abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85945095
Hallo,

Bij welke banen, welk soort werk kan je meer verdienen dan het minimumloon , ten minste 10,00 euro bruto per uur, zonder afgeronde MBO of HBO opleiding? Wie heeft er tips of ideëen?
Ik heb het dus niet over werk waarbij je maximaal 8,50-9,50 kan verdienen.
  woensdag 1 september 2010 @ 12:44:45 #2
180648 iFries
Fryske linkse boomknuffelaar
pi_85945133
Prostituee
Frysk bloed tsjoch op!
  woensdag 1 september 2010 @ 12:45:57 #3
199256 kwiwi
de enige echte.
  woensdag 1 september 2010 @ 12:46:18 #4
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_85945180
Voor jezelf beginnen.
Kiva FOK-team #8 Waar geld echt goed doet!
[b]Op zaterdag 26 juni 2010 18:48 schreef vosss het volgende:[/b]
6 eien
pi_85945181
Call center van een bank/verzekeraar, inbound dus geen mensen lastig vallen tijdens etenstijd ;) Is alleen vaak wel onder klote omstandigheden/tijden, maar ja je kunt niet te kieskeurig zijn denk ik ;)
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pi_85945194
Cokeslet, en dan de coke verkopen.
pi_85945207
De prostitutie in en hoer worden zijn bieden geen optie. *)
  woensdag 1 september 2010 @ 12:47:59 #8
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_85945241
quote:
Op woensdag 1 september 2010 12:46 schreef Twizu het volgende:
Voor jezelf beginnen.
Wat zou iemand die alleen een mavo/havo heeft afgemaakt dan moeten gaan doen? Heeft nergens voor geleerd. Of het moet al iets zijn wat diegene zichzelf heel goed heeft aangeleerd.
pi_85945245
quote:
Op woensdag 1 september 2010 12:46 schreef Twizu het volgende:
Voor jezelf beginnen.
Heb geen startkapitaal beschikbaar, maar op zich wel een goed idee.
Wat kun je zonder startkapitaal starten?
pi_85945260
orderpikken bij een zuivelfabriek! heb ik jaren gedaan als bijbaantje! is wel vrij zwaar werk, maar daar word je ook voor betaald
pi_85945293
Is een opleiding volgen geen optie?
Denk dat je zwaar intensief werk moet doen voor een hoger loon.....
of zwart werk..
pi_85945336
5 ploegendiensten gaan draaien dan kom je door de toeslagen ook wel op dat bedrag uit.
  woensdag 1 september 2010 @ 12:51:16 #13
312694 errrbek
Rollende R en ook een harde L
pi_85945339
quote:
Op woensdag 1 september 2010 12:48 schreef Vriendje35 het volgende:

[..]

een computerreparatiebedrijfje

edit: oh nee wacht, dan moet je investeren in een schroevendraaier
  woensdag 1 september 2010 @ 12:52:03 #14
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_85945372
quote:
Op woensdag 1 september 2010 12:51 schreef errrbek het volgende:

[..]

En zelfs dan.. Moet je ook nog voldoende kennis hebben van computers.
  woensdag 1 september 2010 @ 12:52:45 #15
312694 errrbek
pi_85945396
quote:
Op woensdag 1 september 2010 12:43 schreef Vriendje35 het volgende:
Hallo,

Bij welke banen, welk soort werk kan je meer verdienen dan het minimumloon , ten minste 10,00 euro bruto per uur, zonder afgeronde MBO of HBO opleiding? Wie heeft er tips of ideëen?
oh en het hangt ook af van je leeftijd, maar probeer het eens bij Burger King, daar verdiende ik in het verleden meer dan het minimumloon
pi_85945406
Mensen op straat lid maken van kranten, charity organisaties, etc. Als je goed bent kun je 10+ verdienen.
shoarma is lekker
pi_85945440
Productiewerk in ploegendiensten.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  woensdag 1 september 2010 @ 12:54:54 #18
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_85945466
Ergens via uitzendbureau binnenrollen.

Solliciteren is niet echt een optie he :)

Probeer bij de gemeente als bijv. vuilinsman eens.
Dum de dum
  woensdag 1 september 2010 @ 12:55:13 #19
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_85945473
quote:
Op woensdag 1 september 2010 12:44 schreef iFries het volgende:
Prostituee
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_85945522
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_85945567
Dat is lang niet zo gemakkelijk, waarom denk je dat mensen een bepaalde opleiding volgen? Het beste voor jouw is werk zoeken waarbij je ook een leertraject ingaat.

Zorg anders maar dat je een vrachtwagen rijbewijs haalt, wordt je chauffeur. Als je dat allemaal niks lijkt, ga dan maar voor iets leren. Beroepen als timmerman, schilder, electricien en loodgieter kunnen ook erg goed verdienen en de opleidingen zijn wel te doen met genoeg interesse...
Think about a woman. Doesn't know you're thinking about her. Doesn't care you're thinking about her. Makes you think about her even more.
pi_85945569
quote:
Op woensdag 1 september 2010 12:43 schreef Vriendje35 het volgende:
Hallo,

'

chauffeur of koerier voor mensen die hassan oid heten en willen dat je geen vragen stelt en je voor elke zending 1000 euro per week geven. })
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_85945652
quote:
Op woensdag 1 september 2010 12:48 schreef Vriendje35 het volgende:

[..]

Dit is zeker grappig bedoeld? _O-
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_85945687
quote:
Op woensdag 1 september 2010 12:47 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Wat zou iemand die alleen een mavo/havo heeft afgemaakt dan moeten gaan doen? Heeft nergens voor geleerd. Of het moet al iets zijn wat diegene zichzelf heel goed heeft aangeleerd.
Onzin.. bijna ieder groot bedrijf is opgericht door iemand met niets meer dan havo of mavo.

Kan op dit moment overigens niet een voorbeeld noemen waardoor bovenstaande wat loos overkomt :') maar neem van mij zo aan dat ik door de jaren heen van docus bekijken genoeg voorbeelden ben tegengekomen. :P
pi_85945699
Volgens mij zou je best op een doorgroeifunctie terecht kunnen komen die ongeschoold is, maar je zal wel even een paar jaar door de zure appel heen moeten bijten. School is niet de enige plek waar je iets kan leren.
pi_85945908
Drugsdealer.
woensdag 8 september 2010 20:32 schreef Lurk_Kloon het volgende:[/b]
Hoe word je een gewaardeerd user op fok?
Ik word nooit gequete enzo... ;( ;( ;( ;(
pi_85946007
quote:
Op woensdag 1 september 2010 13:00 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Onzin.. bijna ieder groot bedrijf is opgericht door iemand met niets meer dan havo of mavo.

Kan op dit moment overigens niet een voorbeeld noemen waardoor bovenstaande wat loos overkomt :') maar neem van mij zo aan dat ik door de jaren heen van docus bekijken genoeg voorbeelden ben tegengekomen. :P
Bijna ieder bedrijf :'( Er zijn uitzondering ja, maar bijna ieder groot bedrijf ;(
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
  woensdag 1 september 2010 @ 13:10:37 #28
312694 errrbek
pi_85946024
Je kunt trouwens ook via een uitzendbureau administratief werk ofgzo gaan doen
  woensdag 1 september 2010 @ 13:15:34 #29
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_85946186
dan moet je het in het vieze werk zoeken; bijvoorbeeld vuilnisman. of zwaar werk zoals in de bouw :). of werk in ploegen :).
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_85946444
Hey, allemaal bedankt voor de reacties.
Bedankt dat je de tijd neemt om me te adviseren!

quote:
Voor jezelf beginnen
Wil ik heel graag doen. Wil wel graag ondernemer of internet ondernemer worden, maar ondernemerschap is verbonden aan vele risico's.
Dus zou eerst zeker moeten zijn van voldoende maandinkomen. Hier kan een tijd over heen gaan. Toevallig een deskundige op dit forum die me hier meer over kan vertellen?
quote:
Call center van een bank/verzekeraar, inbound dus geen mensen lastig vallen tijdens etenstijd Is alleen vaak wel onder klote omstandigheden/tijden, maar ja je kunt niet te kieskeurig zijn denk ik
Nee, ben ook niet te kieskeurig denk ik, maar call center werk verdient toch nooit meer dan 9 euro of zie ik dit verkeerd?
quote:
Ben wel een expert op het gebied van SEO. "Hoe komt je website hoger in Google"
quote:
orderpikken bij een zuivelfabriek! heb ik jaren gedaan als bijbaantje! is wel vrij zwaar werk, maar daar word je ook voor betaald
Liever geen zwaar werk. Als het meezit moet mijn rug nog tientallen jaren mee.
quote:
Is een opleiding volgen geen optie?
Denk dat je zwaar intensief werk moet doen voor een hoger loon.....
of zwart werk..
Is zeker een optie, maar dan kom ik toch niet direct aan een baan van 10,00 + per uur? Moet er eerst voor studeren een aantal jaar.
quote:
5 ploegendiensten gaan draaien dan kom je door de toeslagen ook wel op dat bedrag uit.
Wat zijn 5-ploegendiensten? Nachtdiensten?
quote:
quote:
En zelfs dan.. Moet je ook nog voldoende kennis hebben van computers.
Ben inderdaad geen computer expert. Zou hiervoor eerst een opleiding moeten doen. Heb wel interesse in computers dus daar bof ik dan weer mee.
quote:
oh en het hangt ook af van je leeftijd, maar probeer het eens bij Burger King, daar verdiende ik in het verleden meer dan het minimumloon
20-25 jaar. Burger King verdient niet meer dan minimum of ietjes, ietsje meer. Burgers bakken is gewoon laag betaald werk. Had je misschien mazzel met het winnen van een "medewerker van de maand" geldprijs?
quote:
Ergens via uitzendbureau binnenrollen.
Solliciteren is niet echt een optie he
Probeer bij de gemeente als bijv. vuilinsman eens.
Wat bedoel je met uitzendbureau binnenrollen? Als uitzendkracht werken of proberen aan een goed betaalde baan te komen via uitzendwerk bij opdrachtgevers?
quote:
Dat is lang niet zo gemakkelijk, waarom denk je dat mensen een bepaalde opleiding volgen? Het beste voor jouw is werk zoeken waarbij je ook een leertraject ingaat.
Wat kun je mij vertellen over een leertraject? Hoe werkt dat in de praktijk? Is het zo'n 1 dag naar school, 5 dagen werken concept?
quote:
quote:
Dit is zeker grappig bedoeld?
Nee, was echt niet grappig bedoeld. Heb je wat tips voor me of ideas?
pi_85946505
quote:
Op woensdag 1 september 2010 13:10 schreef errrbek het volgende:
Je kunt trouwens ook via een uitzendbureau administratief werk ofgzo gaan doen
Bedankt voor deze tip. Misschien kan ik er wat mee.
  woensdag 1 september 2010 @ 13:27:02 #32
312694 errrbek
pi_85946583
quote:
Op woensdag 1 september 2010 13:24 schreef Vriendje35 het volgende:

[..]

Bedankt voor deze tip. Misschien kan ik er wat mee.
mijn vriendin is zo wel aan haar huidige baan gekomen en heeft zonder opleiding wel een vast contract met meer dan 2k bruto per maand.
  woensdag 1 september 2010 @ 13:27:36 #33
180648 iFries
Fryske linkse boomknuffelaar
pi_85946607
quote:
Op woensdag 1 september 2010 13:23 schreef Vriendje35 het volgende:

[..]

Ben wel een expert op het gebied van SEO. "Hoe komt je website hoger in Google"

Zat werk voor jou, helemaal als je ook daadwerkelijk een expert bent
http://jobsearch.monsterb(...)cy=nl&lid=184&re=130
Frysk bloed tsjoch op!
pi_85946758
Accepteren dat je zonder opleiding niet gauw voor de beter betalende banen in aanmerking komt, dus accepteren dat je eerst een tijdje wat minder verdient totdat je meer ervaring hebt en dan door kunt groeien.

Volgens mij is de IT markt weer een beetje aan het aantrekken, dus als je affiniteit hebt met IT zou je eens bij een IT detacheerder kunnen gaan buurten.
  woensdag 1 september 2010 @ 13:43:44 #35
312694 errrbek
pi_85947300
quote:
Op woensdag 1 september 2010 13:31 schreef anboni het volgende:
Accepteren dat je zonder opleiding niet gauw voor de beter betalende banen in aanmerking komt, dus accepteren dat je eerst een tijdje wat minder verdient totdat je meer ervaring hebt en dan door kunt groeien.

Volgens mij is de IT markt weer een beetje aan het aantrekken, dus als je affiniteit hebt met IT zou je eens bij een IT detacheerder kunnen gaan buurten.
in het kader van iedereen kan testen is dat best te doen ja, pm maar ff als ik een balletje op moet gooien. Voornaamste voorwaarde om aangenomen te worden is dat je een IQ-testje maakt en bij de beste 50% van alle afgestudeerde HBO en WO studenten zit (daar heb je dus geen studie voor nodig) :)
pi_85947544
Ik heb met alleen met Mavo en niet afgeronde MBO ruim 2000 euro netto.
Kwestie van hard werken, goed verhaal en beetje geluk.
In de logistieke branch, waar je ook gewoon als loodsjongen kunt beginnen en hogerop komen.
Ik heb altijd op kantoor gewerkt, maar ken jongen die gewoon begonnen is bij onze loods met 'simpel'
laden en lossen van vleescontainers.. En na 15 jaar in zijn BMW X5 vlees verkoopt..
Hell To The Liars
pi_85950858
quote:
Op woensdag 1 september 2010 13:23 schreef Vriendje35 het volgende:
Hey, allemaal bedankt voor de reacties.
Bedankt dat je de tijd neemt om me te adviseren!

Nee, ben ook niet te kieskeurig denk ik, maar call center werk verdient toch nooit meer dan 9 euro of zie ik dit verkeerd?
Vandaar de bank/verzekeraar ;) Dan val je niet onder een Callcenter CAO maar onder een bank CAO en dat zijn leuke salarissen waardoor klote werk opeens best te doen is. Gaat vaak via een uitzendbureau. Welke regio woon je?
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pi_85951240
quote:
Op woensdag 1 september 2010 13:27 schreef iFries het volgende:

[..]

Zat werk voor jou, helemaal als je ook daadwerkelijk een expert bent
http://jobsearch.monsterb(...)cy=nl&lid=184&re=130
:') :') :') Dat er nog steeds mensen betalen voor dat soort rommel.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_85951422
quote:
Op woensdag 1 september 2010 13:31 schreef anboni het volgende:

Voor zover ik weet kom je niet aan de bak bij een detacheerder als je 0,0 certificaten/diploma's hebt.

Zoals ik het zie wil je voor een kwartje op de 1e rij zitten. Ga gewoon lekker in een callcentre zitten en geld verdienen. Je zegt het zelf al, je hebt NIETS aan diploma's. Als je geen connecties hebt met mensen in bedrijven kom je echt bijna nergens. Eventueel ambtenaren werk beetje tuintjes schoffelen..
  woensdag 1 september 2010 @ 15:42:53 #40
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_85951654
Ga bij een begrafensondernemer werken.
Vampire Romance O+
pi_85951947
Vuilnisman en begrafenissen is idd een goeie. Vuilnismannen verdienen stiekem heel goed.
  woensdag 1 september 2010 @ 16:08:38 #42
299023 Voici
Ça me plaît
pi_85952537
quote:
Op woensdag 1 september 2010 15:51 schreef Sessy het volgende:
Vuilnisman en begrafenissen is idd een goeie. Vuilnismannen verdienen stiekem heel goed.
En in het kader van begrafenissen bestaan er complete opleidingen. Dus streep die maar door.
pi_85952803
Horeca is ook wel te doen, mits je een tent uitzoekt waar goede fooi gegeven word, mijn vriend heeft een jaar bij een tent gewerkt waar ie tussen de 30 en 80 euro fooi per avond had.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_85953614
Droopie, bedankt voor je aanvulling.
Dit geeft de burger moed!

Overigens is het zo dat werken via uitzendbureau´s ook de perfecte kans is om werkervaring op te doen en snel aan werk te komen, snel je geld uitbetaald te krijgen en misschien weleens ergens sniki binnen kan komen.
  woensdag 1 september 2010 @ 16:40:33 #45
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_85953625
quote:
Op woensdag 1 september 2010 16:08 schreef Voici het volgende:

[..]

En in het kader van begrafenissen bestaan er complete opleidingen. Dus streep die maar door.
Je zult er vast gradaties inhebben, een vriend van me heeft dit zonder (voor) opleiding een tijd gedaan. Mensen thuis ophalen enzo. Eigenlijk een soort taxichauffeur, maar dan zonder zeurende klanten.

Ik geloof niet dat hij er bij de dienst bij was, ik zal eens vragen hoe het zat.
Vampire Romance O+
  woensdag 1 september 2010 @ 16:44:04 #46
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_85953761
quote:
Op woensdag 1 september 2010 15:35 schreef dikke_donder het volgende:

[..]

Voor zover ik weet kom je niet aan de bak bij een detacheerder als je 0,0 certificaten/diploma's hebt.

Zoals ik het zie wil je voor een kwartje op de 1e rij zitten. Ga gewoon lekker in een callcentre zitten en geld verdienen. Je zegt het zelf al, je hebt NIETS aan diploma's. Als je geen connecties hebt met mensen in bedrijven kom je echt bijna nergens. Eventueel ambtenaren werk beetje tuintjes schoffelen..
Richt PEAK IT zich niet juist hierop?
Vampire Romance O+
  woensdag 1 september 2010 @ 16:49:23 #47
7306 Diepvriez
..word maar wat rustiger
pi_85953965
Fantastische link om zulke vragen te beantwoorden http://www.de-salarisindicatie.nl/
zo goed..?
pi_85954254
quote:
Op woensdag 1 september 2010 16:08 schreef Voici het volgende:

[..]

Niet om kisten te sjouwen toch? Ken (heel vaag) iemand die dat als bijbaan deed...
  woensdag 1 september 2010 @ 17:18:48 #49
256575 Joe-Momma
same planet different world
pi_85955009
Asbest verwijderraar??

Of

Slooper in de bouw.

Of

Gewoon lekker bij de appie heijn werken icm stufi en een opleiding??
pi_85955973
Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')