Misschien het boek: 'Handboek groepsdynamica' van Jan Remmerswaal.quote:Op maandag 11 februari 2013 15:11 schreef Ewelina het volgende:
Ik zoek een goed boek over sociale acceptatie binnen een groep (en uitsluiting) en groepsdynamiek. Heeft iemand hiervoor een tip?
Daar weten ze vast meer van bij het Psychologen topic. Dit is bij uitstek een onderwerp van de psychologiequote:Op maandag 11 februari 2013 15:11 schreef Ewelina het volgende:
Ik zoek een goed boek over sociale acceptatie binnen een groep (en uitsluiting) en groepsdynamiek. Heeft iemand hiervoor een tip?
Haha, die hebben me juist hierheen geschopt.quote:Op donderdag 14 februari 2013 13:48 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Daar weten ze vast meer van bij het Psychologen topic. Dit is bij uitstek een onderwerp van de psychologie
Wat doe je ook alweer?quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:55 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Haha, die hebben me juist hierheen geschopt.![]()
Bedankt voor de hulp iig, mijn begeleider vindt het plan niks om sociologische theorie te gebruiken in mijn scriptie, dus echt nodig is het niet meer.
MA, UvA.quote:
Ligt ook aan de richting, ik doe cultuurgeschiedenis. Bij sociale en economische geschiedenis wordt er veel meer theorie gebruikt, zowel uit de sociale wetenschappen als uit de economie.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:29 schreef oompaloompa het volgende:
Grappig, ik was de afgelopen weken te gast bij een professor geschiedenis en zij vond juist dat er in geschiedenis te weinig theorie en kennis uit gedragswetenschapgebruikt werd :p
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |