Ik heb de digitale tvgids al opdracht gegeven dat ik om 10 uur vanavond oh oh cherso wil kijkenquote:Op donderdag 2 september 2010 08:54 schreef G-NiLES het volgende:
de digitenne staat ingesteld voor als ik het vanavond vergeet en wrsch ben ik niet thuis. Dus lekker toetje als ik thuis kom
Dat zou wel erg zijnquote:Op donderdag 2 september 2010 09:10 schreef Patje1987 het volgende:
Ik hoop dat ik op tijd thuis ben, anders mis ik de eerste al
Dan scheur ik jouw bladzijde uit mijn poëziealbum.quote:Op donderdag 2 september 2010 09:10 schreef Patje1987 het volgende:
Ik hoop dat ik op tijd thuis ben, anders mis ik de eerste al
En hij doet het echt hoorquote:Op donderdag 2 september 2010 09:14 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Dan scheur ik jouw bladzijde uit mijn poëziealbum.
JA FLIKKER OP G, DIE GLITTER TEKENIGN SAMEN MET ME MOEDER 3UUR OP GEDAAN MET ALS JE JE HOOFD SCHEUN HOUDT EEN ANDERE KLEUR JONGquote:Op donderdag 2 september 2010 09:14 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Dan scheur ik jouw bladzijde uit mijn poëziealbum.
quote:Op donderdag 2 september 2010 09:15 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
JA FLIKKER OP G, DIE GLITTER TEKENIGN SAMEN MET ME MOEDER 3UUR OP GEDAAN MET ALS JE JE HOOFD SCHEUN HOUDT EEN ANDERE KLEUR JONG
Allemaal gans niks meer waard als je Oh Oh Cherso mist.quote:Op donderdag 2 september 2010 09:15 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
JA FLIKKER OP G, DIE GLITTER TEKENIGN SAMEN MET ME MOEDER 3UUR OP GEDAAN MET ALS JE JE HOOFD SCHEUN HOUDT EEN ANDERE KLEUR JONG
Ik ga me best doen man, voor jou en de joker ik mag dit niet missen en mijn fans teleurstellen. Groetjes van de joker nog heb ik doorgekregen en hij zou een timestamp maken om zijn echtheid te bewijzen.quote:Op donderdag 2 september 2010 09:20 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Allemaal gans niks meer waard als je Oh Oh Cherso mist.
Dat lijkt me welquote:Op donderdag 2 september 2010 10:04 schreef Flippiee het volgende:
Zal dit ook op RTL gemist komen te staan
Vraag hier je Patje1987 UI aan. #2quote:Op donderdag 2 september 2010 10:04 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik wil ook zo'n Jokertje avatar!
Vast welquote:Op donderdag 2 september 2010 10:04 schreef Flippiee het volgende:
Waar je voor moet betalenquote:Op donderdag 2 september 2010 10:04 schreef Flippiee het volgende:
Mooi kijk ik morgenquote:
Das toch alleen met films zo? Vraag wel bij TV verder anders wordt het te offtopic,quote:Op donderdag 2 september 2010 10:07 schreef Hoogheid het volgende:
[..]
Waar je voor moet betalen
Kan je hem beter gewoon downloaden, zal vast wel opgenomen en geupload worden door iemand
Neuh iets met Amsterdam en stappen of vroeg bed in. Keuze nog niet gemaakt. Maar Oh Oh Cherso mis ik.quote:Op donderdag 2 september 2010 10:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Of ziekmelden en niet gaan werken
Uhm het gaat toch over oh oh chersoquote:Op donderdag 2 september 2010 10:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mooi kijk ik morgen
[..]
Das toch alleen met films zo? Vraag wel bij TV verder anders wordt het te offtopic,
Ben benieuwd
Als ik het nu ga hebben over of er op rtl gemist gratis wordt uitgezonden niet helemaal meerquote:Op donderdag 2 september 2010 10:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm het gaat toch over oh oh cherso
ehm, tegenwoordig ook veel andere programma´s.... Zou best kunnen dat ze het nu wel ff gratis doenquote:Op donderdag 2 september 2010 10:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Das toch alleen met films zo? Vraag wel bij TV verder anders wordt het te offtopic,
Ben benieuwd
quote:Op donderdag 2 september 2010 10:29 schreef Rectum het volgende:
Nieuw filmpje.
Ik denk wel dat ik het op Barbie zou kennen en ik denk wel dat ik haar Ken zou kunnen zijn.![]()
"ik vind tony echt een wereldgozer gek!"quote:Op donderdag 2 september 2010 10:29 schreef Rectum het volgende:
Nieuw filmpje.
Ik denk wel dat ik het op Barbie zou kennen en ik denk wel dat ik haar Ken zou kunnen zijn.![]()
Beschamend is een understatementquote:Op donderdag 2 september 2010 10:36 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
"ik vind tony echt een wereldgozer gek!"
En dat daggeren in dat filmpje zag er beschamend uit.
quote:Op donderdag 2 september 2010 10:29 schreef Rectum het volgende:
Nieuw filmpje.
Denk niet dat ze 1 meter 80 is dus ben bang dat die bijnaam wel past.quote:Op donderdag 2 september 2010 10:37 schreef RedGuy het volgende:
Die Bibi ziet er nog tenminste een beetje fatsoenlijk uit en die praat ook niet achterlijk.
Jammer alleen van die tokkie naam en die achterlijke bijnaam Kabouter.
Sowieso, wie geeft elkaar tegenwoordig nog bijnamen?quote:Op donderdag 2 september 2010 10:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Denk niet dat ze 1 meter 80 is dus ben bang dat die bijnaam wel past.
Iig beter dan Barbie bij die doos past
Uhm dat gebeurd echt nog heel vaak hoor.quote:Op donderdag 2 september 2010 10:39 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Sowieso, wie geeft elkaar tegenwoordig nog bijnamen?
Zeker in die leeftijdscategorie?
Hoor ik nou nobody said it was easy van evil activities voorbij komen bij 0:17..quote:
Nee geen persoonlijke dingen zoals hyves. En iedereen in dit topic heeft die al well geloof ik, in deel 1 alquote:Op donderdag 2 september 2010 11:32 schreef Swomp het volgende:
Mogen we hier de hyves van barbie posten, nee toch?
Staat op de site toch?quote:Op donderdag 2 september 2010 11:32 schreef Swomp het volgende:
Mogen we hier de hyves van barbie posten, nee toch?
Ah niet uniek dus, dan laat maarquote:Op donderdag 2 september 2010 11:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee geen persoonlijke dingen zoals hyves. En iedereen in dit topic heeft die al well geloof ik, in deel 1 al![]()
Ik heb jokertje als haivsvriendje
quote:
Ik zou Bibi wel gevon.quote:Op donderdag 2 september 2010 10:29 schreef Rectum het volgende:
Nieuw filmpje.
Niet altijd? Ik dacht dat deze gratis wasquote:Op donderdag 2 september 2010 12:16 schreef Saninl het volgende:
FUUUU vanavond kan ik niet kijken, en dat tering rtlgemist kost geld![]()
Oe dat zuigt. Waarom kan je niet kijken dan?quote:Op donderdag 2 september 2010 12:16 schreef Saninl het volgende:
Opnemen!quote:Op donderdag 2 september 2010 12:16 schreef Saninl het volgende:
Wat zie je bleek.quote:Op donderdag 2 september 2010 12:32 schreef Saninl het volgende:
@ Franneh; echt bijna alles kost geld, zelfs het nieuws enzo...
@huppelmuts; werken
@ Salamando, ik ga hem alvast programmeren
Ik kan sommige programmas nog wel kijken zonder te betalen? Maar worden er wel steeds minder ja. Idioten.quote:Op donderdag 2 september 2010 12:32 schreef Saninl het volgende:
@ Franneh; echt bijna alles kost geld, zelfs het nieuws enzo...
Hij heeft geen nekwervelsquote:Op donderdag 2 september 2010 12:48 schreef Keesch het volgende:
Is er iets mis met die gast zn nek ofzo?
hjuistem. Ik ga de city in vanaaf. En vergeten in te stellen ( hoe is het mogelijk!quote:Op donderdag 2 september 2010 10:07 schreef Hoogheid het volgende:
[..]
Waar je voor moet betalen
Kan je hem beter gewoon downloaden, zal vast wel opgenomen en geupload worden door iemand
Dat had ik sowieso al klaarliggen want ik ga in m'n broek zeiken van het lachenquote:Op donderdag 2 september 2010 13:44 schreef Huppelmuts het volgende:
Zo tenalady ingeslagen zodat ik echt geen seconde hoef te missen
Whaha ja idd.quote:Op donderdag 2 september 2010 13:53 schreef Hoogheid het volgende:
[..]
Dat had ik sowieso al klaarliggen want ik ga in m'n broek zeiken van het lachen
quote:Op donderdag 2 september 2010 13:44 schreef Huppelmuts het volgende:
quote:Op donderdag 2 september 2010 14:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Whaha ja idd.
Laptop op schoot en ondertussen hier posten behoort ook tot het plan
quote:Op donderdag 2 september 2010 14:27 schreef Lysdexie het volgende:
boooh die jokertje knijpt alle bonge chickas bootys squeezed ze bong hard greontjes
godverredomme, zou je kind maar zijnquote:Op donderdag 2 september 2010 10:29 schreef Rectum het volgende:
Nieuw filmpje.
IK WIL HEBBEN!!!quote:
Ik was een maand geleden in die clubquote:Op donderdag 2 september 2010 10:29 schreef Rectum het volgende:
Nieuw filmpje.
Hmm. Neequote:
En dan is het straks toch een saai kutprogramma...quote:Op donderdag 2 september 2010 15:42 schreef Huppelmuts het volgende:
nog maar 6 uurtjes en 18 minuten
quote:
Er is geen voorbeeld met lekkere dames?quote:
Mijn oogleden branden.quote:Op donderdag 2 september 2010 16:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er is geen voorbeeld met lekkere dames?
22.00quote:Op donderdag 2 september 2010 16:12 schreef Penisbaard het volgende:
Bibi![]()
Hoe laat is het er eigenlijk op?
10 uurquote:Op donderdag 2 september 2010 16:12 schreef Penisbaard het volgende:
Bibi![]()
trollquote:Op donderdag 2 september 2010 16:12 schreef Penisbaard het volgende:
Bibi![]()
Zelfde niveauquote:Op donderdag 2 september 2010 16:49 schreef MYV het volgende:
Waarom moet ik bij Oh Oh Cherso denken aan Superkel
Televisier voelt zich te goed voor dit programma.quote:Op donderdag 2 september 2010 17:12 schreef ukga het volgende:
Ik zat in de Televisier voor volgende week te kijken, en kon Oh Oh cherso niet vinden![]()
Is het eenmalig ofzo?
voor vandaag staat het er wel inquote:Op donderdag 2 september 2010 17:13 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Televisier voelt zich te goed voor dit programma.
Dan denken ze dat het snel gedaan zal zijn met deze bazenseriequote:
Sniper!quote:Op donderdag 2 september 2010 17:28 schreef 3rdRock het volgende:
nu op 3fm interviews met barbie en 1 van die gozers (niet joker of ster)
Onmogelijk!quote:Op donderdag 2 september 2010 18:10 schreef Swomp het volgende:
We hebben hier zo erg naar uitgeleefd dat het vanavond misschien tegen gaat vallen
Dat kan gewoon nietquote:Op donderdag 2 september 2010 18:10 schreef Swomp het volgende:
We hebben hier zo erg naar uitgeleefd dat het vanavond misschien tegen gaat vallen
Ga je mond spoelen jij!!quote:Op donderdag 2 september 2010 18:10 schreef Swomp het volgende:
Voor een kwartjequote:Op donderdag 2 september 2010 18:13 schreef ukga het volgende:
Het zijn echt van die figuren;gooi er een kwartje in, en je hebt de hele avond lol![]()
Met zeepquote:
ONZ!!quote:Op donderdag 2 september 2010 18:56 schreef n0ir het volgende:
Nog maar 3 uur!
Gaan we er over praten in ONZ of in TV
TV!quote:Op donderdag 2 september 2010 18:56 schreef n0ir het volgende:
Nog maar 3 uur!
ONZ.quote:Op donderdag 2 september 2010 18:56 schreef n0ir het volgende:
Nog maar 3 uur!
Ik ben nog maar bij aflevering 8 van seizoen 1.quote:Op donderdag 2 september 2010 19:29 schreef ukga het volgende:
[..]
Jersey Shore Goes Miami!
geopend in ONZ , maar gekickt naar TV
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |