Het is ook met Robert Loggiaquote:Op donderdag 2 september 2010 12:22 schreef Bronson het volgende:
Uh.. zoveel films van hem uit de jaren 80 heb ik niet gezien.
Het is een echt C-film!quote:Op donderdag 2 september 2010 12:25 schreef DragonFodder het volgende:
Over the top
Redelijk onbekende film, en terecht!
Gister zeker King Kong gekekenquote:Op donderdag 2 september 2010 12:28 schreef DragonFodder het volgende:
Er zijn niet genoeg letters in het alfabet voor die film.
Magoe:
Noem de drie actrices die de love interest van King Kong gespeeld hebben in de verschillende versies
Nee, maar wel de aankondiging gezien. Daar zal het subliminaal wel aan liggen inderdaadquote:
Je hebt er trouwens 11 genoemd, dat is er één teveel en dus vraag niet goed beantwoordquote:Op donderdag 2 september 2010 12:37 schreef Bronson het volgende:
Ik was al bang tijdens mijn antwoord dat iemand me voor was, en dat mijn typwerk voor niks zou zijn.
Daar kwam ik ook achter. Maar dat zou weer teveel werk zijn om hem weg te halen.quote:Op donderdag 2 september 2010 12:37 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Je hebt er trouwens 11 genoemd, dat is er één teveel en dus vraag niet goed beantwoord![]()
Nou die dus.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |