even denken 1 crappy acoustische gitaar, 1 12 snaar acoustisch, 1 4-snarige bas en 1 5-snarige bas, 1 crapy electrische 6 snaar, 2 minder crapy 6-snaren (yamaha 121D en Drop 6), en dan nog 3 7-snarige gitaren... en nog niet klaarquote:Op woensdag 1 september 2010 10:07 schreef cafca het volgende:
Ik heb nog slechts 2 gitaren, alleen akoestieke, maar toch....
Die is leuk om te spelen. Best goed te doen ook.quote:Op woensdag 1 september 2010 10:20 schreef Iphone4-appeltaart het volgende:
Maar eens gaan leren als ik mn snaren er weer op heb liggen.
Waarom?quote:Op woensdag 1 september 2010 12:48 schreef brother52 het volgende:
Dat is volgende week zaterdag toch?
Dan is er een aantal van ons in Rotterdam.
quote:Op woensdag 1 september 2010 13:05 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Waarom?
Voor Baroeg? Want daar gaan mijn vriendin en ik misschien ook naar toe!
Ik ben in voor een lift vanaf een van de treinstations dan (mits retourtje Hilversum goedkoper isquote:Op woensdag 1 september 2010 09:51 schreef TeleluvR het volgende:
Dus de volgende meet is bij Braddie op het werk? Hier rijdt er een auto vanaf de randstad, plek voor 4 extra!
Rare spelvaut zeg.quote:Op woensdag 1 september 2010 12:02 schreef TeleluvR het volgende:
Gaan er nog mensen uit het Bitariftentopic hier naar toe?
FOK! 11-jaarsmeet zoekt muzikaal talent!
nee, door een speciaal font leek de G op een B, een of ander duits font, hierdoor wordt het gitaristen topic wel is zo genoemdquote:
Ah, dat wordt nog mooi druk. Volgende week gaan we toch maar weer een keertje oefenen, dat mag ook wel geloof ikquote:
Wie ben jij?quote:
Braddie is echt de nieuwe Maikuuuulquote:
Maikuuul was daadwerkelijk om te lachen, maar irl niet echt een triest iemand ofzo.quote:Op woensdag 1 september 2010 19:43 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Braddie is echt de nieuwe Maikuuuul.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |