Dank je, heb m'n best gedaan.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:08 schreef EllaN het volgende:
Sjonge.. Gezellige sfeer hier.
Ik heb net gesport en het ging gooeedd. Dus nu heb ik pijn, maar ik ben voldaan.
3-5 september!quote:Op woensdag 1 september 2010 22:10 schreef hcwp het volgende:
[..]
3-5 okt zag ik op internet ergens, valt in een weekend, dus wie weet. Lijkt me wel mooi om die dingen eens van dicht bij te zien
tsss lekker danquote:
Dat ja....quote:
vind je het niet leuk dan. of zie je die schepen het hele jaar door al ?quote:Op woensdag 1 september 2010 22:19 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik heb m'n last vorig jaar al gedragen, nu is iemand anders aan de beurt..
Muah, ik niet constant maar ben er wel vaak opgeweest, en dan verliest het z'n charme als ie slechts in de haven ligt wanneer je op volle zee gevaren hebt. Ook al blijft ie machtig imposant als je dr naast staat op de werf..quote:Op woensdag 1 september 2010 22:20 schreef m.k het volgende:
[..]
vind je het niet leuk dan. of zie je die schepen het hele jaar door al ?
Je wil je nieuwe tuinslang zeker z.s.m. in mijn slokdarm douwen ofnie? ...quote:Op woensdag 1 september 2010 22:41 schreef ErwinRommel het volgende:
Lotusss, nog ff lekker klef zijn, ok? Ik mis je!!!!!!
Haaai!quote:
Nee dankje, ik zie liever kleuren dan alleen grijs/wit tinten of groenquote:Op woensdag 1 september 2010 22:58 schreef EllaN het volgende:
Ach dagen zijn overrated, gelijk naar de avond zeg ik.
Koop een lampquote:Op woensdag 1 september 2010 23:05 schreef viezerdt het volgende:
[..]
Nee dankje, ik zie liever kleuren dan alleen grijs/wit tinten of groen
Ja, daar was ik ondertussen ook al wel achter ja...quote:Op woensdag 1 september 2010 21:23 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat is ook het beste... veel vragen aan mensen die er ook echt hebben gezeten. Niet aan de begeleiders oid. Die mensen geven je toch alleen maar het reclamepraatje
quote:
Van de site:quote:Op woensdag 1 september 2010 22:11 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
3-5 september!
http://www.wereldhavendagen.nl/
Is dit de moeite waard, Rave of heb je het met 10 minuten wel gezien allemaal?quote:De Koninklijke Marine is al sinds jaar en dag betrokken bij de Wereldhavendagen. Vele marineschepen hebben voorheen dit nautische evenement aangedaan en ook in 2010 zal de Marine weer vertegenwoordigd zijn. Het amfibische transportschip Hr.Ms. Johan de Witt, de mijnenjager Hr.Ms. Middelburg, een duikvaartuig en een sleepboot zijn opengesteld voor het publiek. Op de Parkkade, vlakbij de schepen, heeft het Korps Mariniers een bivak ingericht. Daar kunnen bezoekers zien hoe de zeesoldaten tijdens vredesoperaties, zoals in Afghanistan, hun werkzaamheden verrichten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |