quote:Op maandag 6 september 2010 19:18 schreef SeSeSeS het volgende:
[..]
Relle? Gaat het weer beginnen daar?
een verhaal heeft altijd twee kantenquote:Op maandag 6 september 2010 19:16 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee, maar de laatste tijd de SIO-chat gevolgd hebbend kan ik me niet verbazen over de huidige gang van zaken daar. Er zijn er daar een paar die uitblinken in zuigen en uitlokken en vervolgens in de slachtofferrol kruipen. Dat deden ze al tijdens DGK
Laat maar, vals alarm..quote:Op maandag 6 september 2010 19:23 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En ik heb er zin an.![]()
Ik heb 39.3 griep en het is tevens ook die periode van de maand, dus kom maar op!!!
Ik zie beide kanten. Ik lees mee en alle chats worden automatisch gelogd via mIRC (Behalve die van vanmiddag niet, maar als ik het goed begrijp is Oop gisteravond geband en dat heb ik allemaal op log.quote:Op maandag 6 september 2010 19:24 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
een verhaal heeft altijd twee kanten![]()
heb jij de andere kant al gehoort?
vast niet
Zegt Opa's meest beroemde Banneling...quote:Op maandag 6 september 2010 19:45 schreef beequeen het volgende:
Ik snap sowieso niet dat iemand tijd steekt in het volgen van die nep Hagenees met zijn dichtslibbende aderen. En via MIRC nog loggen ook. Pathetic.
Zal wel een gevalletje eigen schuld dikke zuipbult zijn.quote:Op maandag 6 september 2010 19:32 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik zie beide kanten. Ik lees mee en alle chats worden automatisch gelogd via mIRC (Behalve die van vanmiddag niet, maar als ik het goed begrijp is Oop gisteravond geband en dat heb ik allemaal op log.
De sterke indruk die ik krijg, is dat er een aantal behoorlijk bezig waren met zuigen en dat toen Opa reageerde, diezelfde mensen ineens verontwaardigd in de "huilierol" kropen..
Oop is cult. Dat jij dat niet ziet is jouw gemisquote:Op maandag 6 september 2010 19:45 schreef beequeen het volgende:
Ik snap sowieso niet dat iemand tijd steekt in het volgen van die nep Hagenees met zijn dichtslibbende aderen. En via MIRC nog loggen ook. Pathetic.
Heb op die chat dezelfde naam als hierquote:Op maandag 6 september 2010 21:54 schreef Chanel5 het volgende:
Ik zie alleen maar rotzooi!!
O, wat een lol, we nemen andere namen aan!
Dikke pret!! nou!!
is opa bang dat hij de tijd vergeet, heeft hij zoveel afspraken dat hij alles Op Tijd moet nakomen, zie 3 horloges om 2 polsenquote:Op maandag 6 september 2010 23:18 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop heeft vice-voorzitter Bleker van het CDA erg hoog zitten..
[ afbeelding ]
Volgens mij zijn dat van die balans bandjes Heksie van me. Die droegen de spelers van het nederlands elftal ook tijdens de WK, maar vraag me niet waar ze toe dienen, heb geen idee!quote:Op maandag 6 september 2010 23:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
is opa bang dat hij de tijd vergeet, heeft hij zoveel afspraken dat hij alles Op Tijd moet nakomen, zie 3 horloges om 2 polsen
oh oke, ik dacht werkelijk dat het horloges waren ik denk nog huh 3quote:Op maandag 6 september 2010 23:33 schreef spuitje het volgende:
[..]
Volgens mij zijn dat van die balans bandjes Heksie van me. Die droegen de spelers van het nederlands elftal ook tijdens de WK, maar vraag me niet waar ze toe dienen, heb geen idee!
hahhaaquote:Op maandag 6 september 2010 23:39 schreef spuitje het volgende:
Zit me ineens af te vragen hoe vaak hij per jaar een nieuw toetsenbord nodig heeft. Hij zit er op te rammen of het een typemachine van 200 jaar terug is
Het gaat niet om de klokjes, maar aan de bandjes die er aan vastzitten. Daar schijnen logo's van een niet nader te noemen voetbalclub op te staanquote:Op maandag 6 september 2010 23:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
is opa bang dat hij de tijd vergeet, heeft hij zoveel afspraken dat hij alles Op Tijd moet nakomen, zie 3 horloges om 2 polsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |