Ja, die spoiler helpt echt erg veel.quote:Op woensdag 1 september 2010 00:13 schreef gewoonfaye het volgende:
mag mijn foto weg, hij stond niet voor niets in een spoiler.
Wat lullen ze dan?quote:Op woensdag 1 september 2010 00:11 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
altijd hetzelfde gelul en het komt altijd op hetzelfde neer.
nou dan issie niet zo IN YOUR FACEquote:Op woensdag 1 september 2010 00:13 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, die spoiler helpt echt erg veel.
Hallo mooie mevrouwquote:
Ik stop hem in een gesloten topic, goed?quote:Op woensdag 1 september 2010 00:13 schreef gewoonfaye het volgende:
Het is en blijft Fok! hè!quote:Op woensdag 1 september 2010 00:13 schreef gewoonfaye het volgende:
Moet ik maar x proberen danquote:
En ze zijn nog onbedoeld ookquote:Op woensdag 1 september 2010 00:14 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Wat heb jij de laatste tijd vaak de lapo!
Rawr.quote:
Ik krijg binnenkort een nieuwe iPhone 3gquote:Op woensdag 1 september 2010 00:14 schreef Aapvis het volgende:
Godverkut
<iets met mobieltjes>
IK WIL ER EEN NUUUUUUUI! xD
Inderdaad. Bier.quote:Op woensdag 1 september 2010 00:14 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Moet ik maar x proberen danmeeste drank is ranzig.
eerst doen ze stoer over studie en worden ze perversquote:Op woensdag 1 september 2010 00:13 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Wat lullen ze dan?![]()
Mooie foto trouwens
'Emma Watson's pictures has been removed from the internet'quote:Op woensdag 1 september 2010 00:13 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik ben goooeeeed.quote:
Moet je ff met Do pm'menquote:Op woensdag 1 september 2010 00:14 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Moet ik maar x proberen danmeeste drank is ranzig.
Laatst zei zo'n meid tegen mij dat jongens haar leuk vonden omdat ze dikke tieten (cup b) had. Noem ik haar dus tietje de hele tijd gaat ze me oversekst noemenquote:Op woensdag 1 september 2010 00:15 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
eerst doen ze stoer over studie en worden ze pervers
Idd, zo zijn ze allemaalquote:Op woensdag 1 september 2010 00:15 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
eerst doen ze stoer over studie en worden ze pervers
Oja die was professioneel alcoholist toch?quote:
Zozo cup B.quote:Op woensdag 1 september 2010 00:17 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Laatst zei zo'n meid tegen mij dat jongens haar leuk vonden omdat ze dikke tieten (cup b) had. Noem ik haar dus tietje de hele tijd gaat ze me oversekst noemen![]()
Stoer doen kan ik ook goed trouwensen falen nog beter
Dikke tieten cup Bquote:Op woensdag 1 september 2010 00:17 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Laatst zei zo'n meid tegen mij dat jongens haar leuk vonden omdat ze dikke tieten (cup b) had. Noem ik haar dus tietje de hele tijd gaat ze me oversekst noemen![]()
Stoer doen kan ik ook goed trouwensen falen nog beter
Trustenquote:Op woensdag 1 september 2010 00:17 schreef gewoonfaye het volgende:
maar deze 16jarige met mening en foto op fok vertrekt naar bed. morgen weer een prachtdag in de macdonalds!
Welke mcdonalds?quote:Op woensdag 1 september 2010 00:17 schreef gewoonfaye het volgende:
maar deze 16jarige met mening en foto op fok vertrekt naar bed. morgen weer een prachtdag in de macdonalds!
Nee lees je post nog een x-tje door.quote:Op woensdag 1 september 2010 00:17 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Oja die was professioneel alcoholist toch?
Ze was net 14 geworden dus voor haar leeftijd had ze opzich wel dikke tietenquote:Op woensdag 1 september 2010 00:18 schreef VASND het volgende:
[..]
Dikke tieten cup B
Wat
[ afbeelding ]
Ahh ja dan kan het wel idd.quote:Op woensdag 1 september 2010 00:19 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ze was net 14 geworden dus voor haar leeftijd had ze opzich wel dikke tieten
T is al laat, leg het maar uit anders moet ik nadenkenquote:Op woensdag 1 september 2010 00:18 schreef VASND het volgende:
[..]
Nee lees je post nog een x-tje door.
Pilletjes.quote:Op woensdag 1 september 2010 00:19 schreef xyzyx het volgende:
[..]
T is al laat, leg het maar uit anders moet ik nadenken
C is gewoon het bestequote:Op woensdag 1 september 2010 00:19 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ze was net 14 geworden dus voor haar leeftijd had ze opzich wel dikke tieten
Nee dankuquote:
LAG DAN< KLOOTVIEAULquote:
Ik vind b het mooist.. past mooi in je hand en past mooi bij t lichaam. Nouja, bij t figuur dat de meeste meisjes waar ik op val hebben.. Vrij tenger dus dat ziet er niet uit met big boobsquote:
Ik ben te moe om te lachen. Of t was gewoon niet grappig genoegquote:
Kleine handen heb je dan!quote:Op woensdag 1 september 2010 00:24 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik vind b het mooist.. past mooi in je hand en past mooi bij t lichaam. Nouja, bij t figuur dat de meeste meisjes waar ik op val hebben.. Vrij tenger dus dat ziet er niet uit met big boobs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |