quote:Op woensdag 1 september 2010 15:36 schreef Asap het volgende:
[..]
Niet echt boeiend zoals jammergenoeg bijna alle vechtspel verfilmingen, alhoewel de 1e Mortal Kombat wel vermakelijk was![]()
![]()
SamuelofSEK +1
Tussenstand september 2010:
1 Gillingham
1 Bronson
1 InTrePidIvity
1 Asap
1 SamuelofSEK
Was ik al bang voor, ook de reden dat hij nog altijd ongezien hier ligtquote:Op woensdag 1 september 2010 15:36 schreef Asap het volgende:
Niet echt boeiend zoals jammergenoeg bijna alle vechtspel verfilmingen, alhoewel de 1e Mortal Kombat wel vermakelijk was![]()
InTrePidIvity+1quote:
Oneerlijk! Ik had in mijn haast gewoon Transporter gezegd!quote:Op woensdag 1 september 2010 15:53 schreef SamuelofSEK het volgende:
Stelletje f5ers
[..]
InTrePidIvity+1
Tussenstand september 2010:
2 InTrePidIvity
1 Gillingham
1 Bronson
1 Asap
1 SamuelofSEK
Moet ik dit lezen als The Lake House met Sandra Bullock en Keanu Reeves?quote:Op woensdag 1 september 2010 15:55 schreef InTrePidIvity het volgende:
Buiten dat dit een heel leuk liedje is, is het ook de Duitstalige titel van een film. Welke en wie zijn de hoofdrolspelers?
Keanu Reeves en Sandra Bullockquote:Op woensdag 1 september 2010 15:55 schreef InTrePidIvity het volgende:
Buiten dat dit een heel leuk liedje is, is het ook de Duitstalige titel van een film. Welke en wie zijn de hoofdrolspelers?
Lul..quote:Op woensdag 1 september 2010 15:59 schreef Bronson het volgende:
[..]
Moet ik dit lezen als The Lake House met Sandra Bullock en Keanu Reeves?
Dat moet.quote:Op woensdag 1 september 2010 15:59 schreef Bronson het volgende:
[..]
Moet ik dit lezen als The Lake House met Sandra Bullock en Keanu Reeves?
En dat is nummer 7. A Few Good Men is natuurlijk ook nog een bekende.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |