Wat zou iemand die alleen een mavo/havo heeft afgemaakt dan moeten gaan doen? Heeft nergens voor geleerd. Of het moet al iets zijn wat diegene zichzelf heel goed heeft aangeleerd.quote:
Heb geen startkapitaal beschikbaar, maar op zich wel een goed idee.quote:
een computerreparatiebedrijfjequote:Op woensdag 1 september 2010 12:48 schreef Vriendje35 het volgende:
[..]
Heb geen startkapitaal beschikbaar, maar op zich wel een goed idee.
Wat kun je zonder startkapitaal starten?
En zelfs dan.. Moet je ook nog voldoende kennis hebben van computers.quote:Op woensdag 1 september 2010 12:51 schreef errrbek het volgende:
[..]
een computerreparatiebedrijfje
edit: oh nee wacht, dan moet je investeren in een schroevendraaier
oh en het hangt ook af van je leeftijd, maar probeer het eens bij Burger King, daar verdiende ik in het verleden meer dan het minimumloonquote:Op woensdag 1 september 2010 12:43 schreef Vriendje35 het volgende:
Hallo,
Bij welke banen, welk soort werk kan je meer verdienen dan het minimumloon , ten minste 10,00 euro bruto per uur, zonder afgeronde MBO of HBO opleiding? Wie heeft er tips of ideëen?
Ik heb het dus niet over werk waarbij je maximaal 8,50-9,50 kan verdienen.
quote:
'quote:Op woensdag 1 september 2010 12:43 schreef Vriendje35 het volgende:
Hallo,
Bij welke banen, welk soort werk kan je meer verdienen dan het minimumloon , ten minste 10,00 euro bruto per uur, zonder afgeronde MBO of HBO opleiding? Wie heeft er tips of ideëen?
Ik heb het dus niet over werk waarbij je maximaal 8,50-9,50 kan verdienen.
Dit is zeker grappig bedoeld?quote:Op woensdag 1 september 2010 12:48 schreef Vriendje35 het volgende:
[..]
Heb geen startkapitaal beschikbaar, maar op zich wel een goed idee.
Onzin.. bijna ieder groot bedrijf is opgericht door iemand met niets meer dan havo of mavo.quote:Op woensdag 1 september 2010 12:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat zou iemand die alleen een mavo/havo heeft afgemaakt dan moeten gaan doen? Heeft nergens voor geleerd. Of het moet al iets zijn wat diegene zichzelf heel goed heeft aangeleerd.
Bijna ieder bedrijfquote:Op woensdag 1 september 2010 13:00 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Onzin.. bijna ieder groot bedrijf is opgericht door iemand met niets meer dan havo of mavo.
Kan op dit moment overigens niet een voorbeeld noemen waardoor bovenstaande wat loos overkomtmaar neem van mij zo aan dat ik door de jaren heen van docus bekijken genoeg voorbeelden ben tegengekomen.
Wil ik heel graag doen. Wil wel graag ondernemer of internet ondernemer worden, maar ondernemerschap is verbonden aan vele risico's.quote:Voor jezelf beginnen
Nee, ben ook niet te kieskeurig denk ik, maar call center werk verdient toch nooit meer dan 9 euro of zie ik dit verkeerd?quote:Call center van een bank/verzekeraar, inbound dus geen mensen lastig vallen tijdens etenstijd Is alleen vaak wel onder klote omstandigheden/tijden, maar ja je kunt niet te kieskeurig zijn denk ik
Ben wel een expert op het gebied van SEO. "Hoe komt je website hoger in Google"quote:Wat zou iemand die alleen een mavo/havo heeft afgemaakt dan moeten gaan doen? Heeft nergens voor geleerd. Of het moet al iets zijn wat diegene zichzelf heel goed heeft aangeleerd.
Liever geen zwaar werk. Als het meezit moet mijn rug nog tientallen jaren mee.quote:orderpikken bij een zuivelfabriek! heb ik jaren gedaan als bijbaantje! is wel vrij zwaar werk, maar daar word je ook voor betaald
Is zeker een optie, maar dan kom ik toch niet direct aan een baan van 10,00 + per uur? Moet er eerst voor studeren een aantal jaar.quote:Is een opleiding volgen geen optie?
Denk dat je zwaar intensief werk moet doen voor een hoger loon.....
of zwart werk..
Wat zijn 5-ploegendiensten? Nachtdiensten?quote:5 ploegendiensten gaan draaien dan kom je door de toeslagen ook wel op dat bedrag uit.
quote:een computerreparatiebedrijfje
edit: oh nee wacht, dan moet je investeren in een schroevendraaier
Ben inderdaad geen computer expert. Zou hiervoor eerst een opleiding moeten doen. Heb wel interesse in computers dus daar bof ik dan weer mee.quote:En zelfs dan.. Moet je ook nog voldoende kennis hebben van computers.
20-25 jaar. Burger King verdient niet meer dan minimum of ietjes, ietsje meer. Burgers bakken is gewoon laag betaald werk. Had je misschien mazzel met het winnen van een "medewerker van de maand" geldprijs?quote:oh en het hangt ook af van je leeftijd, maar probeer het eens bij Burger King, daar verdiende ik in het verleden meer dan het minimumloon
Wat bedoel je met uitzendbureau binnenrollen? Als uitzendkracht werken of proberen aan een goed betaalde baan te komen via uitzendwerk bij opdrachtgevers?quote:Ergens via uitzendbureau binnenrollen.
Solliciteren is niet echt een optie he
Probeer bij de gemeente als bijv. vuilinsman eens.
Wat kun je mij vertellen over een leertraject? Hoe werkt dat in de praktijk? Is het zo'n 1 dag naar school, 5 dagen werken concept?quote:Dat is lang niet zo gemakkelijk, waarom denk je dat mensen een bepaalde opleiding volgen? Het beste voor jouw is werk zoeken waarbij je ook een leertraject ingaat.
quote:Heb geen startkapitaal beschikbaar, maar op zich wel een goed idee.
Nee, was echt niet grappig bedoeld. Heb je wat tips voor me of ideas?quote:Dit is zeker grappig bedoeld?
Bedankt voor deze tip. Misschien kan ik er wat mee.quote:Op woensdag 1 september 2010 13:10 schreef errrbek het volgende:
Je kunt trouwens ook via een uitzendbureau administratief werk ofgzo gaan doen
mijn vriendin is zo wel aan haar huidige baan gekomen en heeft zonder opleiding wel een vast contract met meer dan 2k bruto per maand.quote:Op woensdag 1 september 2010 13:24 schreef Vriendje35 het volgende:
[..]
Bedankt voor deze tip. Misschien kan ik er wat mee.
Zat werk voor jou, helemaal als je ook daadwerkelijk een expert bentquote:Op woensdag 1 september 2010 13:23 schreef Vriendje35 het volgende:
[..]
Ben wel een expert op het gebied van SEO. "Hoe komt je website hoger in Google"
in het kader van iedereen kan testen is dat best te doen ja, pm maar ff als ik een balletje op moet gooien. Voornaamste voorwaarde om aangenomen te worden is dat je een IQ-testje maakt en bij de beste 50% van alle afgestudeerde HBO en WO studenten zit (daar heb je dus geen studie voor nodig)quote:Op woensdag 1 september 2010 13:31 schreef anboni het volgende:
Accepteren dat je zonder opleiding niet gauw voor de beter betalende banen in aanmerking komt, dus accepteren dat je eerst een tijdje wat minder verdient totdat je meer ervaring hebt en dan door kunt groeien.
Volgens mij is de IT markt weer een beetje aan het aantrekken, dus als je affiniteit hebt met IT zou je eens bij een IT detacheerder kunnen gaan buurten.
Vandaar de bank/verzekeraarquote:Op woensdag 1 september 2010 13:23 schreef Vriendje35 het volgende:
Hey, allemaal bedankt voor de reacties.
Bedankt dat je de tijd neemt om me te adviseren!
Nee, ben ook niet te kieskeurig denk ik, maar call center werk verdient toch nooit meer dan 9 euro of zie ik dit verkeerd?
quote:Op woensdag 1 september 2010 13:27 schreef iFries het volgende:
[..]
Zat werk voor jou, helemaal als je ook daadwerkelijk een expert bent
http://jobsearch.monsterb(...)cy=nl&lid=184&re=130
Voor zover ik weet kom je niet aan de bak bij een detacheerder als je 0,0 certificaten/diploma's hebt.quote:Op woensdag 1 september 2010 13:31 schreef anboni het volgende:
Accepteren dat je zonder opleiding niet gauw voor de beter betalende banen in aanmerking komt, dus accepteren dat je eerst een tijdje wat minder verdient totdat je meer ervaring hebt en dan door kunt groeien.
Volgens mij is de IT markt weer een beetje aan het aantrekken, dus als je affiniteit hebt met IT zou je eens bij een IT detacheerder kunnen gaan buurten.
En in het kader van begrafenissen bestaan er complete opleidingen. Dus streep die maar door.quote:Op woensdag 1 september 2010 15:51 schreef Sessy het volgende:
Vuilnisman en begrafenissen is idd een goeie. Vuilnismannen verdienen stiekem heel goed.
Je zult er vast gradaties inhebben, een vriend van me heeft dit zonder (voor) opleiding een tijd gedaan. Mensen thuis ophalen enzo. Eigenlijk een soort taxichauffeur, maar dan zonder zeurende klanten.quote:Op woensdag 1 september 2010 16:08 schreef Voici het volgende:
[..]
En in het kader van begrafenissen bestaan er complete opleidingen. Dus streep die maar door.
Richt PEAK IT zich niet juist hierop?quote:Op woensdag 1 september 2010 15:35 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
Voor zover ik weet kom je niet aan de bak bij een detacheerder als je 0,0 certificaten/diploma's hebt.
Zoals ik het zie wil je voor een kwartje op de 1e rij zitten. Ga gewoon lekker in een callcentre zitten en geld verdienen. Je zegt het zelf al, je hebt NIETS aan diploma's. Als je geen connecties hebt met mensen in bedrijven kom je echt bijna nergens. Eventueel ambtenaren werk beetje tuintjes schoffelen..
Niet om kisten te sjouwen toch? Ken (heel vaag) iemand die dat als bijbaan deed...quote:Op woensdag 1 september 2010 16:08 schreef Voici het volgende:
[..]
En in het kader van begrafenissen bestaan er complete opleidingen. Dus streep die maar door.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |