Mooi punt inderdaad.quote:
Mandy bivakkeert al best een tijdje in die top-200, maar het kwam er nooit echt helemaal uit en nu schijnbaar wel.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:08 schreef Szura het volgende:
Wow waar komt die Luxemburgse opeens vandaan
Dat is balenquote:Op woensdag 1 september 2010 22:31 schreef luckass het volgende:
Thiemo definitief niet op een TV baan volgens de OOP van morgen.
Ging dat niet ook altijd zo met Schalken. Elk jaar weer op Wimbledon, plots stond hij in de 1/4-finale, zonder dat iemand hem had zien spelen.quote:
Ja, maar kijk dan ook naar de spelers waar ie nu tegen moet....Gicquel...Dodic....quote:Op woensdag 1 september 2010 22:36 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ging dat niet ook altijd zo met Schalken. Elk jaar weer op Wimbledon, plots stond hij in de 1/4-finale, zonder dat iemand hem had zien spelen.
Andreev-Monfils, die kunnen iig allebei goed rammen.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:41 schreef Szura het volgende:
Youzhny - Golubev, dat kan misschien nog wat worden
Tja, Andreev.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:43 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Andreev-Monfils, die kunnen iig allebei goed rammen.
Simon wint zowaar erg simpel van held Donald Young.
Legitieme reden vind ik. Hij is iig meteen in de eerste game gebrokenquote:Op woensdag 1 september 2010 22:49 schreef Szura het volgende:
[..]
Tja, Andreev.
Voor hetzelfde geld heeft ie weer liggen batsen met Kirilenko en heeft ie een complete off-day
Ja, goede redenquote:Op woensdag 1 september 2010 22:50 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Legitieme reden vind ik. Hij is iig meteen in de eerste game gebroken.
huh wat wat heb ik gemist? Een koningbal van Monfils?quote:
Nope een between the legs die hard faaldequote:Op donderdag 2 september 2010 00:26 schreef Norrage het volgende:
[..]
huh wat wat heb ik gemist? Een koningbal van Monfils?
sloeg ie zijn eigen kloten eraf?quote:Op donderdag 2 september 2010 00:26 schreef Szura het volgende:
[..]
Nope een between the legs die hard faalde
GSM Kohli en Youz
Whehe nee manquote:Op donderdag 2 september 2010 00:27 schreef Norrage het volgende:
[..]
sloeg ie zijn eigen kloten eraf?
quote:Op donderdag 2 september 2010 00:26 schreef Norrage het volgende:
[..]
huh wat wat heb ik gemist? Een koningbal van Monfils?
En ik had het over een dropshot die hij niet haalde, waarna in zijn loop over het net sprong.quote:Op donderdag 2 september 2010 00:26 schreef Szura het volgende:
[..]
Nope een between the legs die hard faalde
GSM Kohli en Youz
Ach Monfils kan al niet lopen joh, daarbij valt ie al vaak omquote:Op donderdag 2 september 2010 00:29 schreef Szura het volgende:
[..]
Whehe nee man
Maar je zat gisteren te roepen dat het zo makkelijk was dus vandaar
Jup, ik ook in m'n post ervoorquote:Op donderdag 2 september 2010 00:29 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
[..]
En ik had het over een dropshot die hij niet haalde, waarna in zijn loop over het net sprong.
quote:Op donderdag 2 september 2010 01:28 schreef kevinoz het volgende:
iemand iets wat informatie over Thiemo??
Morgen, 2e partij op baan 6.quote:Op donderdag 2 september 2010 01:37 schreef kevinoz het volgende:
[..]
was ff benieuwd wanneer die moest ... heb een aantal topics gemist...
Misschien wel een goeie ... Gil-Isner had ik erbij gepakt maar dat is dus echt zaadtennisquote:Op donderdag 2 september 2010 01:47 schreef kevinoz het volgende:
vanuit je nest naar sally peers... lekker ding
Lekker ding? Ze was dik en kon niet tennissenquote:Op donderdag 2 september 2010 01:47 schreef kevinoz het volgende:
vanuit je nest naar sally peers... lekker ding
Hij heeft/had een lichte vorm van Pfeiffer waardoor hij een tijdje heel slecht speelde...maar dat zou nu wel weer over moeten zijn, speelde een goed Cincinattiquote:Op donderdag 2 september 2010 03:06 schreef opgebaarde het volgende:
Wat is er met Roddick want hoorde het maar half, nog half geblesseerd?
Ik had op Tipsa ingezet voor de wedstrijdquote:Op donderdag 2 september 2010 06:02 schreef Norrage het volgende:
Hele knappe pot van Tipsarevic! En een heel erg sportieve reactie van Roddick aan het eind, dat maakt zijn boosheid van die voetfout wel weer goed. Heel respectvol.
Maar vooral heel goed van Tipsa... 60 winners, 30 UEs...
Gefeliciteerd met je vijftien euro. Weet je al wat je met het geld gaat doen?quote:Op donderdag 2 september 2010 06:10 schreef danusz1986 het volgende:
[..]
Ik had op Tipsa ingezet voor de wedstrijdLetterlijk!
De stadions, baan 11 en baan 13 zijn TV-banen.quote:Op donderdag 2 september 2010 09:26 schreef Salamando het volgende:
Vanaf welk baannummer is het eigenlijk geen TV baan meer?
Loopt niet op.quote:Op donderdag 2 september 2010 09:26 schreef Salamando het volgende:
Vanaf welk baannummer is het eigenlijk geen TV baan meer?
Bedanktquote:Op donderdag 2 september 2010 09:31 schreef luckass het volgende:
[..]
De stadions, baan 11 en baan 13 zijn TV-banen.
Hij won er afgelopen jaar bijna Wimbledon mee. Zo'n matig jaar draaide hij ook niet totdat hij Pfeiffer kreeg.quote:Op donderdag 2 september 2010 13:43 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Roddick ziet dat andere mensen hoog komen met percentagetennis. Hij vergeet er alleen wel bij dat hij dat zelf helemaal niet kan
Er zijn bijna geen toppers die geen percentagetennis spelen toch?quote:Op donderdag 2 september 2010 13:43 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Roddick ziet dat andere mensen hoog komen met percentagetennis. Hij vergeet er alleen wel bij dat hij dat zelf helemaal niet kan
AAAAAAAUwquote:Op donderdag 2 september 2010 13:43 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Overigens, die Querrey. Dan speelt ie tegen iemand waar hij de laatste 2 maanden mee getraind heeft, flikt ie dit![]()
Ai !quote:Op donderdag 2 september 2010 15:06 schreef TheGeneral het volgende:
Wat een loser is Roddick ook...![]()
![]()
Ik zit het nu op Eurosport terug te kijken.
Die vrouw noemde de verkeerde voet bij de voetfout. Ze zei rechts en het was links. En Roddick gaat echt 10 - 15 minuten door over die voet.. Elke keer hoor je tussen punten weer door: 'het is onmogelijk dat het rechts is, hoe kan het nou rechts zijn, nog nooit in mijn carrière dit, nog nooit in mijn carrière dat'
En ja, je hebt gelijk, ze zei de verkeerde voet, maar je maakte gewoon een voetfout dus STFU!.
En maar door gaan en die arme vrouw belachelijk maken.
Onbegrijpelijk dat hij geen waarschuwing kreeg trouwens.
Goed dat hij eruit ligt![]()
Percentage tennis is tennis waarbij je geen tot weinig risicoballen slaat.quote:Op donderdag 2 september 2010 17:00 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ai !
Ben het een klein beetje met je eens![]()
Wat is percentage tennis ?
Geniaal!quote:Op donderdag 2 september 2010 13:43 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Overigens, die Querrey. Dan speelt ie tegen iemand waar hij de laatste 2 maanden mee getraind heeft, flikt ie dit![]()
Thx !quote:Op donderdag 2 september 2010 17:10 schreef Salamando het volgende:
[..]
Percentage tennis is tennis waarbij je geen tot weinig risicoballen slaat.
Auwquote:Op donderdag 2 september 2010 13:43 schreef The_BoezelaaR het volgende:
zo speelt de bakker eigenlijk ook. hij heeft er wel resultaat mee, maar liever zie ik hem meer aanvallend spelen en gewoon voor z´n slagen gaan.quote:Op donderdag 2 september 2010 17:10 schreef Salamando het volgende:
[..]
Percentage tennis is tennis waarbij je geen tot weinig risicoballen slaat.
Dat ligt er bij Thiemo aan welke ondergrond.quote:Op donderdag 2 september 2010 17:41 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
zo speelt de bakker eigenlijk ook. hij heeft er wel resultaat mee, maar liever zie ik hem meer aanvallend spelen en gewoon voor z´n slagen gaan.
Niks zo erg als Roddick hoor...maar bij Thiemo is het heel raar, het is net als met Murray...Ze kunnen echt wel aanvallend spelen maar soms denken ze gewoon dat het genoeg is om gewoon de bal terug te slaan...bij Roddick is het nu zelfs zo erg dat als hij een punt goed opbouwt hij niet eens meer een harde bal kán slaan om het af te maken....quote:Op donderdag 2 september 2010 17:41 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
zo speelt de bakker eigenlijk ook. hij heeft er wel resultaat mee, maar liever zie ik hem meer aanvallend spelen en gewoon voor z´n slagen gaan.
Hij heeft wel aangegeven vermoeid te zijn, dus doe maar een lange partij.quote:Op donderdag 2 september 2010 17:29 schreef Szura het volgende:
Ik hoop toch niet dat die vele partijen van de afgelopen 2 maanden Fish nu net vandaag de das om gaan doen
JA een lekkerdingquote:Op donderdag 2 september 2010 02:42 schreef Norrage het volgende:
[..]
Lekker ding? Ze was dik en kon niet tennissen
Nu Roddick Tipsy, dat kan best leuk worden
Voor mijn part, als ie dan maar wel wintquote:Op donderdag 2 september 2010 17:55 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hij heeft wel aangegeven vermoeid te zijn, dus doe maar een lange partij.
Ik weet niet precies meer waar maar ik las/hoorde ergens dat velen Fish als outsider voor de titel zagenquote:Op donderdag 2 september 2010 18:15 schreef Norrage het volgende:
Dan zijn Cuevas en Hajek waar ie tegen moet wel werkelijk de allermakkelijkste tegenstanders die hij volgens mij in de hele draw had kunnen lotenElke set die hij verliest zou een schande zijn...gelukkig neemt hij nu de overhand.
quote:Op donderdag 2 september 2010 18:16 schreef Szura het volgende:
Cibulkova is 2 games van de winst trouwens, Thiemo moet daarna dus kan weleens eerder dan 19:00 worden
Break tegen
Nishikori heb ik altijd een net-niet speler gevonden ondanks zijn verwoestende forehand!quote:Op donderdag 2 september 2010 19:33 schreef Tim86 het volgende:
Nishikori wint set 2 van Cilic: 5-7 7-6 nu
Veeeeeeeeel blessures ook, maar denk ook dat hij wel wat teveel mist. Top 30 zou leuk zijn en zeker haalbaar.quote:Op donderdag 2 september 2010 19:36 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Nishikori heb ik altijd een net-niet speler gevonden ondanks zijn verwoestende forehand!
5-5quote:Op donderdag 2 september 2010 19:46 schreef Tim86 het volgende:
Kateryna Bondarenko verneukt 0-40 op een 3-5 stand in de derde tegen Cibulkova..now watch her choke away the next game as well
Zou typisch zijn.
Zie jij Kei 1 jaar continue in de top-30 staan? Ik in ieder geval niet. Die jongen is helaas ten onder gegaan in de hype die om hem heen is gecreëerd door onze grote vriend Nick B.quote:Op donderdag 2 september 2010 19:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Veeeeeeeeel blessures ook, maar denk ook dat hij wel wat teveel mist. Top 30 zou leuk zijn en zeker haalbaar.
Als ze hem de tijd geven welquote:Op donderdag 2 september 2010 19:55 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Zie jij Kei 1 jaar continue in de top-30 staan? Ik in ieder geval niet. Die jongen is helaas ten onder gegaan in de hype die om hem heen is gecreëerd door onze grote vriend Nick B.
Nostradamus in the house!!quote:Op donderdag 2 september 2010 20:00 schreef Federer-fan het volgende:
Dit laat Wozniacki niet meer schieten.
hoezo vernederingquote:
quote:Op donderdag 2 september 2010 20:00 schreef Federer-fan het volgende:
Dit laat Wozniacki niet meer schieten.
En een rebreakquote:Op donderdag 2 september 2010 20:38 schreef TheArt het volgende:
Die smash van CilicGebroken dus in de 4e.
Je bedoelt, wanneer begint zijn tegenstanderquote:
donno, de live score tracker faalt hier volledig. Is vastgelopen bij 5-2* in de eerste setquote:Op donderdag 2 september 2010 20:55 schreef Federer-fan het volgende:
Waar is het te zien? Mariette Pakker zei dat ze dat gingen uitzenden op Eurosport.
Goed begin -> half werkquote:Op donderdag 2 september 2010 20:56 schreef Ambrosius het volgende:
Thiemo gelijk de break voor in de eerste game.
Eerst interviewquote:
Ja, stompzinnig.quote:
Je weet het nooit als Gasquet 2-0 in sets voor staat hoorquote:Op donderdag 2 september 2010 20:58 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Inmiddels gewoon 2-1* achter.
2-0 Gasquet, Davy gaat naar huis.
Ik herinner me ook een fantastisch potje op Wimbledon iddquote:Op donderdag 2 september 2010 21:05 schreef Norrage het volgende:
[..]
Je weet het nooit als Gasquet 2-0 in sets voor staat hoor
En eentje op de AO tegen Gonzo, en afgelopen RG tegen Murray en volgens mij zijn er nog een paarquote:Op donderdag 2 september 2010 21:10 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik herinner me ook een fantastisch potje op Wimbledon idd. Nu ook een break voor in de derde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
quote:Op donderdag 2 september 2010 21:48 schreef TheArt het volgende:
7-6 Dodig. Alweer een verloren tiebreak.
Je username.quote:
Het oogt inderdaad weer allemaal erg soepel en gemakkelijk! Zou het toch door z'n coach komen? Ik snap sowieso niet waarom hij niet continue een coach heeft, het lijkt me dat die toch altijd wel nuttige inzichten op het ene of andere gebied heeft.quote:Op donderdag 2 september 2010 21:45 schreef Federer-fan het volgende:
Wat staat Federer geweldig te spelen tot nu toe dit toernooi zeg.Als in zijn best ejaren. Heel fijn om dat weer eens te zien. Van mij mogen er na deze wedstrijd nog vijf van dit soort wedstrijden voor hem komen.
In zijn biografie staat dat hij lange tijd geen coach had omdat hij zei dat hij al zoveel tips had gehad dat hij het daar wel een tijd mee kon redden. Maar ik snap het ook niet hoor. En ik snap ook niet dat hij niet vaker aanvallend speelt. Maar ik ben blij dat hij nu Annacone als coach heeft, al had ik het het coolst gevonden als hij Brad Gilbert als coach had gehad.quote:Op donderdag 2 september 2010 21:57 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Het oogt inderdaad weer allemaal erg soepel en gemakkelijk! Zou het toch door z'n coach komen? Ik snap sowieso niet waarom hij niet continue een coach heeft, het lijkt me dat die toch altijd wel nuttige inzichten op het ene of andere gebied heeft.
Nee, zat er dik in hoor. Federer staat goed te spelen en dan is Beck geen bedreiging voor hem.quote:
Ja.quote:Op donderdag 2 september 2010 22:28 schreef Morthill het volgende:
dus, staat De Bakker op 5-2* in de tweede set?
Lunch? Je woont in Californië?quote:Op donderdag 2 september 2010 22:37 schreef Norrage het volgende:
was even lunchen...en zie dan dat Thiemo weer eens een tiebreak heeft verloren...ongelooflijk zeg...
Hij wil gewoon even laten weten dat hij op een ander werelddeel verblijft, laat die jongen toch.quote:
Ik mag hopen dat Kim het weer uitmaakt als ze deze foto ziet. Wie is die andere jongen, zijn scharrel?quote:
Hij heeft wel iets weg van George Hincapiequote:Op donderdag 2 september 2010 22:44 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat Kim het weer uitmaakt als ze deze foto ziet. Wie is die andere jongen, zijn scharrel?
quote:Op donderdag 2 september 2010 22:39 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Hij wil gewoon even laten weten dat hij op een ander werelddeel verblijft, laat die jongen toch.
Ze staan hier iedere dag om half 8 voor de deur om te schilderenquote:Op donderdag 2 september 2010 22:49 schreef Norrage het volgende:
[..]
![]()
Ik vind het wel wat eenzaam als ik naar de nachtsessies zit te kijken, kunnen jullie niet langer opblijven?>
Wilt iemand die man a.u.b. een plezier doen door hem een boek van Dr. Frank of Sonja Bakker te bezorgen.quote:Op donderdag 2 september 2010 22:50 schreef TheGeneral het volgende:
Wat doet Dent in godsnaam nog in dit toernooi..
Niet veel meer natuurlijk, maar wat is dat slecht zeg.
Wekker vroegquote:Op donderdag 2 september 2010 22:49 schreef Norrage het volgende:
[..]
![]()
Ik vind het wel wat eenzaam als ik naar de nachtsessies zit te kijken, kunnen jullie niet langer opblijven?>
Ja, dat maakt behoorlijk veel herrie natuurlijk.quote:Op donderdag 2 september 2010 22:52 schreef luckass het volgende:
[..]
Ze staan hier iedere dag om half 8 voor de deur om te schilderen.
[...]
quote:Op donderdag 2 september 2010 22:56 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, dat maakt behoorlijk veel herrie natuurlijk.
Toevallig hoor, een dag nadat Andreev is uitgeschakeld.quote:Op donderdag 2 september 2010 22:58 schreef Ambrosius het volgende:
Kirilenko lijkt er (geblesseerd) uit te gaan.
Uhhh, hij verloor in de AO dit jaar eerste ronde van Roddick. Logisch natuurlijk, maar voor de statistieken telt dat natuurlijk wel meequote:Op donderdag 2 september 2010 23:10 schreef Norrage het volgende:
Lekker thiemo! Nu gewoon in 4 sets afmaken...wel echt top trouwens, je eerste 3 GS deelnames (die ene keer Wimby tel ik niet mee) en wss 3 keer een 3e ronde! Knap hoor.
Maar goed, nog wel fftjes de 4e pakken hier!
ja dit is echt een nog grotere jinx dan mijn post net...ik denk dat Thiemo de wedstrijd nu met 2 tiebreaks verliest..wel kut trouwens van dE USO, kan hij de 3e set niet met 16-14 winnen, want er is dan een TB...en die verliest ie natuurlijkquote:Op donderdag 2 september 2010 23:10 schreef Blizzy28 het volgende:
Noemt men dit nu een jinx of hoe zit dat?
Ga jij hier maar eens naast liggenquote:Op donderdag 2 september 2010 22:56 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, dat maakt behoorlijk veel herrie natuurlijk.
ohja, ik wist dat ik er eentje vergat....Maar desalniettemin erg goed natuurlijkquote:Op donderdag 2 september 2010 23:11 schreef TheArt het volgende:
[..]
Uhhh, hij verloor in de AO dit jaar eerste ronde van Roddick. Logisch natuurlijk, maar voor de statistieken telt dat natuurlijk wel mee
Morgen nog naar school, pik?quote:Op donderdag 2 september 2010 23:47 schreef Bramaldo11 het volgende:
Moooooooooi, en nu tegen?
Edit: Ik zie het al, Soderling![]()
Hij zit in het kwart van Fedje. Kun je beter bij Djokovic of Nadal zittenquote:Op donderdag 2 september 2010 23:48 schreef Marcoss het volgende:
De Bakker zit wel in een goed deel van het schema trouwens, alleen die Söderling zit nog in de weg
Oh ja, ik zag Montanes/Nishikori in de 8ste finale en daarna waarschijnlijk Ferrero in de kwartfinale. Maar ik moest nog iets verder naar beneden scrollenquote:Op donderdag 2 september 2010 23:50 schreef luckass het volgende:
[..]
Hij zit in het kwart van Fedje. Kun je beter bij Djokovic of Nadal zitten.
Kan zijn derde verlies tegen een speler buiten de top 100 worden dit jaarquote:Op donderdag 2 september 2010 23:49 schreef TheArt het volgende:
Berankis staat 5-0 voor in de 4e tegen MelzerDat wordt dus een 5e set.
Zo ongeveer. Nog in een paar maandjes afstuderen en dan maar een baan zoeken.quote:Op donderdag 2 september 2010 23:53 schreef Bramaldo11 het volgende:
[..]
Haha ja introductiedag. Heb m'n diploma maandag gehaald. Jij jaartje rust dus?
dat zijn Murray en zijn fysioquote:Op donderdag 2 september 2010 22:44 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat Kim het weer uitmaakt als ze deze foto ziet. Wie is die andere jongen, zijn scharrel?
Dat kreuntje is wel sexy, dus ik luister alleen.quote:Op vrijdag 3 september 2010 01:20 schreef Szura het volgende:
Wat ziet die Mattek er trouwens eng verlept uit tegenwoordig
Wat erg.quote:
Dat kleine broertje is nog het kutstequote:Op vrijdag 3 september 2010 17:01 schreef Norrage het volgende:
Ik vind Djoko een held, maar die familie
Alhoewel, ik vind het ook wel weer grappig..als die kutkinderen/broertjes maar oprotten
Die zou zou de hoofdrol kunnen spelen in een nieuwe remake van The Omen.quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:15 schreef Szura het volgende:
[..]
Dat kleine broertje is nog het kutste
Die moeten ze eens een bal tegen z'n bakkus rammen
Benny gaat opgeven zo, die kan amper nog slaan met zijn backhand, alleen maar slice nog.quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:48 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom staat score Benni-Robredo stil?
Blessure?
Hmz ok.quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:50 schreef Bevin het volgende:
[..]
Benny gaat opgeven zo, die kan amper nog slaan met zijn backhand, alleen maar slice nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |