n00bquote:Op woensdag 1 september 2010 00:07 schreef Metalfreak het volgende:
Ik heb vijf gitaren, mag ik ook weer meedoen?
IDD de mijne is beterquote:
Emotie excuusquote:
Vedomme je maakt me weer GASsen naar hollow bodies terwijl ik er net mee aan het stoppen wasquote:Op woensdag 1 september 2010 00:36 schreef senderrr het volgende:
Pfff, paar weken geleden een Line 6 M13 besteld, krijg ik nou ineens te horen dat hij er pas eind september/begin october is, kutzooi.![]()
Trouwens nog een tip voor iemand die een kleine goede versterker zoekt: Vox AC15. Ik heb hem nog niet zo lang maar hij klinkt echt geweldig, ideaal voor als je het vermogen van de AC30 niet nodig hebt maar wel ongeveer hetzelfde geluid wil hebben.
oh effe showen trouwens![]()
[ afbeelding ]
My beautiful..
Oh god. Wat ben jij van Braddie?quote:Op woensdag 1 september 2010 00:36 schreef senderrr het volgende:
Pfff, paar weken geleden een Line 6 M13 besteld, krijg ik nou ineens te horen dat hij er pas eind september/begin october is, kutzooi.![]()
Trouwens nog een tip voor iemand die een kleine goede versterker zoekt: Vox AC15. Ik heb hem nog niet zo lang maar hij klinkt echt geweldig, ideaal voor als je het vermogen van de AC30 niet nodig hebt maar wel ongeveer hetzelfde geluid wil hebben.
Moooi!quote:Op woensdag 1 september 2010 00:36 schreef senderrr het volgende:
[ afbeelding ]
My beautiful..
is wel het wachten waard, prima effect dingetjequote:Op woensdag 1 september 2010 00:36 schreef senderrr het volgende:
[ afbeelding ]
My beautiful..
quote:Op woensdag 1 september 2010 00:36 schreef senderrr het volgende:
[ afbeelding ]
My beautiful..
even denken 1 crappy acoustische gitaar, 1 12 snaar acoustisch, 1 4-snarige bas en 1 5-snarige bas, 1 crapy electrische 6 snaar, 2 minder crapy 6-snaren (yamaha 121D en Drop 6), en dan nog 3 7-snarige gitaren... en nog niet klaarquote:Op woensdag 1 september 2010 10:07 schreef cafca het volgende:
Ik heb nog slechts 2 gitaren, alleen akoestieke, maar toch....
Die is leuk om te spelen. Best goed te doen ook.quote:Op woensdag 1 september 2010 10:20 schreef Iphone4-appeltaart het volgende:
Maar eens gaan leren als ik mn snaren er weer op heb liggen.
Waarom?quote:Op woensdag 1 september 2010 12:48 schreef brother52 het volgende:
Dat is volgende week zaterdag toch?
Dan is er een aantal van ons in Rotterdam.
quote:Op woensdag 1 september 2010 13:05 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Waarom?
Voor Baroeg? Want daar gaan mijn vriendin en ik misschien ook naar toe!
Ik ben in voor een lift vanaf een van de treinstations dan (mits retourtje Hilversum goedkoper isquote:Op woensdag 1 september 2010 09:51 schreef TeleluvR het volgende:
Dus de volgende meet is bij Braddie op het werk? Hier rijdt er een auto vanaf de randstad, plek voor 4 extra!
Rare spelvaut zeg.quote:Op woensdag 1 september 2010 12:02 schreef TeleluvR het volgende:
Gaan er nog mensen uit het Bitariftentopic hier naar toe?
FOK! 11-jaarsmeet zoekt muzikaal talent!
nee, door een speciaal font leek de G op een B, een of ander duits font, hierdoor wordt het gitaristen topic wel is zo genoemdquote:
Ah, dat wordt nog mooi druk. Volgende week gaan we toch maar weer een keertje oefenen, dat mag ook wel geloof ikquote:
Wie ben jij?quote:
Braddie is echt de nieuwe Maikuuuulquote:
Maikuuul was daadwerkelijk om te lachen, maar irl niet echt een triest iemand ofzo.quote:Op woensdag 1 september 2010 19:43 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Braddie is echt de nieuwe Maikuuuul.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |