abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85962227
Ach t is niet zo erg, maar ik ben er wel een beetje klaar mee nu. Genoeg is genoeg.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_85962272
quote:
Op woensdag 1 september 2010 20:40 schreef Ticootje het volgende:
Ach t is niet zo erg, maar ik ben er wel een beetje klaar mee nu. Genoeg is genoeg.
kan me voorstellen. :* lekker slapen maar dan. Of iig liggen ofzo. Paracetamolletje nemen, zou dat helpen tegen je pijn?
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85962310
Ik heb zo'n beetje de goedkoopste basisverzekering van Nederland bij de FBTO maar zij werken met modules en ik heb dus de module gezinsplanning er bij en krijg daardoor ook heel veel vergoed. Zij vergoeden bijv. tot ¤100,- de combinatietest of een prenatale screening op eigen verzoek.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_85962352
Nee, t is niet echt pijn voor een paracetamol. T is gewoon zeurpijn. M'n kleine meisje is gewoon een volgroeit babietje wat zich af en toe probeert uit te rekken. Dat is gewoon onfijn zeg maar.
pi_85962360
quote:
Op woensdag 1 september 2010 20:35 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb een flink aanvullend pakket, ik krijg zo'n beetje alles vergoed. Kraamzorg en bevalling ook 100%.
Dat heb ik ook, maar toch kreeg ik niet de combinatietest vergoed en betalen ze ook niks voor wat voor bevallingsvoorbereidende activiteit dan ook. Dat vind ik dan weer vreemd.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_85962414
Ik heb van beiden geen gebruik gemaakt. Ik zou het niet weten of ik het vergoed krijg, maar bijna zeker van wel.
pi_85962421
Succes en sterkte Ticootje.
Je hebt er niets aan, maar ik moet om de helft van je posten lachen.
Kweet niet of het door de hormonen komt :D Van mij mag je zo blijven, maar dan net ff zonder kleintje in je buik.
pi_85962464
Lach je me nou uit?? durf je wel? ;)
pi_85962534
quote:
Op woensdag 1 september 2010 20:46 schreef Ticootje het volgende:
Lach je me nou uit?? durf je wel? ;)
Toe, om en uit. ~O>

Als ik hier morgen kom kijken, ben je uit de lijst.
Deal?
pi_85962539
quote:
Op woensdag 1 september 2010 20:43 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Dat heb ik ook, maar toch kreeg ik niet de combinatietest vergoed en betalen ze ook niks voor wat voor bevallingsvoorbereidende activiteit dan ook. Dat vind ik dan weer vreemd.
oh dat is ook stom zeg :o
ik kwam er bij toeval achter omdat ik vorig jaar een rekening van 450,- op de mat kreeg voor een echo van de gyn }:| dat was met een verkeerde code gemeld ofzoiets, afijn, ik moest mn polis nakijken en dus speuren voor echo. Zodoende.

Ik geloof dat ik ook koersoes vergoed krijg tot 200,- euro ofzo maar daar maak ik dan weer geen gebruik van dus dat weet k niet zo goed.

Ohja Tico das vervelend ja, of ja, ongemakkelijk vooral.
Misschien duwt ze de vliezen wel uit elkaar ofzo! :7 :+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85962591
Vloedgolf op m'n nieuwe matras!! Nee doe maar niet.
pi_85962622
tico, vervelend dat je je zo rot voelt... -O-

Ik heb net ook even een uurtje op de bank gelegen met wat krampjes onderin mijn buik en in mijn rug. Maar het lijkt nu weer over te zijn.
pi_85962706
Ik krijg overigens met mijn plus aanvullende verzekering ook wel alles vergoed, incl. cursus, maar dat mag ook wel, daar betaal ik immers al jaren die hoge premie voor.
pi_85962896
quote:
Op woensdag 1 september 2010 20:49 schreef Ticootje het volgende:
Vloedgolf op m'n nieuwe matras!! Nee doe maar niet.
zeiheiheiltje! o|O
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85962951
quote:
Op woensdag 1 september 2010 20:57 schreef huuphuup het volgende:

[..]

zeiheiheiltje! o|O
daar lig ik op, maar ik vertrouw het voor geen meter.
pi_85962971
oh.

joepie :')

voor de insiders...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
when will this ehehend oO<
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85963018
quote:
Op woensdag 1 september 2010 20:58 schreef Ticootje het volgende:

[..]

daar lig ik op, maar ik vertrouw het voor geen meter.
ah joh, je hoort toch eerst knak en dan heb je nog een paar seconden.

T is net als bij een tsunami he, eerst trekt het zich terug en je bent een stomme drol als je gaat staan kijken van hey! waar gaat die zee nou heen?!
Zodra je die krak hoort moet je gewoon rennen :Y) :+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85963020
Hahahahahaha. Tjongejonge. Wat een figuur.
pi_85963060
Haha, ik knak al op allerlei plekken, maar die knak zou ik dus moeten herkennen?

En rennen? Oef. Misschien dat ik mezelf verbaas, maar overeind komen is een hele onderneming als walvis zijnde.
pi_85963172
jah.
Ik herkende hem gelijk, terwijl k het niet eens eerder gevoeld had _O-
Een knak, in je buik, die jíj wel 'hoort' maar M. niet en die je niet voelt.

Rara :P

En ja pff ik ben er klaar mee. Wedden dat als de derde een jongen is dat ze dan zie je wel! roept :')
k heb dr maar een woord voor...
wat ben je dan? een
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85963261
Ja maar wat dan als je 7 meiden krijgt??
pi_85963408
das onmogelijk tico :')

mooi woord trouwens huup O+ die kende ik nog niet
pi_85963460
ja of juist niet onmogelijk want dan hebben we precies hetzelfde maar dan omgekeerd. Weten we ook ns hoe dat voelt! >:)

Dat het ons geen hol uitmaakt wát we krijgen lijkt nog steeds niet echt aan te komen.
Stom gedoe.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85963496
quote:
Op woensdag 1 september 2010 21:09 schreef Sonnetje85 het volgende:
das onmogelijk tico :')

mooi woord trouwens huup O+ die kende ik nog niet
benzinepomp in frankrijk, B. en ik moesten er allebei om lachen omdat we het allebei verkeerd oplazen. :')
rompetrol is dus ons nieuwste scheldwoord hier in huis :P
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85963697
tis een leuke haha
en nu je t over een benzinepomp heb snap k hoe je t officieel hoort uit te spreken :D
pi_85963811
(Rompetroll (rompe-troll) betekent kikkervisje in het Noors, letterlijk kont-troll... :D)
pi_85963898
quote:
Op woensdag 1 september 2010 21:18 schreef Pyttpytt het volgende:
(Rompetroll (rompe-troll) betekent kikkervisje in het Noors, letterlijk kont-troll... :D)
Hahahaha :D
kont-trol :D dat vind ik een mooie. Stomme konttrol :6

wij lazen dus in eerste instantie ook rompe-trol en niet rom-petrol, het bekt zo lekker haha
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85964356
Ik las rompet-rol, ik was al aan het bedenken wat daar nou kwetsend aan zou kunnen zijn :') .

Tico, sterkte met de allerlaatste loodjes! Ik lees je berichten ook nog steeds met veel plezier (lekker droog en nuchter), vannacht hoopte ik even op een update tijdens mijn nachtelijke bij-mijn-kind-zit-sessie, maar helaas. Dus doe maar komende nacht, dan heb ik tenminste iets te lezen.

Andere LLM's ook veel sterkte!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 1 september 2010 @ 21:45:07 #79
147316 crew  DJMO
#trut
pi_85965047
even out of the blue: mijn tieten borsten die ik amper heb, beginnen pijn te doen :X :')
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  woensdag 1 september 2010 @ 22:28:18 #80
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_85967221
Mijn oud-wijf-factor heeft weinig meer met grenzen te maken, ik word over 1½ week 44.... dus ik ben alle eventuele grenzen ver voorbij :')

Mijn verzekering vergoedt wel heel riant overigens, maar daar betaal ik me dan ook maandelijks scheel aan, dus het is niet heel vreemd.
Vergoeding van een cursus heb ik nog niet eens bekeken, maar ik geloof dat er voor dat soort dingen gewoon een bedrag is dat naar eigen inzicht besteed kan worden.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_85975077
Meldt. Niets.
pi_85975194
Tico, vandaag afspraak toch?

Ik heb vannacht zonder reden 4u wakker gelegen. Best zonde van de tijd.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_85975443
Tico -O- Damnit! Ik hoop maar dat t weer een nacht met een hoop slaap is geweest dan!

Ohhh frustrerend is dat he Vanyel! En hoe harder je wil, hoe minder het toch weer lukt om in slaap te vallen, hopelijk een rustige dag voor jou!
pi_85975555
quote:
Ik heb je er bij gezet :)
Dan je wel!
  donderdag 2 september 2010 @ 08:21:19 #85
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_85975599
Super slecht geslapen. Heel erg veel harde buiken, soms met pijn. Veelte actieve baby en ik moest 3 keer plassen. Bleh. Zometeen mijn vingers lekprikken, ook leuk. Ik weet wel dat ik vanmiddag ga slapen. Zeker toen ik gister alleen de badkamer wilde doen, en eindigde de hele bovenverdieping te doen. xD Mag vandaag wat minder dan.
  donderdag 2 september 2010 @ 08:36:50 #86
186094 Floria
Ghost of shark
pi_85975796
Tico -O- Lijkt erop dat je een voorspellende droom hebt gehad :'(

Heb je een datum in je hoofd voor een inleiding? Zal wel na het weekend worden? Dan heeft je meisje iig nog even de tijd om zelf te komen.

Hier alles ok! Gister sticker gehad van mijn VK.
Do you feel helpless, anxxious, malcontent, pissed off at the government, antisocial, anarchistic and seriously fatalisitic?
pi_85975799
goeiemorgen! *O*

Ik heb vannacht ook wakker gelegen even werd wakker van Amélie's gehoest maar ik heb genoten O+ mn kleine meisje lag denk ik net goed ofzoiets. Ik legde mn hand op mn buik en toen voelde ik zomaar iets tegen mn hand aanschurken O+ *poke poke* *schop terug* O+ en daarna weer dat geduw vanuit de binnenkant, voor mij ook voelbaar aan de buitenkant. Maar das wsl alleen omdat ik het ook van binnen voelde en precies wist hoe en waar enzo. Maar men O+ O+ ik zweef er helemaal van :D ik krijg er nog zo eentje <3 *zucht*
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85975836
Ooooh Huup, wat geweldig lijkt me dat! Kan me voorstellen dat je helemaal geniet bij zo'n contact.
Ik ben benieuwd hoe dat straks bij mij gaat. Zal iig wel pas in 2011 zijn voordat ik iets voel
pi_85975881
quote:
Op donderdag 2 september 2010 08:21 schreef Silmarwen het volgende:
Super slecht geslapen. Heel erg veel harde buiken, soms met pijn. Veelte actieve baby en ik moest 3 keer plassen. Bleh. Zometeen mijn vingers lekprikken, ook leuk. Ik weet wel dat ik vanmiddag ga slapen. Zeker toen ik gister alleen de badkamer wilde doen, en eindigde de hele bovenverdieping te doen. xD Mag vandaag wat minder dan.
Vandaag lekker rustig aan doen dus, even een dutje doen doet bij mij altijd wonderen!

Tico: Balen dat het maar niet vanzelf op gang komt. Hoe laat heb je de afspraak met de gyn?

Hier is ook nog niets aan de hand. Alles is aardig rustig. Ik heb gisteravond de laatste vanille cupcakes gebakken en in de vriezer gedaan :9 Vandaag ff de koelkast schoonmaken en naar de kapper. Ik houd het nog wel ff vol zo.
pi_85976281
ohhh leuk huuphuup!!!
En lekker cupcakes Noa24, ga je dat ipv beschuit doen? Vind dat veel leuker tegenwoordig en als je ze eenmaal gebakken hebt ook veel makkelijker dan steeds beschuitjes smeren!

Ik kom net van de verloskundige en alles was goed, hij was alleen nog niet ingedaald. Ik had gedacht van wel, want heb flinke steken gehad, maar ik hoop dat ie lekker ligt :)
pi_85978706
*meldt* 8-)

Tico, nog niets! -O-
Huup, wat klink je verliefd O+
Noa, ik wou ook nog cupcakes maken (ipv beschuit met muisjes) maar heb het nog steeds niet gedaan. Misschien ga ik ze maar gewoon bestellen bij iemand ofzo.
Ik moet ook nog steeds mijn ziekenhuistas en Graeme zn tas inpakken. Oh en de enveloppen voor de geboortekaartjes schrijven. Ik heb er gewoon geen zin in :') Net zoals in bevallen, heb er echt geen zin in. Niet eens vanwege angst ofzo, gewoon het gedoe. Is dat heel erg raar??
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_85978801
Vanmiddag kwart voor 3 mag ik aan de ctg..

Ik hoop echt heel erg dat ze me niet over het weekend heen tillen. Maandag zou ik 42 weken precies zijn... Ik zou het zo ongelofelijk ontof vinden als ze dan pas wat willen doen.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 2 september 2010 @ 11:03:20 #93
147316 crew  DJMO
#trut
pi_85978860
dat kun je toch gewoon aangeven tico ? als jij zegt dat je dat echt niet wil, zullen ze je toch wel eerder helpen?
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_85978915
quote:
Op donderdag 2 september 2010 11:03 schreef DJMO het volgende:
dat kun je toch gewoon aangeven tico ? als jij zegt dat je dat echt niet wil, zullen ze je toch wel eerder helpen?
Ja ik ga ook wel aangeven dat ik het echt heel zat ben enzo en dat ik echt geen zin heb om het weekend nog uit te zitten. Ik kan het gewoon aangeven toch? Ik hoop dat ze me gewoon helpen als ik het lief vraag... En anders zit er niets anders op dan keihard te gaan janken.
pi_85978973
Tico :{ :*

En weer dames met stickertjes *O*
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_85978978
He maar ff positief, het kan nog steeds spontaan... Ikga pas om 2 uur van huis, misschien baar ik wel een kind in een half uurtje...

Ik heb nu wel ff tijd. Mn was staat net aan en mn huis is al aan kant.
pi_85979095
Tico :* alvast heel veel succes, maar ik hoop gewoon toch nog dat het niet nodig is. Wie weet, het kan nog inderdaad.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85979157
Mn buuf zat vanmorgen al te vertellen dat bij haar het inleiden 2 dagen duurde... Geweldig die positieve verhalen he?
pi_85979234
haha tico
even snel bevallen dan! hup vliezen doorprikken!
pi_85979449
*meldt* Zeer goede nachtrust gehad ( *O* ) en geen gerommel.

tico... -O- Nou ja, hopelijk willen ze je helpen en gaan ze vandaag of morgen al inleiden!
Huup, wat klink je heerlijk gelukkig. Ik vond die eerste schopjes ook heel bijzonder. Nu is het soms wat minder als ze tegen mijn ribben ligt te schoppen... :X
tessie, hup, ga die tasjes eens inpakken! Hoewel mijn ziekenhuistas ook nog maar half ingepakt is hoor... heel veel dingen heb ik nu ook nog gewoon nodig toch? De babytas staat wel klaar, dat spul heb ik nog niet nodig :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')