Ik heb de digitale tvgids al opdracht gegeven dat ik om 10 uur vanavond oh oh cherso wil kijkenquote:Op donderdag 2 september 2010 08:54 schreef G-NiLES het volgende:
de digitenne staat ingesteld voor als ik het vanavond vergeet en wrsch ben ik niet thuis. Dus lekker toetje als ik thuis kom
Dat zou wel erg zijnquote:Op donderdag 2 september 2010 09:10 schreef Patje1987 het volgende:
Ik hoop dat ik op tijd thuis ben, anders mis ik de eerste al
Dan scheur ik jouw bladzijde uit mijn poëziealbum.quote:Op donderdag 2 september 2010 09:10 schreef Patje1987 het volgende:
Ik hoop dat ik op tijd thuis ben, anders mis ik de eerste al
En hij doet het echt hoorquote:Op donderdag 2 september 2010 09:14 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Dan scheur ik jouw bladzijde uit mijn poëziealbum.
JA FLIKKER OP G, DIE GLITTER TEKENIGN SAMEN MET ME MOEDER 3UUR OP GEDAAN MET ALS JE JE HOOFD SCHEUN HOUDT EEN ANDERE KLEUR JONGquote:Op donderdag 2 september 2010 09:14 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Dan scheur ik jouw bladzijde uit mijn poëziealbum.
quote:Op donderdag 2 september 2010 09:15 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
JA FLIKKER OP G, DIE GLITTER TEKENIGN SAMEN MET ME MOEDER 3UUR OP GEDAAN MET ALS JE JE HOOFD SCHEUN HOUDT EEN ANDERE KLEUR JONG
Allemaal gans niks meer waard als je Oh Oh Cherso mist.quote:Op donderdag 2 september 2010 09:15 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
JA FLIKKER OP G, DIE GLITTER TEKENIGN SAMEN MET ME MOEDER 3UUR OP GEDAAN MET ALS JE JE HOOFD SCHEUN HOUDT EEN ANDERE KLEUR JONG
Ik ga me best doen man, voor jou en de joker ik mag dit niet missen en mijn fans teleurstellen. Groetjes van de joker nog heb ik doorgekregen en hij zou een timestamp maken om zijn echtheid te bewijzen.quote:Op donderdag 2 september 2010 09:20 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Allemaal gans niks meer waard als je Oh Oh Cherso mist.
Dat lijkt me welquote:Op donderdag 2 september 2010 10:04 schreef Flippiee het volgende:
Zal dit ook op RTL gemist komen te staan
Vraag hier je Patje1987 UI aan. #2quote:Op donderdag 2 september 2010 10:04 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik wil ook zo'n Jokertje avatar!
Vast welquote:Op donderdag 2 september 2010 10:04 schreef Flippiee het volgende:
Waar je voor moet betalenquote:Op donderdag 2 september 2010 10:04 schreef Flippiee het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |