abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85941271
haha ja misschien wel, al is het niet te hopen, ben niet zo geduldig hoor!
Maar we zien het wel, een vriendin van mij wilde ook in het Bronovo een paar jaar terug, maar de verloskundige had toen al 3 bevallingen in het Leijenburg, dus ze vroeg of ze dan ook naar het Leijenburg wilde komen, was wel zo handig natuurlijk.
Dus je weet maar nooit waar je terechtkomt!
pi_85941538
Mijn verloskundige was er ook heel duidelijk over hoor, ik mocht kiezen waar ik maar wilde in eerste instantie, maar als er geen plek was of als zich iets voordeed dan ging het mooi overboord. Het klonk misschien hard toen maar het was wel goed om te beseffen dat ook een ziekenhuis vol kan zitten qua verloskamers en dan ga je dus toch naar het andere ziekenhuis. Kan me voorstellen dat er mensen zijn die daar niet bij stilstaan en die zich al helemaal instellen op zh. A en dan teleurgesteld zijn ofzo.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85941824
Het zou wat zijn als het rdgg vol zit... Hahaha, juist omdat het het ziekenhuis mijn 2e keus is, maar ik er toch maar heen ga... Als ie vol blijkt moet ik gewoon naar het mch.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_85941832
Oh welke kamer bevalt zo goed huup en son?
pi_85941945
Tico, het is idd het jaar van de tijger. Een leeuw-tijger was wel stoer geweest.

Zo'n geboortekliniek klinkt echt wel fijn vind ik hoor. Dat heb je hier niet. Maar wel kraamsuites, die zijn op zich ook wel mooi.

Ik heb de tandarts verzet naar volgende week. Die afspraak duurt iets van 3 kwartier, als ik zo lang in die stoel moet liggen, kan ik daarna helemaal niet meer lopen ben ik bang. En had ook gewoon geen zin. Ben extra hormonaal vandaag geloof ik. Dus ik ga me gewoon lekker ff thuis sneu zitten voelen vandaag denk ik :')
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_85942100
bij selene moesten we 3 ziekenhuizen af voordat we er eentje gevonden hadden waar plek was. het was een tikkie druk ;)
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_85942115
Mn ticker telt niet eens door.. :')

Het is vandaag shitweer zeg. Ik dacht dat het beter weer ging worden. Ik twijfel of ik mn bedje weer ga verschonen... Misschien kan ik beter wachten tot het weekend.
pi_85942192
Flauw he dat die tickers ook stoppen, vond ik toen ook inderdaad :X

Heerlijk vrij genomen deze week, Lotte op de creche dus ik ben heerlijk mijn bedje weer in gekropen vanmorgen :D
Vandaag hele dag, morgen hele dag en vrijdag ochtend, wel heel erg lekker even!
pi_85942269
groot gelijk tessie, als je het niet trekt lekker thuisblijven. Deden ze niet moeilijk bij de tandarts?

Simmu, ben je met weeën echt in alle 3 die ziekenhuizen geweest of werd dit doorgebeld ofzo? Dat lijkt me wel erg als je op het moment ff niet weet waar je nou heen moet!
pi_85942326
quote:
Op woensdag 1 september 2010 11:23 schreef mrien het volgende:
Flauw he dat die tickers ook stoppen, vond ik toen ook inderdaad :X

Heerlijk vrij genomen deze week, Lotte op de creche dus ik ben heerlijk mijn bedje weer in gekropen vanmorgen :D
Vandaag hele dag, morgen hele dag en vrijdag ochtend, wel heel erg lekker even!
Lekker is dat he?

Jen is nu ook lekker op het kdv. Gister kreeg ik haar al bijna niet mee naar huis. Was ze heerlijk aan het fietsen buiten met een jonger kindje dat achterop zat.
pi_85942442
Oh lekker Mrien en Tico. Ik moet bekennen dat ik vandaag Graeme ook best wel naar een KDV zou willen brengen :@ We zijn allebei niet zo gezellig geloof ik.

Ze deden niet moeilijk gelukkig Troeta. Ik zei dat ik ziek was, en ook nog hoogzwanger :P Misschien sturen ze me nog wel een rekening :')
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_85942599
quote:
Op woensdag 1 september 2010 11:30 schreef tessie het volgende:
Oh lekker Mrien en Tico. Ik moet bekennen dat ik vandaag Graeme ook best wel naar een KDV zou willen brengen :@ We zijn allebei niet zo gezellig geloof ik.

Ze deden niet moeilijk gelukkig Troeta. Ik zei dat ik ziek was, en ook nog hoogzwanger :P Misschien sturen ze me nog wel een rekening :')
Ik was om half 10 al helemaal klaar met mn huisje... (Das niet raar, want het is een kwestie van bijhouden) en Jen was al aangekleed... En ze vroeg zelf of ze naar school ging... Ik vroeg of ze dat wilde, en toen ging ze haar schoenen pakken.
Als ze niet had gewild had het niet gehoeven, maar ze heeft het duidelijk gewoon naar haar zin daar.
pi_85942654
Groot gelijk Tessie, als je je al niet lekker voelt dan is dit toch wel beter ja

Ik moet zeggen dat het me niet vaak gebeurd dat ik alleen thuis ben, dus het is best lekker inderdaad
Al moet ik nog wel wat aan de studie doen vandaag en morgen, ik kan wel lekker m'n gang gaan en rustig aan doen (wat ook een beetje de insteek is van het vrij zijn)
pi_85942716
Goedemorgen!

Ik heb heerlijk geslapen vannacht! :o

Balen Tico, nog geen baby... maar gelukkig wel goed geslapen ook!

En het is gewoon september! De maand waarin ik moeder word! O+ (of ze moet echt twee weken te laat gaan komen, maar daar ga ik vooralsnog niet vanuit :'))
  woensdag 1 september 2010 @ 12:18:24 #290
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_85944263
Ik ben ook alleen thuis. Yade naar het KDV en Knut werkt op kantoor vandaag ipv thuis. Ga zo, na de lunch, eens mijn badkamer doen en de bedden verschonen.

Ik ben bevallen in Woerden, ze hebben daar kraamkamers, moeder/kind kamers, 24 uur pijnstilling die bereikbaar is binnen 15 minuten, ook in het weekend. En Knut mag gewoon de hele nacht blijven, er is zelfs een soortemet bed ding voor hem. :D Was me goed bevallen laatste keer, dus deze keer gaan we er weer. Had toen alleen geen echte kraamkamer, was ook niet nodig aangezien Yade toch niet op mijn kamer kon. Hopelijk deze keer wel. Weet iemand trouwens of pethidine een soort morphine is, want dat mag ik niet. Ben ik allergisch voor. Tis een wonder dat ik nog dingen kan aanraken en eten.
Ah, al gevonden.
quote:
Pethidine is een morfine achtige stof. het heeft een sneller intredende en kortere werking dan morfine. Het wordt toegediend bij acute, hevige pijn. Veel voorkomende bijwerkingen zijn duizeligheid, misselijkheid, braken, en sedering
Ah, geen pethidine dus, mocht ik uberhaupt pijnstilling willen.

Ik zit erg te hopen dat de maand september NIET de maand is dat ik beval. Ook een gek idee. :+ Knut zegt 15 oktober, ik 17 oktober.
pi_85945617
GEZOCHT; Nieuwe thermostaat kraan.. Enne bedankt he Ticootje ;)
haha ik dacht ook ff de badkamer goed schoontemaken met wc eend, natuurlijk niet voorzichtig genoeg geweest en de hele kraan geraakt.. Eerst dacht ik nog, "goh hij is wel heel vies" _O- Maar goed, ff op mp gekeken voor een nieuwe..
29/10/'10 - 25/03/'13
  woensdag 1 september 2010 @ 13:08:33 #292
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_85945961
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 19:29 schreef Shirley het volgende:
Hier een lekker bewegend mannetje, voel em echt de hele dag door,nu ook...heerlijk om die buik heen en weer te zien gaan. Hij lijkt vooral door de hand van z'n papa extra los te gaan :D Prachtig om te zien en voelen. Meer die merken dat hun kleine anders reageert door papa?
Yep, herkenbaar... en zo leuk want dat is voor mij de eerste keer.

Tico, bummer dat het gisteravond niet doorgezet heeft :{
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_85945995
quote:
Op woensdag 1 september 2010 12:58 schreef BarbaBientje01 het volgende:
GEZOCHT; Nieuwe thermostaat kraan.. Enne bedankt he Ticootje ;)
haha ik dacht ook ff de badkamer goed schoontemaken met wc eend, natuurlijk niet voorzichtig genoeg geweest en de hele kraan geraakt.. Eerst dacht ik nog, "goh hij is wel heel vies" _O- Maar goed, ff op mp gekeken voor een nieuwe..
Ik zei nog, NIET OP JE KRANEN!!!! Het vreet het chroom van de kraam af..

Kijk ff op marktplaats, daar kon ik ook slagen voor een nieuwe thermostaatklok na mijn opruimwoede.
pi_85946083
Haha, ik hoorde je het bijna letterlijk zeggen! Maar ik heb al op marktplaats gekeken, waarschijnlijk morgen even ophalen.. Ach manlief krijgt toch de schuld, hij wilde dat ik ook last kreeg van nesteldrang 8-)
29/10/'10 - 25/03/'13
  woensdag 1 september 2010 @ 13:14:05 #295
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_85946129
ik heb dat helaas ook al eens ondervonden ja, stomme WC-eend...
in de haak.
pi_85946193
Nee wc eend is echt goed spul.. Maar niet op kranen of wasbakken in de keuken...

Ach... tis wel schoon.
pi_85947629
Is het al morgen? ;(

Ik voel me vandaag zo goed dat ik gewoon bang ben dat er iets aan de hand is met de wormpjes :')
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_85948005
quote:
Op woensdag 1 september 2010 11:25 schreef Troeta het volgende:
groot gelijk tessie, als je het niet trekt lekker thuisblijven. Deden ze niet moeilijk bij de tandarts?

Simmu, ben je met weeën echt in alle 3 die ziekenhuizen geweest of werd dit doorgebeld ofzo? Dat lijkt me wel erg als je op het moment ff niet weet waar je nou heen moet!
Nee als je in het zh wil bevallen dan belt de vk voor je naar het zh van je keuze om door te geven dat jullie eraan komen, als er dan geen plek is wordt het volgende dichtsbijzijnde gebeld. T zou wat zijn als je ze allemaal af moest :o
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85948958
Ze is ingedaald, nu kan ik weer op mijn gemakje boodschappen doen *O*
pi_85949807
Fijn Noa.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')