Hmm, misschien dat er daardoor een oud pijnpunt ineens weer moeilijk ging doen bij mij van de week. De pijn was er wel uit te halen met de goeie ouwe sportfysiotherapeutenmanier van 'Oh, dat is niks, schiet iets sneller in de kramp dan de rest van je lichaam. Doe het nog meer pijn en dan houdt het wel weer even zijn waffel."quote:Op zaterdag 4 september 2010 09:51 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Neej, je hebt er ook geen problemen mee tijdens de run. Maar 'oude' sportschoenen hebben stukken minder schokdemping. Naar maten je ouder word krijg je meer last van o.a. gevrichten zoals je knieën of je enkels.
Tot hier aan toe met alles eens? mooi
Dan ben je wel een enorme pino als je niet snapt dat wanneer je sportschoenen gebruikt met minder demping je automatische meer kans op een blessure hebt.
Dat je er geen last van hebtprima, want niet iedereen is daar even gevoelig voor. Wat niet wil wegnemen dat een ander dan bijvoorbeeld jouzelf, daar wel sneller last van kan krijgen.
Het is ook niet iets waar je tijdens een 10 kilometer run of meteen na dergelijke run last van krijgt. Maar als je 2/3 keer in de week zo'n rondje van 5/10 km doet dan kun je er na verloop van maanden met 'oude' schoenen wel last van krijgen en kan het zichzelf uiten in een langdurige knie of enkel blessure.
I rest my case
Owja, onze tijden komen nu niet meer overeen...quote:Op zaterdag 4 september 2010 04:30 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Trusten Maitje, voor mij is het nu ff buiten de deur slapen. Ben buitengesloten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er was eens....
Hoe bedoel je... ben je de sleutel kwijt of ben je...quote:Op zaterdag 4 september 2010 04:30 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Trusten Maitje, voor mij is het nu ff buiten de deur slapen. Ben buitengesloten
Ik weet niet waarover jij praat Rave_NL!!!! Maar jij denkt het te weten. Dus laat ik je lekker in die waan.quote:Op zaterdag 4 september 2010 13:30 schreef Rave_NL het volgende:
Mevrouw Rommel weet van zijn Nederlandse avontuurtje...
Hey Leo, ik stuur je later wel een mail.quote:Op zaterdag 4 september 2010 13:29 schreef leovanw het volgende:
[..]
Hoe bedoel je... ben je de sleutel kwijt of ben je...
Laat ik even heel duidelijk zijn: als er IEMAND een echte heer is geweest, dan is het ErwinRommel wel.quote:Op zaterdag 4 september 2010 13:30 schreef Rave_NL het volgende:
Mevrouw Rommel weet van zijn Nederlandse avontuurtje...
KVO... Take care mate!quote:Op zaterdag 4 september 2010 13:45 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hey Leo, ik stuur je later wel een mail.
quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:50 schreef Maitje het volgende:
[..]
Owja, onze tijden komen nu niet meer overeen...Nu ik mijn stuk terug lees, begrijp ik echt dat ik niet helemaal 100 ben vandaagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jeuj
Er was eens....
Good to know.quote:Op zaterdag 4 september 2010 10:59 schreef Bouke-p het volgende:
Bij runnersworld krijg je op vertoon van je smartcard 20% korting, en das toch mooi meegenomen.
ik werd vanochtend ook wakker.. maar dan in een hal van een flatgebouw..quote:Op zaterdag 4 september 2010 17:26 schreef Braamyo het volgende:
woot ik ben wakker. watzkebeurd... het was gezellig gistr, geloof ik
Nu ja, ik ben naar de leefkeuken boven verbannen nu.quote:Op zondag 5 september 2010 01:46 schreef EllaN het volgende:
Errie, wat er ook is. Ik hoop dat je weer lekker binnen slaapt vanavond en hoop niets dan goeds voor jou.
Nadat ik met een goeie vriendin een film had gekeken, ons kompleet hadden bezat, crica 04:00 terug kwamen van het stappen en rond 06:30 het ligt uit deden. Maakt ze me rond 08:30 wakker.quote:Op zaterdag 4 september 2010 21:01 schreef EllaN het volgende:
Sjonge wat een avond was het voor jullie allemaal.
^Lol, ik moet niet meer op fok zitten als ik stomdronken benquote:Op zondag 5 september 2010 02:33 schreef Vronsky het volgende:
Ik schnke in iedergev;l nog een birtje in mijn maag vor een goede toeokmst voor je!
Dronken mensen spreken de waarheidquote:Op zondag 5 september 2010 11:06 schreef Vronsky het volgende:
[..]
^Lol, ik moet niet meer op fok zitten als ik stomdronken ben
Goeiemoggel!quote:
flippel LEKKER ! /jaloers. veel plezier daarquote:Op zondag 5 september 2010 13:44 schreef Maitje het volgende:
Nou idd,,,
Wij gaan vanmiddag lekker bbqen.
Nee..quote:Op zondag 5 september 2010 13:49 schreef KEALOHA het volgende:
Maitje -- krijg ik een uitnodiging -- smile
Met familiequote:Op zondag 5 september 2010 13:49 schreef Braamyo het volgende:
[..]
flippel LEKKER ! /jaloers. veel plezier daarmet je familie of vrienden?
Ben je trouwens msn schuw geworden? ik spreek je nooit meer ....
Ach niet huilen, je komt er vast en zeker wel weer overheen.quote:
Waarom was je niet meegegaanquote:Op zondag 5 september 2010 14:30 schreef EllaN het volgende:
is aan het mountainbiken. Goed moment om in de zon te gaan zitten met Doeltreffend leiding geven en deelnemen aan twee- en vraaggesprekken
.
mijn hart wat doe je!quote:Op zondag 5 september 2010 14:31 schreef Maitje het volgende:
Ach niet huilen, je komt er vast en zeker wel weer overheen.
Laat zien dat je de alfavrouw bent!quote:Op zondag 5 september 2010 14:35 schreef EllaN het volgende:
Ik ga ff aanhaken bij een stelletje alfamannetjes, nee bedankt
. Laat die mannen maar ff mannen onder elkaar zijn
. Sowieso wil ik hem niet vertragen dus als hij alleen ging was ik ook niet mee gegaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik breek ze graag... sorryquote:Er was eens....
Gaat niet gebeuren. Boogtenten zijn okay olé olé!quote:Op zondag 5 september 2010 13:12 schreef Rave_NL het volgende:
Moge het de hele week dit weer blijven!
quote:Op zondag 5 september 2010 15:16 schreef Vortix het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren. Boogtenten zijn okay olé olé!
Althea = Atalanta???quote:Op zondag 5 september 2010 16:52 schreef Rave_NL het volgende:
4 maanden dobberen zonder spugen! Congrats!
Tja, moet ook gebeuren...quote:Op zondag 5 september 2010 18:22 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dadelijk mijn spulletjes maar weer eens pakken en aftakken naar de kazerne.
Als het rustig is 2.30 a 3 uur rijden... Met een beetje drukte ongeveer 4 uur.quote:Op zondag 5 september 2010 18:32 schreef Maitje het volgende:
[..]
Tja, moet ook gebeuren...
Is het net te ver om morgen vroeg te gaan?
quote:Op zondag 5 september 2010 18:36 schreef AchJa het volgende:
[..]
Als het rustig is 2.30 a 3 uur rijden... Met een beetje drukte ongeveer 4 uur.
Bijna altijd, tenzij een functie bij mij in de buurt. En ja ik heb vrouw en kinderen. Ik zit nu van de 17 dienstjaren 13 jaar intern. En och, zeelieden houden zoiets ook vol, de ellende begint meestal in de vakanties.quote:Op zondag 5 september 2010 18:38 schreef Maitje het volgende:
[..]
![]()
Maar zit je eigenlijk altijd intern of is het tijdelijk? Want jij had toch al vrouw en kinderen?
quote:Op zondag 5 september 2010 18:45 schreef AchJa het volgende:
[..]
Bijna altijd, tenzij een functie bij mij in de buurt. En ja ik heb vrouw en kinderen. Ik zit nu van de 17 dienstjaren 13 jaar intern. En och, zeelieden houden zoiets ook vol, de ellende begint meestal in de vakanties.
Commissie Staal, kom dr maar in!quote:Op zondag 5 september 2010 19:48 schreef Sunglasses het volgende:
Ik had net vriendinnetje aan de telefoon, werkend bij de landmacht.
Ze kan waarschijnlijk zsm de overstap maken naar de luchtmacht incl een uitzending. Hartstikke gaaf voor haar maar soms snap ik er echt de ballen van..
Zij heeft de KMA kort model gedaan (in ongeveer 2 jaar ivm blessure) maar heeft nog steeds haar HBO diploma niet gehaald (alleen VWO, ik kan niet te specifiek zijn maar ze had een speciale regeling getroffen ofzo met de hoogste man daar). En nu krijgt ze een functie bij de luchtmacht waarvoor ik een WO opleiding volg. Niet dat ik haar functie ambieer of het haar niet gun, maar ze heeft geen enkele kennis en ervaring op dit vakgebied en wordt dan toch zo zonder pardon in een functie geplaatst, alsof kennis en ervaring er dan ineens niet meer toe doen.
Ik hoor(SF, maar nu even niet) er ook vaak over klagen. Dat het soms lijkt alsof je niet competent meer hoeft te zijn, maar dat als je maar lang genoeg bij de baas zit, dat je dan lekker kunt blijven zitten waar je zit. Alsof het niet uitmaakt dat er betere, enthousiastere jongens staan te trappelen. Dan kun je als defensie wel lekker bezuinigen maar als je niet kritisch naar je (toekomstige) mensen kijkt dan heeft het in kwalitatieve zin weinig nut.
Dat wilde ik even kwijt.
In dit geval is het terecht, maar het valt me op dat je echt NERGENS positief op reageert hier... zeker wat vrouwen betreft.quote:
Idd raar verhaal!quote:Op zondag 5 september 2010 19:48 schreef Sunglasses het volgende:
Ze kan waarschijnlijk zsm de overstap maken naar de luchtmacht incl een uitzending. Hartstikke gaaf voor haar maar soms snap ik er echt de ballen van..
Zij heeft de KMA kort model gedaan (in ongeveer 2 jaar ivm blessure) maar heeft nog steeds haar HBO diploma niet gehaald (alleen VWO, ik kan niet te specifiek zijn maar ze had een speciale regeling getroffen ofzo met de hoogste man daar). En nu krijgt ze een functie bij de luchtmacht waarvoor ik een WO opleiding volg. Niet dat ik haar functie ambieer of het haar niet gun, maar ze heeft geen enkele kennis en ervaring op dit vakgebied en wordt dan toch zo zonder pardon in een functie geplaatst, alsof kennis en ervaring er dan ineens niet meer toe doen.
Ik hoor(SF, maar nu even niet) er ook vaak over klagen. Dat het soms lijkt alsof je niet competent meer hoeft te zijn, maar dat als je maar lang genoeg bij de baas zit, dat je dan lekker kunt blijven zitten waar je zit. Alsof het niet uitmaakt dat er betere, enthousiastere jongens staan te trappelen. Dan kun je als defensie wel lekker bezuinigen maar als je niet kritisch naar je (toekomstige) mensen kijkt dan heeft het in kwalitatieve zin weinig nut.
Dat wilde ik even kwijt.
Die uitzending... is dan niet bij toeval ATF-15 in Kandahar?quote:Op zondag 5 september 2010 19:48 schreef Sunglasses het volgende:
Dat wilde ik even kwijt.
Jah maar een manschap functie opleiding is ook altijd minimaal geweest. Dat komt omdat het gros van wat een manschap doet door de eenheid zelf word aangeleerd.quote:Op zondag 5 september 2010 20:57 schreef Maitje het volgende:
[..]
Idd raar verhaal!
Een vriend van mij waar veel geld is ingestoken (KMS en VTO) gaat nu opeens "zomaar" bij de manschappen terwijl hij helemaal geen verstand heeft van het geen dat die gaat doen. De opleiding die die krijgt is ook minimaal...
Nee, iig niet Kandahar, het is ook allemaal nog maar heel pril, volgens mij is het nog niet eens 100% zeker dat ze naar de Klu gaat en als ze gaat, of dat ze dan ook op uitzending gaat.quote:Op zondag 5 september 2010 22:37 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Die uitzending... is dan niet bij toeval ATF-15 in Kandahar?
Ben weer op de plaats van bestemming aangekomen... gvd file op zondagavond...quote:Op zondag 5 september 2010 18:50 schreef Maitje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ach het is wel vol te houden, tenminste als je vrouw (gezin) er ook mee om kan gaan.
Dat riekt naar 1 of andere zure cursus in Weert oid...quote:Het klinkt miss stom, maar mijn vader gaat de aankomende 8 weken (dacht ik) ook door de weeks intern en stiekem vind ik het skrikkelijk.
Yups,quote:Op zondag 5 september 2010 23:09 schreef Sunglasses het volgende:
[..]
Nee, iig niet Kandahar, het is ook allemaal nog maar heel pril, volgens mij is het nog niet eens 100% zeker dat ze naar de Klu gaat en als ze gaat, of dat ze dan ook op uitzending gaat.
Jij wel, toch?
Jammer van de file.. en dat op zondagavond!!quote:Op zondag 5 september 2010 23:09 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ben weer op de plaats van bestemming aangekomen... gvd file op zondagavond...![]()
Maar idd, thuis kunnen ze er goed mee omgaan, de kinderen zijn sowieso niet beter gewend. Maar het zal gerust niet voor iedereen weggelegd zijn.
Nee, in budel (als ik dat goed schrijf).quote:Dat riekt naar 1 of andere zure cursus in Weert oid...
Wist het ook niet maar heb hier wat over gevonden.quote:Op zondag 5 september 2010 16:38 schreef Maitje het volgende:
[..]
Misschien domme vraag, maar waar staat het voor?
Je zegt hier toch wel iets anders dan wat je eerder zei. Nu is het ineens niet zeker of ze dan ook op uitzending kan, terwijl je boven stelde dat ze waarschijnlijk zo snel mogelijk de overstap kan maken inclusief uitzending?quote:Op zondag 5 september 2010 23:09 schreef Sunglasses het volgende:
[..]
Nee, iig niet Kandahar, het is ook allemaal nog maar heel pril, volgens mij is het nog niet eens 100% zeker dat ze naar de Klu gaat en als ze gaat, of dat ze dan ook op uitzending gaat.
Jij wel, toch?
dus jij bent nu 1 van de 53 dragende van die medaille?quote:Op zondag 5 september 2010 23:15 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Wist het ook niet maar heb hier wat over gevonden.
Mwoah, de legering op de Peel is helemaal niet slecht (nieuwbouw) en ik kan mezelf uitermate goed vermaken in mijn vrije tijd, ik verveel me iig niet, kom eerder tijd tekort.quote:Op zondag 5 september 2010 18:59 schreef Catch_me het volgende:
Ik zat voorheen intern op de Peel en vond het al verschrikkelijk
Kan me niet voorstellen hoe je dat als volwassen man met vrouw en kinderen volhoudt om op een kamer ter grote van een bezemkast je dood te vervelen 5 dagen per week![]()
Ik ga liever op een zondagavond rijden dan op een maandagochtend. Ik bedoel, ik schuif die kinderen het bed in en taai af, ik kan natuurlijk daarna ook lekker vroeg mijn mandje induiken om dan als een dauwtrapper af te reizen, samen ontbijten en naar school brengen zit er toch niet in.quote:Vind het eigenlijk al schandalig genoeg dat je elke week je zondagavond kwijt ben omdat je het anders met gewoon niet red om maandag ochtend (nacht) weg te gaan.
Wel moeilijk voor jou ook zeg. Het lijkt me niet leuk om je kinderen elke week "achter te laten". Natuurlijk wel je eigen keuze enzo, maar dat neemt niet weg dat het kut is denk ik..quote:Op zondag 5 september 2010 23:18 schreef AchJa het volgende:
[..]
Mwoah, de legering op de Peel is helemaal niet slecht (nieuwbouw) en ik kan mezelf uitermate goed vermaken in mijn vrije tijd, ik verveel me iig niet, kom eerder tijd tekort.
[..]
Ik ga liever op een zondagavond rijden dan op een maandagochtend. Ik bedoel, ik schuif die kinderen het bed in en taai af, ik kan natuurlijk daarna ook lekker vroeg mijn mandje induiken om dan als een dauwtrapper af te reizen, samen ontbijten en naar school brengen zit er toch niet in.
Wehehe..quote:Op zondag 5 september 2010 23:15 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Wist het ook niet maar heb hier wat over gevonden.
Jah als de kids toch al slapen kan ik me er nog wel iets bij voorstellen...quote:Op zondag 5 september 2010 23:18 schreef AchJa het volgende:Ik ga liever op een zondagavond rijden dan op een maandagochtend. Ik bedoel, ik schuif die kinderen het bed in en taai af, ik kan natuurlijk daarna ook lekker vroeg mijn mandje induiken om dan als een dauwtrapper af te reizen, samen ontbijten en naar school brengen zit er toch niet in.
Dat is vlakbij Weert en is ook een onderdeel van de KMS.quote:Op zondag 5 september 2010 23:15 schreef Maitje het volgende:
Nee, in budel (als ik dat goed schrijf).
Owh, oke.. had ik volgens mij kunnen wetenquote:Op zondag 5 september 2010 23:24 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat is vlakbij Weert en is ook een onderdeel van de KMS.
Nee Erasmo plaatste dat hij sinds gisteren de trotse bezitter is van deze medaille. Ik verwees Maitje enkel naar een site waar ze informatie over deze medaille kan terug vinden.quote:Op zondag 5 september 2010 23:17 schreef Braamyo het volgende:
[..]
dus jij bent nu 1 van de 53 dragende van die medaille?
Dat is dan het landmacht gebouw neem ik aan? Zit je daar in je eentje of met meerdere op een kamer dan? Die kamer die ik had (gebouw in het verlengde van de eetzaal) moest ik met nog iemand delen... je zat echt op elkaars lip na dienstquote:Op zondag 5 september 2010 23:18 schreef AchJa het volgende:
[..]
Mwoah, de legering op de Peel is helemaal niet slecht (nieuwbouw) en ik kan mezelf uitermate goed vermaken in mijn vrije tijd, ik verveel me iig niet, kom eerder tijd tekort.
[..]
Ik ga liever op een zondagavond rijden dan op een maandagochtend. Ik bedoel, ik schuif die kinderen het bed in en taai af, ik kan natuurlijk daarna ook lekker vroeg mijn mandje induiken om dan als een dauwtrapper af te reizen, samen ontbijten en naar school brengen zit er toch niet in.
Ik zal proberen iets duidelijker te zijn, maar wil ook niet te veel melden als je begrijpt wat ik bedoel. Ze had een brief (of iig bericht, maar van wie precies weet ik niet) gehad dat ze dus waarschijnlijk de overstap kan maken naar de Klu en dat ze dan waarschijnlijk ook op uitzending kan. Waar ze nu zit, op een functie bij de landmacht, zat een uitzending er niet in. Er is al eerder, gelijk na het afronden van de KMA, een optie geweest voor haar om naar de functie te gaan die nu schijnbaar weer bij de Klu openstaat, maar die werd toen uiteindelijk op een andere manier ingevuld. Bij die Klu functie is een uitzending wel mogelijk en dat wil ze zelf ook heel erg graag.quote:Op zondag 5 september 2010 23:16 schreef EllaN het volgende:
[..]
Je zegt hier toch wel iets anders dan wat je eerder zei. Nu is het ineens niet zeker of ze dan ook op uitzending kan, terwijl je boven stelde dat ze waarschijnlijk zo snel mogelijk de overstap kan maken inclusief uitzending?
Detailtje misschien, maar toch wel een verschil.
Het is een bepaalde levensstijl die je gewend bent. Maar het heeft niet alleen maar nadelen, zeker niet als militair zijnde. Als ze mij morgen bellen van je moet voor zoveel weken daar en daar heen dan weet ik dat ik niets hoef te regelen voor het thuisfront, ik pak mijn tas in en ben weg. Thuis gaat het leven zijn gewone gangetje. En ik weet ook dat er thuis een groot sociaal vangnet is mocht er wat zijn met de kinderen of de vrouw, zoiets heb je over het algemeen niet als je 250km van je familie af woont.quote:Op zondag 5 september 2010 23:20 schreef EllaN het volgende:
[..]
Wel moeilijk voor jou ook zeg. Het lijkt me niet leuk om je kinderen elke week "achter te laten". Natuurlijk wel je eigen keuze enzo, maar dat neemt niet weg dat het kut is denk ik..
Helemaal alleen op een kamer (landmachtgebouw). Maar daar heb je ook recht op als je ouder dan 35 bent en/of SM/OWI en hoger.quote:Op zondag 5 september 2010 23:30 schreef Catch_me het volgende:
[..]
Dat is dan het landmacht gebouw neem ik aan? Zit je daar in je eentje of met meerdere op een kamer dan? Die kamer die ik had (gebouw in het verlengde van de eetzaal) moest ik met nog iemand delen... je zat echt op elkaars lip na dienst
Alles is een verademing vergeleken bij de trein! Het OVquote:Op zondag 5 september 2010 23:21 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Jah als de kids toch al slapen kan ik me er nog wel iets bij voorstellen...
maar toch, ik vind het echt een verademing nu dat ik met een vriend kan meerijden en pas om 22:00 vertrek ipv 19:00 met de trein
de FLIPPING KLOTE TREIN !quote:Op zondag 5 september 2010 23:46 schreef AchJa het volgende:
[..]
Alles is een verademing vergeleken bij de trein! Het OV
Maar dan de Althea versie ervanquote:Op zondag 5 september 2010 23:29 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Nee Erasmo plaatste dat hij sinds gisteren de trotse bezitter is van deze medaille. Ik verwees Maitje enkel naar een site waar ze informatie over deze medaille kan terug vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |