Zodat je gewoon de plaatjes kan linkenquote:Op woensdag 1 september 2010 20:51 schreef Andyy het volgende:
Hoezo bestaat er geen facepalm smily op Fok?
Deze bedoel je?quote:Op woensdag 1 september 2010 20:51 schreef Andyy het volgende:
Hoezo bestaat er geen facepalm smily op Fok?
De nieuwe, "baggerlayout" heet-ie geloof ik.quote:Op woensdag 1 september 2010 20:59 schreef Andyy het volgende:
Ik zie 'm er niet tussen staan![]()
Welke layout hebben jullie dan?
Kies dus de nieuwe layout.quote:
Je zou ER en ik moeten inzetten in crisisgebieden. Dan is het zo vrede!!!quote:
Welkom terug!quote:
Dat is ook het beste... veel vragen aan mensen die er ook echt hebben gezeten. Niet aan de begeleiders oid. Die mensen geven je toch alleen maar het reclamepraatjequote:Op woensdag 1 september 2010 21:17 schreef Maitje het volgende:
[..]
Welkom terug!
@m.k.
Reis was wel te doen. 2,5 uur heen en 2,5 uur terug. Maar moet zeggen dat ik de voolichting erg vond tegenvallen. Alles wat ze vertelde staat gewoon in het "rode" boekje, tja.. Ik denk dat ik meer te weten ben gekomen door een jongen die de kms al had gedaan en dingen vertelde dan door de mensen die aan het woord waren tijdens de voolichting.
Echter vond ik het wel erg fijn om de slaapvertrekken enzo te zien.
Wat doe ik nu weer?quote:Op woensdag 1 september 2010 20:17 schreef Andyy het volgende:
Kunnen we anders geen 2 slowchats hebben?
1 voor de echte mannen
en 1 voor ER en Lotussssssssssssssss (en eventueel Rave)
En nu wil je een medaille?quote:Op woensdag 1 september 2010 21:55 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Wat doe ik nu weer?
Ik liep juist als eerste te roepen dat niemand hun escapades een fuck intresseert..
Ja, en jij een flinke beurt.quote:Op woensdag 1 september 2010 21:55 schreef Lotusss het volgende:
[..]
En nu wil je een medaille?
Djeez... jouw ego heeft ook te vaak een boost nodig zeg...
goed om te horenquote:Op woensdag 1 september 2010 21:17 schreef Maitje het volgende:
[..]
@m.k.
Reis was wel te doen. 2,5 uur heen en 2,5 uur terug. Maar moet zeggen dat ik de voolichting erg vond tegenvallen. Alles wat ze vertelde staat gewoon in het "rode" boekje, tja.. Ik denk dat ik meer te weten ben gekomen door een jongen die de kms al had gedaan en dingen vertelde dan door de mensen die aan het woord waren tijdens de voolichting.
Echter vond ik het wel erg fijn om de slaapvertrekken enzo te zien.
klinkt interessant wat kan je daar doen/zien ?quote:Op woensdag 1 september 2010 21:58 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Iemand nog getriggerd voor de wereldhavendagen?
Houdt de haven van R'dam z'n jaarlijkse open dag, en traditie getrouw heeft de Marine dan een flinke vertegenwoordiging..quote:Op woensdag 1 september 2010 22:01 schreef m.k het volgende:
[..]
klinkt interessant wat kan je daar doen/zien ?
Een flinke beurt? Jij meldt je aan?quote:Op woensdag 1 september 2010 21:58 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ja, en jij een flinke beurt.
En nu weer [DEF]
Iemand nog getriggerd voor de wereldhavendagen?
3 stoten ben ik klaar..quote:Op woensdag 1 september 2010 22:05 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Een flinke beurt? Jij meldt je aan?
Oh wacht.... je zei een "flinke" beurt, niet één van 3 minuten
quote:Op woensdag 1 september 2010 22:04 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Houdt de haven van R'dam z'n jaarlijkse open dag, en traditie getrouw heeft de Marine dan een flinke vertegenwoordiging..
Vorig jaar lag de Hr Ms Johan de Witt, de walrus en nog een schip dr, met een mariniersdorp aan wal met displays en activiteiten voor kinderen.. Zal dit jaar hopelijk niet anders zijn..
Vrijdag, zaterdag en zondag meen ik.. De voorbereidingen zijn iig al aan de gang.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:07 schreef m.k het volgende:
[..]
klinkt leuk wanneer is het ? (link)?
3-5 okt zag ik op internet ergens, valt in een weekend, dus wie weet. Lijkt me wel mooi om die dingen eens van dicht bij te zienquote:Op woensdag 1 september 2010 22:04 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Houdt de haven van R'dam z'n jaarlijkse open dag, en traditie getrouw heeft de Marine dan een flinke vertegenwoordiging..
Vorig jaar lag de Hr Ms Johan de Witt, de walrus en nog een schip dr, met een mariniersdorp aan wal met displays en activiteiten voor kinderen.. Zal dit jaar hopelijk niet anders zijn..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |