Lekker is dat he?quote:Op woensdag 1 september 2010 11:23 schreef mrien het volgende:
Flauw he dat die tickers ook stoppen, vond ik toen ook inderdaad![]()
Heerlijk vrij genomen deze week, Lotte op de creche dus ik ben heerlijk mijn bedje weer in gekropen vanmorgen
Vandaag hele dag, morgen hele dag en vrijdag ochtend, wel heel erg lekker even!
Ik was om half 10 al helemaal klaar met mn huisje... (Das niet raar, want het is een kwestie van bijhouden) en Jen was al aangekleed... En ze vroeg zelf of ze naar school ging... Ik vroeg of ze dat wilde, en toen ging ze haar schoenen pakken.quote:Op woensdag 1 september 2010 11:30 schreef tessie het volgende:
Oh lekker Mrien en Tico. Ik moet bekennen dat ik vandaag Graeme ook best wel naar een KDV zou willen brengenWe zijn allebei niet zo gezellig geloof ik.
Ze deden niet moeilijk gelukkig Troeta. Ik zei dat ik ziek was, en ook nog hoogzwangerMisschien sturen ze me nog wel een rekening
Ah, geen pethidine dus, mocht ik uberhaupt pijnstilling willen.quote:Pethidine is een morfine achtige stof. het heeft een sneller intredende en kortere werking dan morfine. Het wordt toegediend bij acute, hevige pijn. Veel voorkomende bijwerkingen zijn duizeligheid, misselijkheid, braken, en sedering
Yep, herkenbaar... en zo leuk want dat is voor mij de eerste keer.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:29 schreef Shirley het volgende:
Hier een lekker bewegend mannetje, voel em echt de hele dag door,nu ook...heerlijk om die buik heen en weer te zien gaan. Hij lijkt vooral door de hand van z'n papa extra los te gaanPrachtig om te zien en voelen. Meer die merken dat hun kleine anders reageert door papa?
Ik zei nog, NIET OP JE KRANEN!!!! Het vreet het chroom van de kraam af..quote:Op woensdag 1 september 2010 12:58 schreef BarbaBientje01 het volgende:
GEZOCHT; Nieuwe thermostaat kraan.. Enne bedankt he Ticootje
haha ik dacht ook ff de badkamer goed schoontemaken met wc eend, natuurlijk niet voorzichtig genoeg geweest en de hele kraan geraakt.. Eerst dacht ik nog, "goh hij is wel heel vies"Maar goed, ff op mp gekeken voor een nieuwe..
Nee als je in het zh wil bevallen dan belt de vk voor je naar het zh van je keuze om door te geven dat jullie eraan komen, als er dan geen plek is wordt het volgende dichtsbijzijnde gebeld. T zou wat zijn als je ze allemaal af moestquote:Op woensdag 1 september 2010 11:25 schreef Troeta het volgende:
groot gelijk tessie, als je het niet trekt lekker thuisblijven. Deden ze niet moeilijk bij de tandarts?
Simmu, ben je met weeën echt in alle 3 die ziekenhuizen geweest of werd dit doorgebeld ofzo? Dat lijkt me wel erg als je op het moment ff niet weet waar je nou heen moet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |