Wat zou iemand die alleen een mavo/havo heeft afgemaakt dan moeten gaan doen? Heeft nergens voor geleerd. Of het moet al iets zijn wat diegene zichzelf heel goed heeft aangeleerd.quote:
Heb geen startkapitaal beschikbaar, maar op zich wel een goed idee.quote:
een computerreparatiebedrijfjequote:Op woensdag 1 september 2010 12:48 schreef Vriendje35 het volgende:
[..]
Heb geen startkapitaal beschikbaar, maar op zich wel een goed idee.
Wat kun je zonder startkapitaal starten?
En zelfs dan.. Moet je ook nog voldoende kennis hebben van computers.quote:Op woensdag 1 september 2010 12:51 schreef errrbek het volgende:
[..]
een computerreparatiebedrijfje
edit: oh nee wacht, dan moet je investeren in een schroevendraaier
oh en het hangt ook af van je leeftijd, maar probeer het eens bij Burger King, daar verdiende ik in het verleden meer dan het minimumloonquote:Op woensdag 1 september 2010 12:43 schreef Vriendje35 het volgende:
Hallo,
Bij welke banen, welk soort werk kan je meer verdienen dan het minimumloon , ten minste 10,00 euro bruto per uur, zonder afgeronde MBO of HBO opleiding? Wie heeft er tips of ideëen?
Ik heb het dus niet over werk waarbij je maximaal 8,50-9,50 kan verdienen.
quote:
'quote:Op woensdag 1 september 2010 12:43 schreef Vriendje35 het volgende:
Hallo,
Bij welke banen, welk soort werk kan je meer verdienen dan het minimumloon , ten minste 10,00 euro bruto per uur, zonder afgeronde MBO of HBO opleiding? Wie heeft er tips of ideëen?
Ik heb het dus niet over werk waarbij je maximaal 8,50-9,50 kan verdienen.
Dit is zeker grappig bedoeld?quote:Op woensdag 1 september 2010 12:48 schreef Vriendje35 het volgende:
[..]
Heb geen startkapitaal beschikbaar, maar op zich wel een goed idee.
Wat kun je zonder startkapitaal starten?
Onzin.. bijna ieder groot bedrijf is opgericht door iemand met niets meer dan havo of mavo.quote:Op woensdag 1 september 2010 12:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat zou iemand die alleen een mavo/havo heeft afgemaakt dan moeten gaan doen? Heeft nergens voor geleerd. Of het moet al iets zijn wat diegene zichzelf heel goed heeft aangeleerd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |