Ja, die spoiler helpt echt erg veel.quote:Op woensdag 1 september 2010 00:13 schreef gewoonfaye het volgende:
mag mijn foto weg, hij stond niet voor niets in een spoiler.
Wat lullen ze dan?quote:Op woensdag 1 september 2010 00:11 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
altijd hetzelfde gelul en het komt altijd op hetzelfde neer.
nou dan issie niet zo IN YOUR FACEquote:Op woensdag 1 september 2010 00:13 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, die spoiler helpt echt erg veel.
Hallo mooie mevrouwquote:
Ik stop hem in een gesloten topic, goed?quote:Op woensdag 1 september 2010 00:13 schreef gewoonfaye het volgende:
Het is en blijft Fok! hè!quote:Op woensdag 1 september 2010 00:13 schreef gewoonfaye het volgende:
Moet ik maar x proberen danquote:
En ze zijn nog onbedoeld ookquote:Op woensdag 1 september 2010 00:14 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Wat heb jij de laatste tijd vaak de lapo!
Rawr.quote:
Ik krijg binnenkort een nieuwe iPhone 3gquote:Op woensdag 1 september 2010 00:14 schreef Aapvis het volgende:
Godverkut
<iets met mobieltjes>
IK WIL ER EEN NUUUUUUUI! xD
Inderdaad. Bier.quote:Op woensdag 1 september 2010 00:14 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Moet ik maar x proberen danmeeste drank is ranzig.
eerst doen ze stoer over studie en worden ze perversquote:Op woensdag 1 september 2010 00:13 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Wat lullen ze dan?![]()
Mooie foto trouwens
'Emma Watson's pictures has been removed from the internet'quote:Op woensdag 1 september 2010 00:13 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik ben goooeeeed.quote:
Moet je ff met Do pm'menquote:Op woensdag 1 september 2010 00:14 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Moet ik maar x proberen danmeeste drank is ranzig.
Laatst zei zo'n meid tegen mij dat jongens haar leuk vonden omdat ze dikke tieten (cup b) had. Noem ik haar dus tietje de hele tijd gaat ze me oversekst noemenquote:Op woensdag 1 september 2010 00:15 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
eerst doen ze stoer over studie en worden ze pervers
Idd, zo zijn ze allemaalquote:Op woensdag 1 september 2010 00:15 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
eerst doen ze stoer over studie en worden ze pervers
Oja die was professioneel alcoholist toch?quote:
Zozo cup B.quote:Op woensdag 1 september 2010 00:17 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Laatst zei zo'n meid tegen mij dat jongens haar leuk vonden omdat ze dikke tieten (cup b) had. Noem ik haar dus tietje de hele tijd gaat ze me oversekst noemen![]()
Stoer doen kan ik ook goed trouwensen falen nog beter
Dikke tieten cup Bquote:Op woensdag 1 september 2010 00:17 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Laatst zei zo'n meid tegen mij dat jongens haar leuk vonden omdat ze dikke tieten (cup b) had. Noem ik haar dus tietje de hele tijd gaat ze me oversekst noemen![]()
Stoer doen kan ik ook goed trouwensen falen nog beter
Trustenquote:Op woensdag 1 september 2010 00:17 schreef gewoonfaye het volgende:
maar deze 16jarige met mening en foto op fok vertrekt naar bed. morgen weer een prachtdag in de macdonalds!
Welke mcdonalds?quote:Op woensdag 1 september 2010 00:17 schreef gewoonfaye het volgende:
maar deze 16jarige met mening en foto op fok vertrekt naar bed. morgen weer een prachtdag in de macdonalds!
Nee lees je post nog een x-tje door.quote:Op woensdag 1 september 2010 00:17 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Oja die was professioneel alcoholist toch?
Ze was net 14 geworden dus voor haar leeftijd had ze opzich wel dikke tietenquote:Op woensdag 1 september 2010 00:18 schreef VASND het volgende:
[..]
Dikke tieten cup B
Wat
[ afbeelding ]
Ahh ja dan kan het wel idd.quote:Op woensdag 1 september 2010 00:19 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ze was net 14 geworden dus voor haar leeftijd had ze opzich wel dikke tieten
T is al laat, leg het maar uit anders moet ik nadenkenquote:Op woensdag 1 september 2010 00:18 schreef VASND het volgende:
[..]
Nee lees je post nog een x-tje door.
Pilletjes.quote:Op woensdag 1 september 2010 00:19 schreef xyzyx het volgende:
[..]
T is al laat, leg het maar uit anders moet ik nadenken
C is gewoon het bestequote:Op woensdag 1 september 2010 00:19 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ze was net 14 geworden dus voor haar leeftijd had ze opzich wel dikke tieten
Nee dankuquote:
LAG DAN< KLOOTVIEAULquote:
Ik vind b het mooist.. past mooi in je hand en past mooi bij t lichaam. Nouja, bij t figuur dat de meeste meisjes waar ik op val hebben.. Vrij tenger dus dat ziet er niet uit met big boobsquote:
Ik ben te moe om te lachen. Of t was gewoon niet grappig genoegquote:
Kleine handen heb je dan!quote:Op woensdag 1 september 2010 00:24 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik vind b het mooist.. past mooi in je hand en past mooi bij t lichaam. Nouja, bij t figuur dat de meeste meisjes waar ik op val hebben.. Vrij tenger dus dat ziet er niet uit met big boobs
Dan lijkt mijn pik groter!quote:
Slaaplekkerquote:
Gezelligquote:Op woensdag 1 september 2010 00:30 schreef gewoonfaye het volgende:
ben ik weer. ditmaal met falende mobiel!
Wat een jodenplaatjequote:
Vriendin van mij heeft ook zo'n ding.. daar kun je niet fatsoenlijk mee typen toch?quote:
ALLES KIDS ACHTER DE RITSquote:
Nokiaquote:Op woensdag 1 september 2010 00:35 schreef gewoonfaye het volgende:
valt nee. je went eraan he. ik wil weer een nokia. 0+
ben nog niet moe, dan maar via mobiel verde. maar alvast bedankt en jij ook slaap lekker.quote:
Hoe gaat met oe dan?quote:
Wel oké, met jou dan?quote:
probeer samsung, helemaal feestquote:Op woensdag 1 september 2010 00:37 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Nokia
Symbian
3310![]()
Android zou ik nog wel overleven maar een symbian toestel zou ik meteen naar het hiernamaals sturen
Als we daar Lenny D niet hebben!quote:
Helemaal goed toch.quote:
Samsung heeft android en is wel te overleven dusquote:Op woensdag 1 september 2010 00:39 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
probeer samsung, helemaal feest
Tuurlijk, ik wilde weer wat actiever worden minder lurken.quote:Op woensdag 1 september 2010 00:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Als we daar Lenny D niet hebben!
Joah, jwz.quote:Op woensdag 1 september 2010 00:40 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Helemaal goed toch.
Maar lullo, nog geneukt?![]()
Ik niet, hele dag vrij dus ga wel de stad in ofzoquote:
samsung star he! das echt bagger!quote:Op woensdag 1 september 2010 00:41 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Samsung heeft android en is wel te overleven dus
Ja met jouw handquote:Op woensdag 1 september 2010 00:42 schreef Len93 het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik wilde weer wat actiever worden minder lurken.![]()
[..]
Joah, jwz.
Jij dan?
toevallig arnhem?quote:Op woensdag 1 september 2010 00:43 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik niet, hele dag vrij dus ga wel de stad in ofzo
er zijn 3 mobieltjes populair nu onder de puberjeugd.. iPhones voor mensen met stijl en meer geld als de gemiddelde puber.. blackberries voor de normale puber en dan heb je de samsung star voor alle paupersquote:Op woensdag 1 september 2010 00:43 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
samsung star he! das echt bagger!
Nee, Zwolle, werk jij in Arnhem dan?quote:
Ik heb een klein lulletje, daar past maar 1 hand omheenquote:
zolang ik maar wifi hebquote:Op woensdag 1 september 2010 00:45 schreef xyzyx het volgende:
[..]
er zijn 3 mobieltjes populair nu onder de puberjeugd.. iPhones voor mensen met stijl en meer geld als de gemiddelde puber.. blackberries voor de normale puber en dan heb je de samsung star voor alle paupers
Ik heb overal internet in nederland.. Als ik hem niet vasthoud en t-mobile bereik heeftquote:
mcdonald arnhem rijnstraat!quote:Op woensdag 1 september 2010 00:46 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Nee, Zwolle, werk jij in Arnhem dan?
Ik denk niet dat je wilt dat ik langs komquote:
mijn abonnement is 10 euro per maand met telefoon. helaas geen onbeperkt internet, maar wifi is lief voor mequote:Op woensdag 1 september 2010 00:48 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik heb overal internet in nederland.. Als ik hem niet vasthoud en t-mobile bereik heeft
Wat moet je met internet op zo'n klein mobieltje eigenlijk? Ik zou op een scherm kleiner als een iPhone niet eens kunnen typenquote:Op woensdag 1 september 2010 00:50 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
mijn abonnement is 10 euro per maand met telefoon. helaas geen onbeperkt internet, maar wifi is lief voor me
pourquoi?quote:Op woensdag 1 september 2010 00:49 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je wilt dat ik langs kom
Omdat we laatst in zwolle zuid bijna samen met ronald mcdonald (zon plastic pop) van de trap af donderde. Daarnaast zat een vriend half vast in het speel toestel en sloeg iemand uit enthousiasme mijn milkshake door de mcdonalds heenquote:Op woensdag 1 september 2010 00:54 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
pourquoi?
ben trouwens erg trots op "mijn" mcd. tis er leuk en je hebt veel contact met mensen enzo (:
Zwollequote:Op woensdag 1 september 2010 00:46 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Nee, Zwolle, werk jij in Arnhem dan?
Idd! Westenholtequote:
Milkshake is toch ook niet echt prettig om langs je oren te krijgenquote:Op woensdag 1 september 2010 01:00 schreef gewoonfaye het volgende:
wij hebben geen speelding. we zitten middenin het centrum he, dus gaat niet. ook geen ronald mcdonald. wel een ballonenboom
Gewoon je mobieltje de schuld gevenquote:Op woensdag 1 september 2010 01:04 schreef gewoonfaye het volgende:
excuses voor de belabberde spelling en interpunctie. tis laat
ik hoef dat niet op te ruimen. daar zijn de lobbyslaven voor. dus, neem je vrienden mee en trashen maar. counter kijkt graag toe!quote:Op woensdag 1 september 2010 01:03 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Milkshake is toch ook niet echt prettig om langs je oren te krijgen. Daar heb je ook wifi trouwens
dat dus!quote:Op woensdag 1 september 2010 01:04 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Gewoon je mobieltje de schuld geven
whehe wat lief van de mensen achter de baliquote:Op woensdag 1 september 2010 01:07 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
ik hoef dat niet op te ruimen. daar zijn de lobbyslaven voor. dus, neem je vrienden mee en trashen maar. counter kijkt graag toe!
standaard hongerig.. en die mensen maar zeggen dat ik vrolijker moet doen. zij hebben eten! en ik nietquote:Op woensdag 1 september 2010 01:16 schreef xyzyx het volgende:
Whaha en aan je foto :p
Is er wat mis met je humeur dan?
Haha slaap lekker hongerig meisje :pquote:Op woensdag 1 september 2010 01:17 schreef gewoonfaye het volgende:
maar ik ga slapen denk ik, morgen weer vroeg op. not. maar alsnog.
Kusjes, knuffels en liefde aan iedereen! -ahum.
PartyBartquote:
Absoluut! Vooral om half 12 in de morgenquote:
Half 12 gaan we los, zo na het ontbijt en vlak voor de lunchquote:Op woensdag 1 september 2010 11:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Absoluut! Vooral om half 12 in de morgen
Na het ontbijtquote:Op woensdag 1 september 2010 11:36 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Half 12 gaan we los, zo na het ontbijt en vlak voor de lunch
Drinken op een lege maag is niet goed toch?quote:
Jawel man, lekker goedkoopquote:Op woensdag 1 september 2010 11:39 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Drinken op een lege maag is niet goed toch?
Bier is net als brood gemaakt van graan is jouw motto zeker?quote:
Ontken het maar eensquote:Op woensdag 1 september 2010 11:43 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Bier is net als brood gemaakt van graan is jouw motto zeker?
Bierdrinkers hebben soms wel goede puntenquote:
13 en 17quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:23 schreef Shispeed het volgende:
ik ben zelf net 17 en hield me eigen voor dat onder de 15 niet geschikt was. maar nu heb ik laatst een meisje ontmoet wat 13 is. en nu hebben we iets![]()
Waarquote:
quote:
Dat is al uit weet jequote:
Jaquote:
Jou moeder rijdt verrotquote:Op woensdag 1 september 2010 12:07 schreef xyzyx het volgende:
Ik ga maar eens naar Zwolle.. Ik hoop dat die kerel geen automaat in zijn auto heeft want dat rijd echt verrot
Prutser.quote:Op woensdag 1 september 2010 12:07 schreef xyzyx het volgende:
Ik ga maar eens naar Zwolle.. Ik hoop dat die kerel geen automaat in zijn auto heeft want dat rijd echt verrot
Hehehehehe.quote:Op woensdag 1 september 2010 12:09 schreef -SG- het volgende:
[..]
Jou moeder rijdt verrot [ afbeelding ]
Ik ben schakelbak gewend + automaat is voor omaatjes..quote:
Moet je maar geen oude wijven neukenquote:Op woensdag 1 september 2010 12:09 schreef -SG- het volgende:
[..]
Jou moeder rijdt verrot [ afbeelding ]
Wat is daar nou verrot aan.quote:Op woensdag 1 september 2010 12:07 schreef xyzyx het volgende:
Iets met oude fiets.quote:Op woensdag 1 september 2010 12:12 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Moet je maar geen oude wijven neuken
Nee. Nerd.quote:Op woensdag 1 september 2010 12:13 schreef VASND het volgende:
[..]
Wat is daar nou verrot aan.
Aan/Uit is je keuze.
quote:Op woensdag 1 september 2010 12:22 schreef -SG- het volgende:
Volgens mij vergis jij je met cruiss control.
Als je een automaat hebt kan je echt niet in iedere auto ook handmatig schakelen droplul. Integen deel.quote:Op woensdag 1 september 2010 12:25 schreef VASND het volgende:
[..]nee qua schakelen pannekoek.
Verder is het alleen gassen of remmen.
jazekersquote:Op woensdag 1 september 2010 12:33 schreef VASND het volgende:
euj fietsert, nog steeds aan het genieten van je kubusje?
Jij mongoliër dat is toch precies wat ik zeg.quote:Op woensdag 1 september 2010 12:41 schreef -SG- het volgende:
[..]
Als je een automaat hebt kan je echt niet in iedere auto ook handmatig schakelen droplul. Integen deel.
Tis een kittenquote:Op woensdag 1 september 2010 00:14 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Hij heeft trouwens wel grote oren.
Naais!quote:Op woensdag 1 september 2010 12:56 schreef tubacloud het volgende:
[..]
jazekers
fiets was mee naar spanje, had besloten om daar een flink eind te gaan fietsen, richting palamos, dus ik fietsen, heuvel op, heuvel af, fucking steil, uiteindelijk vlakbij palamos uitgekomen en een zandpad naar beneden genomen, was echt leuk moet ik zeggenkilometer of 50 gefietst.
wel vervelend dat ik de dag erna een flinke keelontsteking had
quote:
of van die tjappies die hun collegas moppen inclusief ms word gfx sturenquote:Op woensdag 1 september 2010 15:37 schreef Hyman het volgende:
Een beetje MILF's over de bedrijfsmail sturen, dat kan ik ook wel
Gebeurt overal, ook bij mn vorige stagesquote:Op woensdag 1 september 2010 16:01 schreef robr0 het volgende:
[..]
of van die tjappies die hun collegas moppen inclusief ms word gfx sturen
Kwart voor 7quote:
Backupquote:Op woensdag 1 september 2010 16:28 schreef Andyy het volgende:
Hoezo koopt heiman een 2g iPhone terwijl hij al een 4 heeft?
Ik kan er anders niet tegenquote:
Half 7 bitchquote:
Ik ook niet, word sowieso 'savonds altijd klaarwakker, slaap nooit voor 1 uur.quote:
Ja heb ik ook.. En zo vroeg kan ik ook niet fatsoenlijk eten.. Dus voel me de eerste paar uur kutquote:Op woensdag 1 september 2010 16:30 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ik ook niet, word sowieso 'savonds altijd klaarwakker, slaap nooit voor 1 uur.
's ochtends eet ik ook gewoon een koekquote:Op woensdag 1 september 2010 16:31 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ja heb ik ook.. En zo vroeg kan ik ook niet fatsoenlijk eten.. Dus voel me de eerste paar uur kut
Ik krijg zowat niks naar binnen.. Dus neem ik vloeibaar fruitontbijtquote:Op woensdag 1 september 2010 16:32 schreef Hyman het volgende:
[..]
's ochtends eet ik ook gewoon een koek
Zo blifjt het speciaal!quote:Op woensdag 1 september 2010 16:34 schreef tubacloud het volgende:
ik doe er maanden over om met een chick te zoenen, komt de achternicht van een vriend van mij op het feest van die vriend van mij, staat gelijk met 2 chicks te tongen
gvd.
quote:Op woensdag 1 september 2010 16:35 schreef Hyman het volgende:
[..]
Zo blifjt het speciaal!
zij is gewoon een sloerie
de achternicht van die vriend van mijquote:Op woensdag 1 september 2010 16:35 schreef Hyman het volgende:
Wacht even, je achternicht staat 2 chicks af te lebberen?
dat verandert de zaak
Ja, maar dat is niet erg om naar te kijkenquote:Op woensdag 1 september 2010 16:36 schreef tubacloud het volgende:
[..]
de achternicht van die vriend van mij
op het feest van die vriend van mij
nee klopt, alleen het is wel zuur dat ik toen zin had om te zoenen, en zij gewoon 2 chicks achter elkaar doetquote:Op woensdag 1 september 2010 16:37 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ja, maar dat is niet erg om naar te kijken
Is je vriend een homo?quote:Op woensdag 1 september 2010 16:38 schreef tubacloud het volgende:
[..]
nee klopt, alleen het is wel zuur dat ik toen zin had om te zoenen, en zij gewoon 2 chicks achter elkaar doet
de enige 2 chicks op het feestje naast zij dan
Wat blijft zitten? Die vriend? Of die scope?quote:Op woensdag 1 september 2010 17:29 schreef Hyman het volgende:
whehe, ik heb mn buks met scope weer terug, zo eens kijken bij een vriend of ie een beetje wil blijven zitten
quote:Op woensdag 1 september 2010 17:42 schreef -SG- het volgende:
[..]
Wat blijft zitten? Die vriend? Of die scope?
Handigg, adres en postcode van Heiman de Vrijmanquote:Op woensdag 1 september 2010 18:32 schreef Hyman het volgende:
[ afbeelding ]
Die service van BuyInCoins is wel goed, ze geven je zelfs een foto van je pakketje
Kunnen jullie op de thee komenquote:Op woensdag 1 september 2010 18:33 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Handigg, adres en postcode van Heiman de Vrijman
Dan kom ik op mijn werkschoenenquote:
Lekker volgespoten met olie?quote:
Ja. Ik merk het wel op de een of andere manier, hij koppelt soepeler (tenminste het pedaal) en hij reageert iets feller op het gas.quote:
Mijne heeft al weer 200 km gezien de laatste 2 dagenquote:Op woensdag 1 september 2010 18:46 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ja. Ik merk het wel op de een of andere manier, hij koppelt soepeler (tenminste het pedaal) en hij reageert iets feller op het gas.
Goed bezig.quote:Op woensdag 1 september 2010 18:48 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Mijne heeft al weer 200 km gezien de laatste 2 dagen
Ga waarschijnlijk volgende week ook nog met de auto, dan heb ik een week vrij en ga ik een fiets hosselen voor in Zwolle.. Bus heb ik echt geen zin in op de vroege ochtendquote:Op woensdag 1 september 2010 18:49 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Goed bezig.
De mijne gaat nu richting de 100.000 km
Hmm, dat gaat een duur grapje worden denk ik dan.quote:Op woensdag 1 september 2010 18:51 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ga waarschijnlijk volgende week ook nog met de auto, dan heb ik een week vrij en ga ik een fiets hosselen voor in Zwolle.. Bus heb ik echt geen zin in op de vroege ochtend.. Dus komt nog 100 km per dag bij
Dan zit ik al richting de 208.000
Moeder was bereid om een tank te betalenquote:Op woensdag 1 september 2010 18:53 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Hmm, dat gaat een duur grapje worden denk ik dan.
De mijne is nog een beginner.
Ik haat bussen ook.quote:Op woensdag 1 september 2010 18:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Moeder was bereid om een tank te betalen.. Ze weet hoe ik niet tegen bussen kan.. En het scheelt me ook nog eens reistijd. Ben met een goed half uur in Zwolle en van deur tot deur.
Vandaag terug vanaf knooppunt Hattemerbroek tot afslag Nunspeet/Elspeet achter een Mitsubishi Outlander gehangen met 140.. Schoot lekker op
Volle bussen waar je dan niet meer in past en de volgende moet nemen.. Waardoor je te laat bent en je hier op vrijdagmiddag mag terugkomenquote:Op woensdag 1 september 2010 19:00 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik haat bussen ook.
Kankerdrukte en al die stinkmensen die altijd naast jou moeten gaan zitten.
Lekker dan.quote:Op woensdag 1 september 2010 19:01 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Volle bussen waar je dan niet meer in past en de volgende moet nemen.. Waardoor je te laat bent en je hier op vrijdagmiddag mag terugkomen
Lekker schools dat MBO ja.quote:
Mee eens!quote:Op woensdag 1 september 2010 19:08 schreef Len93 het volgende:
Tevens; present.
Oh ja; verkouden zijn is kut.
Ik zie een gitaar in je foboquote:Op woensdag 1 september 2010 19:13 schreef Apokoinou het volgende:
[..]
Mee eens!
* apokoinou haalt nog maar eens haar neus op
En ja hoi ik ben nieuw hier.
Zie mijn last.fm maar! Is erg variërend namelijk...quote:Op woensdag 1 september 2010 19:15 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik zie een gitaar in je fobo.. Muzieksmaak?
Tevens welkom
Dat is ook voor het eerstquote:Op woensdag 1 september 2010 19:18 schreef Apokoinou het volgende:
![]()
Your musical compatibility with Sjoegerd90 is Super
Kijk eens aan!
Dat keek ik dus ookquote:Op woensdag 1 september 2010 19:18 schreef Apokoinou het volgende:![]()
Your musical compatibility with Sjoegerd90 is Super
Kijk eens aan!
En dat terwijl ik bij het meeste van de artiesten zoiets heb van: nah...quote:
Yes, ik ben niet de enige!quote:Op woensdag 1 september 2010 19:13 schreef Apokoinou het volgende:
[..]
Mee eens!
* apokoinou haalt nog maar eens haar neus op
En ja hoi ik ben nieuw hier.
Je hele last-playedlist vol met Pendulumquote:Op woensdag 1 september 2010 19:21 schreef Hyman het volgende:
[..]
Dat keek ik dus ook, superhoog ja
Allrighttquote:Op woensdag 1 september 2010 19:22 schreef Apokoinou het volgende:
[..]
Je hele last-playedlist vol met Pendulum![]()
Ik mag jou nu al!
Pendulum was zoo fucking tof trouwens op lowlandsquote:Op woensdag 1 september 2010 19:22 schreef Apokoinou het volgende:
[..]
Je hele last-playedlist vol met Pendulum![]()
Ik mag jou nu al!
Delain is wel gaaf ja, niet live gezien daarentegen.. En de laatste artiesten bij mij zijn echt geweldigquote:Op woensdag 1 september 2010 19:21 schreef Apokoinou het volgende:
[..]
En dat terwijl ik bij het meeste van de artiesten zoiets heb van: nah...
Desondanks: DelainHalf jaartje terug nog live gezien
Ik ben niet zo van de oldschool hitjes. Hoewel ik het wel steeds meer ga waarderen...quote:Op woensdag 1 september 2010 19:23 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Delain is wel gaaf ja, niet live gezien daarentegen.. En de laatste artiesten bij mij zijn echt geweldig.. Uit de disco top 250 die ik heb gedownload
.. Earth, Wind & Fire.. Bee Gees..
Ja, dat ene nummer is mooi ja, op de piano :p.quote:Op woensdag 1 september 2010 19:24 schreef Apokoinou het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de oldschool hitjes. Hoewel ik het wel steeds meer ga waarderen...
Ooit wil ik naar een optreden van Yann Tiersen, geniale man dat.
Jij zag Pendulum op Lowlands?quote:Op woensdag 1 september 2010 19:23 schreef Hyman het volgende:
[..]
Pendulum was zoo fucking tof trouwens op lowlands
én op pinkpop vorig jaar, dat was nog veel beterquote:Op woensdag 1 september 2010 19:25 schreef Apokoinou het volgende:
[..]
Jij zag Pendulum op Lowlands?
* Apokoinou wordt eventjes heul jaloers![]()
Comptine d'un autre ête, l'apres midi?quote:Op woensdag 1 september 2010 19:25 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ja, dat ene nummer is mooi ja, op de piano :p.
Neem me de volgende keer mee in je broekzak, wil je?quote:Op woensdag 1 september 2010 19:25 schreef Hyman het volgende:
[..]
én op pinkpop vorig jaar, dat was nog veel beter
Sowieso vind ik metal/rock veel aangenamerquote:Op woensdag 1 september 2010 19:28 schreef Apokoinou het volgende:
Maar dat is appels met peren vergelijken, Sjoegerd!
Ik soms ook, ligt dr maar net aan, en sowieso moet je geen pendulum op een rock/metal concert doen, dan krijg je het verkeerde publiekquote:Op woensdag 1 september 2010 19:29 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Sowieso vind ik metal/rock veel aangenamer
Heb ik ook jaquote:Op woensdag 1 september 2010 19:32 schreef Apokoinou het volgende:
Ja, dan is dat dus niet te vergelijken en moet je niet zo'n grote bek hebben overPendulum
![]()
Volgens mij ga ik trouwens steeds minder metal / rock luisteren.
Iedereen stond daar echt zo van: Rightquote:Op woensdag 1 september 2010 19:33 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik soms ook, ligt dr maar net aan, en sowieso moet je geen pendulum op een rock/metal concert doen, dan krijg je het verkeerde publiek
Vanochtend het programma van Jensen op Veronica... Best leukquote:Op woensdag 1 september 2010 19:34 schreef Hyman het volgende:
Neemt niet weg dat ik soms wel van een lekker potje knallen in de auto hou
Ik ga juist steeds meer richting singer-songwriters en heel rustige muziek.quote:Op woensdag 1 september 2010 19:34 schreef Hyman het volgende:
[..]
Heb ik ook jaik ga steeds meer DnB en electro luisteren.
Wacht even.. Je bent 17 en luistert(de) K3?quote:Op woensdag 1 september 2010 19:36 schreef Apokoinou het volgende:
[..]
Ik ga juist steeds meer richting singer-songwriters en heel rustige muziek.![]()
En ik heb zelfs laatst ontdekt dat K3 eigenlijk helemaal niet zo tof is. Mijn beste vriendinnetje zei dat dat wel eens zou kunnen komen doordat ik volwassen word. Yugh, volwassen...
Ik zat ook al zo van: "Liek wut?quote:Op woensdag 1 september 2010 19:36 schreef Hyman het volgende:
[..]
Wacht even.. Je bent 17 en luistert(de) K3?
quote:Op woensdag 1 september 2010 19:36 schreef Hyman het volgende:
[..]
Wacht even.. Je bent 17 en luistert(de) K3?
Jij?quote:Op woensdag 1 september 2010 19:39 schreef Apokoinou het volgende:
Maar inmiddels ben ik genezen!
Tot er weer iemand topless gaat dansen op Kuma Hé...
Neen! Dat soort dingen zijn alleen voor mijn oogjes bestemdquote:
Wut?quote:Op woensdag 1 september 2010 19:42 schreef Apokoinou het volgende:
[..]
Neen! Dat soort dingen zijn alleen voor mijn oogjes bestemd![]()
Anders ga je haar van me afpakken enzo.
Kinky.quote:Op woensdag 1 september 2010 19:43 schreef Apokoinou het volgende:
[..]
Oh. Vond het wel lekker klinken.
Genoeg? Hoe kun je ooit genoeg tiet zien?quote:Op woensdag 1 september 2010 19:45 schreef Sjoegerd het volgende:
Heimen heeft wel genoeg tiet in zijn leven gezien.. Online dan.
quote:Op woensdag 1 september 2010 19:45 schreef Sjoegerd het volgende:
Heimen heeft wel genoeg tiet in zijn leven gezien.. Online dan.
Whehe, die dansen gewoon zo topless voor je ?quote:Op woensdag 1 september 2010 19:44 schreef Apokoinou het volgende:
[..]
Ja![]()
Neen, was mijn beste vriendinnetje.
Ja. We gingen ook topless in de sneeuw spelen.quote:Op woensdag 1 september 2010 19:47 schreef Hyman het volgende:
[..]
Whehe, die dansen gewoon zo topless voor je ?
Doe mij ook eens
Zien staat in het niets bij wat je er meer mee kan doenquote:Op woensdag 1 september 2010 19:46 schreef Apokoinou het volgende:
[..]
Genoeg? Hoe kun je ooit genoeg tiet zien?
Zeer goed puntquote:Op woensdag 1 september 2010 19:48 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Zien staat in het niets bij wat je er meer mee kan doen
Zoveel verhalen, geen foto's, wat hebben we daar nou aanquote:Op woensdag 1 september 2010 19:47 schreef Apokoinou het volgende:
[..]
Ja. We gingen ook topless in de sneeuw spelen.
Juustem.quote:Op woensdag 1 september 2010 19:51 schreef Hyman het volgende:
[..]
Zoveel verhalen, geen foto's, wat hebben we daar nou aan
Had je er maar bij moeten zijn!quote:Op woensdag 1 september 2010 19:51 schreef Hyman het volgende:
[..]
Zoveel verhalen, geen foto's, wat hebben we daar nou aan
Boter na de maaltijd.quote:Op woensdag 1 september 2010 19:53 schreef Apokoinou het volgende:
[..]
Had je er maar bij moeten zijn!
Met de Pokedexquote:Op woensdag 1 september 2010 19:56 schreef Apokoinou het volgende:
[..]
Niet mijn probleem!![]()
Videodialling doet me denken aan Pokémon...
Lekker cammen met Mistyquote:
Ik heb er éénquote:
Kon nergens lekker op berenquote:Op woensdag 1 september 2010 20:01 schreef Apokoinou het volgende:
[..]
Die nurses waren toffer dan Misty.
Samen spelen, samen delen!quote:Op woensdag 1 september 2010 20:02 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik heb er één
[..]
Kon nergens lekker op beren
Hentaiquote:Op woensdag 1 september 2010 20:04 schreef Apokoinou het volgende:
[..]
Samen spelen, samen delen!![]()
Ook geen hentai-fan dus, trouwens?
Het is grappig om zo nu en dan te kijken maar verderquote:Op woensdag 1 september 2010 20:04 schreef Apokoinou het volgende:
[..]
Samen spelen, samen delen!![]()
Ook geen hentai-fan dus, trouwens?
Tentacle rapequote:Op woensdag 1 september 2010 20:06 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Het is grappig om zo nu en dan te kijken maar verder
Tentacle is facking awesomequote:
Tentakels gecombineerd met Japans schoolmeisje = winquote:
quote:Op woensdag 1 september 2010 20:13 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Tentakels gecombineerd met Japans schoolmeisje = win
quote:Op woensdag 1 september 2010 20:13 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Tentakels gecombineerd met Japans schoolmeisje = win
Tentakels johquote:Op woensdag 1 september 2010 20:14 schreef Hyman het volgende:
[..]
Jawel joh, een dirty mind is a joy forever
Dat zegt mijn vader ook altijdquote:Op woensdag 1 september 2010 20:14 schreef Hyman het volgende:
[..]
Jawel joh, een dirty mind is a joy forever
In Japan eten ze soms levende octopussen, met die tentakels enzo, moet je verdomd hard slikkenquote:
Is ook zo. Sjoegerd kan er over meepratenquote:Op woensdag 1 september 2010 20:14 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Dat zegt mijn vader ook altijd![]()
BLACK BOX GOLDEN TIP!quote:Op woensdag 1 september 2010 20:11 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
LEKKER SMOKEN MET MN MATEN ZO <3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |