Wij weten wel een meisjesnaam; maar die wisten we al voor mn zwangerschap. Jongensnaam is echt nog superlastig.quote:Op donderdag 2 september 2010 22:22 schreef danic het volgende:
Ik lees net dat mensen die in maart uitgerekend zijn al hun kaartjes en namen zo goed als af zijn.
quote:
Babybedje is oude bedje van man, er komt een grote kastenwand in de slaapkamer en een commode halen we bij de Ikea.quote:Op vrijdag 3 september 2010 07:19 schreef Keshet het volgende:
J-Net, hou wel rekening met de levertijden van (nieuwe) babykamertjes he. Die loopt op tot 12 weken en dan moet je hopen dat alles in 1x goed is.
Daar vergiste ik me ook in!
zorg dat je bij t opstaan een cracker naast je bed hebt liggen, slappe thee of lauwe cola helpt ook tegen misselijkheid. licht verteerbaar voedsel, kippenbouillon en als dat allemaal niet werkt, even langs je vk of huisarts. die kunnen wel wat voorschrijven . sterktequote:Op vrijdag 3 september 2010 08:34 schreef danic het volgende:
Even een vraagje: hebben jullie tips tegen de misselijkheid?
Ik moet vandaag werken en het is echt niet uit te houden, het wordt met de dag erger. Ik moet nog 2 weken werken en dan heb ik vakantie en wil het pas na mijn vakantie op mijn werk vertellen, maar op deze manier wordt dat toch lastig....
Ik heb het de eerste keer volgehouden tot ongeveer week 9 tot ik het wel moest vertellen. Achteraf bekeken had ik het meteen moeten zeggen toen ik zo misselijk werd. Ik heb me wekenlang met de grootste moeite naar het werk kunnen slepen. (Ik moest in die tijd veel op pad om interviews te houden op scholen; ik ben wel eens tijdens zo'n interview weggerend om over te geven.) Mijn leven werd iets draaglijker toen ik niet meer eke dag hoefde en mijn werkgever van de reden op de hoogte was.quote:Op vrijdag 3 september 2010 08:55 schreef danic het volgende:
Hoe snel hebben jullie het op je werk verteld?
ik heb niet gewoon keelpijn, maar bij het slikken (zelfs met vloeistoffen irriteert het). Ook zitten de voorhofdsholte's vol (al dagen, maar niet zo erg als op dit moment). algehele malaise dus gewoon, en tis wel uit te zieken met 2 dagen op bed, maar dat gaat niet vanwege Jan. (en johan krijgt hier echt geen vrij voor, ondanks calamiteitenverlof .. z'n baas zou alleen maar denken dat hij aanwendt om naar die bruiloft te kunnenquote:Op vrijdag 3 september 2010 08:45 schreef huuphuup het volgende:
DJMO je mag gewoon van die babyneusspray, een zoutoplossing dus. Niet langer dan een week achter elkaar gebruiken, maar dat mag je officieel met een andere neusspray ook niet. Voor een hoestdrank moet je even langs je lokale kruidvat/Etos/DA gaan en even vragen. Er zijn wel algemene hoestdranken die je wél mag hebben. Ik ben daar vorig jaar bij kruidvat erg goed mee geholpen, ze hebben zelfs naar het hoofdkantoor gebeld om het nog eens na te vragen.
quote:Op vrijdag 3 september 2010 09:15 schreef Claudia_x het volgende:
Ik had van de week een gesprek met een hypotheekadviseur en haar parfum deed me denken aan de geur van onze luierzakjes met een vieze poepluier van Ivan erin. Het was een zwaar uur, mensen.
Als je een fijne werkgever hebt kun je om flexibelere werktijden vragen. Het hielp mij bijvoorbeeld dat ik wat later kon beginnen als ik 's ochtends telkens bijna tegen de vlakte ging, of dat ik vroeger naar huis kon als ik me niet lekker voelde. De misselijkheid ging er niet van weg, maar op de bank liggen met een dekenje over me heen was véél fijner dan met zo'n naar ontheemd gevoel op mijn werk achter een computer te zitten. Ik heb in die tijd ook veel thuis gewerkt; misschien is zoiets voor jou mogelijk?quote:Op vrijdag 3 september 2010 09:19 schreef danic het volgende:
Ik voel me ook lullig naar mijn collega's omdat ik niet het werk verzet dat ik anders zou doen.
Ik ben gewoon slappies en snel draaierig doordat ik zo misselijk ben. pffff lastig hoor
Goedemorgen drinkontbijt....quote:Op vrijdag 3 september 2010 08:34 schreef danic het volgende:
Even een vraagje: hebben jullie tips tegen de misselijkheid?
Ik moet vandaag werken en het is echt niet uit te houden, het wordt met de dag erger. Ik moet nog 2 weken werken en dan heb ik vakantie en wil het pas na mijn vakantie op mijn werk vertellen, maar op deze manier wordt dat toch lastig....
Lekkerquote:Op vrijdag 3 september 2010 10:21 schreef Ticootje het volgende:
Vanmiddag even naar de vk... Ff lekker porren![]()
Qua seizoen zit ik hier dus ook heel anders dan met Lotte. Heb in ieder geval van al haar kleertjes uitgezocht wat haar broertje ook zou aan kunnen (naturel dingen zeg maar, had wel heel veel roze). Voor het voorjaar straks mag ik nog gaan shoppen denk ik. Maar die rompers..daar heb ik keuze uit zowel met mouwen als zonder mouwenquote:Op vrijdag 3 september 2010 10:52 schreef huuphuup het volgende:
Oh tof Barbabientje! Dan is het gelijk zo echt, al dat babyspul in huisheerlijk!
Mrien dat heb ik ook gedaan!dat van die lijstjes!
Wel zo practisch want je hebt inderdaad een boel al dus wat is dan echt nodig nog en wat is vooral voor de leuk. Rompers hier ook in overvloed, hoewel ik wel denk dat ik in 68 straks wat zomerspul bij moet halen ivm ander seizoen, daar moet ik nog maar eens goed naar kijken.
dat ja. Ik zou het er niet om laten tenzij jullie echt dikke vriendinnen zijn.quote:Op vrijdag 3 september 2010 11:17 schreef De_Taartjesfee het volgende:
She-Wolf
Ik geloof alleen niet dat ik het er om zou latenOf je moet haar heel vaak zien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |