BQ zit de arme man echt hoog he? Volgens mij droomt hij 's nachts van haarquote:Op zondag 5 september 2010 19:50 schreef Pearlbitch het volgende:
Opa heeft vandaag voor het eerst het filmpje gezien over Palma die bij Jaap klaagt over een ban.
Hij vindt dat de naam van het filmpje moet worden veranderd in De Ware Beequeen..
O, dus die ongeveer 13 per dag kloppen niet? het zijn er 11quote:Op zondag 5 september 2010 22:56 schreef Pearlbitch het volgende:
Opa drinkt niet zo veel, dat lijkt alleen maar zo omdat oma de lege flesjes niet op tijd weghaalt, aldus de stelling van Opa
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 5 september 2010 22:56 schreef Pearlbitch het volgende:
Opa drinkt niet zo veel, dat lijkt alleen maar zo omdat oma de lege flesjes niet op tijd weghaalt, aldus de stelling van Opa
[ afbeelding ]
Drie kratjes per week, volgens eigen zeggenquote:Op zondag 5 september 2010 23:22 schreef spuitje het volgende:
[..]
O, dus die ongeveer 13 per dag kloppen niet? het zijn er 11
36 flesjes dusquote:Op maandag 6 september 2010 13:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Drie kratjes per week, volgens eigen zeggen
Van 24 flesjes per krat?quote:Op maandag 6 september 2010 13:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Drie kratjes per week, volgens eigen zeggen
Da's 72 per week, of terwijl zo'n 10 per dagquote:
oh ik dacht 12 per kratje, ja weet ik veel ik drink geen bierquote:
heb net geleerd van Spuitje 24 per kratje, maar zijn het pijpjes of van die gezellige halve litersquote:Op maandag 6 september 2010 15:09 schreef Jian het volgende:
[..]
Da's 72 per week, of terwijl zo'n 10 per dagda's best veel, dan ben je volgens mijn maatstaven dus gewoon alcoholist
Halve liters heeft heineken ook in een kratje, 18 flessen per krat. Kom je ook op 54 flessen oftewel 27 liter per week en das best veel. Volgens mij drinkt hij momenteel die flesjes van 30 cl. en dan kom je op ruim 21 liter per week oftewel 3 liter per dag. En dat is ook veelquote:Op maandag 6 september 2010 15:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heb net geleerd van Spuitje 24 per kratje, maar zijn het pijpjes of van die gezellige halve liters
En wie doet 'ie er kwaad mee? rijd 'ie dronken auto?Slaat 'ie zijn vrouw? zwalkt 'ie lallend over straat de ramen bij de buren ingooiend? De "jeugd" zou een voorbeeld aan Oop kunnen nemen eigenlijk...quote:Op maandag 6 september 2010 17:17 schreef spuitje het volgende:
[..]
Halve liters heeft heineken ook in een kratje, 18 flessen per krat. Kom je ook op 54 flessen oftewel 27 liter per week en das best veel. Volgens mij drinkt hij momenteel die flesjes van 30 cl. en dan kom je op ruim 21 liter per week oftewel 3 liter per dag. En dat is ook veelMaar goed, hij is volgens eigen zeggen geen alcoholist. Hij gaat zijn gang maar, proost Snorremans
Hij doet er niemand kwaad mee..alleen jammer dat ie gecateriseerd of gedotterd moet worden omdat zijn lever de vetten niet afbreekt, omdat die het te druk heeft om de alcohol af te breken en het vet zodoende zijn aders dichtslibt.quote:Op maandag 6 september 2010 18:06 schreef SeSeSeS het volgende:
[..]
En wie doet 'ie er kwaad mee? rijd 'ie dronken auto?Slaat 'ie zijn vrouw? zwalkt 'ie lallend over straat de ramen bij de buren ingooiend? De "jeugd" zou een voorbeeld aan Oop kunnen nemen eigenlijk...
Aha..Hij die zonder zonden is mag stenen gooien tot 'ie er dood bij neervalt!quote:Op maandag 6 september 2010 18:21 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
Hij doet er niemand kwaad mee..alleen jammer dat ie gecateriseerd of gedotterd moet worden omdat zijn lever de vetten niet afbreekt, omdat die het te druk heeft om de alcohol af te breken en het vet zodoende zijn aders dichtslibt.
Kost hem waarschijnlijk niets ...maar de gemeenschap wel..ach wat geeft het eenmaal is het te laat en dan zegt zijn lichaam verrek maar ..of zoals hij zelf zo lekker zegt krijg de vinketering maar we stoppen met functioneren.
He, stoute TM tochquote:Op maandag 6 september 2010 19:00 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop heeft vanmiddag op niks af een ban gekregen bij de buren (Stream-it-out). De boosdoener is Moderator Tjetmaster. Het vermoeden bestaat dat Tm zich heeft laten opstoken door een aantal vrouwspersonen die Oop niet gunstig gezind zijn.
geloof je ook in Sinterklaas?quote:Op maandag 6 september 2010 19:00 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop heeft op niks af een ban gekregen bij de buren (Stream-it-out). De boosdoener is Moderator Tjetmaster. Het vermoeden bestaat dat Tm zich heeft laten opstoken door een aantal vrouwspersonen die Oop niet gunstig gezind zijn.
misschien wordt het dan toch nog gezellig op SIOquote:Op maandag 6 september 2010 19:00 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop heeft op niks af een ban gekregen bij de buren (Stream-it-out). De boosdoener is Moderator Tjetmaster. Het vermoeden bestaat dat Tm zich heeft laten opstoken door een aantal vrouwspersonen die Oop niet gunstig gezind zijn.
Nee, maar de laatste tijd de SIO-chat gevolgd hebbend kan ik me niet verbazen over de huidige gang van zaken daar. Er zijn er daar een paar die uitblinken in zuigen en uitlokken en vervolgens in de slachtofferrol kruipen. Dat deden ze al tijdens DGKquote:
Relle? Gaat het weer beginnen daar?quote:Op maandag 6 september 2010 19:16 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee, maar de laatste tijd de SIO-chat gevolgd hebbend kan ik me niet verbazen over de huidige gang van zaken daar. Er zijn er daar een paar die uitblinken in zuigen en uitlokken en vervolgens in de slachtofferrol kruipen. Dat deden ze al tijdens DGK
3x raden wie dat doetquote:Op maandag 6 september 2010 19:16 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee, maar de laatste tijd de SIO-chat gevolgd hebbend kan ik me niet verbazen over de huidige gang van zaken daar. Er zijn er daar een paar die uitblinken in zuigen en uitlokken en vervolgens in de slachtofferrol kruipen. Dat deden ze al tijdens DGK
quote:Op maandag 6 september 2010 19:18 schreef SeSeSeS het volgende:
[..]
Relle? Gaat het weer beginnen daar?
een verhaal heeft altijd twee kantenquote:Op maandag 6 september 2010 19:16 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Laat maar, vals alarm..quote:Op maandag 6 september 2010 19:23 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En ik heb er zin an.![]()
Ik heb 39.3 griep en het is tevens ook die periode van de maand, dus kom maar op!!!
Ik zie beide kanten. Ik lees mee en alle chats worden automatisch gelogd via mIRC (Behalve die van vanmiddag niet, maar als ik het goed begrijp is Oop gisteravond geband en dat heb ik allemaal op log.quote:Op maandag 6 september 2010 19:24 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
een verhaal heeft altijd twee kanten![]()
heb jij de andere kant al gehoort?
vast niet
Zegt Opa's meest beroemde Banneling...quote:Op maandag 6 september 2010 19:45 schreef beequeen het volgende:
Ik snap sowieso niet dat iemand tijd steekt in het volgen van die nep Hagenees met zijn dichtslibbende aderen. En via MIRC nog loggen ook. Pathetic.
Zal wel een gevalletje eigen schuld dikke zuipbult zijn.quote:Op maandag 6 september 2010 19:32 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik zie beide kanten. Ik lees mee en alle chats worden automatisch gelogd via mIRC (Behalve die van vanmiddag niet, maar als ik het goed begrijp is Oop gisteravond geband en dat heb ik allemaal op log.
De sterke indruk die ik krijg, is dat er een aantal behoorlijk bezig waren met zuigen en dat toen Opa reageerde, diezelfde mensen ineens verontwaardigd in de "huilierol" kropen..
Oop is cult. Dat jij dat niet ziet is jouw gemisquote:Op maandag 6 september 2010 19:45 schreef beequeen het volgende:
Ik snap sowieso niet dat iemand tijd steekt in het volgen van die nep Hagenees met zijn dichtslibbende aderen. En via MIRC nog loggen ook. Pathetic.
Heb op die chat dezelfde naam als hierquote:Op maandag 6 september 2010 21:54 schreef Chanel5 het volgende:
Ik zie alleen maar rotzooi!!
O, wat een lol, we nemen andere namen aan!
Dikke pret!! nou!!
is opa bang dat hij de tijd vergeet, heeft hij zoveel afspraken dat hij alles Op Tijd moet nakomen, zie 3 horloges om 2 polsenquote:Op maandag 6 september 2010 23:18 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop heeft vice-voorzitter Bleker van het CDA erg hoog zitten..
[ afbeelding ]
Volgens mij zijn dat van die balans bandjes Heksie van me. Die droegen de spelers van het nederlands elftal ook tijdens de WK, maar vraag me niet waar ze toe dienen, heb geen idee!quote:Op maandag 6 september 2010 23:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
is opa bang dat hij de tijd vergeet, heeft hij zoveel afspraken dat hij alles Op Tijd moet nakomen, zie 3 horloges om 2 polsen
oh oke, ik dacht werkelijk dat het horloges waren ik denk nog huh 3quote:Op maandag 6 september 2010 23:33 schreef spuitje het volgende:
[..]
Volgens mij zijn dat van die balans bandjes Heksie van me. Die droegen de spelers van het nederlands elftal ook tijdens de WK, maar vraag me niet waar ze toe dienen, heb geen idee!
hahhaaquote:Op maandag 6 september 2010 23:39 schreef spuitje het volgende:
Zit me ineens af te vragen hoe vaak hij per jaar een nieuw toetsenbord nodig heeft. Hij zit er op te rammen of het een typemachine van 200 jaar terug is
Het gaat niet om de klokjes, maar aan de bandjes die er aan vastzitten. Daar schijnen logo's van een niet nader te noemen voetbalclub op te staanquote:Op maandag 6 september 2010 23:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
is opa bang dat hij de tijd vergeet, heeft hij zoveel afspraken dat hij alles Op Tijd moet nakomen, zie 3 horloges om 2 polsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |