kan me voorstellen.quote:Op woensdag 1 september 2010 20:40 schreef Ticootje het volgende:
Ach t is niet zo erg, maar ik ben er wel een beetje klaar mee nu. Genoeg is genoeg.
Dat heb ik ook, maar toch kreeg ik niet de combinatietest vergoed en betalen ze ook niks voor wat voor bevallingsvoorbereidende activiteit dan ook. Dat vind ik dan weer vreemd.quote:Op woensdag 1 september 2010 20:35 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb een flink aanvullend pakket, ik krijg zo'n beetje alles vergoed. Kraamzorg en bevalling ook 100%.
oh dat is ook stom zegquote:Op woensdag 1 september 2010 20:43 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, maar toch kreeg ik niet de combinatietest vergoed en betalen ze ook niks voor wat voor bevallingsvoorbereidende activiteit dan ook. Dat vind ik dan weer vreemd.
zeiheiheiltje!quote:Op woensdag 1 september 2010 20:49 schreef Ticootje het volgende:
Vloedgolf op m'n nieuwe matras!! Nee doe maar niet.
daar lig ik op, maar ik vertrouw het voor geen meter.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.when will this ehehend![]()
ah joh, je hoort toch eerst knak en dan heb je nog een paar seconden.quote:Op woensdag 1 september 2010 20:58 schreef Ticootje het volgende:
[..]
daar lig ik op, maar ik vertrouw het voor geen meter.
benzinepomp in frankrijk, B. en ik moesten er allebei om lachen omdat we het allebei verkeerd oplazen.quote:Op woensdag 1 september 2010 21:09 schreef Sonnetje85 het volgende:
das onmogelijk tico
mooi woord trouwens huupdie kende ik nog niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |