Opa zit nooit op de bank, hij zit in zijn stoel.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:21 schreef Hubba88 het volgende:
Het leven volgen van een bankhangende opa.
Leuk.
Ik snap niet dat iemand zich zo kan vergissen, het is toch duidelijk oma die altijd op de bank hangtquote:Op woensdag 1 september 2010 22:34 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Opa zit nooit op de bank, hij zit in zijn stoel.
Pas na 12 uur he, het is wegens het ontbreken van streams tot die tijd niet duidelijk wie er tot 12 uur in de middag op die bank hangt.quote:Op woensdag 1 september 2010 23:04 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik snap niet dat iemand zich zo kan vergissen, het is toch duidelijk oma die altijd op de bank hangt
Nee, hij wisselt tussen twee stoelen..............quote:Op woensdag 1 september 2010 22:34 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Opa zit nooit op de bank, hij zit in zijn stoel.
Hahaha.. welkom bij Oop!!quote:Op donderdag 2 september 2010 21:32 schreef SeventhDay het volgende:
raar bij die opa, ik ben eruitgegooit! wat een boos mannetje....
het is ook zo'n heerlijke stuntelquote:Op vrijdag 3 september 2010 14:08 schreef spuitje het volgende:
Gooit die man zojuist zijn naam, adres en telefoonnummer via de chat de wereld in! Echt slim
Niet aan gedacht zeker dat je tijdens een telefoongesprek beter even op zwart kunt gaan.
dan hoop ik echt dat niemand het genoteerd heeftquote:Op vrijdag 3 september 2010 14:08 schreef spuitje het volgende:
Gooit die man zojuist zijn naam, adres en telefoonnummer via de chat de wereld in! Echt slim
Niet aan gedacht zeker dat je tijdens een telefoongesprek beter even op zwart kunt gaan.
Dus wel. De telefoon staat roodgloeiend en als Oop aanneemt wordt er steeds opgehangen.quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dan hoop ik echt dat niemand het genoteerd heeft
oei nou dan mag hij de stekker er vannacht wel uittrekken want dan heb je echt de poppen aan het dansen vannacht.quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:31 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dus wel. De telefoon staat roodgloeiend en als Oop aanneemt wordt er steeds opgehangen.
[ afbeelding ]
och jezusquote:Op vrijdag 3 september 2010 14:31 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dus wel. De telefoon staat roodgloeiend en als Oop aanneemt wordt er steeds opgehangen.
[ afbeelding ]
Ze wachten natuurlijk allemaal met bellen tot de eerst volgende Europacup wedstrijd van Ajaxquote:Op vrijdag 3 september 2010 14:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Er is hoogstens 3 keer gebeld, maar je maar niet druk
oh dus PB zit de boel een beetje op te naaien met de telefoon staat roodgloeiend.quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Er is hoogstens 3 keer gebeld, maar je maar niet druk
en dat is hiero dusquote:Op vrijdag 3 september 2010 16:51 schreef Pearlbitch het volgende:
Seventh Day vraagt aan Opa of bannen voorgoed iemand kicken is.
"Vraag maar aan je vrienden van FOK!", zegt Oop. "Die weten er alles van!"
[ afbeelding ]
Je mag het zelf komen vragen zegt Oopquote:Op vrijdag 3 september 2010 16:52 schreef Maanvis het volgende:
Kunnen jullie hem vragen of dat een malawi of taganjika bak is.
Hij is vast blij met jequote:Op vrijdag 3 september 2010 17:18 schreef SeventhDay het volgende:
opa wil niet lachen voor op de foto zei die
[ link | afbeelding ]
hij doet alleen maar naarquote:Op vrijdag 3 september 2010 17:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij is vast blij met jeIk ken zijn innemende persoonlijkheid een beetje.
Welnee, hoe kom je daar nu bij? Die man is de vriendelijkheid zelve! Niet zulke rare dingen zeggen over een beroemde Hagenees he!quote:
Hij zal je wel voornamelijk negeren en als hij dan wat tegen je zegt blaft ie kort wat en verhaspelt hij je nick want dat schijnt grappig te zijn in den Haag.quote:
ik kan veel hebben maar zo snel een kik als gisteren was wel raarquote:Op vrijdag 3 september 2010 17:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij zal je wel voornamelijk negeren en als hij dan wat tegen je zegt blaft ie kort wat en verhaspelt hij je nick want dat schijnt grappig te zijn in den Haag.
Jij staat sinds maandag geregistreerd op Fok!. Ergens heb ik het gevoel dat jij al eerder onder een andere naam bij Snorremans een kick hebt gekregen. Of dat je gewoon uit je nek zit te lullenquote:Op vrijdag 3 september 2010 17:34 schreef SeventhDay het volgende:
[..]
ik kan veel hebben maar zo snel een kik als gisteren was wel raar
gisteren toen ik bij opa ging kijken hij zei dat ik brutaal was en weg was de chatquote:Op vrijdag 3 september 2010 17:37 schreef spuitje het volgende:
[..]
Jij staat sinds maandag geregistreerd op Fok!. Ergens heb ik het gevoel dat jij al eerder onder een andere naam bij Snorremans een kick hebt gekregen. Of dat je gewoon uit je nek zit te lullen
Achjee.. Oop houd niet zo van "vreemde indringers" ondanks het feit dattie zélf vrijwillig met zijn kop op Internet gaat...quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:40 schreef SeventhDay het volgende:
[..]
gisteren toen ik bij opa ging kijken hij zei dat ik brutaal was en weg was de chat
Hij geeft zelfs geheel vrijwillig naam, adres en telefoonnummer. En vindt het vervolgens raar dat er mensen geintjes uithalen. Tja, Snorremans, alle waarschuwingen omtrent prive gegevens zijn aan jou gewoon nooit besteed geweest dus. Denk dat jij ook 1 van die mensen bent die rustig een online formulier invullen waarin gevraagd wordt naar je bankgegevens, inclusief gebruikersnaam en wachtwoord.quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:19 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Achjee.. Oop houd niet zo van "vreemde indringers" ondanks het feit dattie zélf vrijwillig met zijn kop op Internet gaat...Een tip? gewoon terugbléren dat is het spelletje..
Nope.. Ik mocht zowaar weer oprotte naar me friende op Fok... leuk hé?quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:05 schreef spuitje het volgende:
BTW: heeft Snorremans nog een woord van dank uitgesproken voor het feit dat PB en ik hem gewaarschuwd hebben om niet zomaar zijn adres etc. on stream te gooien? Of kon dat er niet af? Denk het niet he?
Ohhja, of wie je bent! Opa is erg nieuwschierig of je toevallig Oeps bent...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |