Mooi kijk ik morgenquote:
Das toch alleen met films zo? Vraag wel bij TV verder anders wordt het te offtopic,quote:Op donderdag 2 september 2010 10:07 schreef Hoogheid het volgende:
[..]
Waar je voor moet betalen
Kan je hem beter gewoon downloaden, zal vast wel opgenomen en geupload worden door iemand
Neuh iets met Amsterdam en stappen of vroeg bed in. Keuze nog niet gemaakt. Maar Oh Oh Cherso mis ik.quote:Op donderdag 2 september 2010 10:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Of ziekmelden en niet gaan werken
Uhm het gaat toch over oh oh chersoquote:Op donderdag 2 september 2010 10:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mooi kijk ik morgen
[..]
Das toch alleen met films zo? Vraag wel bij TV verder anders wordt het te offtopic,
Ben benieuwd
Als ik het nu ga hebben over of er op rtl gemist gratis wordt uitgezonden niet helemaal meerquote:Op donderdag 2 september 2010 10:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm het gaat toch over oh oh cherso
ehm, tegenwoordig ook veel andere programma´s.... Zou best kunnen dat ze het nu wel ff gratis doenquote:Op donderdag 2 september 2010 10:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Das toch alleen met films zo? Vraag wel bij TV verder anders wordt het te offtopic,
Ben benieuwd
quote:Op donderdag 2 september 2010 10:29 schreef Rectum het volgende:
Nieuw filmpje.
Ik denk wel dat ik het op Barbie zou kennen en ik denk wel dat ik haar Ken zou kunnen zijn.![]()
"ik vind tony echt een wereldgozer gek!"quote:Op donderdag 2 september 2010 10:29 schreef Rectum het volgende:
Nieuw filmpje.
Ik denk wel dat ik het op Barbie zou kennen en ik denk wel dat ik haar Ken zou kunnen zijn.![]()
Beschamend is een understatementquote:Op donderdag 2 september 2010 10:36 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
"ik vind tony echt een wereldgozer gek!"
En dat daggeren in dat filmpje zag er beschamend uit.
quote:Op donderdag 2 september 2010 10:29 schreef Rectum het volgende:
Nieuw filmpje.
Denk niet dat ze 1 meter 80 is dus ben bang dat die bijnaam wel past.quote:Op donderdag 2 september 2010 10:37 schreef RedGuy het volgende:
Die Bibi ziet er nog tenminste een beetje fatsoenlijk uit en die praat ook niet achterlijk.
Jammer alleen van die tokkie naam en die achterlijke bijnaam Kabouter.
Sowieso, wie geeft elkaar tegenwoordig nog bijnamen?quote:Op donderdag 2 september 2010 10:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Denk niet dat ze 1 meter 80 is dus ben bang dat die bijnaam wel past.
Iig beter dan Barbie bij die doos past
Uhm dat gebeurd echt nog heel vaak hoor.quote:Op donderdag 2 september 2010 10:39 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Sowieso, wie geeft elkaar tegenwoordig nog bijnamen?
Zeker in die leeftijdscategorie?
Hoor ik nou nobody said it was easy van evil activities voorbij komen bij 0:17..quote:
Nee geen persoonlijke dingen zoals hyves. En iedereen in dit topic heeft die al well geloof ik, in deel 1 alquote:Op donderdag 2 september 2010 11:32 schreef Swomp het volgende:
Mogen we hier de hyves van barbie posten, nee toch?
Staat op de site toch?quote:Op donderdag 2 september 2010 11:32 schreef Swomp het volgende:
Mogen we hier de hyves van barbie posten, nee toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |