abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86012437
Balen dat je zo misselijk bent Danic!

Bij Lotte heb ik er wel wat last van gehad, bij deze zwangerschap helemaal niet
Dat kan dus ook nog prima :)
pi_86012443
Ik lees dit trouwens voor het eerst: "In de zwangerschap heeft de werkneemster recht op het gebruik van een rustruimte. De ruimte moet beschikbaar zijn of snel beschikbaar gemaakt kunnen worden. Ook moet de ruimte geschikt zijn. Dit betekent tenminste: de ruimte is af te sluiten, heeft een bed of rustbank, is rustig en biedt privacy (is besloten)."

Menen ze dat nou? :o
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  vrijdag 3 september 2010 @ 09:27:10 #228
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86012444
Tico, wat verschrikkelijk :( :( :( die gyn in Delft.... :*
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_86012497
Flexibel werken is misschien een optie, maar thuiswerken helaas niet. ik werk bij een bank als adviseur en de klanten kunnen niet bij mij thuis langskomen haha.
Ik ga d'r maar even bellen denk ik
pi_86012563
Dan is het goed om te weten dat je tijdens je zwangerschap recht hebt op extra pauzes. Je zou je pauzes in kunnen zetten door bijvoorbeeld wat later te beginnen of iets eerder naar huis te gaan, als je werkgever daarmee instemt.

"Je hebt recht op extra pauze, in duur variërend van minimaal vijftien minuten extra tot maximaal eenachtste van je arbeidsduur. Als je bijvoorbeeld dus acht uur werkt, dan mag je maximaal één uur extra pauze hebben. (...) De extra pauze(s) die je krijgt omdat je zwanger bent, moeten trouwens wel gewoon doorbetaald worden door de werkgever. Als je een verzoek indient voor meer pauze, kan de werkgever je vragen om de zwangerschapsverklaring. Die kan je krijgen bij je verloskundige. Voor de werkgever geldt dat hij binnen een redelijke termijn aan je verzoek moet voldoen." (Bron)
  vrijdag 3 september 2010 @ 09:39:47 #231
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86012744
Heeft iemand trouwens een advies voor spontaan verschrikkelijk pijnlijke buikspieren??

Ik ben de afgelopen twee weken amper buiten geweest wegens een griepje dat nogal hardnekkig was en gisteravond zijn we even de stad ingegaan om bij de Hema wat "Stapelgoed" rompertjes met korting te scoren, maar na die 2 amper uur door de stad slenteren kon ik gisteravond bijna niet meer opstaan en lopen van de pijn in m'n onderbuik.

Het is alsof het spierpijn is van het "dragen" van m'n buik, wat met vooral in bed en op de bank liggen de afgelopen weken niet nodig was.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_86013209
Zo'n steunband aanschaffen Leandra :Y
Bij mijzelf was het zelfs al een verademing om een buikband-maatje-te-klein van de H&M om te doen, dat bood al net dat beetje steun dat het verlichting gaf. Van Anita hebben ze hele goeie en zo zijn er nog wat merken, maar ik weet niet of je dat het geld waard vindt.
Kan inderdaad spierpijn zijn wat je zegt van het 'dragen' kan ook een combinatie zijn met een groeispurtje waardoor de boel lekker opgerekt wordt.

Danic succes met je teamleidster vertellen! Ik vond dat spannend maar stiekem ook wel leuk, trots als k was :D
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86013365
Ik ben geneigd het tegenovergestelde te zeggen, namelijk gewoon langzaamaan opbouwen en trainen. Ga bijvoorbeeld niet als een zoutzak zitten, maar span je spieren aan en houd je torso recht.

En niet meer out of the blue 2 uur door de stad gaan slenteren!
  vrijdag 3 september 2010 @ 10:17:21 #234
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86013590
Het was echt even schrikken, van alle spiergroepen die bij mij niet meer (goed) functioneren ben ik ondertussen wel wat gewend, maar m'n buikspieren zijn zo ongeveer de enige spieren waarbij ik nog nooit uitval heb gehad, en altijd erg sterk zijn geweest.

Nou ja, vandaag een dagje met een vriendin in de planning, en dat heb ik vorige week ook al afgezegd wegens griep, dus we doen wel gewoon de buikband en dan maar wat regelmatiger even zitten als we op de boulevard lopen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_86013688
Vanmiddag even naar de vk... Ff lekker porren :D :9
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_86013723
heerlijk! :D
hopelijk zet het wat in werking..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_86013844
oeh veel plezier! :9 :+
ik duim dat het doorzet daarna.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 3 september 2010 @ 10:28:54 #238
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86013871
Succes Tico, hopen dat het porren effect heeft ^O^
Wullie bin KOEL © Soneal
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 3 september 2010 @ 10:31:01 #239
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86013926
veel geluk ticootje!
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_86014177
Succes!
pi_86014315
Succes Tico!
Hopelijk kan er inderdaad gestript worden en doet het ook wat!

Ik heb van de week de babkleertjes uitgezocht op maat enzo, heb in ieder geval genoeg rompers voor de komende maten ;)
50/56 zo'n beetje ook wel compleet, alleen 62 wat weinig broekjes (2). Gelijk een lijstje gemaakt zodat ik ook weet wat we hebben, dat als ik iets leuks in de winkel zie ik dat in de maat meeneem die we nog niet genoeg van hebben ;)
pi_86014382
Succes Ticoo!

Hier komen ze vandaag de kinderwagen, maxi-cosi en tripp trap stoel leveren! *O*
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_86014443
Oh tof Barbabientje! Dan is het gelijk zo echt, al dat babyspul in huis O+ heerlijk!

Mrien dat heb ik ook gedaan! :D dat van die lijstjes!
Wel zo practisch want je hebt inderdaad een boel al dus wat is dan echt nodig nog en wat is vooral voor de leuk. Rompers hier ook in overvloed, hoewel ik wel denk dat ik in 68 straks wat zomerspul bij moet halen ivm ander seizoen, daar moet ik nog maar eens goed naar kijken.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 3 september 2010 @ 11:08:00 #244
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_86014874
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 10:21 schreef Ticootje het volgende:
Vanmiddag even naar de vk... Ff lekker porren :D :9
Lekker :9
En naar de huisarts voor een verkoudheid? Serieus? :{
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_86014975
Misschien ga ik dan morgen wel bevallen..

Alles beter dan dinsdag.... Woensdag moet M. naar cursus..
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_86015013
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 10:52 schreef huuphuup het volgende:
Oh tof Barbabientje! Dan is het gelijk zo echt, al dat babyspul in huis O+ heerlijk!

Mrien dat heb ik ook gedaan! :D dat van die lijstjes!
Wel zo practisch want je hebt inderdaad een boel al dus wat is dan echt nodig nog en wat is vooral voor de leuk. Rompers hier ook in overvloed, hoewel ik wel denk dat ik in 68 straks wat zomerspul bij moet halen ivm ander seizoen, daar moet ik nog maar eens goed naar kijken.
Qua seizoen zit ik hier dus ook heel anders dan met Lotte. Heb in ieder geval van al haar kleertjes uitgezocht wat haar broertje ook zou aan kunnen (naturel dingen zeg maar, had wel heel veel roze). Voor het voorjaar straks mag ik nog gaan shoppen denk ik. Maar die rompers..daar heb ik keuze uit zowel met mouwen als zonder mouwen ;)
  vrijdag 3 september 2010 @ 11:15:48 #247
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_86015063
Gisteren had ik trouwens nog een :o momentje.
Ik bracht mijn oudste naar judo en een vriendinnetje van haar vertelde dat ze gisteren een broertje had gekregen. Dus ik vraag haar hoe hij heet. Dus zij zegt:"...." Ik: :o laat het nu net de jongensnaam zijn die bij ons op één stond. -O-

En het is nu niet echt een naam die je heel veel hoort. Volgens de voornamen databank zou hij in totaal 365 keer gegeven zijn. Dat is niet bijzonder veel, toch?
While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
  vrijdag 3 september 2010 @ 11:17:09 #248
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_86015103
She-Wolf -O-
Ik geloof alleen niet dat ik het er om zou laten :N Of je moet haar heel vaak zien?
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_86015166
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 11:17 schreef De_Taartjesfee het volgende:
She-Wolf -O-
Ik geloof alleen niet dat ik het er om zou laten :N Of je moet haar heel vaak zien?
dat ja. Ik zou het er niet om laten tenzij jullie echt dikke vriendinnen zijn.

Lastig is het wel ja zulke dingen, t voelt gelijk als zo'n domper op je namenvoorpret. Amélie is in 2009 iets van 260 keer gegeven dacht ik, uit mn hoofd, niet bijzonder veel naar mijn mening. Ook niet extreem weinig.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 3 september 2010 @ 11:21:21 #250
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_86015227
Nou ja, één keer per week zo lang ze allebei nog op judo zitten. Ze wonen niet zo dichtbij dat ze op dezelfde school zullen komen oid. Maar ik schrok er gewoon een beetje van haha. Ik vertelde het mijn man 's avonds en die had ook echt zoiets van -O-

Nou ja, hopen maar dat het een meisje wordt dan. ;) Die naam vind ik sowieso veel leuker die we daarvoor hebben. :P
While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')