SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.facebook.com/HunterStreetOfficial - HunterStreet
Hmm klopt.quote:Op woensdag 1 september 2010 19:44 schreef blckbb het volgende:
[..]
Maikuuul was daadwerkelijk om te lachen, maar irl niet echt een triest iemand ofzo.
Dat is vrij klote!.quote:Op woensdag 1 september 2010 20:06 schreef Iphone4-appeltaart het volgende:
Tering ik had de snaren verkeerd om, van dun naar dik, was net op de helft.
Prima!quote:Op woensdag 1 september 2010 20:04 schreef Braddie het volgende:
Zo, ga zometeen eens Wonderful Tonight opnemen met de Fender Strat als lead de Crafter Cruiser als Rythm en de Hartke Bas als naja.... bas.
Fender Stratquote:Op woensdag 1 september 2010 20:04 schreef Braddie het volgende:
Zo, ga zometeen eens Wonderful Tonight opnemen met de Fender Strat als lead de Crafter Cruiser als Rythm en de Hartke Bas als naja.... bas.
Ja, mijn baas vond het nogal lullig voor me dat het wachten op de Red Special zo lang gaat duren waarschijnlijk, dus hij zei dat ik een Fender Stratocaster mocht lenen, wat een verschrikkelijk mooie gitaar!.quote:
Ik heb hem geupload!.quote:Op woensdag 1 september 2010 20:22 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Prima!
Echt super!
Vooral doen!
Echt, laat niks je tegen in deze dappere onderneming stoppen!
Maar upload het aub nietDe gedachten dat je Wonderful Tonight verkracht doet stiekem best wel pijn
![]()
Nee, en al zou hij dit zeggen, dan nog zou ik nee zeggen...quote:Op woensdag 1 september 2010 20:43 schreef -Menn0- het volgende:
Let me guess, over een dag of 2 zegt je baas: Braddie, knul, je kan veel beter deze strat nemen! Waarop Braddie antwoord: Ow wijze meneer die mij geld geeft voor iets waar ik de ballen verstand van heb, als ik jou toch niet had. Vanaf nu ben ik die hard Clapton fan.
quote:Op woensdag 1 september 2010 20:52 schreef -Menn0- het volgende:
[ afbeelding ]
Braddie's Red Special
Less conformist than a LP or a Strat
quote:Op woensdag 1 september 2010 21:04 schreef Braddie het volgende:
[..]
Wat de neuk betekend Conformist eigenlijk?
Wijze meneer die mij geld geeft voor iets waar ik de ballen verstand van heb?quote:Op woensdag 1 september 2010 20:43 schreef -Menn0- het volgende:
Let me guess, over een dag of 2 zegt je baas: Braddie, knul, je kan veel beter deze strat nemen! Waarop Braddie antwoord: Ow wijze meneer die mij geld geeft voor iets waar ik de ballen verstand van heb, als ik jou toch niet had. Vanaf nu ben ik die hard Clapton fan. En als ondertitel neemt chef B: Braddie is God
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |