Ja gek hequote:Op maandag 30 augustus 2010 08:55 schreef heywoodu het volgende:
Anders per geval.
Als de kerel 36 is en de vrouw 30 is er niks aan de hand, maar als ze elkaar hebben ontmoet toen hij 21 was en zijn 15, spreekt men ineens schande
Oh ik deed altijd leeftijd / 7 + 2quote:Op maandag 30 augustus 2010 08:52 schreef Maanvis het volgende:
Leeftijd / 2 + 7
Is nu 21,5.
Voor een vrouw is die formule:
Leeftijd * 2 - 14
quote:Op maandag 30 augustus 2010 09:01 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Oh ik deed altijd leeftijd / 7 + 2
Zo hypocriet is de mensheid... heel zielig eigenlijk....quote:Op maandag 30 augustus 2010 08:55 schreef heywoodu het volgende:
Anders per geval.
Als de kerel 36 is en de vrouw 30 is er niks aan de hand, maar als ze elkaar hebben ontmoet toen hij 21 was en zijn 15, spreekt men ineens schande
Dat zouden pedofielen een heel mooi argument vindenquote:Op maandag 30 augustus 2010 09:08 schreef Re het volgende:
leeftijd is ook maar een subjectief stelsel van getalletjes gekoppeld aan een toevallig onstane kalender en een subjectief ethische wetgeving en maatschappelijk denken
+1 voor voorspelbaarheid. Dat bedoelde hij uiteraard niet, maar goed, it takes a sick mind to think ugly...quote:Op maandag 30 augustus 2010 09:16 schreef Jolene22 het volgende:
[..]
Dat zouden pedofielen een heel mooi argument vinden
Ik was 15, hij 20.. zijn 5 jaar bij elkaar geweest met 1 jaar samenwonend.. Ging goed dusquote:Op maandag 30 augustus 2010 03:33 schreef Costarican het volgende:
aantal jaren dat tussen jou en je vriend(in) mag zitten?
Ik zie heel vaak de laatste tijd dat er vrienden van mij écht heel erg jonge meisjes pakken.
15 en 20 ( Dit is gewoon te erg voor woorden...)
Ik ben zelf 23, maar ik vind 17 écht te jong.quote:
Hier ben ik het mee eens!quote:Op maandag 30 augustus 2010 11:38 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik ben zelf 23, maar ik vind 17 écht te jong.
Dan heb je een vriendin die aan haar ouders toestemming moet vragen of ze bij je langs mag komen uit school. En dat dat dan alleen mag als ze voor 11 uur thuis is en als ze dr huiswerk af heeft.
Eigenlijk heeft het niet zoveel met het cijfertje te maken maar iemand van 17 zit in zo'n compleet andere fase van het leven, daar zou ik moeilijk wat mee kunnen...
True, lijkt me lastig om een relatie te hebben met iemand die in een compleet andere levensfase zit.quote:Op maandag 30 augustus 2010 11:38 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik ben zelf 23, maar ik vind 17 écht te jong.
Dan heb je een vriendin die aan haar ouders toestemming moet vragen of ze bij je langs mag komen uit school. En dat dat dan alleen mag als ze voor 11 uur thuis is en als ze dr huiswerk af heeft.
Eigenlijk heeft het niet zoveel met het cijfertje te maken maar iemand van 17 zit in zo'n compleet andere fase van het leven, daar zou ik moeilijk wat mee kunnen...
Klopt. Ik heb het zelf gehad toen ik 18 was met een meisje van 17 uit de omgeving waar mijn ouders wonen. Qua leeftijd niet zo'n probleem dus, maar ik woonde toen al een jaar op mezelf, en zij had nieteens het benul om zelf eten te koken ofzo.quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:03 schreef Merel- het volgende:
[..]
True, lijkt me lastig om een relatie te hebben met iemand die in een compleet andere levensfase zit.
In welke fase je zit heeft natuurlijk ook wel met leeftijd te maken, maar is meer afhankelijk van de persoon zelf, denk ik, ontwikkeling, omgevingsfactoren..
Altijd wel een lutser die met die formule aan komt kakkenquote:Op maandag 30 augustus 2010 08:52 schreef Maanvis het volgende:
Leeftijd / 2 + 7
Is nu 21,5.
Voor een vrouw is die formule:
Leeftijd * 2 - 14
Jij gaat nog een hele moeilijke tijd tegemoet, (no hating).quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:23 schreef Shispeed het volgende:
ik ben zelf net 17 en hield me eigen voor dat onder de 15 niet geschikt was. maar nu heb ik laatst een meisje ontmoet wat 13 is. en nu hebben we iets![]()
ze is wel erg volwassen en volgroeid voor haar leeftijd maar toch, en haar ouders meteen een heel vragenvuur, begrijpelijk. maar nu lijkt het er toch op dat het iets gaat worden. voor mij zijn cijfertjes nu maar cijfertjes, als het klikt dan klikt het. alhoewel er wel grenzen zijn. maar we zijn nu allebei gelukkig en dat is het belangrijkste toch?
Was het trouwens nog gelukt met het versturen van die geboortekaartjes?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:17 schreef CaptainObvious. het volgende:
Ik heb een regel : als ze maar niet jonger dan mijn zusje is.
Ik heb eens een blauwtje gelopen omdat ik jonger dan haar broertje wasquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:17 schreef CaptainObvious. het volgende:
Ik heb een regel : als ze maar niet jonger dan mijn zusje is.
Dit dus.quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:03 schreef FreelanceMessias het volgende:
Mijn minimum streven is rond de 20 (19 kan gebeuren, extra intake) Maximum leeftijd, zodra hun eierstokken beginnen te klapperen en ze huisje boompje beestje wil worden.
Ik vind dit dus best wel onzin, toen ik 18 was had ik al een vaste relatie en ging ik het huis uit.quote:
Maar die formule klopt heel aardig, als ik om mij heen zie wat nog geaccepteerd wordt qua leeftijdverschilquote:Op maandag 30 augustus 2010 19:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Altijd wel een lutser die met die formule aan komt kakken
kloptquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 01:54 schreef Esuri het volgende:
Dat is voor mij niet zo interessant. Pure liefde overwint al dit soort vragen.
dat heet kalverliefdequote:Op maandag 30 augustus 2010 22:18 schreef Costarican het volgende:
[..]
Jij gaat nog een hele moeilijke tijd tegemoet, (no hating).
Dat is eigenlijk nog het beste antwoordquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 01:54 schreef Esuri het volgende:
Dat is voor mij niet zo interessant. Pure liefde overwint al dit soort vragen.
Die formule klopt gewoon. 't Is alleen geen exacte wetenschap, dus het is op zijn best een richtlijn.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |