n00bquote:Op woensdag 1 september 2010 00:07 schreef Metalfreak het volgende:
Ik heb vijf gitaren, mag ik ook weer meedoen?
IDD de mijne is beterquote:
Emotie excuusquote:
Vedomme je maakt me weer GASsen naar hollow bodies terwijl ik er net mee aan het stoppen wasquote:Op woensdag 1 september 2010 00:36 schreef senderrr het volgende:
Pfff, paar weken geleden een Line 6 M13 besteld, krijg ik nou ineens te horen dat hij er pas eind september/begin october is, kutzooi.![]()
Trouwens nog een tip voor iemand die een kleine goede versterker zoekt: Vox AC15. Ik heb hem nog niet zo lang maar hij klinkt echt geweldig, ideaal voor als je het vermogen van de AC30 niet nodig hebt maar wel ongeveer hetzelfde geluid wil hebben.
oh effe showen trouwens![]()
[ afbeelding ]
My beautiful..
Oh god. Wat ben jij van Braddie?quote:Op woensdag 1 september 2010 00:36 schreef senderrr het volgende:
Pfff, paar weken geleden een Line 6 M13 besteld, krijg ik nou ineens te horen dat hij er pas eind september/begin october is, kutzooi.![]()
Trouwens nog een tip voor iemand die een kleine goede versterker zoekt: Vox AC15. Ik heb hem nog niet zo lang maar hij klinkt echt geweldig, ideaal voor als je het vermogen van de AC30 niet nodig hebt maar wel ongeveer hetzelfde geluid wil hebben.
Moooi!quote:Op woensdag 1 september 2010 00:36 schreef senderrr het volgende:
[ afbeelding ]
My beautiful..
is wel het wachten waard, prima effect dingetjequote:Op woensdag 1 september 2010 00:36 schreef senderrr het volgende:
[ afbeelding ]
My beautiful..
quote:Op woensdag 1 september 2010 00:36 schreef senderrr het volgende:
[ afbeelding ]
My beautiful..
even denken 1 crappy acoustische gitaar, 1 12 snaar acoustisch, 1 4-snarige bas en 1 5-snarige bas, 1 crapy electrische 6 snaar, 2 minder crapy 6-snaren (yamaha 121D en Drop 6), en dan nog 3 7-snarige gitaren... en nog niet klaarquote:Op woensdag 1 september 2010 10:07 schreef cafca het volgende:
Ik heb nog slechts 2 gitaren, alleen akoestieke, maar toch....
Die is leuk om te spelen. Best goed te doen ook.quote:Op woensdag 1 september 2010 10:20 schreef Iphone4-appeltaart het volgende:
Maar eens gaan leren als ik mn snaren er weer op heb liggen.
Waarom?quote:Op woensdag 1 september 2010 12:48 schreef brother52 het volgende:
Dat is volgende week zaterdag toch?
Dan is er een aantal van ons in Rotterdam.
quote:Op woensdag 1 september 2010 13:05 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Waarom?
Voor Baroeg? Want daar gaan mijn vriendin en ik misschien ook naar toe!
Ik ben in voor een lift vanaf een van de treinstations dan (mits retourtje Hilversum goedkoper isquote:Op woensdag 1 september 2010 09:51 schreef TeleluvR het volgende:
Dus de volgende meet is bij Braddie op het werk? Hier rijdt er een auto vanaf de randstad, plek voor 4 extra!
Rare spelvaut zeg.quote:Op woensdag 1 september 2010 12:02 schreef TeleluvR het volgende:
Gaan er nog mensen uit het Bitariftentopic hier naar toe?
FOK! 11-jaarsmeet zoekt muzikaal talent!
nee, door een speciaal font leek de G op een B, een of ander duits font, hierdoor wordt het gitaristen topic wel is zo genoemdquote:
Ah, dat wordt nog mooi druk. Volgende week gaan we toch maar weer een keertje oefenen, dat mag ook wel geloof ikquote:
Wie ben jij?quote:
Braddie is echt de nieuwe Maikuuuulquote:
Maikuuul was daadwerkelijk om te lachen, maar irl niet echt een triest iemand ofzo.quote:Op woensdag 1 september 2010 19:43 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Braddie is echt de nieuwe Maikuuuul.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.facebook.com/HunterStreetOfficial - HunterStreet
Hmm klopt.quote:Op woensdag 1 september 2010 19:44 schreef blckbb het volgende:
[..]
Maikuuul was daadwerkelijk om te lachen, maar irl niet echt een triest iemand ofzo.
Dat is vrij klote!.quote:Op woensdag 1 september 2010 20:06 schreef Iphone4-appeltaart het volgende:
Tering ik had de snaren verkeerd om, van dun naar dik, was net op de helft.
Prima!quote:Op woensdag 1 september 2010 20:04 schreef Braddie het volgende:
Zo, ga zometeen eens Wonderful Tonight opnemen met de Fender Strat als lead de Crafter Cruiser als Rythm en de Hartke Bas als naja.... bas.
Fender Stratquote:Op woensdag 1 september 2010 20:04 schreef Braddie het volgende:
Zo, ga zometeen eens Wonderful Tonight opnemen met de Fender Strat als lead de Crafter Cruiser als Rythm en de Hartke Bas als naja.... bas.
Ja, mijn baas vond het nogal lullig voor me dat het wachten op de Red Special zo lang gaat duren waarschijnlijk, dus hij zei dat ik een Fender Stratocaster mocht lenen, wat een verschrikkelijk mooie gitaar!.quote:
Ik heb hem geupload!.quote:Op woensdag 1 september 2010 20:22 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Prima!
Echt super!
Vooral doen!
Echt, laat niks je tegen in deze dappere onderneming stoppen!
Maar upload het aub nietDe gedachten dat je Wonderful Tonight verkracht doet stiekem best wel pijn
![]()
Nee, en al zou hij dit zeggen, dan nog zou ik nee zeggen...quote:Op woensdag 1 september 2010 20:43 schreef -Menn0- het volgende:
Let me guess, over een dag of 2 zegt je baas: Braddie, knul, je kan veel beter deze strat nemen! Waarop Braddie antwoord: Ow wijze meneer die mij geld geeft voor iets waar ik de ballen verstand van heb, als ik jou toch niet had. Vanaf nu ben ik die hard Clapton fan.
quote:Op woensdag 1 september 2010 20:52 schreef -Menn0- het volgende:
[ afbeelding ]
Braddie's Red Special
Less conformist than a LP or a Strat
quote:Op woensdag 1 september 2010 21:04 schreef Braddie het volgende:
[..]
Wat de neuk betekend Conformist eigenlijk?
Wijze meneer die mij geld geeft voor iets waar ik de ballen verstand van heb?quote:Op woensdag 1 september 2010 20:43 schreef -Menn0- het volgende:
Let me guess, over een dag of 2 zegt je baas: Braddie, knul, je kan veel beter deze strat nemen! Waarop Braddie antwoord: Ow wijze meneer die mij geld geeft voor iets waar ik de ballen verstand van heb, als ik jou toch niet had. Vanaf nu ben ik die hard Clapton fan. En als ondertitel neemt chef B: Braddie is God
Jup.quote:Op woensdag 1 september 2010 21:13 schreef blckbb het volgende:
Iemand nog een ongelooflijke cheap-ass versterker in de aanbieding? Is voor een vriend van me
Hmmm hij heeft er op 't moment nog even geen interesse in hoor ik nu (geen geld)quote:Op woensdag 1 september 2010 21:14 schreef Braddie het volgende:
[..]
Jup.
B.B Blaster 10 watt.
Zit een overdrive op, en koptelefoon aansluiting.
Mag weg voor 15 euro.
The Four Horsemen.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:18 schreef BoerBert het volgende:
Ik ben de hele week vrij, maar ik speel te weinig. Ik weet geen leuke nieuwe nummers om te lerenProbleem is vaak dat het te moeilijk is.
Nee hij zoekt hem echt zo cheap ass als het maar cheap ass kan zijnquote:Op woensdag 1 september 2010 21:43 schreef senderrr het volgende:
Als je een goedkope versterker wil kun je toch het beste voor zo'n Roland Cube gaan? of zo'n goedkope Orange, is dat niet wat?
Een beginnerding dus? Want een goeie zal al snel te duur worden dan. Hij moet die van 15 euro nemen, goedkoper krijg je niet meer aangeboden hoor.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:41 schreef blckbb het volgende:
[..]
Nee hij zoekt hem echt zo cheap ass als het maar cheap ass kan zijn
Moet ik m'n gitaar weer steeds in Eb zetten en weer terug. En ik moet nog even wachten tot m'n fuel tank er is, zodat ik m'n Wah kan gebruikenquote:Op woensdag 1 september 2010 22:40 schreef Braddie het volgende:
[..]
Die is erg lekker.
Voodoo Child van Hendrix, is ook wel aan te raden.
Ik heb daar een goede oplossing voor.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:50 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Moet ik m'n gitaar weer steeds in Eb zetten en weer terug. En ik moet nog even wachten tot m'n fuel tank er is, zodat ik m'n Wah kan gebruiken
klopt ook, maar hij heeft me gezegd het op het moment niet te kunnen betalen, schulden enzoquote:Op woensdag 1 september 2010 22:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Een beginnerding dus? Want een goeie zal al snel te duur worden dan. Hij moet die van 15 euro nemen, goedkoper krijg je niet meer aangeboden hoor.
Goedkoper krijg je ze niet aangeboden.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Een beginnerding dus? Want een goeie zal al snel te duur worden dan. Hij moet die van 15 euro nemen, goedkoper krijg je niet meer aangeboden hoor.
Nice!quote:Op woensdag 1 september 2010 22:51 schreef blckbb het volgende:
[..]
klopt ook, maar hij heeft me gezegd het op het moment niet te kunnen betalen, schulden enzoMja als hij weer geld heeft kijken we gewoon verder waarschijnlijk mag hij een van mijn gitaren lenen
Ik heb zelf een soortgelijke versterker, maar dan van Volcano. Maar die gebruik ik voor mijn basgitaarquote:Op woensdag 1 september 2010 22:55 schreef Braddie het volgende:
)
[..]
Nice!![]()
Dat versterkertje heeft overigens, heb het even nagekeken.
1 input(logisch)
1 Volume(logisch)
1 EQ knop(is voor de hoge tonen)
1 Overdrive Knop(whehehe)
1 Overdrive Level(Altijd handig)
1 Phones(Kan je ook redelijk door opnemen)
10 Watt vermogen(is ook wel aardig hard)
Gave filmquote:Op woensdag 1 september 2010 21:09 schreef -Menn0- het volgende:
Idiocracy al gekeken? Ik dacht eerst dat het gewoon een grappige film wasMaar zo langzamerhand lijkt het meer op een documentaire over onze toekomst
Bassen kan hier ook wel op trouwens(is niet aan te radenquote:Op woensdag 1 september 2010 22:56 schreef blckbb het volgende:
[..]
Ik heb zelf een soortgelijke versterker, maar dan van Volcano. Maar die gebruik ik voor mijn basgitaar
Dan heeft ie nog een amp nodig... (niet dat ik wil zeuren ofzo, ik merk het alleen op)quote:Op woensdag 1 september 2010 22:51 schreef blckbb het volgende:
[..]
klopt ook, maar hij heeft me gezegd het op het moment niet te kunnen betalen, schulden enzoMja als hij weer geld heeft kijken we gewoon verder waarschijnlijk mag hij een van mijn gitaren lenen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |