Niet echt boeiend zoals jammergenoeg bijna alle vechtspel verfilmingen, alhoewel de 1e Mortal Kombat wel vermakelijk wasquote:
quote:Op woensdag 1 september 2010 15:36 schreef Asap het volgende:
[..]
Niet echt boeiend zoals jammergenoeg bijna alle vechtspel verfilmingen, alhoewel de 1e Mortal Kombat wel vermakelijk was![]()
![]()
SamuelofSEK +1
Tussenstand september 2010:
1 Gillingham
1 Bronson
1 InTrePidIvity
1 Asap
1 SamuelofSEK
Was ik al bang voor, ook de reden dat hij nog altijd ongezien hier ligtquote:Op woensdag 1 september 2010 15:36 schreef Asap het volgende:
Niet echt boeiend zoals jammergenoeg bijna alle vechtspel verfilmingen, alhoewel de 1e Mortal Kombat wel vermakelijk was![]()
InTrePidIvity+1quote:
Oneerlijk! Ik had in mijn haast gewoon Transporter gezegd!quote:Op woensdag 1 september 2010 15:53 schreef SamuelofSEK het volgende:
Stelletje f5ers
[..]
InTrePidIvity+1
Tussenstand september 2010:
2 InTrePidIvity
1 Gillingham
1 Bronson
1 Asap
1 SamuelofSEK
Moet ik dit lezen als The Lake House met Sandra Bullock en Keanu Reeves?quote:Op woensdag 1 september 2010 15:55 schreef InTrePidIvity het volgende:
Buiten dat dit een heel leuk liedje is, is het ook de Duitstalige titel van een film. Welke en wie zijn de hoofdrolspelers?
Keanu Reeves en Sandra Bullockquote:Op woensdag 1 september 2010 15:55 schreef InTrePidIvity het volgende:
Buiten dat dit een heel leuk liedje is, is het ook de Duitstalige titel van een film. Welke en wie zijn de hoofdrolspelers?
Lul..quote:Op woensdag 1 september 2010 15:59 schreef Bronson het volgende:
[..]
Moet ik dit lezen als The Lake House met Sandra Bullock en Keanu Reeves?
Dat moet.quote:Op woensdag 1 september 2010 15:59 schreef Bronson het volgende:
[..]
Moet ik dit lezen als The Lake House met Sandra Bullock en Keanu Reeves?
En dat is nummer 7. A Few Good Men is natuurlijk ook nog een bekende.quote:
Ik zag het zelf niet eerlijk gezegd nietquote:Op woensdag 1 september 2010 16:53 schreef SamuelofSEK het volgende:
Hmm altijd handig om de helft van vraag te lezen...
Ah kut, had ik het ook niet helemaal gelezenquote:
ditquote:
Substitute +1quote:
Nee.quote:
Mainport +1quote:Sherlock Holmes
Uh, Kevin Spacey.quote:Op woensdag 1 september 2010 19:33 schreef The_Substitute het volgende:
Wilde wat anders doen, maar duurt te lang...
Nog maar een Quootje: " We spend our whole life trying to stop death. Eating, inventing, loving, praying, fighting, killing. But what do we really know about death? Just that nobody comes back. Then there comes a point - a moment - in life when your mind outlives its desires, its obsessions, when your habits survive your dreams, and when your losses... Maybe death is a gift. You wonder. All I can tell you is that by this time tomorrow I'll be dead. I know when. I just cannot say why. You have 24 hours to find out.
Ditquote:Op woensdag 1 september 2010 19:38 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Uh, Kevin Spacey.
The Life of David Gale?
Ja, ik kan niet op de naam komen, hij's met Bill Murrayquote:
Eindelijkquote:
The Royal Tenenbaumsquote:Op woensdag 1 september 2010 20:17 schreef The_Substitute het volgende:
Noem nog maar drie films die Bill Murray met Wes Anderson gemaakt heeft.
Moet niet moeilijk zijn.
quote:Op woensdag 1 september 2010 20:19 schreef ThaTim het volgende:
[..]
The Royal Tenenbaums
The Life Aquatic with Steve Zissou
The Darjeeling Limited (erg kleine rol)
The Fantastic Mr.Fox
Ik zei 3, geen 4 of 2quote:Op woensdag 1 september 2010 20:19 schreef victorinox het volgende:
The Life Aquatic with Steve Zissou
The Royal Tenenbaums
Onmiskenbaar!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |