Ja dat is allemaal prima om te doen maar verdiend het ook een beetje?quote:
quote:Sector
Andere
Functie
vuilnisman
Opleiding
MBO/MTS
Ervaring (in jaren)
1 jaar
Totale Bruto Jaar Salaris
14500,--
13e maand (Ja/Nee)
Nee
Soort Contract
VastDienst
Uren per week
40
Dacht dat de gemiddelde vuilnisman toch meer verdiendequote:
quote:
Wat bedoel je daar dan weer mee? Dat ligt volledig aan de functie.quote:Op donderdag 5 november 2009 23:00 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
![]()
14500 lijkt me een beetje weinig, toch maar naar wat anders op zoek dan.
nu nog alleen de vraag: krijg je ook minimumloon als je fulltime werkt?
2007:quote:Op donderdag 5 november 2009 23:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dacht dat de gemiddelde vuilnisman toch meer verdiende
Klikbaar:quote:Binnen de ‘logistieke’ functies mag de chef magazijn/expeditie zich wel verheugen in een hoger dan gemiddeld (3 procent) salarisgroei. Deze functie brengt nu 5 procent meer salaris op dan vorig jaar (zie onderzoek 2006). Heftruckchauffeurs, logistiek medewerkers en ook vrachtwagenchauffeurs (!) zijn er in de berekening van Berenschot niet echt op vooruit gegaan. Standaard behoort de heftruckchauffeur tot de laagbetaalde functies, zo’n 3.000 euro per jaar minder dan de vrachtwagenchauffeur, maar ook 1.500 tot 2.000 euro minder dan de banketbakker, vuilnisman en tegelzetter.
Die 14.500 bruto per jaar was de eerste link op Google. Geen idee of het betrouwbaar is.quote:Op donderdag 5 november 2009 23:10 schreef blessed19 het volgende:
ik dacht altijd dat vuilnismannen wel redelijk betaald kregen.
Dus jij wilt zeggen dat ik maar een uitkering moet gaan trekken?quote:Op donderdag 5 november 2009 23:19 schreef Provinciaal het volgende:
Gezien je icoon geef je toch niet om materiele zaken?
Links lullen rechts vullen zeker.
Nee, je moet werken en niet zeuren om geld. Proletarier.quote:Op donderdag 5 november 2009 23:23 schreef FunkyHomosapien het volgende:
Bedankt zarGon!
[..]
Dus jij wilt zeggen dat ik maar een uitkering moet gaan trekken?
Daar ga je van stinken.quote:En ja, een vuilnisman die vult echt heeeul rechts, rare user.
ik werk 20 uur p/w naast mijn opleiding en ik ben van plan om fulltime te gaan werken als ik klaar ben met mijn opleiding, waar zeur ik precies om geld?quote:Op donderdag 5 november 2009 23:34 schreef Provinciaal het volgende:
[..]
Nee, je moet werken en niet zeuren om geld. Proletarier.
[..]
Daar ga je van stinken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |