Het topic waarin Tico gaat bevallen .. als het topic niet te snel vol raaktquote:Op woensdag 1 september 2010 14:24 schreef Noa24 het volgende:
Ze is ingedaald, nu kan ik weer op mijn gemakje boodschappen doen
Shoot, ik had natuurlijk "volg topic" moeten doen ipv een post.... nou ja, deze post dan maar in de vorige edittenquote:Op woensdag 1 september 2010 15:08 schreef Vanyel het volgende:
Durft nu niemand te posten omdat het topic anders te snel gaat?
Ik heb je er bij gezetquote:Op woensdag 1 september 2010 15:11 schreef danic het volgende:
Zal ik dan nog even posten, want ik zag dat de OP niet is bijgewerkt:
Mag mijn datum op 02 mei 2011?
oh hey dat is een goeie deal!quote:Op woensdag 1 september 2010 17:10 schreef Troeta het volgende:
Ok, gelukkig maar huup dat ze ff bellen
En hij staat ook in het aanbiedingentopic hoor, maar vooral voor iedereen met nieuwe baby's is het een mooie actie http://www.kruidvat.nl/do(...)ymamabonnenDEFNW.pdf
Gratis newbornluiers!
huggies bevielen hier ook goed jaquote:Op woensdag 1 september 2010 18:52 schreef Ticootje het volgende:
Pampers zijn kut! Huggies of baby care.
Bij een uitkomst die erg hoog is kun je overwegen om een vlokkentest te doen, dan weet je het zeker.quote:Op woensdag 1 september 2010 19:24 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Maar is er dan ook niks aan de hand? Het blijft een kansberekening en je kan toch net die ene op die zoveel zijn. Dat was onze overweging om het niet te doen.
Jen kreeg juist van de pampers uitslag...quote:Op woensdag 1 september 2010 19:09 schreef Sonnetje85 het volgende:
floris krijgt luieruitslag van andere luiers dan pampers..
vond kruidvatluiers prima trouwens, alleen de billen van floris niet
hij lekt gelukkig nergens doorheen
Ja als de uitslag die kant op gaat kan je zekerheid krijgen. Maar andersom heb je die zekerheid nooit, dat is meer wat ik bedoel. Het is een beetje schijn veiligheid in mijn ogen.quote:Op woensdag 1 september 2010 19:27 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Bij een uitkomst die erg hoog is kun je overwegen om een vlokkentest te doen, dan weet je het zeker.
Dat dus.quote:Op woensdag 1 september 2010 19:31 schreef Ticootje het volgende:
Ja maar het zou mij niet gaan om veiligheid, maar meer dat als je een kindje met down verwacht en je weet dat, dan kun je alvast voorbereiden... Kindjes met down hebben ook vaak andere lichamelijke afwijkingen.
die lichamelijke afwijkingen idd. veel mensen realiseren zich niet dat down ook grote gevolgen voor de gezondheid van een kindje kan hebbenquote:Op woensdag 1 september 2010 19:31 schreef Ticootje het volgende:
Ja maar het zou mij niet gaan om veiligheid, maar meer dat als je een kindje met down verwacht en je weet dat, dan kun je alvast voorbereiden... Kindjes met down hebben ook vaak andere lichamelijke afwijkingen.
ik heb alleen de basisdekking van zilveren kruis. en die vergoedt echt belabberd. ik zit te denken om toch eens te kijken naar een andere verzekeraar eind dit jaar. (t liefst een die fysio/chiropractie wél vergoed bv.) en mijn huisarts (ik heb deze ronde geen eens een "normale" vk gezien) weigerde in eerste instantie een doorverwijzing voor de gyn te geven. (terwijl ik er al een afspraak had staan, want zo afgesproken net na de bevalling van janquote:Op woensdag 1 september 2010 20:09 schreef huuphuup het volgende:
oh maar DJMO ik heb dat ooit eens gevraagd aan mijn verloskundige hè hoe dat nou zit met bevallingen. We hadden er een leuk gesprek over vond ik. Zij vertelde dat ze dus altijd een medische indicatie gaf, op voorhand al, aan vrouwen die dus heel graag in het zh wilden bevallen maar het niet konden betalen, en daarnaast gaf ze ook medische indicaties aan bijvoorbeeld Turkse dames waarbij het toch gebruikelijker is dat ze op een klein appartement zitten met zn zessen en waar er enkel een matrasje op de grond ligt. In dat laatste geval is de vk er zelf ook gelukkiger mee als je in het ziekenhuis bevalt![]()
Als je aangeeft dat je je niet fijn voelt bij een thuisbevalling maar dat je de eigen bijdrage niet kunt betalen dan is er wel ruimte om te zien of je vk iets voor je kan betekenen. Mijn verloskundige vond in ieder geval dat geld nóóit een issue mocht zijn in je keuze voor plaats van bevalling.
Ik krijg zowel de eigen bijdrage poliklinische bevalling als de eigen bijdrage kraamzorg terug van de verzekering. en zo overdreven dik verzekerd ben ik niet eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |