Nee, hordenlopers zonder benen bestaan niet.quote:
Graag nog een keer de OP lezen en dan extra aandacht spenderen aan de toon ervanquote:Op woensdag 23 september 2009 00:34 schreef trovey het volgende:Legale baan in loondienst die goed betaald zonder dat je er diploma's voor nodig hebt. Kom even terug uit sprookjesland a.u.b.
Nu al met het verkeerde been uit bed gestapt TSquote:Op woensdag 23 september 2009 00:40 schreef Armoed het volgende:
[..]
Graag nog een keer de OP lezen en dan extra aandacht spenderen aan de toon ervanen wat -dt les aanvragen.
En @andere josti: teveel is een zelfstandig naamwoord, bv. 'ik heb een teveel aan goederen'
yupquote:Op woensdag 23 september 2009 00:44 schreef trovey het volgende:
[..]
Nu al met het verkeerde been uit bed gestapt TS
voor ongeschoold werk, 2000+ bruto voor 36-40 uurquote:Op woensdag 23 september 2009 00:58 schreef Technofreakzz het volgende:
wat versta je onder goed betaald?
Zegt iemand die ''loonbaan dat'' in de TT heeft staanquote:Op woensdag 23 september 2009 00:40 schreef Armoed het volgende:
[..]
Graag nog een keer de OP lezen en dan extra aandacht spenderen aan de toon ervanen wat -dt les aanvragen.
En @andere josti: teveel is een zelfstandig naamwoord, bv. 'ik heb een teveel aan goederen'
Of combinaties daarvan. Ik heb begrepen dat het schoonmaken van de binnenkant van mammoettankers heel aardig betaalt.quote:Op woensdag 23 september 2009 00:37 schreef Kaar68 het volgende:
Er zijn zat ongeschoolde banen die best goed betalen. Alleen betekent dat lange dagen maken, ploegendiensten draaien, gevaarlijk werk (vuilnis prikken langs de snelweg bijvoorbeeld) of hartstikke vies werk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |