Dan lijkt mijn pik groter!quote:
Slaaplekkerquote:
Gezelligquote:Op woensdag 1 september 2010 00:30 schreef gewoonfaye het volgende:
ben ik weer. ditmaal met falende mobiel!
Wat een jodenplaatjequote:
Vriendin van mij heeft ook zo'n ding.. daar kun je niet fatsoenlijk mee typen toch?quote:
ALLES KIDS ACHTER DE RITSquote:
Nokiaquote:Op woensdag 1 september 2010 00:35 schreef gewoonfaye het volgende:
valt nee. je went eraan he. ik wil weer een nokia. 0+
ben nog niet moe, dan maar via mobiel verde. maar alvast bedankt en jij ook slaap lekker.quote:
Hoe gaat met oe dan?quote:
Wel oké, met jou dan?quote:
probeer samsung, helemaal feestquote:Op woensdag 1 september 2010 00:37 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Nokia
Symbian
3310![]()
Android zou ik nog wel overleven maar een symbian toestel zou ik meteen naar het hiernamaals sturen
Als we daar Lenny D niet hebben!quote:
Helemaal goed toch.quote:
Samsung heeft android en is wel te overleven dusquote:Op woensdag 1 september 2010 00:39 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
probeer samsung, helemaal feest
Tuurlijk, ik wilde weer wat actiever worden minder lurken.quote:Op woensdag 1 september 2010 00:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Als we daar Lenny D niet hebben!
Joah, jwz.quote:Op woensdag 1 september 2010 00:40 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Helemaal goed toch.
Maar lullo, nog geneukt?![]()
Ik niet, hele dag vrij dus ga wel de stad in ofzoquote:
samsung star he! das echt bagger!quote:Op woensdag 1 september 2010 00:41 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Samsung heeft android en is wel te overleven dus
Ja met jouw handquote:Op woensdag 1 september 2010 00:42 schreef Len93 het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik wilde weer wat actiever worden minder lurken.![]()
[..]
Joah, jwz.
Jij dan?
toevallig arnhem?quote:Op woensdag 1 september 2010 00:43 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik niet, hele dag vrij dus ga wel de stad in ofzo
er zijn 3 mobieltjes populair nu onder de puberjeugd.. iPhones voor mensen met stijl en meer geld als de gemiddelde puber.. blackberries voor de normale puber en dan heb je de samsung star voor alle paupersquote:Op woensdag 1 september 2010 00:43 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
samsung star he! das echt bagger!
Nee, Zwolle, werk jij in Arnhem dan?quote:
Ik heb een klein lulletje, daar past maar 1 hand omheenquote:
zolang ik maar wifi hebquote:Op woensdag 1 september 2010 00:45 schreef xyzyx het volgende:
[..]
er zijn 3 mobieltjes populair nu onder de puberjeugd.. iPhones voor mensen met stijl en meer geld als de gemiddelde puber.. blackberries voor de normale puber en dan heb je de samsung star voor alle paupers
Ik heb overal internet in nederland.. Als ik hem niet vasthoud en t-mobile bereik heeftquote:
mcdonald arnhem rijnstraat!quote:Op woensdag 1 september 2010 00:46 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Nee, Zwolle, werk jij in Arnhem dan?
Ik denk niet dat je wilt dat ik langs komquote:
mijn abonnement is 10 euro per maand met telefoon. helaas geen onbeperkt internet, maar wifi is lief voor mequote:Op woensdag 1 september 2010 00:48 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik heb overal internet in nederland.. Als ik hem niet vasthoud en t-mobile bereik heeft
Wat moet je met internet op zo'n klein mobieltje eigenlijk? Ik zou op een scherm kleiner als een iPhone niet eens kunnen typenquote:Op woensdag 1 september 2010 00:50 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
mijn abonnement is 10 euro per maand met telefoon. helaas geen onbeperkt internet, maar wifi is lief voor me
pourquoi?quote:Op woensdag 1 september 2010 00:49 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je wilt dat ik langs kom
Omdat we laatst in zwolle zuid bijna samen met ronald mcdonald (zon plastic pop) van de trap af donderde. Daarnaast zat een vriend half vast in het speel toestel en sloeg iemand uit enthousiasme mijn milkshake door de mcdonalds heenquote:Op woensdag 1 september 2010 00:54 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
pourquoi?
ben trouwens erg trots op "mijn" mcd. tis er leuk en je hebt veel contact met mensen enzo (:
Zwollequote:Op woensdag 1 september 2010 00:46 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Nee, Zwolle, werk jij in Arnhem dan?
Idd! Westenholtequote:
Milkshake is toch ook niet echt prettig om langs je oren te krijgenquote:Op woensdag 1 september 2010 01:00 schreef gewoonfaye het volgende:
wij hebben geen speelding. we zitten middenin het centrum he, dus gaat niet. ook geen ronald mcdonald. wel een ballonenboom
Gewoon je mobieltje de schuld gevenquote:Op woensdag 1 september 2010 01:04 schreef gewoonfaye het volgende:
excuses voor de belabberde spelling en interpunctie. tis laat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |