Nah, het is dat het er in december niet van gekomen is met de kerstkaartjes door de miskraam, maar anders hadden we ook gewoon een bruikbare adressenlijst gehad.... ik heb die van "mijn helft" iig zo voor het grijpen (ergens in een PC).quote:
Tsja, 'k ben er ook geen voorstander van, maar ze zeggen dat het altijd beter is om het natuurlijk te laten beginnen en dus wachten ze zo lang als verantwoord is met inleiden in de hoop dat het nog vanzelf start.quote:Op donderdag 2 september 2010 18:06 schreef octopussy het volgende:
Pff, Tico wat een domper zeg![]()
Ik snap eigenlijk niet zo goed het nut van wachten tot 42 weken. Die bevalling komt er sowieso, waarom wachten tot de zwangere helemaal mentaal en misschien fysiek is uitgeput? Ik kan eigenlijk ook geen voordelen voor het kindje bedenken, alleen maar nadelen.
mja misschien dat als je flink over de zeik gaat en overstuur reageert dat ze eerder inleiden? Wie weet, als zij het idee hebben dat jij het niet meer dan 'een beetje ongemakkelijk' hebt dan doen ze ook niets.quote:Op donderdag 2 september 2010 18:22 schreef Sonnetje85 het volgende:
ook stom tico
bij iemand die ik ken hebben ze daar met precies 42 weken ingeleid en dat was nog op zondag ook... verschilt blijkbaar per gyn, bluh
rot allemaal!
quote:Op donderdag 2 september 2010 19:43 schreef Ticootje het volgende:
Oh, en ik ging juist naar dit ziekenhuis omdat ze hier wel 24/7 een ruggeprik zouden geven volgens de vk. Nou de gyn deed er erg moeilijk over toen ik er over begon.![]()
Hij stelde het zelfs zo dat een bevalling ook comfortabel kon zijn dat een ruggeprik niet nodig was...
JA HET WAS EEN MAN.
de mijne viel mee hoorquote:Op donderdag 2 september 2010 20:04 schreef pessie het volgende:
Tico. Sterkte.
En mannelijke gynaecologen
Ben het ook niet met je eens. De mannelijke gynaecologen waren bij mij juist erg pro ruggeprik en inleiden bij 41+ vonden ze ook totaal geen probleem. De vrouwelijke vk van het ziekenhuis en de kraamverpleegkundige deden juist moeilijk op het moment dat ik er om vroegquote:Op donderdag 2 september 2010 20:04 schreef pessie het volgende:
Tico. Sterkte.
de mijne was zo goed, voor ons dan, dat we nog geen dag na de bevalling al afspraken met hem om de volgende ook door hem te laten begeleidenquote:Op donderdag 2 september 2010 20:04 schreef pessie het volgende:
Tico. Sterkte.
ik herken dat wel hoor, van Yolanda had ik helemaal geen echofoto's, dus bij Jan was ik al superblij dat ik zoveel echo's kreeg, Nu bij de derde, kwam mijn huisarts met het aanbod om met 30 weken een sessie op dvd te zettenquote:Op donderdag 2 september 2010 21:39 schreef Jeetjejom het volgende:
Weet niet of ik het zelf mooie echo's vind, maar het zijn gewoon de eerste foto's van het broertje of zusje van Jorja! Bij Jorja had ik de eerste echo bij bijna 12 weken en dan is het al echt een mensje en geen garnaaltje, dus daarom vind ik het zo speciaal dat ik deze heb.
Fanny je zal het vast wel al ooit ergens hebben uitgelegd, maar waarom moet je 2 dagen blijven?
Ze gaan toch gewoon uit van de bevallingsdatum + 12 weken? Ik moest P&O een geboortekaartje sturen als 'bewijs' van de geboortedatum.quote:Op donderdag 2 september 2010 21:51 schreef Ticootje het volgende:
Hoe zit het met verlof en overtijd lopen? Volgens mij gaan ze uit dat je max 42 weken loopt... Dus elke dag boven die 42 zou dan van mn tijd met mn kindje af gaan?
Volgens mij gaan ze uit van de geboortedatum van het kind.quote:Op donderdag 2 september 2010 21:51 schreef Ticootje het volgende:
Hoe zit het met verlof en overtijd lopen? Volgens mij gaan ze uit dat je max 42 weken loopt... Dus elke dag boven die 42 zou dan van mn tijd met mn kindje af gaan?
Dus stel ze beginnen dinsdag met inleiden en het duurt 2 dagen... Dan duwt de overheid me gewoon 3 dagen door mn neus?
oh haha dat dusquote:Op donderdag 2 september 2010 21:54 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ze gaan toch gewoon uit van de bevallingsdatum + 12 weken? Ik moest P&O een geboortekaartje sturen als 'bewijs' van de geboortedatum.
Het is nog maar 9,5 maand geleden dat ik dat moest doen!quote:Op donderdag 2 september 2010 22:02 schreef Jeetjejom het volgende:
Ik hoefde geen kaartje naar de personeelsafdeling te sturen, dat is ondertussen achterhaald.
Vanwege mijn hoge bloeddruk. Ze moeten even kijken of dat na de bevalling weer onder controle is of dat ik medicijnen moet blijven slikken. Dat werd me tenminste bij mijn eerste bezoek aan de gyn meegedeeld. Ik zal volgende week nog eens vragen hoe het nu precies zit.quote:Op donderdag 2 september 2010 21:39 schreef Jeetjejom het volgende:
Fanny je zal het vast wel al ooit ergens hebben uitgelegd, maar waarom moet je 2 dagen blijven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |