abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 2 september 2010 @ 23:49:15 #151
104871 remlof
Europees federalist
pi_86007188
quote:
Op donderdag 2 september 2010 23:46 schreef rubbereend het volgende:
Verhagen is neit in de politiek om vrienden te maken
Nee die zit er puur omdat ie van macht houdt, principes of ideologie heeft ie helemaal niks mee.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 2 september 2010 @ 23:49:32 #152
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_86007196
quote:
Op donderdag 2 september 2010 23:48 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Politieke vriendjes. Oftewel een good old boys-network.
ach met Balkenende botert het ook niet meer zo en dat was ooit twee handen op één buik.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_86007251
quote:
Op donderdag 2 september 2010 23:48 schreef Toad het volgende:

[..]

Wat is er volgens jou dan met Klink en Schinkelshoek de afgelopen dagen gebeurd?
Ik zeg toch niks over het bericht?
AJAX AMSTERDAM!
pi_86007278
quote:
Op donderdag 2 september 2010 23:49 schreef rubbereend het volgende:

[..]

ach met Balkenende botert het ook niet meer zo en dat was ooit twee handen op één buik.
Ja, denk je?
Had altijd het idee dat Verhagen niet zo dol op Balkenende was. Vooral omdat Verhagen zélf MP wil worden.
  donderdag 2 september 2010 @ 23:54:40 #155
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_86007355
quote:
Op donderdag 2 september 2010 23:51 schreef bloodysunday het volgende:

[..]

Ik zeg toch niks over het bericht?
Vermoorde onschuld, _O- _O- _O-
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_86007429
quote:
Op donderdag 2 september 2010 23:54 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Vermoorde onschuld, _O- _O- _O-
Ik hou gewoon niet zo van de Volkskrant. Bericht niet gelezen.
AJAX AMSTERDAM!
pi_86007450
Verhagen vind ik persoonlijk een zeer sterke leider en het is bijna jammer dat hij de MP rol niet krijgt. Je ziet gewoon dat het een brok van politieke (nationaal en internationaal) ervaring is.
Ron Paul 2012
pi_86007460
quote:
Op donderdag 2 september 2010 23:58 schreef Supersoep het volgende:
Verhagen vind ik persoonlijk een zeer sterke leider en het is bijna jammer dat hij de MP rol niet krijgt. Je ziet gewoon dat het een brok van politieke (nationaal en internationaal) ervaring is.
Waar zie je dat aan?
  vrijdag 3 september 2010 @ 00:00:49 #159
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_86007535
quote:
Op donderdag 2 september 2010 23:58 schreef Supersoep het volgende:
_O- _O- _O-

Het wordt steeds grappiger hier.... ;)
pi_86007554
quote:
Op donderdag 2 september 2010 23:58 schreef Toad het volgende:

[..]

Waar zie je dat aan?
Z'n uitstraling. Zijn 'arrogantie'. Zulke dingen zie je gewoon.

quote:
_O- _O- _O-

Het wordt steeds grappiger hier.... ;)
Je mag dan wel verzuurd zijn over de huidige situatie, maar dan hoef je hem als persoon niet in waarde te verminderen.
Ron Paul 2012
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 3 september 2010 @ 00:03:22 #161
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_86007629
quote:
Op donderdag 2 september 2010 23:52 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja, denk je?
Had altijd het idee dat Verhagen niet zo dol op Balkenende was. Vooral omdat Verhagen zélf MP wil worden.
Hij heeft zelf Balkenende mee gelanceerd en was standaard de mede onderhandelaar en hij hield de eerste kabinetten Balkenende op de been. Maar na het niet naar Europa gaan van Balkie zijn de verhoudingen verslechterd
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  vrijdag 3 september 2010 @ 00:03:58 #162
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_86007643
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 00:01 schreef Supersoep het volgende:

[..]

[..]

Je mag dan wel verzuurd zijn over de huidige situatie, maar dan hoef je hem als persoon niet in waarde te verminderen.
Ik lach me suf om deze hele situatie ;)
  vrijdag 3 september 2010 @ 00:04:35 #163
163938 Lekiamh
Dietslander
pi_86007665
Verhagen kent het spelletje goed lijkt me. Al die haat voor Verhagen maakt dat alleen maar duidelijker. ;)
pi_86007719
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 00:01 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Sorry, maar dat vind dat echt dun. En die zgn. uitstraling zie ik ook niet echt. De afgelopen weken is het hem niet gelukt om zijn partij bijeen te houden, laat staan zijn fractie. Nota bene Donner moest erbij komen om de zaak te bemiddelen. En als iemand een ander geluid laat horen, dan wordt hij zwart gemaakt - beschrijft de VK.

Een paar weken geleden riep hij ook dat hij niet met de PVV ging praten, als zij vooraf niet duidelijk hadden gemaakt dat belangrijke principes voor het CDA en de rechtstaat overeind zou blijven. Van die belofte is - vooralsnog - ook weinig terecht gekomen.

Het is misschien best een aardige man en ook wel een vechter. Maar ik ben niet onder de indruk van zijn kwaliteiten als leider.
  vrijdag 3 september 2010 @ 00:10:26 #165
163938 Lekiamh
Dietslander
pi_86007845
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 00:06 schreef Toad het volgende:

[..]

Sorry, maar dat vind dat echt dun. En die zgn. uitstraling zie ik ook niet echt. De afgelopen weken is het hem niet gelukt om zijn partij bijeen te houden, laat staan zijn fractie. Nota bene Donner moest erbij komen om de zaak te bemiddelen. En als iemand een ander geluid laat horen, dan wordt hij zwart gemaakt - beschrijft de VK.
Wie zegt dat dit van Verhagen zelf komt. De Volkskrant? :P

En als Klink de zaken echt anders heeft voorgesteld dan ze waren, iets dat ook Rutte bij mijn weten heeft gesteld, is er van zwartmaken geen sprake. Dan ligt de fout bij Klink.
  vrijdag 3 september 2010 @ 00:12:00 #166
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_86007894
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 00:10 schreef Lekiamh het volgende:

[..]

En als Klink de zaken echt anders heeft voorgesteld dan ze waren, iets dat ook Rutte bij mijn weten heeft gesteld, is er van zwartmaken geen sprake. Dan ligt de fout bij Klink.
Dan kan Klink erg goed liegen: het geschetste beeld was wel ERG herkenbaar...
pi_86007904
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 00:06 schreef Toad het volgende:

[..]

Een paar weken geleden riep hij ook dat hij niet met de PVV ging praten, als zij vooraf niet duidelijk hadden gemaakt dat belangrijke principes voor het CDA en de rechtstaat overeind zou blijven. Van die belofte is - vooralsnog - ook weinig terecht gekomen.

Het is misschien best een aardige man en ook wel een vechter. Maar ik ben niet onder de indruk van zijn kwaliteiten als leider.
hoe bedoel je van die belofte is vooralsnog weinig terecht van gekomen?
jij weet toch niet wat voor afspraken er tot nu toe gemaakt zijn? Of begrijp ik je nu verkeerd?
AJAX AMSTERDAM!
pi_86007950
quote:

[..]

VK, dat zeg ik er ook eerlijk bij. Zij waren er ook heel de dag bij. Dus ze weten het beter als ik. Maar goed, ik heb ook televisie gekeken en de berichtgeving gevolgd. En ik zag ook dat Schinkelshoek en Klink direct in de hoek werden gezet.

De brief van Klink is erg oprecht en oorspronkelijk. Tot nu toe geloof ik meer zijn kant van het verhaal, dan die van Verhagen. Verhagen, Wilders en Rutte hebben ook niet duidelijk gemaakt welke delen van het verhaal niet kloppen. De drie onderhandelaars hebben er belang bij dat de onderhandelingen doorgaan. Nogal logisch dat zij zeggen dat het verhaal van Klink niet klopt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Toad op 03-09-2010 00:19:52 ]
pi_86008044
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 00:12 schreef bloodysunday het volgende:

[..]

hoe bedoel je van die belofte is vooralsnog weinig terecht van gekomen?
jij weet toch niet wat voor afspraken er tot nu toe gemaakt zijn? Of begrijp ik je nu verkeerd?
Aan het begin van de onderhandelingen hebben de drie onderhandelaars gezegd dat ze hun meningsverschil over dit soort zaken accepteren. Dat lijkt mij toch iets dan Verhagen eerder zei. Je ziet ook dat CDA-prominenten en de zogenaamde drie dissidenten ook steeds maar wijzen op belangrijke principes van het CDA en dat die in het kabinet wel overeind moeten blijven. Dus het blijft maar boven de markt hangen.

Maar wie weet, misschien staat er nog iets interessants in het gedoogakkoord. Vlekkeloos loopt het allemaal niet iig.
  vrijdag 3 september 2010 @ 00:24:55 #170
104871 remlof
Europees federalist
pi_86008219
Hmmm wie vertrouw je meer, Verhagen of Klink? Lijkt mij niet zo'n moeilijke keuze.
  vrijdag 3 september 2010 @ 00:28:15 #171
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_86008309
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 00:24 schreef remlof het volgende:
Hmmm wie vertrouw je meer, Verhagen of Klink? Lijkt mij niet zo'n moeilijke keuze.
Mij (vooralsnog) ook niet..
pi_86010968
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 00:13 schreef Toad het volgende:

[..]

VK, dat zeg ik er ook eerlijk bij. Zij waren er ook heel de dag bij. Dus ze weten het beter als ik. Maar goed, ik heb ook televisie gekeken en de berichtgeving gevolgd. En ik zag ook dat Schinkelshoek en Klink direct in de hoek werden gezet.

De brief van Klink is erg oprecht en oorspronkelijk. Tot nu toe geloof ik meer zijn kant van het verhaal, dan die van Verhagen. Verhagen, Wilders en Rutte hebben ook niet duidelijk gemaakt welke delen van het verhaal niet kloppen. De drie onderhandelaars hebben er belang bij dat de onderhandelingen doorgaan. Nogal logisch dat zij zeggen dat het verhaal van Klink niet klopt.
Rutte en WIlders hebben alleen halfslachtig ontkend, verder niets. Vooralsnog lijkt de brief grotendeels op waarheid te berusten.
"When Jesus promised us the resurrection of the dead....I thought he had something a little different in mind."
pi_86011432
quote:

[..]

Maar dan had Verhagen toch gewoon aan Wilders kunnen vragen om een en ander bij hoog en laag te ontkennen, Verhagen is doortrapt genoeg om Wilders hiervoor ´te gebruiken´, Wilders is verschoond van alle blaam (kan hij mocht het nodig zijn bij het CDA neerleggen), en Klink staat zonder argumenten.
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_86011517
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 00:24 schreef remlof het volgende:
Inderdaad een van de twee komt wel aardig integer over hoewel ik het inhoudelijk meestal het niet zo met hem eens ben :+
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  vrijdag 3 september 2010 @ 09:21:04 #175
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_86012295
Als de brief van Klink echt niet zou kloppen, dan zouden de drie heren het óf veel stelliger hebben ontkend en hebben gezegd dat Klink een leugenaar is, óf ze zouden hebben gezegd wat er dan wel is gezegd waarop het 'misverstand' bij Klink is gebaseerd.

Het zijn gewoon drie machtsgeile, brallende heren die even het integere lulletje moesten lozen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')