Laat je niet verplichten om dingen te zeggen, Maarten.quote:Op donderdag 2 september 2010 19:32 schreef MaartenVanRossem het volgende:
Ik moet zeggen dat de spanning nu niet meer te houden is.
Ik moest het van mezelf zeggenquote:Op donderdag 2 september 2010 19:33 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Laat je niet verplichten om dingen te zeggen, Maarten.
quote:Op donderdag 2 september 2010 19:33 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Weet sinds 2 uur pas dat die gozer in de meeste UI's van dit prog is
De joker gaat MP worden van Nederland, LET OP MIJN WORDENquote:Op donderdag 2 september 2010 19:33 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Weet sinds 2 uur pas dat die gozer in de meeste UI's van dit prog is
Trendsetterquote:Op donderdag 2 september 2010 19:38 schreef jesperrrrsss het volgende:
al me matties ge-sms't , iedereen gaat kijken hopen dat het nu niet tegen gaat vallen
Goede promotiequote:Op donderdag 2 september 2010 19:41 schreef jesperrrrsss het volgende:
[..]
niemand wist hoe laat het op tv zou komen dus even ingelicht
Het moet nog uitgezonden wordenquote:Op donderdag 2 september 2010 19:45 schreef keerfdebest het volgende:
kun je het ergens terugkijken ofzo ?
Gaan we weer 'het betalen van rtl gemist' discussie krijgenquote:
Goed dat je erover begintquote:Op donderdag 2 september 2010 19:50 schreef Swomp het volgende:
[..]
Gaan we weer 'het betalen van rtl gemist' discussie krijgen?
Huh?quote:Op donderdag 2 september 2010 20:01 schreef ukga het volgende:
HUH? Oh oh cherso zou toh om 22;00 beginnen?
hoezo is het nu al bezig ?![]()
Ik google al vanalles, maar nergens is een fatsoenlijke stream of ik zoek fout.quote:
Zou ze schaamhaar ook zo strak zijnquote:Op donderdag 2 september 2010 20:22 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Een documentaire over het paringsgedrag van Jokertje in zijn natuurlijke habitat
Dat is een feitquote:Op donderdag 2 september 2010 20:23 schreef MuffinKillerzz het volgende:
[..]
Zou ze schaamhaar ook zo strak zijn
Je zoekt duidelijk foutquote:Op donderdag 2 september 2010 20:23 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Ik google al vanalles, maar nergens is een fatsoenlijke stream of ik zoek fout.
Zie je ergens een machine?quote:Op donderdag 2 september 2010 20:24 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nee, Google is een zoekmachine.
quote:Op donderdag 2 september 2010 20:27 schreef Zwappel het volgende:
Weet iemand waar ik een rtl5 stream kan vinden dan?
Koop een televisie.quote:Op donderdag 2 september 2010 20:37 schreef Zwappel het volgende:
Ik kan dus wel heel veel andere zenders kijken maar NL 1 t/m 3 en RTL 4 en 5 dus nergens.
Mensen die maar 1 tv hebbenquote:Op donderdag 2 september 2010 20:49 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Die is dus bezet door ouders die weigeren vanavond hier naar te kijken.
Datquote:Op donderdag 2 september 2010 20:50 schreef MaartenVanRossem het volgende:
[..]
Mensen die maar 1 tv hebben
Koop een televisie.quote:Op donderdag 2 september 2010 20:49 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Je weet al langer dan vandaag dat het vanavond zou beginnen. Nu heb je gewoon pech.quote:Op donderdag 2 september 2010 20:55 schreef Zwappel het volgende:
Dan nog, waar kan ik een rtl 5 stream vinden?
Dude seriouslyquote:Op donderdag 2 september 2010 20:49 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Stuur ze gewoon naar de bios ofzo.quote:Op donderdag 2 september 2010 21:02 schreef Zwappel het volgende:
[..]
''Ze willen hun serie zien die ze al weken volgen''
Heb je ziggo?quote:Op donderdag 2 september 2010 20:55 schreef Zwappel het volgende:
Dan nog, waar kan ik een rtl 5 stream vinden?
Ok ik wil dat je een paar dingen gaat doen.quote:Op donderdag 2 september 2010 21:02 schreef Zwappel het volgende:
[..]
dit zegt genoeg over het niveau hier ...quote:Op donderdag 2 september 2010 20:57 schreef MaartenVanRossem het volgende:
[..]
Je weet al langer dan vandaag dat het vanavond zou beginnen. Nu heb je gewoon pech.
Mensen die geen voorbereidingen treffen
quote:Op donderdag 2 september 2010 21:05 schreef Flippiee het volgende:
Nog 55 minuten voor degenen die kijken
Waar woon je?quote:Op donderdag 2 september 2010 21:09 schreef Zwappel het volgende:
Ik ga binnenkort een TV halen, maar ik moet het dus nu met internet doen.
Er is net een famililied overleden dus ik kan het ook niet maken om beneden heisa te gaan maken over een tv programma![]()
En ik heb geen Ziggo, dan had ik inderdaad wel die zenders online kunnen bekijken.
Ik zit dus opgescheept met KPN.
Woon je binnen een straal van maximaal een half uur rijden van Emmen? Mag je hier wel komen kijkenquote:Op donderdag 2 september 2010 21:02 schreef Zwappel het volgende:
[..]
quote:
quote:Op donderdag 2 september 2010 21:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
![]()
Die heb ik via twitter doorgestuurd
Zonder een script zullen ze inderdaad saaier zijn.quote:Op donderdag 2 september 2010 21:21 schreef John_Q het volgende:
Ben bang dat dit programma een beetje gaat tegenvallen door de zware hype.
Terechte hype hoor, daar niet van.
Bij boulevard zag Jokertje er al een stuk normaler uit dan op de castingtape.
Hopen dat de castingtape niet het hoogtepunt blijft.
Dat idee heb ik ookquote:Op donderdag 2 september 2010 21:21 schreef John_Q het volgende:
Ben bang dat dit programma een beetje gaat tegenvallen door de zware hype.
Terechte hype hoor, daar niet van.
Bij boulevard zag Jokertje er al een stuk normaler uit dan op de castingtape.
Hopen dat de castingtape niet het hoogtepunt blijft.
Vanaf dit moment ben jij de faaluser van FOK!quote:Op donderdag 2 september 2010 21:15 schreef Panzermaus het volgende:
Eigenlijk heb ik helemaal geen zin om dit te gaan kijken, heb wel wat beters te doen.
ware woordenquote:Op donderdag 2 september 2010 21:24 schreef Graseter het volgende:
[..]
Vanaf dit moment ben jij de faaluser van FOK!
Mogen ze toch zelf wetenquote:Op donderdag 2 september 2010 21:25 schreef Beach het volgende:
[..]
ware woorden
in het heetst van de strijd afhaken
quote:Op donderdag 2 september 2010 21:33 schreef Doublepain het volgende:
Straks is het gewoon een dikke HOAX, om aandacht te geven aan PAKISTAN!!![]()
_!
Flikker op gast! Die staat al dagen in de OP!quote:Op donderdag 2 september 2010 21:27 schreef Lysdexie het volgende:
http://video.excite.nl/oh-oh-cherso-V3940.html
Dit filmpje heb ik nog niet gezien
Zoek het einde van de serie op en ga hem voor zitten lezen en zeg naderhand: zo, dan kunnen we nu mijn programma gaan kijkenquote:Op donderdag 2 september 2010 21:02 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Wtf? Welke dan wel?quote:Op donderdag 2 september 2010 21:27 schreef Lysdexie het volgende:
http://video.excite.nl/oh-oh-cherso-V3940.html
Dit filmpje heb ik nog niet gezien
Vraag hier je Patje1987 UI aan. #2quote:Op donderdag 2 september 2010 21:45 schreef Montelly het volgende:
Jongens wie kan Barbie gif-avatar voor me maken pls
Haha best erg.quote:Op donderdag 2 september 2010 21:48 schreef Beach het volgende:
Echt tof om te zien hoe iedereen hiernaar toe leeft.
dubbelcheck!quote:Op donderdag 2 september 2010 21:55 schreef Huppelmuts het volgende:
Chips check
Drankje check
Tenalady check
Laptop op schoot check
quote:Op donderdag 2 september 2010 21:56 schreef Karina het volgende:
Ze houdt niet van vleeswel van frikandellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |