abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 2 september 2010 @ 14:59:38 #151
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_85986271
quote:
Op donderdag 2 september 2010 14:53 schreef mrien het volgende:
[..]
Jij bent erg :)
Nah, het is dat het er in december niet van gekomen is met de kerstkaartjes door de miskraam, maar anders hadden we ook gewoon een bruikbare adressenlijst gehad.... ik heb die van "mijn helft" iig zo voor het grijpen (ergens in een PC).
Namen lagen al vrijwel direct vast (was alleen nog even afhankelijk van of het een jongen of meisje wordt) en opa & opa hebben zich al op het ontwerp van een kaartje gestort, en dat is in principe goedgekeurd... we hebben er alleen nog de gegevens zoals geboortedatum en gewicht enzo voor nodig, en een foto van het krummeltje natuurlijk ;)

Tot zo ver het georganiseerd zijn mbt tot het kaartje :')

Ik begin inmiddels wel zenuwachtig te worden over de babykamer, want die kan ik pas gaan inrichten als de verbouwing van de badkamer en het toilet klaar is..... en dat begint pas 4 oktober :X
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_85986435
Ik heb ook een pasje van mn verzekering, maar die hoef ik nooit te laten zien in het ziekenhuis hoor...

Waarom neem je eigenlijk 3 kledingsetjes voor de baby mee Fannetje?
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_85986644
Zoals het er nu naar uit ziet heb ik straks geen babykamer.
Gaat echt de vraag zijn of het huis op tijd af gaat zijn.
Ledikantje heb ik hier wel klaar staan, maar de commode staat bv op Lotte's kamer. Tegen die tijd maar eens kijken of we die ook verhuizen naar onze kamer..
  donderdag 2 september 2010 @ 15:24:06 #154
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_85987046
Babykamer komt zo goed als af dit weekend, das weer een pak van mn hart. Moet nog gordijnen uitzoeken, ook al hangen er wel wat. Verder hebben we alles op babygebied, moet alleen de flessen uitkoken nog.
Kaartje is uitgezocht, de tekst enzo gaan we deze week instellen en adressenlijsten komen volgende week. En dan ga ik maar eens denken om een tas enzo, en alle nieuwe kleertjes moeten nog gewassen worden, en Yade dr kleertjes uitgezocht.

Heb nou twee keer glucose geprikt. Eerste was redelijk, tweede was niet zo best. -.- Maandag alle waardes doorbellen en als die niet goed zijn, leer ik kwart over 2 prikken. Die ochtend naar de gyn, drukdrukdruk.

En Tico? Nog wat spannends daar aan die CTG.

Ik heb ooit zo'n grapje gemaakt zoals jij, werd meteen minder aardig behandelt. "U komt hier voor een hernia?" en toen flapte ik er zo uit "Nou... ik wil er liever vanaf."
pi_85988898
Wat een kutziekenhuis!! Ik heb echt spijt als haren op m'n hoofd dat ik me heb laten ompraten om naar Delft te gaan. Niet alleen gezellig over het weekend heen, nee dinsdag bent u pas overtijd, dus dinsdag pas inleiden. Tja dat is het systeem in Nederland. We kunnen de verloskundigentoch niet zomaar alles uit handen nemen. En u ben al 41 weken en 3 dagen zwanger, dus ach die 4 dagen kunnen er toch ook nog wel bij?
Oh had ik maar gekozen voor het mch.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_85989256
Kan je niet als nog naar het MCH Tico? :+
En nu serieus, dat is wel balen dat ze zo strikt zijn daar. Koop een groot stuk chocola o.i.d. om je zelf even helemaal te laten gaan :*

Geboortekaartje hier vond de meneer alle drie mijn keuzes prima met een voorkeur voor mijn favoriet dus dat was snel geregeld. Zo lang ik er niks raars in zet vindt hij de tekst ook al snel goed dus ik denk dat wij dat ook al zo ongeveer rond hebben. Maar nog niks bestelt verder hoor.
Naam gaat de discussie tussen twee. We hebben ieder een favoriet.
Babyruimte gaat nog even duren. Daar moet een muurtje voor gesloopt worden en dat kan pas als er een kastenwand gebouwd is.

[ Bericht 2% gewijzigd door Dizzy-Miss-Lizzy op 02-09-2010 16:35:00 ]
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_85989344
Balen Tico :*
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 2 september 2010 @ 16:38:23 #158
147316 crew  DJMO
#trut
pi_85989556
ach tico toch .. k wou dat ik je een echte knuffel kon geven, maar dat gaat helaas niet .. daarom maar een dikke :* voor jou
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  donderdag 2 september 2010 @ 16:39:44 #159
186094 Floria
Ghost of shark
pi_85989598
Trng Tico! Zo bizar dat je in deze totaal geen recht zelfbeschikking hebt.
Even cru gesteld: zelfs in je eigen dood heb je een zeg en nu niet.

Het is meer en meer policy om vanaf week 41 in te leiden door de recente onderzoeken over vroege baby sterfte. Waarom moet het dan hier zo rigide? Ik snap daar echt niets van.

Kijk als je het heel rationeel bekijkt dan zullen ze wel gelijk hebben, het gaat goed met de baby (blijkbaar) en mama trekt het nog (....) dus vasthouden aan het oude protocol. Maar fck ratio...

Succes en ik hoop echt dat je voor die tijd gaat bevallen.... *zucht* straks halen september mama's je nog in... :(
Do you feel helpless, anxxious, malcontent, pissed off at the government, antisocial, anarchistic and seriously fatalisitic?
pi_85990112
gatver Tico -O-

kun je niet alsnog langs het mch? je vk bellen ofzo? kijken of ze wat voor je kunnen doen? Wat een klotezooi.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85992252
Pff, Tico wat een domper zeg -O-
Ik snap eigenlijk niet zo goed het nut van wachten tot 42 weken. Die bevalling komt er sowieso, waarom wachten tot de zwangere helemaal mentaal en misschien fysiek is uitgeput? Ik kan eigenlijk ook geen voordelen voor het kindje bedenken, alleen maar nadelen.
pi_85992394
quote:
Op donderdag 2 september 2010 18:06 schreef octopussy het volgende:
Pff, Tico wat een domper zeg -O-
Ik snap eigenlijk niet zo goed het nut van wachten tot 42 weken. Die bevalling komt er sowieso, waarom wachten tot de zwangere helemaal mentaal en misschien fysiek is uitgeput? Ik kan eigenlijk ook geen voordelen voor het kindje bedenken, alleen maar nadelen.
Tsja, 'k ben er ook geen voorstander van, maar ze zeggen dat het altijd beter is om het natuurlijk te laten beginnen en dus wachten ze zo lang als verantwoord is met inleiden in de hoop dat het nog vanzelf start.

Tico, meis, ik hoop dat het gewoon vandaag of morgen nog spontaan start.
pi_85992642
Ik ga morgen ook de vk bellen. Ik sterf nog liever als dat ze me daar inleiden.

Ik wilde er toch al niet heen.
pi_85992760
ook stom tico
bij iemand die ik ken hebben ze daar met precies 42 weken ingeleid en dat was nog op zondag ook... verschilt blijkbaar per gyn, bluh
rot allemaal!
pi_85992967
Nee, ze wachten daar nu tot 42+1. Echt belachelijk. Misschien wachten ze wel tot m'n kindje het wel echt moeilijk krijgt en doodgaat. Dan heen ze een reden om in te grijpen. Ze zullen hun babysterftecijfer dit jaar nog wel niet gehaald hebben.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 2 september 2010 @ 18:34:31 #166
147316 crew  DJMO
#trut
pi_85993104
Tico .. wil je alsjeblieft niet zo doemdenken? is niet goed voor jou, je kindje en je gezin. Als dat wil kun je toch een second opinion aanvragen in dat andere ziekenhuis, desnoods via je vk? kop op meissie!
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_85993239
quote:
Op donderdag 2 september 2010 18:22 schreef Sonnetje85 het volgende:
ook stom tico
bij iemand die ik ken hebben ze daar met precies 42 weken ingeleid en dat was nog op zondag ook... verschilt blijkbaar per gyn, bluh
rot allemaal!
mja misschien dat als je flink over de zeik gaat en overstuur reageert dat ze eerder inleiden? Wie weet, als zij het idee hebben dat jij het niet meer dan 'een beetje ongemakkelijk' hebt dan doen ze ook niets.

Tico, ik weet dat je t liever niet wil en ik kan me er echt alles bij voorstellen maar je kunt nog steeds je vk vragen om je te strippen hè? Wie weet dat er dan ineens schot in komt en dat het met een dag bekeken is. Ik vind het zo klote voor je -O- Ik had me zelf voorgenomen dat ik strippen liever niet wilde maar dat als ik bij 41+3 (op vrijdag voor mij toen) nog niet bevallen was dat k dan zou langskomen op vrijdagmiddag of zaterdagochtend bij mn vk en dan ging ze alsnog strippen.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85994278
Ja dat strippen kan ik ook nog laten doen. Misschien wel een idee.
  donderdag 2 september 2010 @ 19:36:51 #169
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_85995348
Ik zou ook niet meer zo happig zijn om dan in dat zkh te bevallen, hoor tico. Maar je kunt toch nog wijzigen van zkh? Moest ik ook op het laatste moment, omdat het zkh waar ik wilde bevallen, vol was.

Heb je nog helemaal geen ontsluiting of wel? En strippen is miss wel een idee. Ik ben 9 uur nadat ik gestript was, bevallen. Maar had toen wel al 2 of 3 cm ontsluiting.
While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
pi_85995448
Ik weet niet of ik ontsluiting heb, in elk geval geen weeen....
  donderdag 2 september 2010 @ 19:40:09 #171
186094 Floria
Ghost of shark
pi_85995487
Ik zou ook serieus denken aan strippen Ticootje. Ik beviel 11 uur na het strippen met 40+1 en vond het a piece of cake. Tis niet mijn hobby ofzo maar pijn deed het niet en invasief vond ik het ook niet aangezien ik door de MMM toch al een kijkdoos had :D
Do you feel helpless, anxxious, malcontent, pissed off at the government, antisocial, anarchistic and seriously fatalisitic?
  donderdag 2 september 2010 @ 19:40:28 #172
186094 Floria
Ghost of shark
pi_85995497
Ik had trouwens 1 cm ontsluiting toen...
pi_85995538
Geloof dat je bij een tweede over het algemeen iets makkelijker te strippen bent toch? Omdat t allemaal al eens verweekt enzo is. T kan rap gaan na strippen, zeker als je al zo ver bent, het kan gewoon dat ene zetje geven dat je lijf nodig heeft. Mocht je toch voor strippen gaan dan hoop ik dat dat gewoon de truuk doet en liefst een beetje snel ook. :*
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85995594
Oh, en ik ging juist naar dit ziekenhuis omdat ze hier wel 24/7 een ruggeprik zouden geven volgens de vk. Nou de gyn deed er erg moeilijk over toen ik er over begon. :')

Hij stelde het zelfs zo dat een bevalling ook comfortabel kon zijn dat een ruggeprik niet nodig was...

JA HET WAS EEN MAN.
  donderdag 2 september 2010 @ 19:46:20 #175
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_85995692
quote:
Op donderdag 2 september 2010 19:43 schreef Ticootje het volgende:
Oh, en ik ging juist naar dit ziekenhuis omdat ze hier wel 24/7 een ruggeprik zouden geven volgens de vk. Nou de gyn deed er erg moeilijk over toen ik er over begon. :')

Hij stelde het zelfs zo dat een bevalling ook comfortabel kon zijn dat een ruggeprik niet nodig was...

JA HET WAS EEN MAN.
:D

Ondanks dat ik bij allebei mijn bevallingen geen pijnstilling nodig heb gehad, komt het woord 'comfortabel' toch niet echt in de buurt om het gevoel te beschrijven.
While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
  donderdag 2 september 2010 @ 20:02:55 #176
186094 Floria
Ghost of shark
pi_85996298
Wat een clown die gyn...
Ik vond bevallen beslist goed te doen en had een makkelijke bevalling maar comfortabel? Ik zou er ook helemaal klaar mee zijn daaro.
  donderdag 2 september 2010 @ 20:04:53 #177
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_85996361
Tico :* . Sterkte.

En mannelijke gynaecologen :X
pi_85996440
quote:
Op donderdag 2 september 2010 20:04 schreef pessie het volgende:

de mijne viel mee hoor :)
althans hij vond mijn bevalling zwaarder dan ik :P
pi_85996573
quote:

Ben het ook niet met je eens. De mannelijke gynaecologen waren bij mij juist erg pro ruggeprik en inleiden bij 41+ vonden ze ook totaal geen probleem. De vrouwelijke vk van het ziekenhuis en de kraamverpleegkundige deden juist moeilijk op het moment dat ik er om vroeg :(
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 2 september 2010 @ 20:13:03 #180
147316 crew  DJMO
#trut
pi_85996622
quote:

de mijne was zo goed, voor ons dan, dat we nog geen dag na de bevalling al afspraken met hem om de volgende ook door hem te laten begeleiden :) . En toen ik voor de eerste afspraak kwam dit keer, wist hij meteen wie we waren, wat Jan z'n naam was en dat we toen bezig waren met trouwen enzo. Dan ben je voor mij een persoon met hart voor je patienten, en dat is één van de belangrijkste dingen in je vak als gyn denk ik.

donderdag 2 september 2010 @ 20:15:42 #181
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_85996738
Sorry dames, heb niet helemaal bijgelezen, maar Ticootje, wat vervelend zeg dat je eigenlijk al met een beetje tegenzin moet gaan beginnen dan. En mannelijke gyn!!!! Hoe durft ie dat te zeggen! Ik ga al over mijn nek als ik een man hoor zeggen dat menstrueren heus niet zo pijnlijk is, laat staan als iemand me zoiets zou zeggen. En al helemaal als ik 41W3 zwanger was, geloof dat hij meteen door kon naar de oogarts voor nieuwe ogen.
:* :* :* :*
En joepie, ik sta niet meer onderaan *O* *O* *O* *O*
En omdat ik zo kansloos trots ben op een echo waar amper iets op te zien is, mijn echo's van dinsdag:

Bij 7w4! (ja de metingen geven 7w6 en 8w1 aan, maar ik blijf lekker op 15 april staan)
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_85997636
mooie plaatjes jeetjejom! O+ tof!

Tico :D _O-
wat een lef, een bevalling comfortabel noemen :') Ongelukkige woordkeus is een understatement :D
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85998242
Tico, wat klote zeg. Hopelijk begint de bevalling alsnog eerder of wil je je toch laten strippen. Sterkte in ieder geval, ik kan me er nog weinig bij voorstellen hoe het is om zo over de datum heen te gaan, maar het lijkt me enorm klote.

jeetjejom: mooie echo's hoor!

tessie, je vroeg waarom ik 3 setjes kleding meeneem voor de baby. Dat is dus omdat ik sowieso 2 dagen moet blijven en ze dan gewoon ook een keertje omgekleed kan worden. Nu hoorde ik weer dat ze in het ziekenhuis vaak een zhpakje aandoen... maar ja, ik vind het eigenlijk leuker als ze gewoon een eigen pakje draagt!
  donderdag 2 september 2010 @ 21:39:10 #184
238474 Jeetjejom
pi_86000453
Weet niet of ik het zelf mooie echo's vind, maar het zijn gewoon de eerste foto's van het broertje of zusje van Jorja! Bij Jorja had ik de eerste echo bij bijna 12 weken en dan is het al echt een mensje en geen garnaaltje, dus daarom vind ik het zo speciaal dat ik deze heb.

Fanny je zal het vast wel al ooit ergens hebben uitgelegd, maar waarom moet je 2 dagen blijven?
Jouw warmte is genoeg
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 2 september 2010 @ 21:42:08 #185
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86000577
quote:
Op donderdag 2 september 2010 21:39 schreef Jeetjejom het volgende:
Weet niet of ik het zelf mooie echo's vind, maar het zijn gewoon de eerste foto's van het broertje of zusje van Jorja! Bij Jorja had ik de eerste echo bij bijna 12 weken en dan is het al echt een mensje en geen garnaaltje, dus daarom vind ik het zo speciaal dat ik deze heb.

Fanny je zal het vast wel al ooit ergens hebben uitgelegd, maar waarom moet je 2 dagen blijven?
ik herken dat wel hoor, van Yolanda had ik helemaal geen echofoto's, dus bij Jan was ik al superblij dat ik zoveel echo's kreeg, Nu bij de derde, kwam mijn huisarts met het aanbod om met 30 weken een sessie op dvd te zetten O+ dat had ik bij Jan weer niet. Zo wordt elke zwangerschap een stukje specialer in de herinnering (vooral omdat dit mijn laatste gaat zijn denk ik)

pi_86001009
Hoe zit het met verlof en overtijd lopen? Volgens mij gaan ze uit dat je max 42 weken loopt... Dus elke dag boven die 42 zou dan van mn tijd met mn kindje af gaan?

Dus stel ze beginnen dinsdag met inleiden en het duurt 2 dagen... Dan duwt de overheid me gewoon 3 dagen door mn neus?
pi_86001118
Pff, TIco, wat ontzettend vervelend. Heel raar dat ze dat 'het systeem in Nederland' noemen. Mijn bevalling is bij 41w1d ingeleid en ze wilden zélf niet langer wachten. Ik vind het advies van Huup over het strippen heel zinvol.

Gave plaatjes, Jeetjejom!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_86001174
quote:
Op donderdag 2 september 2010 21:51 schreef Ticootje het volgende:
Hoe zit het met verlof en overtijd lopen? Volgens mij gaan ze uit dat je max 42 weken loopt... Dus elke dag boven die 42 zou dan van mn tijd met mn kindje af gaan?
Ze gaan toch gewoon uit van de bevallingsdatum + 12 weken? Ik moest P&O een geboortekaartje sturen als 'bewijs' van de geboortedatum.
pi_86001310
quote:
Op donderdag 2 september 2010 21:51 schreef Ticootje het volgende:

Dus stel ze beginnen dinsdag met inleiden en het duurt 2 dagen... Dan duwt de overheid me gewoon 3 dagen door mn neus?
Volgens mij gaan ze uit van de geboortedatum van het kind.
Kun je t niet navragen ergens?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86001348
quote:
Op donderdag 2 september 2010 21:54 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ze gaan toch gewoon uit van de bevallingsdatum + 12 weken? Ik moest P&O een geboortekaartje sturen als 'bewijs' van de geboortedatum.
oh haha dat dus :P
maar jij en ik vielen onder hetzelfde cao denk ik dus misschien ligt het daar weer aan. Maar bij mij zelfde verhaal.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86001405
Jeetjejom, wow, ik vind ze al heel duidelijk voor die termijn!! Hét bewijs O+
  donderdag 2 september 2010 @ 21:58:51 #192
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_86001466
Tico, ik weet zeker dat ze pas gaan tellen vanaf de geboortedatum. Da's dan weer mooi meegenomen.
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
  donderdag 2 september 2010 @ 22:02:29 #193
238474 Jeetjejom
pi_86001720
Tico, ze tellen gewoon vanaf de geboortedatum 12 weken, maakt niet uit welke cao, dat is gewoon bij wet geregeld. Ik hoefde geen kaartje naar de personeelsafdeling te sturen, dat is ondertussen achterhaald. Het UWV (maar volgens mij heet dat ook alweer anders) krijgt de gegevens uit de GBA en gebruikt die voor de lengte van de bevallingsuitkering te betalen. Dus Tico, je hebt nu al 1,5 week extra verlof in the pocket *O*
Jouw warmte is genoeg
pi_86001881
Misschien kun je je baas dan een briefje laten schrijven met het verzoek je eerder in te leiden Tico, zo is hij je wel heel lang kwijt ;)

Ik hoop zo voor je dat het nog spontaan begint de komende dagen!

[ Bericht 30% gewijzigd door Loffie op 02-09-2010 22:29:13 ]
pi_86002155
quote:
Op donderdag 2 september 2010 22:02 schreef Jeetjejom het volgende:
Ik hoefde geen kaartje naar de personeelsafdeling te sturen, dat is ondertussen achterhaald.
Het is nog maar 9,5 maand geleden dat ik dat moest doen! :o

Ik vond het ook behoorlijk stupide. Moet toch beter kunnen.
pi_86002233
quote:
Op donderdag 2 september 2010 21:39 schreef Jeetjejom het volgende:

Vanwege mijn hoge bloeddruk. Ze moeten even kijken of dat na de bevalling weer onder controle is of dat ik medicijnen moet blijven slikken. Dat werd me tenminste bij mijn eerste bezoek aan de gyn meegedeeld. Ik zal volgende week nog eens vragen hoe het nu precies zit.
pi_86002926
Ik moet trouwens ook gewoon een kaartje naar de personeelsafdeling sturen, dus volgens mij is dat gewoon per bedrijfstak verschillend...
pi_86003266
Tico, wat een ongelooflijke k*treactie van dat ziekenhuis. Ik zou misschien ook wel vragen of je ergens anders heen kan. Als je gevoel niet goed is......
Voor zover ik weet beginnen ze met tellen voor je zwangerschapsverlof met 10 weken na je bevalling. Dus dat zou niet uitmaken, die dag ben je niet kwijt als ze dinsdag geboren wordt.

Ik lees net dat mensen die in maart uitgerekend zijn al hun kaartjes en namen zo goed als af zijn.
Nou ik geloof dat wij ook zo'n stel worden. Ik weet nu precies een week dat ik zwanger ben en omdat mijn vriend onregelmatig werkt en we vandaag allebei vrij zijn, zijn we maar alvast gaan oriënteren.
We gaan nog niets kopen tot we de 12 weken voorbij zijn (zeiden we).

We zijn begonnen in babypark Gouda, daarna babydump Sleeuwijk, Ikea Barendrecht en toen babyboulevard Spijkenisse pfffffffff.
En nu hebben we dus een kinderwagen en ws ook de kamer al!! :@
De kinderwagen krijgen we van mijn ouders, maar die zijn op vakantie en weten dus nog niet dat we HEM al gevonden hebben en hebben gereserveerd. Hij wordt dan 2e week oktober geleverd (bij 12 weken al!)
Ik weet dat het leuker was om samen met ze te gaan shoppen, maar ze zijn op vakantie, dan wij op vakantie en dan komt de wintercollectie eraan en is dit model eruit. En we vonden em zooooooo gaaf!
Dus maar alvast besteld! Erg he!

Ik had van de week zitten kijken voor kaartjes en had een top 3 gemaakt en nummer 1 en 2 zijn goedgekeurd door manlief, dus dat zal ook niet zo'n probleem meer worden.
pi_86003274
Ik moet helemaal niets... Klein bedrijfje.. Maar ik was toch al van plan om een kaartje te sturen.
pi_86003289
Ghehe wij hebben een kneus bij PZ zitten. Die jongen is zó warrig en glazig altijd dat het niet eens meer grappig is :')

Toen ik mailde dat ik bevallen was op 25 aug. van een dochter met haar naam erbij, mailde hij terug of ik al bevallen was en of het dan een jongen of een meisje was.
Ik heb de mail drie keer moeten lezen, kon er geen touw aan vast knopen. Das toch geen reply? :D

Ik vond het trouwens het leukst om mn baas te mailen met de mededeling dat ze er was. Hij had zo enorm meegeleefd tijdens de zwangerschap. Ik had binnen twee minuten een reply en of ie langs mocht komen enzo :D O+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')