Hij moet morgen om kwart voor acht in Zoetermeer zijn voor een dartcompetitie.quote:Op maandag 6 september 2010 23:36 schreef spuitje het volgende:
Waarom zou die man zoveel horloges dragen, hij gaat immers nergens heen?
Geen balansbandjes dus?quote:Op dinsdag 7 september 2010 00:34 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het gaat niet om de klokjes, maar aan de bandjes die er aan vastzitten. Daar schijnen logo's van een niet nader te noemen voetbalclub op te staan
Verkeerde topicquote:Op dinsdag 7 september 2010 00:35 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hij moet morgen om kwart voor acht in Zoetermeer zijn voor een dartcompetitie.
ohhhhhh AJAX Bandjesquote:Op dinsdag 7 september 2010 00:34 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het gaat niet om de klokjes, maar aan de bandjes die er aan vastzitten. Daar schijnen logo's van een niet nader te noemen voetbalclub op te staan
geen zin inquote:Op vrijdag 3 september 2010 17:08 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Je mag het zelf komen vragen zegt Oop
Zeg nou maar gewoon dat je niet durft.quote:
nee ik hoef die hele kutstream niet te zien ik wil alleen weten wat voor aquarium ie heeftquote:Op dinsdag 7 september 2010 11:44 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zeg nou maar gewoon dat je niet durft.
Zal je hem toch zelf moeten vragen, ik heb er geen verstand van.quote:Op dinsdag 7 september 2010 11:55 schreef Maanvis het volgende:
[..]
nee ik hoef die hele kutstream niet te zien ik wil alleen weten wat voor aquarium ie heeft.
Inmiddels is hij aanwezig en geeft commentaar op het debat in de tweede kamer. Ik zet het geluid maar weer af want verder dan schelden komt hij niet.quote:Op dinsdag 7 september 2010 13:58 schreef Pearlbitch het volgende:
We zijn nog altijd in blijde verwachting van de start van de uitzending van vandaag.
[ afbeelding ]
Hij is weer hilarisch!!quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:33 schreef spuitje het volgende:
[..]
Inmiddels is hij aanwezig en geeft commentaar op het debat in de tweede kamer. Ik zet het geluid maar weer af want verder dan schelden komt hij niet.
Ja kunst met zijn politieke voorkeur voor de lafaard Wilders ...Wel mee willen schreeuwen maar geen verantwoording willen afleggen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:22 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop geeft leuker politiek commentaar dan Ferry Mingele. Roemer is "pisventje"
Het was hilarischquote:Op woensdag 8 september 2010 11:19 schreef Jian het volgende:
Jammer gemist, dat politieke commentaar van Oop, had ik wel willen aanschouwen
opa heeft zijn webcam een stukje gedraait, zie een mooie krabpaal, en zie ik het nu goed of heb ik het mis, hangt daar niet aan het aquarium de kaart van Spuitjequote:Op woensdag 8 september 2010 15:24 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop heeft net de thuiszorg gehad, dus hij was wat later op de stream, maar nu is hij er weer!!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |