Mensen die maar 1 tv hebbenquote:Op donderdag 2 september 2010 20:49 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Die is dus bezet door ouders die weigeren vanavond hier naar te kijken.
Datquote:Op donderdag 2 september 2010 20:50 schreef MaartenVanRossem het volgende:
[..]
Mensen die maar 1 tv hebben
Koop een televisie.quote:Op donderdag 2 september 2010 20:49 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Je weet al langer dan vandaag dat het vanavond zou beginnen. Nu heb je gewoon pech.quote:Op donderdag 2 september 2010 20:55 schreef Zwappel het volgende:
Dan nog, waar kan ik een rtl 5 stream vinden?
Dude seriouslyquote:Op donderdag 2 september 2010 20:49 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Stuur ze gewoon naar de bios ofzo.quote:Op donderdag 2 september 2010 21:02 schreef Zwappel het volgende:
[..]
''Ze willen hun serie zien die ze al weken volgen''
Heb je ziggo?quote:Op donderdag 2 september 2010 20:55 schreef Zwappel het volgende:
Dan nog, waar kan ik een rtl 5 stream vinden?
Ok ik wil dat je een paar dingen gaat doen.quote:Op donderdag 2 september 2010 21:02 schreef Zwappel het volgende:
[..]
''Ze willen hun serie zien die ze al weken volgen''
dit zegt genoeg over het niveau hier ...quote:Op donderdag 2 september 2010 20:57 schreef MaartenVanRossem het volgende:
[..]
Je weet al langer dan vandaag dat het vanavond zou beginnen. Nu heb je gewoon pech.
Mensen die geen voorbereidingen treffen
quote:Op donderdag 2 september 2010 21:05 schreef Flippiee het volgende:
Nog 55 minuten voor degenen die kijken
Waar woon je?quote:Op donderdag 2 september 2010 21:09 schreef Zwappel het volgende:
Ik ga binnenkort een TV halen, maar ik moet het dus nu met internet doen.
Er is net een famililied overleden dus ik kan het ook niet maken om beneden heisa te gaan maken over een tv programma![]()
En ik heb geen Ziggo, dan had ik inderdaad wel die zenders online kunnen bekijken.
Ik zit dus opgescheept met KPN.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |