Delain is wel gaaf ja, niet live gezien daarentegen.. En de laatste artiesten bij mij zijn echt geweldigquote:Op woensdag 1 september 2010 19:21 schreef Apokoinou het volgende:
[..]
En dat terwijl ik bij het meeste van de artiesten zoiets heb van: nah...
Desondanks: DelainHalf jaartje terug nog live gezien
Ik ben niet zo van de oldschool hitjes. Hoewel ik het wel steeds meer ga waarderen...quote:Op woensdag 1 september 2010 19:23 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Delain is wel gaaf ja, niet live gezien daarentegen.. En de laatste artiesten bij mij zijn echt geweldig.. Uit de disco top 250 die ik heb gedownload
.. Earth, Wind & Fire.. Bee Gees..
Ja, dat ene nummer is mooi ja, op de piano :p.quote:Op woensdag 1 september 2010 19:24 schreef Apokoinou het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de oldschool hitjes. Hoewel ik het wel steeds meer ga waarderen...
Ooit wil ik naar een optreden van Yann Tiersen, geniale man dat.
Jij zag Pendulum op Lowlands?quote:Op woensdag 1 september 2010 19:23 schreef Hyman het volgende:
[..]
Pendulum was zoo fucking tof trouwens op lowlands
én op pinkpop vorig jaar, dat was nog veel beterquote:Op woensdag 1 september 2010 19:25 schreef Apokoinou het volgende:
[..]
Jij zag Pendulum op Lowlands?
* Apokoinou wordt eventjes heul jaloers![]()
Comptine d'un autre ête, l'apres midi?quote:Op woensdag 1 september 2010 19:25 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ja, dat ene nummer is mooi ja, op de piano :p.
Neem me de volgende keer mee in je broekzak, wil je?quote:Op woensdag 1 september 2010 19:25 schreef Hyman het volgende:
[..]
én op pinkpop vorig jaar, dat was nog veel beter
Sowieso vind ik metal/rock veel aangenamerquote:Op woensdag 1 september 2010 19:28 schreef Apokoinou het volgende:
Maar dat is appels met peren vergelijken, Sjoegerd!
Ik soms ook, ligt dr maar net aan, en sowieso moet je geen pendulum op een rock/metal concert doen, dan krijg je het verkeerde publiekquote:Op woensdag 1 september 2010 19:29 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Sowieso vind ik metal/rock veel aangenamer
Heb ik ook jaquote:Op woensdag 1 september 2010 19:32 schreef Apokoinou het volgende:
Ja, dan is dat dus niet te vergelijken en moet je niet zo'n grote bek hebben overPendulum
![]()
Volgens mij ga ik trouwens steeds minder metal / rock luisteren.
Iedereen stond daar echt zo van: Rightquote:Op woensdag 1 september 2010 19:33 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik soms ook, ligt dr maar net aan, en sowieso moet je geen pendulum op een rock/metal concert doen, dan krijg je het verkeerde publiek
Vanochtend het programma van Jensen op Veronica... Best leukquote:Op woensdag 1 september 2010 19:34 schreef Hyman het volgende:
Neemt niet weg dat ik soms wel van een lekker potje knallen in de auto hou
Ik ga juist steeds meer richting singer-songwriters en heel rustige muziek.quote:Op woensdag 1 september 2010 19:34 schreef Hyman het volgende:
[..]
Heb ik ook jaik ga steeds meer DnB en electro luisteren.
Wacht even.. Je bent 17 en luistert(de) K3?quote:Op woensdag 1 september 2010 19:36 schreef Apokoinou het volgende:
[..]
Ik ga juist steeds meer richting singer-songwriters en heel rustige muziek.![]()
En ik heb zelfs laatst ontdekt dat K3 eigenlijk helemaal niet zo tof is. Mijn beste vriendinnetje zei dat dat wel eens zou kunnen komen doordat ik volwassen word. Yugh, volwassen...
Ik zat ook al zo van: "Liek wut?quote:Op woensdag 1 september 2010 19:36 schreef Hyman het volgende:
[..]
Wacht even.. Je bent 17 en luistert(de) K3?
quote:Op woensdag 1 september 2010 19:36 schreef Hyman het volgende:
[..]
Wacht even.. Je bent 17 en luistert(de) K3?
Jij?quote:Op woensdag 1 september 2010 19:39 schreef Apokoinou het volgende:
Maar inmiddels ben ik genezen!
Tot er weer iemand topless gaat dansen op Kuma Hé...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |