar de coordinator van practicum statistiek gegaan. Zij zei eigenlijk 'als je het nu al niet kan, zal het ook nooit wat worden'. Net als bij de introductiedag door een ander 'als je geen statistiek kan, helaas'.
Ik kan d'r altijd zo pissig van worden, ik ben geen mongool ofwel, :') .

In ieder geval, het is zéér zeker wel mogelijk, maar wel hard werken. Ik heb bijles speciaal voor statistiek (niet vanuit de school, die biedt alleen groepsbijlessen), en als er een tentamen komt soms wel 2 a 3 keer per week. Maar het kán wel.

Nu moet ik zeggen dat ik wel een enorme drive heb, omdat ik al sinds de middelbare school klas 3 te horen krijg dat ik niks zal redden omdat ik gewoon hard faal in wiskunde. Ik kon het vak ook niet laten vallen want dat kon alleen op havo en ik deed vwo. Dus ik heb altijd al hard gewerkt en veel opgeofferd om mijn (wiskunde)toetsen te halen
  maandag 6 september 2010 @ 20:29:33 #95
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_86139759
quote:
Op maandag 6 september 2010 20:18 schreef ChipsZak. het volgende:
Zij zei eigenlijk 'als je het nu al niet kan, zal het ook nooit wat worden'. Net als bij de introductiedag door een ander 'als je geen statistiek kan, helaas'.

In ieder geval, het is zéér zeker wel mogelijk, maar wel hard werken. Ik heb bijles speciaal voor statistiek (niet vanuit de school, die biedt alleen groepsbijlessen), en als er een tentamen komt soms wel 2 a 3 keer per week. Maar het kán wel.

Nu moet ik zeggen dat ik wel een enorme drive heb, omdat ik al sinds de middelbare school klas 3 te horen krijg dat ik niks zal redden omdat ik gewoon hard faal in wiskunde. Ik kon het vak ook niet laten vallen want dat kon alleen op havo en ik deed vwo. Dus ik heb altijd al hard gewerkt en veel opgeofferd om mijn (wiskunde)toetsen te halen
Respect dat je ondanks het negatieve gezeik knalhard doorzet! ^O^ ^O^
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
pi_86139786
quote:
Op zondag 5 september 2010 22:00 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Serieus? Dat is wel heel weinig...

Dan klinkt het toch juist niet als een pretstudie, als zo weinig studenten het maar halen.... :P
Ja serieus. Ik heb vandaag trouwens maar weinig tweedejaars gezien ook, volgens mij zijn er nog een stuk of 30 over.

Ach het is best goed te doen hoor, ik heb in het reguliere programma nooit meer dan dertig uur per week gestoken.
"When Jesus promised us the resurrection of the dead....I thought he had something a little different in mind."
pi_86139903
quote:
Op maandag 6 september 2010 20:11 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

doe wat je het leukste vind, motivatie > het inzicht dat je nu hebt

Ales kun je leren, je zult er misschien hard voor moeten werken, maar de sociale studies zijn niet zo zwaar dat je het niet red als je alles goed bij houdt en er hard voor werkt. Plan gewoon lekker een halve dag, of wannee het nodig is een hele dag, met een klein groepje waarin je elke week statistiek doet en je zult het zonder problemen halen vermoed ik.
Goede tips!
Daarnaast: statistiek hoef je niet helemaal te snappen om het te halen (ook al zegt iedereen van wel). Wanneer je weet welke formules je moet toepassen ben je het eerste half jaar al een heel eind.
"When Jesus promised us the resurrection of the dead....I thought he had something a little different in mind."
pi_86139921
quote:

[..]

Hier nog een wiskunderamp (dyscalculie), maar inmiddels tweedejaars student psychologie. En dat aan de RuG, die toch wel bekend staat vanwege haar statistiek.
In de werkgroepjes moesten we ook van te voren huiswerk maken, :') ik snapte d'r niks van en ik ben ook naar de coordinator van practicum statistiek gegaan. Zij zei eigenlijk 'als je het nu al niet kan, zal het ook nooit wat worden'. Net als bij de introductiedag door een ander 'als je geen statistiek kan, helaas'.

Knap dat je toch doorzet. ^O^ Sommige mensen die dergelijke opmerkingen krijgen over wiskunde zullen juist tegenovergesteld reageren en niet meer gemotiveerd zijn om het te halen. Soort selffulfilling prophecy als je er zelf niet meer in gelooft omdat niemand anders dat doet.
pi_86140005
quote:

[..]

Over de psychologieopleiding; hoe zijn de biopsychologische en neuropsychologische vakken in het eerste jaar?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 6 september 2010 @ 20:38:53 #100
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_86140171
quote:
Op maandag 6 september 2010 20:32 schreef Compatibel het volgende:

[..]

Goede tips!
Daarnaast: statistiek hoef je niet helemaal te snappen om het te halen (ook al zegt iedereen van wel). Wanneer je weet welke formules je moet toepassen ben je het eerste half jaar al een heel eind.
Niet mee eens, :+ . Het is gewoon hard werken en veel oefententamens maken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')