10 uurquote:Op donderdag 2 september 2010 16:12 schreef Penisbaard het volgende:
Bibi![]()
Hoe laat is het er eigenlijk op?
trollquote:Op donderdag 2 september 2010 16:12 schreef Penisbaard het volgende:
Bibi![]()
Hoe laat is het er eigenlijk op?
Zelfde niveauquote:Op donderdag 2 september 2010 16:49 schreef MYV het volgende:
Waarom moet ik bij Oh Oh Cherso denken aan Superkel
Televisier voelt zich te goed voor dit programma.quote:Op donderdag 2 september 2010 17:12 schreef ukga het volgende:
Ik zat in de Televisier voor volgende week te kijken, en kon Oh Oh cherso niet vinden![]()
Is het eenmalig ofzo?
voor vandaag staat het er wel inquote:Op donderdag 2 september 2010 17:13 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Televisier voelt zich te goed voor dit programma.
Dan denken ze dat het snel gedaan zal zijn met deze bazenseriequote:
Sniper!quote:Op donderdag 2 september 2010 17:28 schreef 3rdRock het volgende:
nu op 3fm interviews met barbie en 1 van die gozers (niet joker of ster)
Onmogelijk!quote:Op donderdag 2 september 2010 18:10 schreef Swomp het volgende:
We hebben hier zo erg naar uitgeleefd dat het vanavond misschien tegen gaat vallen
Dat kan gewoon nietquote:Op donderdag 2 september 2010 18:10 schreef Swomp het volgende:
We hebben hier zo erg naar uitgeleefd dat het vanavond misschien tegen gaat vallen
Ga je mond spoelen jij!!quote:Op donderdag 2 september 2010 18:10 schreef Swomp het volgende:
Voor een kwartjequote:Op donderdag 2 september 2010 18:13 schreef ukga het volgende:
Het zijn echt van die figuren;gooi er een kwartje in, en je hebt de hele avond lol![]()
Met zeepquote:
ONZ!!quote:Op donderdag 2 september 2010 18:56 schreef n0ir het volgende:
Nog maar 3 uur!
Gaan we er over praten in ONZ of in TV
TV!quote:Op donderdag 2 september 2010 18:56 schreef n0ir het volgende:
Nog maar 3 uur!
ONZ.quote:Op donderdag 2 september 2010 18:56 schreef n0ir het volgende:
Nog maar 3 uur!
Ik ben nog maar bij aflevering 8 van seizoen 1.quote:Op donderdag 2 september 2010 19:29 schreef ukga het volgende:
[..]
Jersey Shore Goes Miami!
geopend in ONZ , maar gekickt naar TV
Laat je niet verplichten om dingen te zeggen, Maarten.quote:Op donderdag 2 september 2010 19:32 schreef MaartenVanRossem het volgende:
Ik moet zeggen dat de spanning nu niet meer te houden is.
Ik moest het van mezelf zeggenquote:Op donderdag 2 september 2010 19:33 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Laat je niet verplichten om dingen te zeggen, Maarten.
quote:Op donderdag 2 september 2010 19:33 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Weet sinds 2 uur pas dat die gozer in de meeste UI's van dit prog is
De joker gaat MP worden van Nederland, LET OP MIJN WORDENquote:Op donderdag 2 september 2010 19:33 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Weet sinds 2 uur pas dat die gozer in de meeste UI's van dit prog is
Trendsetterquote:Op donderdag 2 september 2010 19:38 schreef jesperrrrsss het volgende:
al me matties ge-sms't , iedereen gaat kijken hopen dat het nu niet tegen gaat vallen
Goede promotiequote:Op donderdag 2 september 2010 19:41 schreef jesperrrrsss het volgende:
[..]
niemand wist hoe laat het op tv zou komen dus even ingelicht
Het moet nog uitgezonden wordenquote:Op donderdag 2 september 2010 19:45 schreef keerfdebest het volgende:
kun je het ergens terugkijken ofzo ?
Gaan we weer 'het betalen van rtl gemist' discussie krijgenquote:
Goed dat je erover begintquote:Op donderdag 2 september 2010 19:50 schreef Swomp het volgende:
[..]
Gaan we weer 'het betalen van rtl gemist' discussie krijgen?
Huh?quote:Op donderdag 2 september 2010 20:01 schreef ukga het volgende:
HUH? Oh oh cherso zou toh om 22;00 beginnen?
hoezo is het nu al bezig ?![]()
Ik google al vanalles, maar nergens is een fatsoenlijke stream of ik zoek fout.quote:
Zou ze schaamhaar ook zo strak zijnquote:Op donderdag 2 september 2010 20:22 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Een documentaire over het paringsgedrag van Jokertje in zijn natuurlijke habitat
Dat is een feitquote:Op donderdag 2 september 2010 20:23 schreef MuffinKillerzz het volgende:
[..]
Zou ze schaamhaar ook zo strak zijn
Je zoekt duidelijk foutquote:Op donderdag 2 september 2010 20:23 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Ik google al vanalles, maar nergens is een fatsoenlijke stream of ik zoek fout.
Zie je ergens een machine?quote:Op donderdag 2 september 2010 20:24 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nee, Google is een zoekmachine.
quote:Op donderdag 2 september 2010 20:27 schreef Zwappel het volgende:
Weet iemand waar ik een rtl5 stream kan vinden dan?
Koop een televisie.quote:Op donderdag 2 september 2010 20:37 schreef Zwappel het volgende:
Ik kan dus wel heel veel andere zenders kijken maar NL 1 t/m 3 en RTL 4 en 5 dus nergens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |