abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86041598
RobertoCarlos, hoeveelste jaars ben je? Bevalt het?

-XX-, op welke locatie van INHolland zit jij? Hoe is het daar? Ik hoor altijd heel veel negatieve verhalen over INHolland en vraag me af of het echt zo erg is? :')
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
  vrijdag 3 september 2010 @ 22:29:05 #52
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_86043012
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 21:58 schreef Swietje het volgende:
Ik doe de master. Bevalt goed, is afwisselend, maar ik moet wel dit jaar de master af gaan maken..

[ Bericht 0% gewijzigd door RobertoCarlos op 04-09-2010 04:54:58 ]
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
  zaterdag 4 september 2010 @ 01:45:23 #53
301827 Two
Addergebroed dat ist!
pi_86050355
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 08:01 schreef SH. het volgende:

[..]

Niels en Davy, verder weet ik eigenlijk niet wie zijn gegaan :@
Hmm check je priveberichten! Er zijn er echt heel veel uit Rotterdam naar de UvT gegaan!

Eerste week colleges zit er op in Tilburg en is zeer goed bevallen!
"Of God de mens schiep, staat te bezien. Dat de mens God schiep, staat vast." - Adriaan Roland Holst
pi_86081523
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 21:58 schreef Swietje het volgende:

-XX-, op welke locatie van INHolland zit jij? Hoe is het daar? Ik hoor altijd heel veel negatieve verhalen over INHolland en vraag me af of het echt zo erg is? :')
Inholland...tja, verschillende meningen. Mijn locatie is prima.

[ Bericht 5% gewijzigd door -XX- op 05-09-2010 21:49:12 ]
Sowieso schrijf je zo.
  Moderator zondag 5 september 2010 @ 09:56:20 #55
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_86082207
tvp
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  zondag 5 september 2010 @ 09:57:04 #56
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_86082211
Tweedejaars Sociologie hier :)
Half bezopen is weggegooid geld.
pi_86083116
TT moet veranderd worden in "pretstudies [centraal]" *)
pi_86083169
quote:
Op zondag 5 september 2010 11:00 schreef ReWout het volgende:
:{w
pi_86083185
quote:
Wat een pret hebben we toch ^O^
-edit2: Hij heeft ook wel een beetje gelijk; slechts 20 procent van mijn jaar heeft de propedeuse gehaald, terwijl dit met 30 uur per week makkelijk te doen was :')

[ Bericht 13% gewijzigd door Compatibel op 05-09-2010 11:14:26 ]
"When Jesus promised us the resurrection of the dead....I thought he had something a little different in mind."
  Moderator zondag 5 september 2010 @ 11:34:25 #60
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_86083814
quote:
Ja inderdaad :) De hoeveelheid propedeuse halers in één jaar is ook super hoog :) :)
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  zondag 5 september 2010 @ 17:49:08 #61
305256 Ph.D.PowerPauper
Waanzinnig Weldenkend
pi_86094526
Hier nog een eerstejaars sociologie student aan de RuG. Met het rooster heb ik geen probleem, al heb ik wel het idee dat ik wat informatie mis, zoals in welke groep ik zit etc. Van de introdag werd ik niet heel veel wijzer. Morgen eerste collegedag, ik ben benieuwd!. Ik wil wel in het lijstje in de TS.
Google is your friend!
www.justfuckinggoogleit.com/
pi_86100715
5e jaars psy (2 jarige master) aan de uvt meldt!
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_86101013
quote:
Op donderdag 2 september 2010 21:21 schreef Two het volgende:
Ik doe nu het eerste jaar Psychologie op de UvT. En tot nu toe bevalt het erg goed. Vorig jaar psychologie gedaan op de EUR maar daar ben ik mee gestopt. Inhoudelijk vond ik het erg leuk maar het onderwijssysteem en het omstreden toetssysteem lagen mij niet. Dit jaar heerlijk gewoon op de UvT een traditioneel onderwijssysteem met boeken en colleges!
Ik vond het eerste jaar erg tegenvallen qua colleges, het werd pas aan het einde van het tweede jaar goed i.m.o., maar sinds mijn derde jaar is bijna elke vak wel echt extreem goed vind ik... Je zult dus misschien even door moeten bijten :P
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_86103232
quote:
Op zondag 5 september 2010 20:51 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Ik vond het eerste jaar erg tegenvallen qua colleges, het werd pas aan het einde van het tweede jaar goed i.m.o., maar sinds mijn derde jaar is bijna elke vak wel echt extreem goed vind ik... Je zult dus misschien even door moeten bijten :P
Komt er nog een MTO die wat moeilijker is dan MTO-A is? :P

En TVP als eerstejaars psychologie aan de uvt :)
pi_86103374
quote:
Op zondag 5 september 2010 21:24 schreef Impressie het volgende:

[..]

Komt er nog een MTO die wat moeilijker is dan MTO-A is? :P

En TVP als eerstejaars psychologie aan de uvt :)
hahaha ja, mto-c kan pittig zijn, volgens mij haalt maar de helft het de eerste keer. Als je zelfde master als ik gaat doen krijg je ook vrij veel moeilijke statistiek.
pi_86104772
quote:
Op zondag 5 september 2010 21:26 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

hahaha ja, mto-c kan pittig zijn, volgens mij haalt maar de helft het de eerste keer. Als je zelfde master als ik gaat doen krijg je ook vrij veel moeilijke statistiek.
Ben benieuwd ;) Maar ik heb nog helemaal geen idee welke master ik wil doen, het lijkt me allemaal wel heel tof! Aan de ene kant lijkt richting GGZ me erg leuk, aan de andere kant wil ik ook onderzoeker worden en vernieuwende onderzoeken doen. Niet zozeer om maar uniek en vernieuwend te zijn, maar meer om iets te doen waar men wat aan heeft :)

Ik word ooit nog een linkse hippie wereldverbeteraar :(
pi_86104930
quote:
Op zondag 5 september 2010 17:49 schreef Ph.D.PowerPauper het volgende:
Hier nog een eerstejaars sociologie student aan de RuG. Met het rooster heb ik geen probleem, al heb ik wel het idee dat ik wat informatie mis, zoals in welke groep ik zit etc. Van de introdag werd ik niet heel veel wijzer. Morgen eerste collegedag, ik ben benieuwd!. Ik wil wel in het lijstje in de TS.
Een variant / kloon van AdvancedPower?
Verder succes morgen ^O^ .
"When Jesus promised us the resurrection of the dead....I thought he had something a little different in mind."
pi_86105381
quote:
Op zondag 5 september 2010 21:44 schreef Impressie het volgende:

[..]

Ben benieuwd ;) Maar ik heb nog helemaal geen idee welke master ik wil doen, het lijkt me allemaal wel heel tof! Aan de ene kant lijkt richting GGZ me erg leuk, aan de andere kant wil ik ook onderzoeker worden en vernieuwende onderzoeken doen. Niet zozeer om maar uniek en vernieuwend te zijn, maar meer om iets te doen waar men wat aan heeft :)

Ik word ooit nog een linkse hippie wereldverbeteraar :(
Ik doe een onderzoeks-master en dan is statistiek erg belangrijk. Sowieso klinken beide masters die je noemt als richtingen waar een gelimiteerde toelating toe is. Kan je aanraden om zo veel mogelijk hoge punten te halen en extracuriculaire dingen te doen (bv. meehelpen bij onderzoen etc.)
pi_86105863
quote:
Op zondag 5 september 2010 21:53 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Ik doe een onderzoeks-master en dan is statistiek erg belangrijk. Sowieso klinken beide masters die je noemt als richtingen waar een gelimiteerde toelating toe is. Kan je aanraden om zo veel mogelijk hoge punten te halen en extracuriculaire dingen te doen (bv. meehelpen bij onderzoen etc.)
De hoge punten was ik sowieso al van plan, maar ik denk dat die vanzelf wel aan komen waaien als je regelmatig de stof bijhoudt en het snapt :) Over de onderzoeken heb ik nog niet zo nagedacht. Bedoel je hiermee die onderzoeken waarin we als eerstejaars ook 20 uur verplicht voor proefpersoon moeten spelen?
pi_86105876
quote:
Op zondag 5 september 2010 11:04 schreef Compatibel het volgende:

[..]

Wat een pret hebben we toch ^O^
-edit2: Hij heeft ook wel een beetje gelijk; slechts 20 procent van mijn jaar heeft de propedeuse gehaald, terwijl dit met 30 uur per week makkelijk te doen was :')
Serieus? Dat is wel heel weinig...

Dan klinkt het toch juist niet als een pretstudie, als zo weinig studenten het maar halen.... :P
pi_86105983
quote:
Op zondag 5 september 2010 17:49 schreef Ph.D.PowerPauper het volgende:
Hetzelfde hier, vond de intro dag best nutteloos.... Werd niets nieuws verteld wat je in de eerste paar bladzijden van je studiegids ook niet kon lezen. Ik denk dat we deze week wel horen in welke groepen we zitten, althans dat hoop ik. Waarschijnlijk morgen..
  zondag 5 september 2010 @ 22:16:26 #72
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_86106951
Oeh, ik heb MWD (/Social Work) gedaan & nu 3e jaars Psychologie aan de UvT :Y

quote:
Op donderdag 2 september 2010 13:21 schreef Heroinjunk het volgende:
MWD is in mijn ogen veel meer kantoorwerk en een op een werk. SPH is veel meer groepswerk, zoals groepswerker op een woongroep.
Ja, dat is wel het grootste verschil inderdaad. Ik heb dan MWD gedaan, maar ik werk nu wel als SPHer (maar wel het salaris van MWD, hehe). Je kan ook vrij makkelijk van MWD naar SPH switchen, maar andersom is vaak lastiger.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  zondag 5 september 2010 @ 22:21:17 #73
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_86107270
quote:
Op zondag 5 september 2010 22:00 schreef Impressie het volgende:

[..]

De hoge punten was ik sowieso al van plan, maar ik denk dat die vanzelf wel aan komen waaien als je regelmatig de stof bijhoudt en het snapt :) Over de onderzoeken heb ik nog niet zo nagedacht. Bedoel je hiermee die onderzoeken waarin we als eerstejaars ook 20 uur verplicht voor proefpersoon moeten spelen?
Die uren worden inderdaad door die mensen ingevuld (en soms door mensen uit het 2e jaar die het bij een verplicht vak moeten doen).
pi_86107660
quote:
Op zondag 5 september 2010 22:21 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Die uren worden inderdaad door die mensen ingevuld (en soms door mensen uit het 2e jaar die het bij een verplicht vak moeten doen).
Ja maar dat zijn niet de dingen die ik bedoel. Wanneer je een beetje mee doet aan de lessen is het vaak mogelijk een soort stage bij onderzoekers te lopen waar je een beetje meehelpt bij het onderzoek, en als je geluk hebt krijg je een leuk persoon die je ook nog veel erbij leert. Zeker de moeite waard wanneer je iets speciaals wilt gaan doen voor de master. Uiteindelijk zit je met 350 man en je wil dat je op een positieve manier daartussen opvalt :D

Als je dat voor elkaar krijgt, haal je veel meer uit je studie. Ik ben bv. al op kosten van de uni naar een congres in Italie en een summerschool in Rusland geweest nu. B-)
  zondag 5 september 2010 @ 22:28:24 #75
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_86107734
quote:
Op zondag 5 september 2010 22:27 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Ja maar dat zijn niet de dingen die ik bedoel. Wanneer je een beetje mee doet aan de lessen is het vaak mogelijk een soort stage bij onderzoekers te lopen waar je een beetje meehelpt bij het onderzoek, en als je geluk hebt krijg je een leuk persoon die je ook nog veel erbij leert. Zeker de moeite waard wanneer je iets speciaals wilt gaan doen voor de master. Uiteindelijk zit je met 350 man en je wil dat je op een positieve manier daartussen opvalt :D
Ik denk dat ik zijn opmerking anders las ofzo :P
pi_86108028
Op die manier had ik het nog niet bekeken, denk inderdaad dat het wel erg leerzaam is al vraag ik me af of ik er op die manier tussenuit kan springen. Denk dan toch dat ik eerder eruit kan springen met prestaties dan met een babbeltje maken met de docenten/professors en uiteindelijk onderzoekshelper kan worden.. Maar dat komt vanzelf wel goed!

Heb jij nog iemand nodig? :P
pi_86109063
Nu nog hopen dat ik al die zalen kan vinden....
Alles boven 100 is zeker op de eerste verdieping en alles boven 200 op de tweede verdieping? :') (RUG)
pi_86110505
Eerstejaars sociologie aan de Universiteit Utrecht, mag ook wel in het lijstje. Het lijkt mij een zeer interessante studie en heb me er ook op het laatste moment voor ingeschreven, maar heb morgen dus mijn introductie. Ik heb echter geen idee wat ik er later mee wil doen en dit vormt voor mij ook de grootste belemmering om de studie af te maken. Misschien dat ik er na een half jaar mee stop. Heb overigens maar 9 uur college per week en donderdag (stapavond }) ) vrijdag vrij, dus een hele zware studie lijkt het me niet..
Moo
pi_86112270
quote:
Op zondag 5 september 2010 23:24 schreef Zuivelkoe het volgende:
Eerstejaars sociologie aan de Universiteit Utrecht, mag ook wel in het lijstje. Het lijkt mij een zeer interessante studie en heb me er ook op het laatste moment voor ingeschreven, maar heb morgen dus mijn introductie. Ik heb echter geen idee wat ik er later mee wil doen en dit vormt voor mij ook de grootste belemmering om de studie af te maken. Misschien dat ik er na een half jaar mee stop. Heb overigens maar 9 uur college per week en donderdag (stapavond }) ) vrijdag vrij, dus een hele zware studie lijkt het me niet..
Ik had naar utrecht moeten gaan dan :o

Ik zelf wil graag de richting van criminologie op. Je kan ook journalist worden natuurlijk...
pi_86113828
Automatic_ ben je met je HBO P ingestroomd op de uni of heb je eerst een hele HBO bachelor gedaan? :)
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
pi_86116472
quote:
Op zondag 5 september 2010 22:32 schreef Impressie het volgende:
Op die manier had ik het nog niet bekeken, denk inderdaad dat het wel erg leerzaam is al vraag ik me af of ik er op die manier tussenuit kan springen. Denk dan toch dat ik eerder eruit kan springen met prestaties dan met een babbeltje maken met de docenten/professors en uiteindelijk onderzoekshelper kan worden.. Maar dat komt vanzelf wel goed!

Heb jij nog iemand nodig? :P
hopelijk volgend jaar :P Ben nu nog student!
  maandag 6 september 2010 @ 09:24:15 #82
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_86117214
quote:
Op maandag 6 september 2010 01:11 schreef Swietje het volgende:
Automatic_ ben je met je HBO P ingestroomd op de uni of heb je eerst een hele HBO bachelor gedaan? :)
ik heb een hele bachelor gedaan :)
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 6 september 2010 @ 09:25:37 #83
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_86117234
Wat geinig! Twee in de OP tweedejaars sociologie in Groningen.
Nou, hier dan een tweedejaars psychologie studente in Groningen, :+ .
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 6 september 2010 @ 09:31:12 #84
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_86117337
quote:
Op zondag 5 september 2010 22:52 schreef -Strawberry- het volgende:
Nu nog hopen dat ik al die zalen kan vinden....
Alles boven 100 is zeker op de eerste verdieping en alles boven 200 op de tweede verdieping? :') (RUG)
Ja, :+ .
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_86117651
quote:
Op maandag 6 september 2010 08:38 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

hopelijk volgend jaar :P Ben nu nog student!
Ik zal het onthouden :s)
pi_86127210
quote:
Op maandag 6 september 2010 09:31 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Ja, :+ .
Tis nog best makkelijk vinden eigenlijk, als je het even doorhebt.
  maandag 6 september 2010 @ 19:54:21 #87
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_86138235
Leuk om hier wat Uni studenten te zien ook. Ik wil graag door na mijn eerste jaar maar wat ik wil gaan doen weet ik nog niet. Talen en sociale studies trekken me erg, met name sociologie qua sociale wetenschappen. Ben alleen een ramp in wiskunde, heb het na mijn 2e middelbare schooljaar ook laten vallen en sindsdien niks meer mee gedaan. Dan wordt statistiek wel een bitch...

Periode 3 is hier gestart, weer een flink omvangrijk project wat centraal staat en eind van deze periode een gespreksassessment wat ik moet halen en een fucking outdoor :')
L'Enfer, c'est les autres.
pi_86138319
Wat een enorm kutrooster heb ik zeg....
  maandag 6 september 2010 @ 19:58:21 #89
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_86138408
quote:
Op maandag 6 september 2010 19:54 schreef Maria2.0 het volgende:
Leuk om hier wat Uni studenten te zien ook. Ik wil graag door na mijn eerste jaar maar wat ik wil gaan doen weet ik nog niet. Talen en sociale studies trekken me erg, met name sociologie qua sociale wetenschappen. Ben alleen een ramp in wiskunde, heb het na mijn 2e middelbare schooljaar ook laten vallen en sindsdien niks meer mee gedaan. Dan wordt statistiek wel een bitch...

Periode 3 is hier gestart, weer een flink omvangrijk project wat centraal staat en eind van deze periode een gespreksassessment wat ik moet halen en een fucking outdoor :')
Je zal er dan echt wel aan moeten trekken denk ik :)
Hier, Tilburg, vind ik het wel fijn dat er echt genoeg mogelijkheden zijn om het onder de knie te krijgen en de colleges zijn ook echt goed. Ik had misschien wel het geluk dat ik wat studiegenoten / vrienden heb die het snel onder de knie hebben en zodoende kon ik met vragen ook altijd bij hun terecht.
pi_86138596
ja waar je ook gaat studeren, regel een soort studieclubje waarmee je statistiek doet zodat je elkaar kunt helpen, scheelt een boel!
  maandag 6 september 2010 @ 20:07:50 #91
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_86138792
Ja mijn sociologie docent waarschuwde me ook al. Ik vrees dan ook dat ik toch keihard ga falen aangezien mijn inzicht minder dan nul is.
Talen is dan een veiligere keus. Qua beroepsperspectief echter weer wat minder.
Ik krijg er een punthoofd van, kom er gewoonweg niet uit wat ik wil :{
L'Enfer, c'est les autres.
pi_86138937
quote:
Op maandag 6 september 2010 20:07 schreef Maria2.0 het volgende:
Ja mijn sociologie docent waarschuwde me ook al. Ik vrees dan ook dat ik toch keihard ga falen aangezien mijn inzicht minder dan nul is.
Talen is dan een veiligere keus. Qua beroepsperspectief echter weer wat minder.
Ik krijg er een punthoofd van, kom er gewoonweg niet uit wat ik wil :{
doe wat je het leukste vind, motivatie > het inzicht dat je nu hebt

Ales kun je leren, je zult er misschien hard voor moeten werken, maar de sociale studies zijn niet zo zwaar dat je het niet red als je alles goed bij houdt en er hard voor werkt. Plan gewoon lekker een halve dag, of wannee het nodig is een hele dag, met een klein groepje waarin je elke week statistiek doet en je zult het zonder problemen halen vermoed ik.
pi_86139235
Ik volg de opleiding HBO TP in Eindhoven..Vind theorie super maar praktijk vind ik echt niks!! Wel weer ff wennen als je 5 jaar gewerkt hebt
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 6 september 2010 @ 20:18:15 #94
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_86139245
quote:
Op maandag 6 september 2010 19:54 schreef Maria2.0 het volgende:

Hier nog een wiskunderamp (dyscalculie), maar inmiddels tweedejaars student psychologie. En dat aan de RuG, die toch wel bekend staat vanwege haar statistiek.
In de werkgroepjes moesten we ook van te voren huiswerk maken, :') ik snapte d'r niks van en ik ben ook naar de coordinator van practicum statistiek gegaan. Zij zei eigenlijk 'als je het nu al niet kan, zal het ook nooit wat worden'. Net als bij de introductiedag door een ander 'als je geen statistiek kan, helaas'.
Ik kan d'r altijd zo pissig van worden, ik ben geen mongool ofwel, :') .

In ieder geval, het is zéér zeker wel mogelijk, maar wel hard werken. Ik heb bijles speciaal voor statistiek (niet vanuit de school, die biedt alleen groepsbijlessen), en als er een tentamen komt soms wel 2 a 3 keer per week. Maar het kán wel.

Nu moet ik zeggen dat ik wel een enorme drive heb, omdat ik al sinds de middelbare school klas 3 te horen krijg dat ik niks zal redden omdat ik gewoon hard faal in wiskunde. Ik kon het vak ook niet laten vallen want dat kon alleen op havo en ik deed vwo. Dus ik heb altijd al hard gewerkt en veel opgeofferd om mijn (wiskunde)toetsen te halen
  maandag 6 september 2010 @ 20:29:33 #95
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_86139759
quote:
Op maandag 6 september 2010 20:18 schreef ChipsZak. het volgende:
Zij zei eigenlijk 'als je het nu al niet kan, zal het ook nooit wat worden'. Net als bij de introductiedag door een ander 'als je geen statistiek kan, helaas'.

In ieder geval, het is zéér zeker wel mogelijk, maar wel hard werken. Ik heb bijles speciaal voor statistiek (niet vanuit de school, die biedt alleen groepsbijlessen), en als er een tentamen komt soms wel 2 a 3 keer per week. Maar het kán wel.

Nu moet ik zeggen dat ik wel een enorme drive heb, omdat ik al sinds de middelbare school klas 3 te horen krijg dat ik niks zal redden omdat ik gewoon hard faal in wiskunde. Ik kon het vak ook niet laten vallen want dat kon alleen op havo en ik deed vwo. Dus ik heb altijd al hard gewerkt en veel opgeofferd om mijn (wiskunde)toetsen te halen
Respect dat je ondanks het negatieve gezeik knalhard doorzet! ^O^ ^O^
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
pi_86139786
quote:
Op zondag 5 september 2010 22:00 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Serieus? Dat is wel heel weinig...

Dan klinkt het toch juist niet als een pretstudie, als zo weinig studenten het maar halen.... :P
Ja serieus. Ik heb vandaag trouwens maar weinig tweedejaars gezien ook, volgens mij zijn er nog een stuk of 30 over.

Ach het is best goed te doen hoor, ik heb in het reguliere programma nooit meer dan dertig uur per week gestoken.
pi_86139903
quote:
Op maandag 6 september 2010 20:11 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

doe wat je het leukste vind, motivatie > het inzicht dat je nu hebt

Ales kun je leren, je zult er misschien hard voor moeten werken, maar de sociale studies zijn niet zo zwaar dat je het niet red als je alles goed bij houdt en er hard voor werkt. Plan gewoon lekker een halve dag, of wannee het nodig is een hele dag, met een klein groepje waarin je elke week statistiek doet en je zult het zonder problemen halen vermoed ik.
Goede tips!
Daarnaast: statistiek hoef je niet helemaal te snappen om het te halen (ook al zegt iedereen van wel). Wanneer je weet welke formules je moet toepassen ben je het eerste half jaar al een heel eind.
pi_86139921
quote:

[..]

Hier nog een wiskunderamp (dyscalculie), maar inmiddels tweedejaars student psychologie. En dat aan de RuG, die toch wel bekend staat vanwege haar statistiek.
In de werkgroepjes moesten we ook van te voren huiswerk maken, :') ik snapte d'r niks van en ik ben ook naar de coordinator van practicum statistiek gegaan. Zij zei eigenlijk 'als je het nu al niet kan, zal het ook nooit wat worden'. Net als bij de introductiedag door een ander 'als je geen statistiek kan, helaas'.

Knap dat je toch doorzet. ^O^ Sommige mensen die dergelijke opmerkingen krijgen over wiskunde zullen juist tegenovergesteld reageren en niet meer gemotiveerd zijn om het te halen. Soort selffulfilling prophecy als je er zelf niet meer in gelooft omdat niemand anders dat doet.
pi_86140005
quote:

[..]

Over de psychologieopleiding; hoe zijn de biopsychologische en neuropsychologische vakken in het eerste jaar?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 6 september 2010 @ 20:38:53 #100
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_86140171
quote:
Op maandag 6 september 2010 20:32 schreef Compatibel het volgende:

[..]

Goede tips!
Daarnaast: statistiek hoef je niet helemaal te snappen om het te halen (ook al zegt iedereen van wel). Wanneer je weet welke formules je moet toepassen ben je het eerste half jaar al een heel eind.
Niet mee eens, :+ . Het is gewoon hard werken en veel oefententamens maken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')