Ah niet uniek dus, dan laat maarquote:Op donderdag 2 september 2010 11:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee geen persoonlijke dingen zoals hyves. En iedereen in dit topic heeft die al well geloof ik, in deel 1 al![]()
Ik heb jokertje als haivsvriendje
quote:
Ik zou Bibi wel gevon.quote:Op donderdag 2 september 2010 10:29 schreef Rectum het volgende:
Nieuw filmpje.
Ik denk wel dat ik het op Barbie zou kennen en ik denk wel dat ik haar Ken zou kunnen zijn.![]()
Niet altijd? Ik dacht dat deze gratis wasquote:Op donderdag 2 september 2010 12:16 schreef Saninl het volgende:
FUUUU vanavond kan ik niet kijken, en dat tering rtlgemist kost geld![]()
Oe dat zuigt. Waarom kan je niet kijken dan?quote:Op donderdag 2 september 2010 12:16 schreef Saninl het volgende:
Opnemen!quote:Op donderdag 2 september 2010 12:16 schreef Saninl het volgende:
Wat zie je bleek.quote:Op donderdag 2 september 2010 12:32 schreef Saninl het volgende:
@ Franneh; echt bijna alles kost geld, zelfs het nieuws enzo...
@huppelmuts; werken
@ Salamando, ik ga hem alvast programmeren
Ik kan sommige programmas nog wel kijken zonder te betalen? Maar worden er wel steeds minder ja. Idioten.quote:Op donderdag 2 september 2010 12:32 schreef Saninl het volgende:
@ Franneh; echt bijna alles kost geld, zelfs het nieuws enzo...
Hij heeft geen nekwervelsquote:Op donderdag 2 september 2010 12:48 schreef Keesch het volgende:
Is er iets mis met die gast zn nek ofzo?
hjuistem. Ik ga de city in vanaaf. En vergeten in te stellen ( hoe is het mogelijk!quote:Op donderdag 2 september 2010 10:07 schreef Hoogheid het volgende:
[..]
Waar je voor moet betalen
Kan je hem beter gewoon downloaden, zal vast wel opgenomen en geupload worden door iemand
Dat had ik sowieso al klaarliggen want ik ga in m'n broek zeiken van het lachenquote:Op donderdag 2 september 2010 13:44 schreef Huppelmuts het volgende:
Zo tenalady ingeslagen zodat ik echt geen seconde hoef te missen
Whaha ja idd.quote:Op donderdag 2 september 2010 13:53 schreef Hoogheid het volgende:
[..]
Dat had ik sowieso al klaarliggen want ik ga in m'n broek zeiken van het lachen
quote:Op donderdag 2 september 2010 13:44 schreef Huppelmuts het volgende:
quote:Op donderdag 2 september 2010 14:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Whaha ja idd.
Laptop op schoot en ondertussen hier posten behoort ook tot het plan
quote:Op donderdag 2 september 2010 13:44 schreef Huppelmuts het volgende:
Forum Opties | |
---|---|