abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 2 september 2010 @ 23:28:35 #201
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_86006481
quote:
Op donderdag 2 september 2010 22:22 schreef danic het volgende:

Ik lees net dat mensen die in maart uitgerekend zijn al hun kaartjes en namen zo goed als af zijn.

Wij weten wel een meisjesnaam; maar die wisten we al voor mn zwangerschap. Jongensnaam is echt nog superlastig.

Maar wij zitten zo nog midden in een verbouwing dat ik echt nog niet me bezig ga houden met spullen kopen enzo. Heb wel me op internet ingelezen over kinderwagens. Omdat die een levertijd hebben gaan we daar in november/december wel naar kijken. Maar verder ga ik ergens in maart denk ik ffies in 1 dag onwijs shoppen.

Als je ons huis nu ziet gaat niemand geloven dat ik daar in april in ga bevallen.
Op dit moment wordt er een meter uitgegraven rond het huis voor de uitbouw en het heropbouwen van de garage. In oktober moet de uitbouw en de garage weer staan met dak dicht en dan gaan we in een krap half jaar ervoor zorgen dat de keuken, badkamer, woonkamer, slaapkamer en babykamer af zijn. En af in de zin van dicht met verwarming en vloer er in. Maar als mn wanden al wel gestuct zijn en nog niet behangen dan gaan wij ons daar nog niet zo druk over maken. Als er tijdens mijn velrof maar een internetverbinding is en ik televisie kan kijken in slaapkamer en woonkamer.

Op dit moment wonen we nog in ons appartement, dit is nog niet verkocht.

@Tico; vervelend dat ziekenhuis. Ik weet niet wat ik zou doen, maar ik denk niet dat ik meer lief voor hen zou zijn. Succes ermee!!!
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_86010674
Ik ben in januari aan de beurt en wij zijn nog lang niet zo ver met de namen. Er begint zich nu een subtiel lijstje jongensnamen af te tekenen, maar nog geen winnaar. Meisjesnamen zijn er nog helemaal niet (waar we het enigszins over eens zijn dan, we hebben allebei wel ideeën). Kaartjes hebben we nog niet eens over nagedacht.

We hebben de week van de positieve test wel al de aanmeldingen voor KDV en kraamzorg geregeld, wel zo handig voor je plaatsingskans.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  vrijdag 3 september 2010 @ 07:19:11 #203
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_86010701
J-Net, hou wel rekening met de levertijden van (nieuwe) babykamertjes he. Die loopt op tot 12 weken en dan moet je hopen dat alles in 1x goed is.
Daar vergiste ik me ook in! :)
A grand adventure has begun.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 3 september 2010 @ 07:25:11 #204
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86010737
goedemorgen .. iemand al wat van tico gehoord?

ik ben hondsberoerd, de bruiloft vanmiddag gaat het niet worden. (keelpijn, hoofdpijn, kop vol snot) en jan is ook nog steeds snotterig/soeperig dus ik waag ons er niet aan. ik vraag me af of je hier nou wat voor kan krijgen tijdens je zwangerschap? dit is echt niet uit te houden :X (en iemand Jan vandaag op laten halen zit er ook niet in, schoonvader is op vakantie en de rest gaat allemaal wel naar die bruiloft :') )
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_86010836
Niets hoor. Wel hoofdpijn.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 3 september 2010 @ 07:44:26 #206
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86010861
ga je voor strippen vandaag tico ? Of probeer je 'n second opinion te krijgen in t andere ziekenhuis? anyhow sterkte vandaag maar weer :*
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

vrijdag 3 september 2010 @ 08:30:24 #207
186094 Floria
Ghost of shark
pi_86011261
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 07:40 schreef Ticootje het volgende:
Niets hoor. Wel hoofdpijn.
-O-

Ik zou ook hoofdpijn krijgen van dit gedoe. Misschien jezelf proberen te strippen? Doen ze op BB ook :X

Zeker de Vk bellen vandaag, dit gaat zo niet!

Hier ben ik weer wakker geworden van pijnlijke voorweeen, oh joy. Ben al typende aan het zuchten :')

Beterschap DJMO!
Do you feel helpless, anxxious, malcontent, pissed off at the government, antisocial, anarchistic and seriously fatalisitic?
pi_86011323
Even een vraagje: hebben jullie tips tegen de misselijkheid?
Ik moet vandaag werken en het is echt niet uit te houden, het wordt met de dag erger. Ik moet nog 2 weken werken en dan heb ik vakantie en wil het pas na mijn vakantie op mijn werk vertellen, maar op deze manier wordt dat toch lastig....
  vrijdag 3 september 2010 @ 08:34:54 #209
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_86011330
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 07:19 schreef Keshet het volgende:
J-Net, hou wel rekening met de levertijden van (nieuwe) babykamertjes he. Die loopt op tot 12 weken en dan moet je hopen dat alles in 1x goed is.
Daar vergiste ik me ook in! :)
Babybedje is oude bedje van man, er komt een grote kastenwand in de slaapkamer en een commode halen we bij de Ikea.
We willen geen gewone babykamer. We maken zelf iets ;) Maar wel dank voor de tip!
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 3 september 2010 @ 08:38:28 #210
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86011390
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 08:34 schreef danic het volgende:
Ik moet vandaag werken en het is echt niet uit te houden, het wordt met de dag erger. Ik moet nog 2 weken werken en dan heb ik vakantie en wil het pas na mijn vakantie op mijn werk vertellen, maar op deze manier wordt dat toch lastig....
zorg dat je bij t opstaan een cracker naast je bed hebt liggen, slappe thee of lauwe cola helpt ook tegen misselijkheid. licht verteerbaar voedsel, kippenbouillon en als dat allemaal niet werkt, even langs je vk of huisarts. die kunnen wel wat voorschrijven . sterkte

pi_86011526
DJMO je mag gewoon van die babyneusspray, een zoutoplossing dus. Niet langer dan een week achter elkaar gebruiken, maar dat mag je officieel met een andere neusspray ook niet. Voor een hoestdrank moet je even langs je lokale kruidvat/Etos/DA gaan en even vragen. Er zijn wel algemene hoestdranken die je wél mag hebben. Ik ben daar vorig jaar bij kruidvat erg goed mee geholpen, ze hebben zelfs naar het hoofdkantoor gebeld om het nog eens na te vragen.

@Danic hè meid wat vervelend. Sowieso een tip, ga even langs je lokale drogist en haal van die 'sickbags' ze zijn nu nog volop verkrijgbaar ivm zomer en vliegvakanties enzo. Zitten in een blauwe verpakking, kosten iets van een euro of 2 of 3 ofzo. Als je ze niet kunt krijgen wil ik je er ook wel een opsturen.
Het gaf mij persoonlijk een veel geruster idee om zoiets in mn tas te hebben. Van het idee dat ik mogelijk in de gang op mn werk over mn nek zou gaan, of in de trein of in de supermarkt werd ik nóg misselijker :')
verder, tips:
- kleine beetjes eten als dat gaat, wel blijven eten, van een lege maag word je ook misselijk.
- maak je niet druk om gezond, gevarieerd en verantwoord, eet gewoon wat je wél binnenhoudt
- iets heel kleins eten vlak voor je opstaat en dan nog even blijven liggen zou volgens de regels moeten helpen. Mij hielp het geen kont, jou misschien wel, wie weet. Crackertje of beschuitje naast je bed wordt dan vaak gezegd.
- ik had er veel baat bij om aan de keelsnoepjes te gaan. Ofwel pepermuntjes ofwel die keelpastilles drop van de AH, of gewoon pecto's. Op de een of andere manier onderdrukte dat het misselijke gevoel. Misschien ga jij er wel harder van naar de wc wie weet :') maar wellicht kun je iets vinden wat een beetje helpt.

Succes meid want het is bagger als je je zo misselijk voelt.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 3 september 2010 @ 08:51:32 #212
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_86011633
Wat bij mij hielp tegen misselijkheid was inderdaad zorgen dat m'n maag niet leegraakte. En wat ook goed hielp was melk drinken of vruchtesap. Heel raar eigenlijk wat ik hou normaal gesproken helemaal niet van melk en drink het ook nooit. Aan de andere kant dronk ik normaliter zo'n anderhalve liter cola light per dag en sinds een aantal weken geen druppel meer. Juist van de cola werd ik heel misselijk.

Sterkte! Hopelijk neemt het na een paar weken wel weer af, je misselijkheid.
While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
pi_86011718
Hè fijn die snelle reacties! Ik ben niet gelijk bij het opstaan misselijk, maar heb idd al wel een pak crackers naast mijn bed liggen voor het geval dat.
Ik wordt pas na een uur of twee misselijk of het komt in de loop van de middag opzetten. Het is nu wel heel erg. Ik zit me de hele tijd af te vragen hoe lang ik het binnenhoud en dat het zo fijn is dat in al onze prullenbakjes op het werk een zakje zit, zodat het niet zo'n vieze boel wordt. :r

Maar omdat ik nog zo in het beginstadium zit wil ik ook nog niets vertellen hier, maar dit maakt het wel moeilijk.
Ben aan het twijfelen of ik mijn teamleidster toch niet moet inlichten.....en dat we dan wachten met vertellen aan het hele team totdat ik terug ben van vakantie, dan zit ik op zo'n 11 a 12 weken.

Hoe snel hebben jullie het op je werk verteld?
pi_86011823
danic vsm heeft ook pilletjes (okugest) en samen met blijven eten, cola en keelsnoepjes was dat de redding.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_86011856
oh aan mij heb je niks in deze :')
ik heb het mijn directe collega pas met 16 weken verteld, we liepen elkaar steeds mis en mn baas hopte van de ene conferentie naar de andere dus die kreeg ik pas met 20 weken een keer te pakken :D

Maar eerlijk, in jouw geval zou ik denk ik je teamleidster inlichten en vertellen dat je het graag voor je wilt houden tot na de 12 weken ofzoiets. Er was iemand van hier die het ook zo gedaan had geloof ik, weet niet meer wie. Dat lijkt me de meest logische oplossing. Liever dat dan dat men er zo over gaat praten enzo, das ook niks.

Ik had er zelf ook meestal pas in de loop van de dag last van, niet bij het opstaan inderdaad. Slokje water nemen als k zo'n golf voelde opkomen wilde wel ns helpen en ik had zo'n pakje crackers in mn tas zitten die hielpen ook wel.
Wel op tijd opeten anders heb je crackerkruimels :')

En heel stom, ik werd zó misselijk van geurtjes :X brr. Ik had op een bepaald punt een parfumgeurtje waar ik niet misselijk van werd op mn sjaal gesprayd zodat als ik iets vies rook dat ik in mn sjaal kon duiken met mn neus hahaha klinkt heel stom maar het heeft me door heel wat tripjes groente en vlees afdeling van de supermarkt heen gesleept :P
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 3 september 2010 @ 09:08:42 #216
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_86012007
:D de vleesafdeling, die was ik vergeten. Gats, op een gegeven moment rende ik die gewoon voorbij, bah.
Eten wat je wel lust en lollies!

Ticootje, wat klote van dat ziekenhuis. Bah, ik kan er niet over uit dat het zo'n massaproductie blijft. Protocol dit en dat. Mensen zijn nou eenmaal niet 100 keer zwanger dus die 2 of 3 keer in je leven mogen ze best wat begrip tonen.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  vrijdag 3 september 2010 @ 09:09:18 #217
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_86012018
Kleine beetjes eten, licht verteerbaar voedsel, zulke dingen werken meestal. Ik kon vaak mijn misselijkheid wegzuchten. Haalde de misselijkheid niet weg, maar dan hoefde ik iig niet te spugen. En idd, meteen wat eten uit bed.

Ik werd alleen heel misselijk rond een uurtje of 1 en dan de rest van de dag door. Ik at waar ik wel trek in had, vermeed de koelkasten en vaatwassers koste wat kost, want daar ging ik echt van over mijn nek.

Munt helpt over het algemeen goed tegen misselijkheid. Dus misschien werkt dat ook voor jou. Succes, want die misselijkheid is echt erg.

En als je nou denkt dat je moet spugen, gooi dan iig nog een glas water naar binnen, dat spuugt makkelijker. Ook een flesje water bij de hand tijdens het spugen doet wonderen. Een slokje water helpt tegen het kokhalzen erna. Al hoop ik dat je niet hoeft over te geven.

Ik vond trouwens de geur van vlees heerlijk, maar koffie en dus vaatwassers/wasmachines/koelkasten afschuwelijk. En de C1000 werd ik zo misselijk van. En aqua de Gio, terwijl ik dat normaal zo lekker vind. :D
pi_86012118
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 08:55 schreef danic het volgende:
Hoe snel hebben jullie het op je werk verteld?
Ik heb het de eerste keer volgehouden tot ongeveer week 9 tot ik het wel moest vertellen. Achteraf bekeken had ik het meteen moeten zeggen toen ik zo misselijk werd. Ik heb me wekenlang met de grootste moeite naar het werk kunnen slepen. (Ik moest in die tijd veel op pad om interviews te houden op scholen; ik ben wel eens tijdens zo'n interview weggerend om over te geven.) Mijn leven werd iets draaglijker toen ik niet meer eke dag hoefde en mijn werkgever van de reden op de hoogte was.

De meeste standaardtips zijn al gegeven, maar bij mij hielpen ze niet. Je zult zelf een manier moeten vinden om ermee om te gaan, experimenteren met eten en rust houden of juist afleiding zoeken. Als je er echt niet meer tegen kunt, kun je naar de huisarts gaan om je zetpillen voor te laten schrijven (Emesafene). Mijn ervaring is dat het ook niet bepaald een wondermiddel is, maar wie weet heb jij er baat bij.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_86012123
met 12weken heb k t aan de filiaalmanager vertelt. een aantal collega's wisten t wel al.

en wt betreft misselijkheid. ik moest zorgen dat k op tijd at. was k te laat bleef k misselijk. ik at ook voornamelijk droog brood...'s ochtends eerst eten en dan pas douchen. en geen zuivelproducten hier dan weer
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 3 september 2010 @ 09:15:14 #220
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86012150
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 08:45 schreef huuphuup het volgende:
DJMO je mag gewoon van die babyneusspray, een zoutoplossing dus. Niet langer dan een week achter elkaar gebruiken, maar dat mag je officieel met een andere neusspray ook niet. Voor een hoestdrank moet je even langs je lokale kruidvat/Etos/DA gaan en even vragen. Er zijn wel algemene hoestdranken die je wél mag hebben. Ik ben daar vorig jaar bij kruidvat erg goed mee geholpen, ze hebben zelfs naar het hoofdkantoor gebeld om het nog eens na te vragen.

ik heb niet gewoon keelpijn, maar bij het slikken (zelfs met vloeistoffen irriteert het). Ook zitten de voorhofdsholte's vol (al dagen, maar niet zo erg als op dit moment). algehele malaise dus gewoon, en tis wel uit te zieken met 2 dagen op bed, maar dat gaat niet vanwege Jan. (en johan krijgt hier echt geen vrij voor, ondanks calamiteitenverlof .. z'n baas zou alleen maar denken dat hij aanwendt om naar die bruiloft te kunnen :') )

-edit-- ik heb trouwens net al gebeld, en ik kan om tien over half twaalf bij de ha terecht.

