SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die dus.quote:
Die vraag hoorde nog bij augustus.quote:Op woensdag 1 september 2010 09:07 schreef Bronson het volgende:
Volgens mij kan je beter even een nieuwe stand maken:
Tussenstand september:
1 Bronson
Je hebt gelijk.quote:Op woensdag 1 september 2010 09:21 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Die vraag hoorde nog bij augustus.
Helemaal goed.quote:Op woensdag 1 september 2010 09:52 schreef Gillingham het volgende:
Gus van Sant
Good Will Hunting
Elephant
Last Days
Paranoid Park
Milk
Own Private Idaho
Maar natuurlijk.quote:Op woensdag 1 september 2010 12:08 schreef Bronson het volgende:
Ah, HAL 9000.![]()
2001: A Space Odyssey.
Het kwam me ook zo bekend voor. Is ook al weer even geleden dat ik hem heb gezien. Maar die film zal me altijd bijblijven.quote:Op woensdag 1 september 2010 12:12 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Maar natuurlijk.
Leuk dat je het wel herkende, maar niet direct kon plaatsen.
Bronson +1
Tussenstand september:
1 Gillingham
1 Bronson
Alleen Robert Downey Jr. is correct. Staat op nummer 4.quote:Op woensdag 1 september 2010 12:29 schreef InTrePidIvity het volgende:
Tom Cruise
Robert Downey Jr.
Tom Hanks
Leonardo DiCaprio
Christian Bale
Alleen Johnny Depp is goed. Staat op nummer 8.quote:Op woensdag 1 september 2010 12:35 schreef Gillingham het volgende:
George Clooney
Matt Damon
Johnny Depp
Ik deed al mijn best om dat te doen.quote:Op woensdag 1 september 2010 12:43 schreef Bronson het volgende:
[..]
. Denk maar echt aan mainstream films en acteurs/actrices van het afgelopen jaar.
Haha, nee sorry.quote:Op woensdag 1 september 2010 12:48 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Ik deed al mijn best om dat te doen.![]()
Jim Carrey?
Will Smith?
Dat mag uiteraard allebei.quote:Op woensdag 1 september 2010 12:56 schreef InTrePidIvity het volgende:
Zijn het alleen mannen, of mogen het ook vrouwen zijn?
Famke Janssen?quote:Op woensdag 1 september 2010 13:01 schreef Bronson het volgende:
[..]
Dat mag uiteraard allebei.
Over de overigen:
• Als ik het goed heb komt in 2011 (gelukkig) het laatste deel van deze boekverfilming.
• Deze man heeft de laatste jaren weer een lading films afgeleverd omdat hij achtervolgt wordt door financiële tegenslagen.
• Deze vrouw is van Nederlandse afkomst.
Klopt.quote:
quote:
quote:
Nee, nee en nee. Met die vrouw van Nederlandse afkomst bedoel ik van oorspronkelijke afkomst. Ze is de meest genomineerde vrouw voor een Oscar.quote:
Dat is de nummer 1!quote:
quote:Op woensdag 1 september 2010 13:10 schreef Asap het volgende:
En Bruce Willis
Had ze beter in 1 post kunnen zetten...
Nope.quote:Op woensdag 1 september 2010 13:11 schreef latislos het volgende:
Emma Watson verdiende ook wel aardig.
quote:Op woensdag 1 september 2010 13:13 schreef latislos het volgende:
Shia Lebeouf
Robert Downey Jr
Johnny Depp
Daniel Radcliffe
Sigourney Weaver?
quote:Op woensdag 1 september 2010 13:18 schreef latislos het volgende:
Shia Lebeouf
Robert Downey Jr
Johnny Depp
Daniel Radcliffe
Sandra Bullock?
Meryl Streepquote:Op woensdag 1 september 2010 13:11 schreef Bronson het volgende:
[..]
Nee, nee en nee. Met die vrouw van Nederlandse afkomst bedoel ik van oorspronkelijke afkomst. Ze is de meest genomineerde vrouw voor een Oscar.
Juist!quote:Op woensdag 1 september 2010 13:18 schreef Asap het volgende:
Sam Worthington
Snikkolas Cage (zijn laatste films zijn wel redelijk triest muv Kick-ass)
Leonardo diCaprio
Ben Stiller
En die inderdaad!quote:
Zou haar niet gegokt hebben voor zoveel... zo goed vind ik haar ook niet echt...quote:Op woensdag 1 september 2010 13:20 schreef Bronson het volgende:
2. Anne Hathaway (Alice in Wonderland, Bride Wars) - $64
Die lijst is dan ook totaal geen weergave van de 'beste' acteurs.quote:Op woensdag 1 september 2010 13:22 schreef Asap het volgende:
[..]
Zou haar niet gegokt hebben voor zoveel... zo goed vind ik haar ook niet echt...
Die staat er niet tussen.quote:Op woensdag 1 september 2010 14:48 schreef ThaTim het volgende:
Het is wel essentieel met Mr.Bean the Movie.
Die is al goed.quote:
Maar deze bedoelde ik uiteraardquote:
Ik doelde meer op wat ze had verdiend... 64m! Doet ze wel netjesquote:Op woensdag 1 september 2010 13:42 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Die lijst is dan ook totaal geen weergave van de 'beste' acteurs.
Rendement en kwaliteit zijn natuurlijk niet hetzelfde.
Niet echt boeiend zoals jammergenoeg bijna alle vechtspel verfilmingen, alhoewel de 1e Mortal Kombat wel vermakelijk wasquote:
quote:Op woensdag 1 september 2010 15:36 schreef Asap het volgende:
[..]
Niet echt boeiend zoals jammergenoeg bijna alle vechtspel verfilmingen, alhoewel de 1e Mortal Kombat wel vermakelijk was![]()
![]()
SamuelofSEK +1
Tussenstand september 2010:
1 Gillingham
1 Bronson
1 InTrePidIvity
1 Asap
1 SamuelofSEK
Was ik al bang voor, ook de reden dat hij nog altijd ongezien hier ligtquote:Op woensdag 1 september 2010 15:36 schreef Asap het volgende:
Niet echt boeiend zoals jammergenoeg bijna alle vechtspel verfilmingen, alhoewel de 1e Mortal Kombat wel vermakelijk was![]()
InTrePidIvity+1quote:
Oneerlijk! Ik had in mijn haast gewoon Transporter gezegd!quote:Op woensdag 1 september 2010 15:53 schreef SamuelofSEK het volgende:
Stelletje f5ers
[..]
InTrePidIvity+1
2 InTrePidIvity
1 Gillingham
1 Bronson
1 Asap
1 SamuelofSEK
Moet ik dit lezen als The Lake House met Sandra Bullock en Keanu Reeves?quote:Op woensdag 1 september 2010 15:55 schreef InTrePidIvity het volgende:
Buiten dat dit een heel leuk liedje is, is het ook de Duitstalige titel van een film. Welke en wie zijn de hoofdrolspelers?
Keanu Reeves en Sandra Bullockquote:Op woensdag 1 september 2010 15:55 schreef InTrePidIvity het volgende:
Buiten dat dit een heel leuk liedje is, is het ook de Duitstalige titel van een film. Welke en wie zijn de hoofdrolspelers?
Lul..quote:Op woensdag 1 september 2010 15:59 schreef Bronson het volgende:
[..]
Moet ik dit lezen als The Lake House met Sandra Bullock en Keanu Reeves?
Dat moet.quote:Op woensdag 1 september 2010 15:59 schreef Bronson het volgende:
[..]
Moet ik dit lezen als The Lake House met Sandra Bullock en Keanu Reeves?
En dat is nummer 7. A Few Good Men is natuurlijk ook nog een bekende.quote:
Ik zag het zelf niet eerlijk gezegd nietquote:Op woensdag 1 september 2010 16:53 schreef SamuelofSEK het volgende:
Hmm altijd handig om de helft van vraag te lezen...
Ah kut, had ik het ook niet helemaal gelezenquote:
ditquote:
Substitute +1quote:
Nee.quote:
Mainport +1quote:Sherlock Holmes
Uh, Kevin Spacey.quote:Op woensdag 1 september 2010 19:33 schreef The_Substitute het volgende:
Wilde wat anders doen, maar duurt te lang...
Nog maar een Quootje: " We spend our whole life trying to stop death. Eating, inventing, loving, praying, fighting, killing. But what do we really know about death? Just that nobody comes back. Then there comes a point - a moment - in life when your mind outlives its desires, its obsessions, when your habits survive your dreams, and when your losses... Maybe death is a gift. You wonder. All I can tell you is that by this time tomorrow I'll be dead. I know when. I just cannot say why. You have 24 hours to find out.
Ditquote:Op woensdag 1 september 2010 19:38 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Uh, Kevin Spacey.
The Life of David Gale?
Ja, ik kan niet op de naam komen, hij's met Bill Murrayquote:
Eindelijkquote:
The Royal Tenenbaumsquote:Op woensdag 1 september 2010 20:17 schreef The_Substitute het volgende:
Noem nog maar drie films die Bill Murray met Wes Anderson gemaakt heeft.
Moet niet moeilijk zijn.
quote:Op woensdag 1 september 2010 20:19 schreef ThaTim het volgende:
[..]
The Royal Tenenbaums
The Life Aquatic with Steve Zissou
The Darjeeling Limited (erg kleine rol)
The Fantastic Mr.Fox
Ik zei 3, geen 4 of 2quote:Op woensdag 1 september 2010 20:19 schreef victorinox het volgende:
The Life Aquatic with Steve Zissou
The Royal Tenenbaums
Onmiskenbaar!quote:
Volgens mij is ie 't gewoon vergeten, want in die vorige Rushmore vraag staat de titel niet in de bestandsnaam.quote:Op woensdag 1 september 2010 20:52 schreef Gillingham het volgende:
Dan ga ik de volgende vraag maar alvast voorbereiden.
Tip voor ThaTim:
Gebruik deze site zodat bestandsnamen weggewerkt zijn in de url.
Zou kunnen inderdaad. Hoewel het ook toeval kan zijn, want die zijn ook niet van tinypic.quote:Op woensdag 1 september 2010 20:55 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Volgens mij is ie 't gewoon vergeten, want in die vorige Rushmore vraag staat de titel niet in de bestandsnaam.
Of expres zo gedaan, zodat wij 't konden controleren, want hij is er niet meer.quote:Op woensdag 1 september 2010 20:59 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Zou kunnen inderdaad. Hoewel het ook toeval kan zijn, want die zijn ook niet van tinypic.
Actor zal idd Bruno Ganz dan zijn...quote:Op woensdag 1 september 2010 20:57 schreef Gillingham het volgende:
Trivia van welke film?
[Actor] studied Parkinson's patients in a Swiss hospital to prepare for his role as [character].
Intre +1quote:
quote:A seemingly perfect family moves into a suburban neighborhood, but when it comes to the truth as to why they're living there, they don't exactly come clean with their neighbors.
Intre heeft dus nu wel 3 puntenquote:Op woensdag 1 september 2010 21:25 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Intre +1
3 The_Substitute
2 Bronson
2 Gillingham
2 InTrePidIvity <---Nb!!![]()
2 Mainport
2 SamuelofSEK
2 ThaTim
1 Asap
Que?quote:Op woensdag 1 september 2010 21:30 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Intre heeft dus nu wel 3 punten
Hij viel me nog best meequote:
Dus uhh, als ik niks had gez....quote:Op woensdag 1 september 2010 21:39 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik had het zelf nog niet eens gezien
quote:Look around you. You'll see two councilmen, a union official, a couple of off-duty cops and a judge. Now, I wouldn't have a second's hesitation blowing your head off right here and right now in front of them. That's power you can't buy. That's the power of fear.
Batman Beginsquote:Op woensdag 1 september 2010 21:49 schreef FireFox1 het volgende:
Uit welke film komt deze quote?
[..]
Was ie zo makkelijk?quote:
Nolan Fanboyquote:Op woensdag 1 september 2010 21:52 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Was ie zo makkelijk?![]()
The_Substitute +1
4 The_Substitute
3 InTrePidIvity
2 Bronson
2 Gillingham
2 Mainport
2 SamuelofSEK
2 ThaTim
1 Asap
1 FireFox1
En hij is een Newman Fanboyquote:
FireFox1 +1quote:
quote:Op woensdag 1 september 2010 22:29 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Gillingham +1 (update 2 pagina's terug)
4 The_Substitute
3 InTrePidIvity
2 Bronson
3 Gillingham
2 Mainport
2 SamuelofSEK
2 ThaTim
2 FireFox1
1 Asap
1 Flitspaal
Aangezien niemand reageerde...quote:
The Departed.quote:Op donderdag 2 september 2010 09:37 schreef Bronson het volgende:
Welke film hoort er bij onderstaande characters? Graag ook per character de acteur.
Billy Costigan
Colin Sullivan
Cpt. Queenan
Cpt. Ellerby
Ik wilde je bijna een punt geven, maar de laatste is niet goed.quote:Op donderdag 2 september 2010 10:45 schreef Sequencial het volgende:
[..]
The Departed.
Billy Costigan - Leonardo DiCaprio
Colin Sullivan - Matt Damon
Cpt. Queenan - Martin Sheen
Cpt. Ellerby - Mark Wahlberg
Oh nee, da's Alec Baldwin!quote:Op donderdag 2 september 2010 10:46 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ik wilde je bijna een punt geven, maar de laatste is niet goed.
quote:Op donderdag 2 september 2010 10:51 schreef InTrePidIvity het volgende:
Pik ik 'm dan met Alec Baldwin?
Hehe, ernstig.quote:Op donderdag 2 september 2010 10:51 schreef InTrePidIvity het volgende:
Pik ik 'm dan met Alec Baldwin?
Juistquote:
Het lijkt Jason Statham.quote:
het is je beurt nietquote:Op donderdag 2 september 2010 11:11 schreef PintuR het volgende:
Bij welke film hoort de tagline: "Paradise has its price"?
Film uit 2000
Hij had het goed hoorquote:Op donderdag 2 september 2010 11:12 schreef ThaTim het volgende:
[..]
het is je beurt niet
maar is het niet The Beach?
ow sorry, had ik gemistquote:
Juist! +1 ThaTimquote:Op donderdag 2 september 2010 11:12 schreef ThaTim het volgende:
[..]
het is je beurt niet
maar is het niet The Beach?
Neen, zijn personage heet Hawk.quote:
Het is ook met Robert Loggiaquote:Op donderdag 2 september 2010 12:22 schreef Bronson het volgende:
Uh.. zoveel films van hem uit de jaren 80 heb ik niet gezien.
Het is een echt C-film!quote:Op donderdag 2 september 2010 12:25 schreef DragonFodder het volgende:
Over the top
Redelijk onbekende film, en terecht!
Gister zeker King Kong gekekenquote:Op donderdag 2 september 2010 12:28 schreef DragonFodder het volgende:
Er zijn niet genoeg letters in het alfabet voor die film.
Magoe:
Noem de drie actrices die de love interest van King Kong gespeeld hebben in de verschillende versies
Nee, maar wel de aankondiging gezien. Daar zal het subliminaal wel aan liggen inderdaadquote:
Je hebt er trouwens 11 genoemd, dat is er één teveel en dus vraag niet goed beantwoordquote:Op donderdag 2 september 2010 12:37 schreef Bronson het volgende:
Ik was al bang tijdens mijn antwoord dat iemand me voor was, en dat mijn typwerk voor niks zou zijn.
Daar kwam ik ook achter. Maar dat zou weer teveel werk zijn om hem weg te halen.quote:Op donderdag 2 september 2010 12:37 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Je hebt er trouwens 11 genoemd, dat is er één teveel en dus vraag niet goed beantwoord![]()
Nou die dus.quote:
Was een brandalarm in het gebouw en moesten evacueren, daarna niet meer ook mijn vraag gedacht...quote:Op donderdag 2 september 2010 09:25 schreef Bronson het volgende:
The Magnificent Seven.![]()
Eli Wallach
Charles Bronson
Yul Brynner
Bedankt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |