abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85963811
(Rompetroll (rompe-troll) betekent kikkervisje in het Noors, letterlijk kont-troll... :D)
pi_85963898
quote:
Op woensdag 1 september 2010 21:18 schreef Pyttpytt het volgende:
(Rompetroll (rompe-troll) betekent kikkervisje in het Noors, letterlijk kont-troll... :D)
Hahahaha :D
kont-trol :D dat vind ik een mooie. Stomme konttrol :6

wij lazen dus in eerste instantie ook rompe-trol en niet rom-petrol, het bekt zo lekker haha
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85964356
Ik las rompet-rol, ik was al aan het bedenken wat daar nou kwetsend aan zou kunnen zijn :') .

Tico, sterkte met de allerlaatste loodjes! Ik lees je berichten ook nog steeds met veel plezier (lekker droog en nuchter), vannacht hoopte ik even op een update tijdens mijn nachtelijke bij-mijn-kind-zit-sessie, maar helaas. Dus doe maar komende nacht, dan heb ik tenminste iets te lezen.

Andere LLM's ook veel sterkte!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 1 september 2010 @ 21:45:07 #79
147316 crew  DJMO
#trut
pi_85965047
even out of the blue: mijn tieten borsten die ik amper heb, beginnen pijn te doen :X :')
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  woensdag 1 september 2010 @ 22:28:18 #80
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_85967221
Mijn oud-wijf-factor heeft weinig meer met grenzen te maken, ik word over 1½ week 44.... dus ik ben alle eventuele grenzen ver voorbij :')

Mijn verzekering vergoedt wel heel riant overigens, maar daar betaal ik me dan ook maandelijks scheel aan, dus het is niet heel vreemd.
Vergoeding van een cursus heb ik nog niet eens bekeken, maar ik geloof dat er voor dat soort dingen gewoon een bedrag is dat naar eigen inzicht besteed kan worden.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_85975077
Meldt. Niets.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_85975194
Tico, vandaag afspraak toch?

Ik heb vannacht zonder reden 4u wakker gelegen. Best zonde van de tijd.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_85975443
Tico -O- Damnit! Ik hoop maar dat t weer een nacht met een hoop slaap is geweest dan!

Ohhh frustrerend is dat he Vanyel! En hoe harder je wil, hoe minder het toch weer lukt om in slaap te vallen, hopelijk een rustige dag voor jou!
pi_85975555
quote:
Ik heb je er bij gezet :)
Dan je wel!
  donderdag 2 september 2010 @ 08:21:19 #85
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_85975599
Super slecht geslapen. Heel erg veel harde buiken, soms met pijn. Veelte actieve baby en ik moest 3 keer plassen. Bleh. Zometeen mijn vingers lekprikken, ook leuk. Ik weet wel dat ik vanmiddag ga slapen. Zeker toen ik gister alleen de badkamer wilde doen, en eindigde de hele bovenverdieping te doen. xD Mag vandaag wat minder dan.
  donderdag 2 september 2010 @ 08:36:50 #86
186094 Floria
Ghost of shark
pi_85975796
Tico -O- Lijkt erop dat je een voorspellende droom hebt gehad :'(

Heb je een datum in je hoofd voor een inleiding? Zal wel na het weekend worden? Dan heeft je meisje iig nog even de tijd om zelf te komen.

Hier alles ok! Gister sticker gehad van mijn VK.
Do you feel helpless, anxxious, malcontent, pissed off at the government, antisocial, anarchistic and seriously fatalisitic?
pi_85975799
goeiemorgen! *O*

Ik heb vannacht ook wakker gelegen even werd wakker van Amélie's gehoest maar ik heb genoten O+ mn kleine meisje lag denk ik net goed ofzoiets. Ik legde mn hand op mn buik en toen voelde ik zomaar iets tegen mn hand aanschurken O+ *poke poke* *schop terug* O+ en daarna weer dat geduw vanuit de binnenkant, voor mij ook voelbaar aan de buitenkant. Maar das wsl alleen omdat ik het ook van binnen voelde en precies wist hoe en waar enzo. Maar men O+ O+ ik zweef er helemaal van :D ik krijg er nog zo eentje <3 *zucht*
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85975836
Ooooh Huup, wat geweldig lijkt me dat! Kan me voorstellen dat je helemaal geniet bij zo'n contact.
Ik ben benieuwd hoe dat straks bij mij gaat. Zal iig wel pas in 2011 zijn voordat ik iets voel
pi_85975881
quote:
Op donderdag 2 september 2010 08:21 schreef Silmarwen het volgende:
Super slecht geslapen. Heel erg veel harde buiken, soms met pijn. Veelte actieve baby en ik moest 3 keer plassen. Bleh. Zometeen mijn vingers lekprikken, ook leuk. Ik weet wel dat ik vanmiddag ga slapen. Zeker toen ik gister alleen de badkamer wilde doen, en eindigde de hele bovenverdieping te doen. xD Mag vandaag wat minder dan.
Vandaag lekker rustig aan doen dus, even een dutje doen doet bij mij altijd wonderen!

Tico: Balen dat het maar niet vanzelf op gang komt. Hoe laat heb je de afspraak met de gyn?

Hier is ook nog niets aan de hand. Alles is aardig rustig. Ik heb gisteravond de laatste vanille cupcakes gebakken en in de vriezer gedaan :9 Vandaag ff de koelkast schoonmaken en naar de kapper. Ik houd het nog wel ff vol zo.
pi_85976281
ohhh leuk huuphuup!!!
En lekker cupcakes Noa24, ga je dat ipv beschuit doen? Vind dat veel leuker tegenwoordig en als je ze eenmaal gebakken hebt ook veel makkelijker dan steeds beschuitjes smeren!

Ik kom net van de verloskundige en alles was goed, hij was alleen nog niet ingedaald. Ik had gedacht van wel, want heb flinke steken gehad, maar ik hoop dat ie lekker ligt :)
pi_85978706
*meldt* 8-)

Tico, nog niets! -O-
Huup, wat klink je verliefd O+
Noa, ik wou ook nog cupcakes maken (ipv beschuit met muisjes) maar heb het nog steeds niet gedaan. Misschien ga ik ze maar gewoon bestellen bij iemand ofzo.
Ik moet ook nog steeds mijn ziekenhuistas en Graeme zn tas inpakken. Oh en de enveloppen voor de geboortekaartjes schrijven. Ik heb er gewoon geen zin in :') Net zoals in bevallen, heb er echt geen zin in. Niet eens vanwege angst ofzo, gewoon het gedoe. Is dat heel erg raar??
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_85978801
Vanmiddag kwart voor 3 mag ik aan de ctg..

Ik hoop echt heel erg dat ze me niet over het weekend heen tillen. Maandag zou ik 42 weken precies zijn... Ik zou het zo ongelofelijk ontof vinden als ze dan pas wat willen doen.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 2 september 2010 @ 11:03:20 #93
147316 crew  DJMO
#trut
pi_85978860
dat kun je toch gewoon aangeven tico ? als jij zegt dat je dat echt niet wil, zullen ze je toch wel eerder helpen?
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_85978915
quote:
Op donderdag 2 september 2010 11:03 schreef DJMO het volgende:
dat kun je toch gewoon aangeven tico ? als jij zegt dat je dat echt niet wil, zullen ze je toch wel eerder helpen?
Ja ik ga ook wel aangeven dat ik het echt heel zat ben enzo en dat ik echt geen zin heb om het weekend nog uit te zitten. Ik kan het gewoon aangeven toch? Ik hoop dat ze me gewoon helpen als ik het lief vraag... En anders zit er niets anders op dan keihard te gaan janken.
pi_85978973
Tico :{ :*

En weer dames met stickertjes *O*
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_85978978
He maar ff positief, het kan nog steeds spontaan... Ikga pas om 2 uur van huis, misschien baar ik wel een kind in een half uurtje...

Ik heb nu wel ff tijd. Mn was staat net aan en mn huis is al aan kant.
pi_85979095
Tico :* alvast heel veel succes, maar ik hoop gewoon toch nog dat het niet nodig is. Wie weet, het kan nog inderdaad.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85979157
Mn buuf zat vanmorgen al te vertellen dat bij haar het inleiden 2 dagen duurde... Geweldig die positieve verhalen he?
pi_85979234
haha tico
even snel bevallen dan! hup vliezen doorprikken!
pi_85979449
*meldt* Zeer goede nachtrust gehad ( *O* ) en geen gerommel.

tico... -O- Nou ja, hopelijk willen ze je helpen en gaan ze vandaag of morgen al inleiden!
Huup, wat klink je heerlijk gelukkig. Ik vond die eerste schopjes ook heel bijzonder. Nu is het soms wat minder als ze tegen mijn ribben ligt te schoppen... :X
tessie, hup, ga die tasjes eens inpakken! Hoewel mijn ziekenhuistas ook nog maar half ingepakt is hoor... heel veel dingen heb ik nu ook nog gewoon nodig toch? De babytas staat wel klaar, dat spul heb ik nog niet nodig :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')