pi_86012154
Ik had van de week een gesprek met een hypotheekadviseur en haar parfum deed me denken aan de geur van onze luierzakjes met een vieze poepluier van Ivan erin. Het was een zwaar uur, mensen.
pi_86012265
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 09:15 schreef Claudia_x het volgende:
Ik had van de week een gesprek met een hypotheekadviseur en haar parfum deed me denken aan de geur van onze luierzakjes met een vieze poepluier van Ivan erin. Het was een zwaar uur, mensen.
_O-

Ik moet eigenljk mijn hele leven al eerst eten als ik uit bed komt, want anders ga ik tegen de vlakte. Ik heb een lage bloeddruk en zeker 's ochtends is dat wat lastig. Dus 's ochtends gelijk eten komt goed. Maar voel me nu wel zo beroerd idd dat ik toch maar denk dat ik zo mijn teamleidster vraag even naar dit kantoor te komen zodat ik het kan vertellen.
Ik voel me ook lullig naar mijn collega's omdat ik niet het werk verzet dat ik anders zou doen.
Ik ben gewoon slappies en snel draaierig doordat ik zo misselijk ben. pffff lastig hoor
pi_86012271
Het enige dat bij mij hielp tegen de kokhalsreflex was menthol ruiken. Verder idd proberen te blijven eten.

Op een gegeven moment werd het voor mij meer proberen het op een acceptabel niveau te houden zodat ik nog een beetje kon functioneren. Helemaal niet misselijk voelen is me wekenlang niet gelukt.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_86012356
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 09:19 schreef danic het volgende:

Ik voel me ook lullig naar mijn collega's omdat ik niet het werk verzet dat ik anders zou doen.
Ik ben gewoon slappies en snel draaierig doordat ik zo misselijk ben. pffff lastig hoor
Als je een fijne werkgever hebt kun je om flexibelere werktijden vragen. Het hielp mij bijvoorbeeld dat ik wat later kon beginnen als ik 's ochtends telkens bijna tegen de vlakte ging, of dat ik vroeger naar huis kon als ik me niet lekker voelde. De misselijkheid ging er niet van weg, maar op de bank liggen met een dekenje over me heen was véél fijner dan met zo'n naar ontheemd gevoel op mijn werk achter een computer te zitten. Ik heb in die tijd ook veel thuis gewerkt; misschien is zoiets voor jou mogelijk?
  vrijdag 3 september 2010 @ 09:26:44 #225
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86012428
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 08:34 schreef danic het volgende:
Goedemorgen drinkontbijt....

En vitamine B6 zou helpen, nou heb ik een B-complex gebruikt, dus het kan ook de rest van de B-vitaminen zijn geweest, maar ondanks de misselijkheid heb ik deze keer wel alles binnen kunnen houden.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_86012437
Balen dat je zo misselijk bent Danic!

Bij Lotte heb ik er wel wat last van gehad, bij deze zwangerschap helemaal niet
Dat kan dus ook nog prima :)
pi_86012443
Ik lees dit trouwens voor het eerst: "In de zwangerschap heeft de werkneemster recht op het gebruik van een rustruimte. De ruimte moet beschikbaar zijn of snel beschikbaar gemaakt kunnen worden. Ook moet de ruimte geschikt zijn. Dit betekent tenminste: de ruimte is af te sluiten, heeft een bed of rustbank, is rustig en biedt privacy (is besloten)."

Menen ze dat nou? :o
  vrijdag 3 september 2010 @ 09:27:10 #228
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86012444
Tico, wat verschrikkelijk :( :( :( die gyn in Delft.... :*
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_86012497
Flexibel werken is misschien een optie, maar thuiswerken helaas niet. ik werk bij een bank als adviseur en de klanten kunnen niet bij mij thuis langskomen haha.
Ik ga d'r maar even bellen denk ik
pi_86012563
Dan is het goed om te weten dat je tijdens je zwangerschap recht hebt op extra pauzes. Je zou je pauzes in kunnen zetten door bijvoorbeeld wat later te beginnen of iets eerder naar huis te gaan, als je werkgever daarmee instemt.

"Je hebt recht op extra pauze, in duur variërend van minimaal vijftien minuten extra tot maximaal eenachtste van je arbeidsduur. Als je bijvoorbeeld dus acht uur werkt, dan mag je maximaal één uur extra pauze hebben. (...) De extra pauze(s) die je krijgt omdat je zwanger bent, moeten trouwens wel gewoon doorbetaald worden door de werkgever. Als je een verzoek indient voor meer pauze, kan de werkgever je vragen om de zwangerschapsverklaring. Die kan je krijgen bij je verloskundige. Voor de werkgever geldt dat hij binnen een redelijke termijn aan je verzoek moet voldoen." (Bron)
  vrijdag 3 september 2010 @ 09:39:47 #231
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86012744
Heeft iemand trouwens een advies voor spontaan verschrikkelijk pijnlijke buikspieren??

Ik ben de afgelopen twee weken amper buiten geweest wegens een griepje dat nogal hardnekkig was en gisteravond zijn we even de stad ingegaan om bij de Hema wat "Stapelgoed" rompertjes met korting te scoren, maar na die 2 amper uur door de stad slenteren kon ik gisteravond bijna niet meer opstaan en lopen van de pijn in m'n onderbuik.

Het is alsof het spierpijn is van het "dragen" van m'n buik, wat met vooral in bed en op de bank liggen de afgelopen weken niet nodig was.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_86013209
Zo'n steunband aanschaffen Leandra :Y
Bij mijzelf was het zelfs al een verademing om een buikband-maatje-te-klein van de H&M om te doen, dat bood al net dat beetje steun dat het verlichting gaf. Van Anita hebben ze hele goeie en zo zijn er nog wat merken, maar ik weet niet of je dat het geld waard vindt.
Kan inderdaad spierpijn zijn wat je zegt van het 'dragen' kan ook een combinatie zijn met een groeispurtje waardoor de boel lekker opgerekt wordt.

Danic succes met je teamleidster vertellen! Ik vond dat spannend maar stiekem ook wel leuk, trots als k was :D
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86013365
Ik ben geneigd het tegenovergestelde te zeggen, namelijk gewoon langzaamaan opbouwen en trainen. Ga bijvoorbeeld niet als een zoutzak zitten, maar span je spieren aan en houd je torso recht.

En niet meer out of the blue 2 uur door de stad gaan slenteren!
  vrijdag 3 september 2010 @ 10:17:21 #234
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86013590
Het was echt even schrikken, van alle spiergroepen die bij mij niet meer (goed) functioneren ben ik ondertussen wel wat gewend, maar m'n buikspieren zijn zo ongeveer de enige spieren waarbij ik nog nooit uitval heb gehad, en altijd erg sterk zijn geweest.

Nou ja, vandaag een dagje met een vriendin in de planning, en dat heb ik vorige week ook al afgezegd wegens griep, dus we doen wel gewoon de buikband en dan maar wat regelmatiger even zitten als we op de boulevard lopen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_86013688
Vanmiddag even naar de vk... Ff lekker porren :D :9
pi_86013723
heerlijk! :D
hopelijk zet het wat in werking..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_86013844
oeh veel plezier! :9 :+
ik duim dat het doorzet daarna.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 3 september 2010 @ 10:28:54 #238
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86013871
Succes Tico, hopen dat het porren effect heeft ^O^
Wullie bin KOEL © Soneal
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 3 september 2010 @ 10:31:01 #239
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86013926
veel geluk ticootje!

pi_86014177
Succes!
pi_86014315
Succes Tico!
Hopelijk kan er inderdaad gestript worden en doet het ook wat!

Ik heb van de week de babkleertjes uitgezocht op maat enzo, heb in ieder geval genoeg rompers voor de komende maten ;)
50/56 zo'n beetje ook wel compleet, alleen 62 wat weinig broekjes (2). Gelijk een lijstje gemaakt zodat ik ook weet wat we hebben, dat als ik iets leuks in de winkel zie ik dat in de maat meeneem die we nog niet genoeg van hebben ;)
pi_86014382
Succes Ticoo!

Hier komen ze vandaag de kinderwagen, maxi-cosi en tripp trap stoel leveren! *O*
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_86014443
Oh tof Barbabientje! Dan is het gelijk zo echt, al dat babyspul in huis O+ heerlijk!

Mrien dat heb ik ook gedaan! :D dat van die lijstjes!
Wel zo practisch want je hebt inderdaad een boel al dus wat is dan echt nodig nog en wat is vooral voor de leuk. Rompers hier ook in overvloed, hoewel ik wel denk dat ik in 68 straks wat zomerspul bij moet halen ivm ander seizoen, daar moet ik nog maar eens goed naar kijken.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 3 september 2010 @ 11:08:00 #244
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_86014874
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 10:21 schreef Ticootje het volgende:
Vanmiddag even naar de vk... Ff lekker porren :D :9
Lekker :9
En naar de huisarts voor een verkoudheid? Serieus? :{
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_86014975
Misschien ga ik dan morgen wel bevallen..

Alles beter dan dinsdag.... Woensdag moet M. naar cursus..
pi_86015013
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 10:52 schreef huuphuup het volgende:
Oh tof Barbabientje! Dan is het gelijk zo echt, al dat babyspul in huis O+ heerlijk!

Mrien dat heb ik ook gedaan! :D dat van die lijstjes!
Wel zo practisch want je hebt inderdaad een boel al dus wat is dan echt nodig nog en wat is vooral voor de leuk. Rompers hier ook in overvloed, hoewel ik wel denk dat ik in 68 straks wat zomerspul bij moet halen ivm ander seizoen, daar moet ik nog maar eens goed naar kijken.
Qua seizoen zit ik hier dus ook heel anders dan met Lotte. Heb in ieder geval van al haar kleertjes uitgezocht wat haar broertje ook zou aan kunnen (naturel dingen zeg maar, had wel heel veel roze). Voor het voorjaar straks mag ik nog gaan shoppen denk ik. Maar die rompers..daar heb ik keuze uit zowel met mouwen als zonder mouwen ;)
  vrijdag 3 september 2010 @ 11:15:48 #247
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_86015063
Gisteren had ik trouwens nog een :o momentje.
Ik bracht mijn oudste naar judo en een vriendinnetje van haar vertelde dat ze gisteren een broertje had gekregen. Dus ik vraag haar hoe hij heet. Dus zij zegt:"...." Ik: :o laat het nu net de jongensnaam zijn die bij ons op één stond. -O-

En het is nu niet echt een naam die je heel veel hoort. Volgens de voornamen databank zou hij in totaal 365 keer gegeven zijn. Dat is niet bijzonder veel, toch?
  vrijdag 3 september 2010 @ 11:17:09 #248
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_86015103
She-Wolf -O-
Ik geloof alleen niet dat ik het er om zou laten :N Of je moet haar heel vaak zien?
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_86015166
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 11:17 schreef De_Taartjesfee het volgende:
She-Wolf -O-
Ik geloof alleen niet dat ik het er om zou laten :N Of je moet haar heel vaak zien?
dat ja. Ik zou het er niet om laten tenzij jullie echt dikke vriendinnen zijn.

Lastig is het wel ja zulke dingen, t voelt gelijk als zo'n domper op je namenvoorpret. Amélie is in 2009 iets van 260 keer gegeven dacht ik, uit mn hoofd, niet bijzonder veel naar mijn mening. Ook niet extreem weinig.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 3 september 2010 @ 11:21:21 #250
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_86015227
Nou ja, één keer per week zo lang ze allebei nog op judo zitten. Ze wonen niet zo dichtbij dat ze op dezelfde school zullen komen oid. Maar ik schrok er gewoon een beetje van haha. Ik vertelde het mijn man 's avonds en die had ook echt zoiets van -O-

Nou ja, hopen maar dat het een meisje wordt dan. ;) Die naam vind ik sowieso veel leuker die we daarvoor hebben. :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')