Waarom?quote:Op woensdag 1 september 2010 12:48 schreef brother52 het volgende:
Dat is volgende week zaterdag toch?
Dan is er een aantal van ons in Rotterdam.
quote:Op woensdag 1 september 2010 13:05 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Waarom?
Voor Baroeg? Want daar gaan mijn vriendin en ik misschien ook naar toe!
Ik ben in voor een lift vanaf een van de treinstations dan (mits retourtje Hilversum goedkoper isquote:Op woensdag 1 september 2010 09:51 schreef TeleluvR het volgende:
Dus de volgende meet is bij Braddie op het werk? Hier rijdt er een auto vanaf de randstad, plek voor 4 extra!
Rare spelvaut zeg.quote:Op woensdag 1 september 2010 12:02 schreef TeleluvR het volgende:
Gaan er nog mensen uit het Bitariftentopic hier naar toe?
FOK! 11-jaarsmeet zoekt muzikaal talent!
nee, door een speciaal font leek de G op een B, een of ander duits font, hierdoor wordt het gitaristen topic wel is zo genoemdquote:
Ah, dat wordt nog mooi druk. Volgende week gaan we toch maar weer een keertje oefenen, dat mag ook wel geloof ikquote:
Wie ben jij?quote:
Braddie is echt de nieuwe Maikuuuulquote:
Maikuuul was daadwerkelijk om te lachen, maar irl niet echt een triest iemand ofzo.quote:Op woensdag 1 september 2010 19:43 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Braddie is echt de nieuwe Maikuuuul.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.facebook.com/HunterStreetOfficial - HunterStreet
Hmm klopt.quote:Op woensdag 1 september 2010 19:44 schreef blckbb het volgende:
[..]
Maikuuul was daadwerkelijk om te lachen, maar irl niet echt een triest iemand ofzo.
Dat is vrij klote!.quote:Op woensdag 1 september 2010 20:06 schreef Iphone4-appeltaart het volgende:
Tering ik had de snaren verkeerd om, van dun naar dik, was net op de helft.
Prima!quote:Op woensdag 1 september 2010 20:04 schreef Braddie het volgende:
Zo, ga zometeen eens Wonderful Tonight opnemen met de Fender Strat als lead de Crafter Cruiser als Rythm en de Hartke Bas als naja.... bas.
Fender Stratquote:Op woensdag 1 september 2010 20:04 schreef Braddie het volgende:
Zo, ga zometeen eens Wonderful Tonight opnemen met de Fender Strat als lead de Crafter Cruiser als Rythm en de Hartke Bas als naja.... bas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |